BEG airport status
SMATSA predstavila projekat Slobodnog korišćenja ruta u zajedničkom vazdušnom prostoru jugoistočne Evrope na ATM kongresu u Madridu Ovaj projekat omogućava korisnicima vazdušnog prostora izbor najkraćih ruta od centralne do jugoistočne Evrope / Foto: SMATSA

SMATSA predstavila projekat Slobodnog korišćenja ruta u zajedničkom vazdušnom prostoru jugoistočne Evrope na ATM kongresu u Madridu

Na ovogodišnjem ATM kongresu u Madridu, međunarodnom skupu organizacija iz oblasti upravljanja vazdušnim saobraćajem, učestvovala je delegacija SMATSA-e.

Kako navode iz Kontrole letenja, predstavnici SMATSA-e, zajedno sa kolegama iz regiona, predstavili su učesnicima kongresa projekat Slobodnog korišćenja ruta u zajedničkom vazdušnom prostoru jugoistočne Evrope (SECSI FRA):

– Projekat je uspešno implementiran 1. februara ove godne, a odnosi se na vazdušne prostore dražava na saobraćajnoj osi od Austrije do Crne Gore.

Ovaj projekat omogućava korisnicima vazdušnog prostora izbor najkraćih ruta od centralne do jugoistočne Evrope, što dovodi do uštede u vremenu letenja, smanjenja potrošnje goriva i smanjenja emisije ugljen dioksida. –

Prilikom obraćanja prisutnima, novi direktor SMATSA-e Predrag Jovanović istakao je značaj saradnje koja je projektom uspostavljena između šest država – Austrije, Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Hrvatske.

U Beogradu će 27. marta ove godine biti održan skup predstavnika svih pružalaca usluga upravljanja vazdušnim saobraćajem koji su uspešno implementirali projekat, pri čemu će biti izvršena analiza iskustava u dosadašnjoj primeni i utvrditi dalji pravci razvoja projekta, kažu iz SMATSA-e.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Prvih 50 godina Orla: Od prototipa do modernizacije jugoslovenskog jurišnika

Odličan članak i odličan tekst Radića. Orao je bio tu kad je trebalo, a sada je vreme za zasluženu penziju i da se kupi nešto novo.

06. Nov 2024.Pogledaj
06. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Prvih 50 godina Orla: Od prototipa do modernizacije jugoslovenskog jurišnika

Dežurni pljuvač ponovo jaše. Orao ladno može da se pohvali zahvaljujuci svojim performansama gabaritim i taktikama naših pilot da je uspesno dejstvovao u svojoj originalnoj ulozi jurisnika ispod nJboljih NATO avion, radara i vazduh vazduh raketa. Tako se pred svegom dokazao svojoj nameni 99te sto puta više nego Dasault Rafale do sada.

06. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Prvih 50 godina Orla: Od prototipa do modernizacije jugoslovenskog jurišnika

Predivan članak sa ršeno sastavljen kao za knjigu. Hvala T6 od srca.

06. Nov 2024.Pogledaj