BEG airport status
Etihadov A330 na letovima Er Srbije između Beograda i Njujorka od 12. januara do 14. februara naredne godine U pitanju je isti tip aviona koji na liniji Beograd- Njujork koristi i srpski nacionalni avio-prevoznik / Foto: Etihad Airways

Etihadov A330 na letovima Er Srbije između Beograda i Njujorka od 12. januara do 14. februara naredne godine

Etihadov Erbas A330 obavljaće letove Er Srbije između Beograda i Njujorka u periodu od 12. januara do 14. februara 2019. godine, saopštava srpski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navode, u pitanju je isti tip aviona koji na ovoj liniji koristi i Er Srbija:

– Putnicima će tokom letova biti služeni standardni obroci Er Srbije, usluživaće ih posade Etihada i Er Srbije koje govore srpski jezik, dok će im na raspolaganju biti bogati filmski, muzički i TV sadržaji u okviru Etihadovih sistema za zabavu na letu (inflight entertainment). –

Tokom spomenutog perioda, Erbasov A330 koji će obavljati letove Er Srbije, registarske oznake YU-ARA, biće poslat u Etihad inženjering u Abu Dabiju na redovni generalni tehnički pregled u okviru priprema za intenzivnu letnju sezonu, naglašava srpski nacionalni avio-prevoznik.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Be

    Ovo je odgovor onima koji su kritikovali da je nemoguće sa jednim avionom odrzavati liniju.
    Siguran sam da AS plaća korišćenje ali je to ipak jeftinije nego lizing još jednog širokotrupca dok posao ne krene kako treba.
    Ovo je jedna od prednosti kad imaš velikog partnera.

    Odgovori
    Dr

    Nažalost nevernim tomama i onima kojima u Zemlji Srbiji ništa ne valja ni vaše objašnjenje neće biti valjano !

    Ma

    Gde su sada partneri kad su ispalili gomilu ljudi otkazavsi im karte 2 nedelje pred let??

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

    @Nenad N Postoji i puno faktora koji su i bitniji od cene transporta, nije sporno. Ali ako će neko da preveze divizion sa pratećim vozilima odjednom, više se isplati brod.

    14. Dec 2024.Pogledaj

    Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

    Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…

    14. Dec 2024.Pogledaj

    Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

    Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

    13. Dec 2024.Pogledaj