BEG airport status
Besplatne povratne avio-karte svakom stotom putniku Er Srbije od 1. do 27. decembra Putnici će povratnu kartu dobiti nakon što tačno odgovore na pitanje koje im stigne na i-mejl / Foto: Air Serbia

Besplatne povratne avio-karte svakom stotom putniku Er Srbije od 1. do 27. decembra

Kompanija Er Srbija će od 1. do 27. decembra organizovati promotivnu akciju u okviru koje će putnicima deliti besplatne povratne avio-karte, saopštio je srpski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navodi, u tom periodu svaki stoti putnik koji kupi avio-kartu putem svog registrovanog profila na sajtu Er Srbije dobija dodatnu besplatnu povratnu avio-kartu do željene destinacije i to nakon što tačno odgovori na pitanje koje mu stigne na i-mejl:

– Dobitnici ove nagrade, poklon karte mogu da iskoriste u periodu od 5. januara do 15. juna 2019. godine. –

Foto: Air Serbia

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

mi

pa najobicnija povratna karta do bilo kog grada u EU kosta bar 250e najmanje nema ispod… bolesno skupo.

Odgovori
St

Ja iz Temisvara preko Bergama do Majorke platim 45e sa Ryanairom!

Ne

Jednostavno put ka propasti. Pitanje je samo dana. Usluga srozana, frekfencije skresane a cene ostalr iste. Uvedene tarife sa povoljnim cenama koje ne mozes nikada da dobijes. Treba da se odluce sta su, low fare, legacy…

Ai

Koliko kosta putovanje do Temisvara, i koliko ukupno traje celo putesestvije?

Sl

Malo objektivnosti ne bi bilo na odmet.

Da, karte jesu skupe ako nameravate da ih kupite za let koji je sledece nedelje. Tada ce vas bilo koja avio kompanija odrati od cene.

Planirate li letove malo vise unapred mozete naci karte za vecinu evropskih destinacija u proseku oko 130-150 EUR.

Ukoliko pratite promotivne popuste mozete naci karte do Nemacke cak i po 100 EUR. Uz to dobijate mogucnost nosenje rucnog prtljaga od 8 kg i dodatne licne torbe od 4 kg. Dakle, 12 kg prtljaga koji ne predajete vec ide sa vama u kabinu. Najblizi po usluzi je easyjet iz Beograda, dok su wizzair i ryanair daleko ispod po kvalitetu usluge.

Da li ste se ikad zapitali sta bi za vas uradio ryanair da vam otkazu let iz bas na primer te Majorke? Jedno veliko nista. U najboljem slucaju biste cekali njihov sledeci let (ako na istom ima mesta) i koji moze biti tek za nekoliko dana. Pitam se koliko biste u tom slucaju hvalili taj isti ryanair.

Sa druge strane Air Serbia bi u slucaju otkazivanja sopstvenog leta bukirala za vas bilo koji prvi let strane avio kompanije koja bi u vas u najbrzem mogucem vremenskom periodu odvela na vasu destinaciju.

Takodje, put Beograd-Temisvar je ocajan i traje predugo.

Go

@Airboss
Traje ispod 3 sata kolima. Ima nesto iznad 300km tamo i nazad, pa koliko ti auto trosi. Vinjeta je 3 EUR.

Sl

Aerodrom Beograd-Aerodrom Temisvar 180 km u jednom pravcu, 3 sata voznje. Prosek voznje 60 km/h

Tamo i nazad 360 km, 6 sati voznje ne racunajuci moguce cekanje na granici.

St

Kombi prevoz od vasih vrata do aerodroma u Temisvaru je 10 evra sa agencijom GEA iz Beograda.Ako imate srece i na vreme kupite kartu sa Rayanom do Bergama mozda prodjete i sa deset evra.

Odgovori
Ne

Povratna karta sa agencijom GEA iz Beograda do Temisvara je 30 eur

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj