BEG airport status
SEAS 2018: Najveća regionalna vazduhoplovna konferencija sleće u Beograd 8. i 9. marta Dva dana, 14 panela, preko 300 delegata. Zvanično lansiramo #SEAS18 / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

SEAS 2018: Najveća regionalna vazduhoplovna konferencija sleće u Beograd 8. i 9. marta

Tango Six Events, deo Tango Six Grupe, sa zadovoljstvom obaveštava vazduhoplovnu javnost da će se drugi Vazduhoplovni Samit Jugoistočne Evrope (skraćeno SEAS) održati 8. i 9. marta u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Vraćamo se posle dve godine, nakon inauguralnog događaja, sa planom da postavimo Beograd na mapu najvećih konferencija u civilnom i vojnom segmentu naše industrije. Ulazimo u dvogodišnji ritam održavanja našeg samita sa ambicijama na koje ste navikli kada je Tango Six u pitanju.

Ovogodišnji #SEAS18 biće ubedljivo najveće okupljanje civilne i vojne vazduhoplovne industrije u regionu bivše Jugoslavije. Do sada je za učešće prijavljeno preko 50 kompanija iz 20 zemalja. Očekujemo posetu preko 300 delegata.

Generalni sponzori SEAS-a 2018 su Erbas grupa, ATR, Embraer, Aerodrom Nikola Tesla, Prince Aviation, Er Srbija, Jat Tehnika, Sky Partner i Orao Bijeljina.

Ponovo okupljamo najznačajnije globalne igrače koje interesuje naš region / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

Šta smo vam spremili?

Ukratko, poslastice.

Prvi put ćemo imati i vojni segment u vidu panela posvećenog vojnim helikopterima kroz učešće ratnih vazduhoplovstava zemalja iz regiona. Ispratićemo kulminaciju najnovijih razvojnih programa regionalnih putničkih aviona uz panel na kojem će biti najveći proizvođači ovih letelica na planeti.

Program počinje odvojenim keynote prezentacijama Erbasa i Boinga. Prvi put na ovim prostorima imaćemo priliku da vidimo vizije i verzije tih vizija dva najveća vazduhoplovna konkurenta.

Pričaćemo, na posebnom panelu, o civilnim helikopterskim operacijama kroz prizmu policijske, HEMS i SAR upotrebe. Legenda domaćeg vazduhoplovstva Zoran Modli vodiće vas kroz interesantan panel o edukaciji, naše ljuto analitičarsko pero Alen Šćuric ugostiće panel o malim i najmanjim regionalnim aerodromima. Otkrićemo vam da na prostoru bivše Jugoslavije postoje startapi u avijaciji.

Ugostićemo regulatore, pričaćemo o pod-nišama MRO segmenta, prvi put o aerodromskom obezbeđenju a imaćemo i izuzetno interesantan panel o dronovima. Pogledajte agendu.

Registrujte se na vreme, rezervišite datum i vidimo se na SEAS-u!

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Н

Одлично! Надам се да ће бити снимљени/стримовани панели , нарочито су занимљиви они посвећени војним хеликоптерима и стартапима.

Све најбоље!

Odgovori
Kr

Nadam se i ja da će da bude prenošen govor predstavnika Airbus-a.

BB

Ovaj dio o start up- ima mi je posebno interensantan. Nadam se da će biti detaljno prenešen…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

omniameamecumporto na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Stižu nam zamjenski Leopardi uskoro, pa ćemo ih malo isprobavati na terenu. Ako ne zadovoljavaju geografiju možemo otkazati narudžbu jer konačni ugovor nije još potpisan koliko je meni poznato. Inače tenk M84 je prastari tenk koliko god on imao futurističku liniju i primjeren kalibar, ali ne može biti okosnica moderne oklopljene konjice.

12. Apr 2025.Pogledaj

Perko na: AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

Pa i jednomotorni GPTS je isto Utva u srzi samo sa drugim motorom. Ima mesta za te avione samo mora vise truda.

12. Apr 2025.Pogledaj

Uglješa na: Rebalans budžeta otkriva iznose prvih rata za Rafale: Naoružanje ključno za konačnu cenu nabavke

Nije problem cena, nego dugoročna strategija koja je sada potpuno neizvesna, zato je ta kupovina promašaj. Naoružanje se prilagođava kada su sve činjenice poznate.

12. Apr 2025.Pogledaj

Valjevac na: Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

Hoćeš da kazes da je dama 1972go godište matora?!?! ;)

11. Apr 2025.Pogledaj

Islander na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Nije mi jasna usporedba Leoparda 2A8 i M-84 . Cak i pored vrhunske modernizacije hrvatskih M-84 od Djure Djakovica M-84 je mala beba za Leoparda 2A8 To je ono kada usporedjujes Moskvic i Mercedes !

11. Apr 2025.Pogledaj