BEG airport status
Fudbalska groznica u Hrvatskoj iz vazduhoplovnog ugla 9A-CTL "Pula" u novom liveryju / Foto: Alen Grubelić, Croatia Airlines

Fudbalska groznica u Hrvatskoj iz vazduhoplovnog ugla

Zračna luka Zagreb, zbog Svjetskog nogometnog prvenstva, gdje Hrvatska igra u finalu, imat će 11 charter letova iz Zagreba prema Moskvi, koje će obaviti Croatia Airlines, Uzbekistan Airways, Red Wings, Ural Air, Aria Airways, Turkish Airlines i Rossiya. Četiri od tih letova će biti objavljeni sa širokotrupcima i to Boeing 777-300ER, Boeing 767-300 (dva leta) i Airbus A340-300.

Na redovnim letovima posljednjih tri dana kompanije su povećale kapacitete, a Aeroflot je na liniji Moskva-Zagreb koristio Airbus A321. Turkish je u subotu na svojoj redovnoj liniji koristio čak i širokotrupac, Airbus A330-300. Prema izjavi Zračne luke Zagreb, očekuje se da će u nedjelju biti rekordan dan po broju putnika u povijesti luke.

„Čini se da su neki od navijača pronašli konekciju koja vodi preko Istanbula, jer kako inače objasniti da se na redovnoj večernjoj liniji umjesto Airbusa 320 pojavi ovaj četverogodišnji A330-300 s 289 sjedala / Foto: Nikola Kovačević

Hrvatska nogometna reprezentacija dolazi u ponedjeljak u 14:05 sati izvanrednim letom Croatie Airlines OU 8003, na kojem će letjeti A319 (9A-CTL Pula) koji je za tu priliku dobio posebne natpise „Bravo Vatreni!“ a koje su strani izvođači radili u hangaru Croatie Airlines u noći sa petka na subotu nakon leta iz Londona. Kapetan aviona biti će Josip Grgec.

Moja malenkost je glavna osoba za doček u Zračnoj luci, gdje sam odgovoran za sve aspekte dočeka, a potom vodim i upravljam kolonom u kojoj je reprezentacija od Zračne luke do Trga bana Jelačića. Stoga ću napraviti poseban članak na tu temu iz prvog lica jednine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Alen Šćuric Analitičar nill@nill.com

Komentari

Be

Today, we make history or burn in flames trying it!!!
Go 🇭🇷✌

Odgovori
La

Sve pohvale komšijama iliti susjedima.
Svejedno ,šta god bilo u finalu ,uradili ste istorijsku stvar.
Molim Alena da prenese čestitke reprezentaciji i fudbalskom savezu.

Odgovori
Le

Svaka čast i fudbalska i sa ovim letovima

Odgovori

Srećno komšije i očerupajte te galske petlove.. ;)

Odgovori
Zo

Hvala komšijama na lijepim željama i šta navijate za nas.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj