BEG airport status
Mihajlović: Etihad se ne povlači iz vlasništva u Er Srbiji; Plan da se otvore linije ka Pekingu i Kanadi Planovi za nove linije iz Beograda ka Pekingu i Kanadi / Foto: Air Serbia

Mihajlović: Etihad se ne povlači iz vlasništva u Er Srbiji; Plan da se otvore linije ka Pekingu i Kanadi

Ministarka Zorana Mihajlović izjavila je juče da se kompanija Etihad ne povlači iz vlasništva u Er Srbiji, prenosi Beta.

Kako navode, ona je za nedeljno izdanje lista „Politika“ rekla da postoji i plan da tokom ove godine budu otvorene nove avio-linije iz Beograda ka Pekingu i Kanadi.

Na pitanje kakvo je bilo prošlogodišnje poslovanje Er Srbije s obzirom na to da je Etihad pre tri dana objavio da je u 2017. godini imao gubitak od 1,52 milijarde dolara, Mihajlovićeva je objasnila da je prema podacima koje ima „u datim okolnostima najbolje što može“.

Ona je dodala da očekuje da će krajem septembra biti završeno peuzimanje preduzeća Aerodrom „Nikola Tesla“ koje je dato u koncesiju francukoj kompaniji „Vansi“ i da će posle toga Vlada Srbije objaviti ugovor sa koncesionarom.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

iv

Mislim da gospodja nema pojma, niko nju nista i nepita nit obavestava tako da joj je izjava manje relevantna od moje bilo koje izjave.

Odgovori
ID

Slažem se.
Problem je samo što ona vodi nadležno ministarstvo…
Da ne govorimo o o poslovanju najbolje što može?
I ni jedan novinar da upita koliki je gubitak u prama?!?

Pe

Da li postoji makar jedan novinar koji ovu gospodju moze da pita kako moze da se otvori linija koja vec postoji?
A ako je sa druge strane mislila na direktan let BEG-PEK onda mora tako i da kaze. Ovako ispada krajnje neozbiljno.

Odgovori
Ve

mozda ce i zadrzati udeo u AS ali ce svakako na dalje staze beleziti gubitke…ne mogu se porediti sa uslugom koja pruza Lufthansa…takodje koncesionara ce da zaboli glava od toga koliko aerodrom malo zaradjuje od ne avio usluga a da ne pricamo o tome koliko hvataca magle radi u crvenoj zgradi…fizikalci su ono najvrednije sto ANS ima..

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

12. Feb 2025.Pogledaj

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj