BEG airport status
LYBE 1519:30 Z 110°03KT CAVOK 20/11 Q1022 NOSIG=
Srušio se bugarski vojni helikopter Mi-17, piloti poginuli Helikopter sa evidencijskim brojem 417 bio je poslednji bugarski vojni operativni Mi-17 / Foto: Igor Božinovski

Srušio se bugarski vojni helikopter Mi-17, piloti poginuli

Kako su sinoć preneli bugarski mediji, u vazduhoplovnoj bazi Krumovo srušio se transportni helikopter Mi-17 iz sastava bugarskog Ratnog vazduhoplovstva. Nesreća se dogodila oko 20:30 časova po lokalnom vremenu a iz Ministarstva odbrane Bugarske je saopšteno da su dva pilota poginula dok je tehničar povređen.

Prema prvim informacijama do kojeg je došao vazduhoplovni portal Aeropres, prilikom lebdenja helikoptera došlo je do iznenadnog oštrog okretanja letelice i pada na zemlju sa visine od oko 50 metara. U zvaničnom saopštenju Ministartsva odbrane navedeno je da je bio u pitanju trenažni let uvežbavanja traganja i spasavanja, da je uzrok udesa za sada nepoznat i da je istraga u toku. Odmah su preduzete sve mere kako bi posada bila spasena i kako bi se sprečila moguća eksplozija letelice.

Ministar odbrane Krasimir Karakačanov je za ’’Novu televiziju’’ potvrdio da su dva člana posade poginula i nagovestio da se radi o tehničkom otkazu koji se dogodio veoma brzo dok je letelica bila vrlo blizu zemlje. U saopštenju Ministartsva odbrane koje je kasnije prosleđeno medijima potvrđeno je da su poginuli kapeta Plamen Pantaleev i kapetan Stojan Nedelčev.

Treći član posade, letač-tehničar, oficirski kandidat Aleksej Kamenov, odveden je u bolnicu u teškom stanju ali je bio svestan i van životne opasnosti. U Ministarstvu je saopšteno da je njegovo stanje stabilno i da je na lice mesta stigao i ministar Karakačanov.

U sinoćnoj nesreći je izgubljen poslednji bugarski vojni operativni Mi-17. Reč je o primerku evidencijskog broja 417 (fabrički broj 103M14) koji se nalazi u upotrebi od oktobra 1989. godine. Početkom prošle godine prošao je kroz generalni remont u zavodu TEREM ’’Letec’’ iz Sofije i to je bio drugi takav remont ovog helikoptera. Pre toga imao je nalet nešto manji od 2500 sati.

Komentari

C
Т

Србиjа се као и Бугарска налази у вакууму источне и западне технике, зато не треба куповати срцем него главом или се све скупо наплати

Odgovori
С

И западна техника пада, јуче је пао ф15..

l

@Т5 Šta to treba da znači? Pa i zapadna tehnika isto tako pada kao i istočna…

A

Nema potrebe za filozofiranjem, novcanikom se kupuju, zato je i vecina tehnike iz proslog veka. Ocekujem da ce u skorije vreme biti sve vise nabavki tehnike iz Kine(kamioni, vozovi itd. itd.) posto su najjeftiniji. Zao mi pilota sto moraju da lete na sustinski, prastaroj tehnici, ali sta je tu je, izgleda da se ne bude dovoljno. Morace malo cesce u strajkove

i

Razmisljam nekako unazad i cinimi se da sam relativno cesto citao da je letelica pala za vreme probnog leta posle remonta. Da li je tu problem u kvalitetu radova ili se prilikom testiranja vise forsira? No, treba sacekat izvestaj komisije pa cemo biti pametniji.

Odgovori
V

Mi ipak ipak imamo puno bolje vazdusne snage od bugara koji su u natou.
Rip

Odgovori
R

Tako je! Nema letenja – nema problema!

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pogorsana Osecanja na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

@ BB, Vazi, u pravu si. Ajde onda lepo da otvorimo EASA bazu pitanja i svih 15K+ podelimo lepo ljudima unapred, i svima super. Mislim, zasto bi se uopste zezali sa time ko sta moze/zeli od ucenja. Ko hoce - nek cita i edukuje se, ko nece - neka nauci pitanja i odgovore na pamet,…

15. Sep 2019.Pogledaj

Istočnik na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Razlozi su sledeći: - Deca nisu "radno sposobno stanovništvo", samim tim moraju u školu. DL sistem može da im bude samo način da prate nastavu ako su odsutna iz nekog opravdanog razloga (bolest, boravak u bolnici, ...), ne i zamena za školu. - Kod studenata je složenija situacija. Ako je student zaposlen, uz potvrdu o…

15. Sep 2019.Pogledaj

Istočnik na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

@Pomesana obecanja I redovan direktan rad sa nastavnikom i DL sistem imaju svoje prednosti i mane. Ono što je Delta izostavio po mom mišljenju je to da se ova dva načina međusobno dopunjuju. a i kako je BB rekao, ključ svega je zainteresovanost.

15. Sep 2019.Pogledaj

Sascha410 na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Da se razumijemo ja nikako nisam pobornik ovog vida obrazovanja I ako sam zavrsio na isti nacin ovaj kurs. Mislim da je tradicionalni vid ucenja puno bolji, ali ruku na srce, sta ja o tome znam osim licnog iskustva I subjektivnog misljenja. Cinjenica je da se u zapadnom svijetu ovaj vid obrazovanja koristi dobre tri…

15. Sep 2019.Pogledaj

Nele na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Ja sam ucio isto daljinski. Morao sam jer sam radio a pored toga sam imao i porodicnih obaveza. Svaki dan sam detaljno prelazio gradivo u slobodno vreme. I tako mesecima. Nakon 8 meseci (6 je minumum) sam presao sve i prijavio se za ground school (tih 10 posto). Tada sam upoznao jos desetak kolega od…

15. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend