BEG airport status
Erbas i Mađarska ulaze u dugoročno industrijsko partnerstvo Mađarska je do sada naručila 36 Erbasovih helikoptera od kojih 20 H145M / Foto: Airbus Helicopters

Erbas i Mađarska ulaze u dugoročno industrijsko partnerstvo

Erbas Helikopters i Mađarska potpisale su Memorandum o sporazumu za stvaranje industrijske saradnje za dugoročne vazduhoplovne projekte koji će se u početku usredsrediti na proizvodnju određenih visoko precizno izrađenih mehaničkih delova za helikopterske dinamičke sisteme. Ovaj projekat je deo razvojnog programa oružanih snaga ‘’Zrinji 2026’’ koji podržava nacionalne bezbednosne ciljeve Mađarske u razvoju nezavisnih odbrambenih sposobnosti.

– Ovo partnerstvo je u skladu sa našom evropskom strategijom saradnje u Erbasu i pokazivanje naše posvećenosti da se ubrza saradnja sa jednom od najbrže rastućih evropskih ekonomija – rekao je generalni direktor Erbas Helikoptersa Bruno Even.

– Ovaj projekat postao je moguć zahvaljujući mađarskoj industrijskoj stručnosti i posvećenosti inovacijama, koje će sada doživeti uspon u Erbasovom globalnom lancu snabdevanja – dodao je Even.

Sporazumom se namerava stvoriti novo održivo i integrisano postrojenje u okviru kompanije Erbas. „Greenfield“ proizvodna jedinica će započeti sa proizvodnjom mehaničkih delova koji će zatim biti isporučeni glavnom centru za montažu komponenata za dinamičke delove koji se ugrađuju na različite Erbasove helikoptere koji se koriste u više od 150 zemalja širom sveta. Sporazum će se takođe osloniti na lokalni lanac snabdevanja koji je kvalifikovan za obavljanje određenih zadataka kao što je površinska obrada.

Mađarska je dugo godina privržena Erbasovim civilnim i vojnim proizvodima koji su našli mesto u širokom spektru odbrambenih i civilnih primena. Mađarsko Ministarstvo odbrane nedavno je kupilo 36 helikoptera, od kojih 20 H145M i 16 H225M a takođe poseduje i dva aviona A319. Wizz Air, jedna od najvećih evropskih aviokompanija i klijent koji koristi samo Erbasove avione, upotrebljava veliku flotu od više od 100 aviona, sa preko 260 koji su naručeni.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

MO

Sve će to Momo jednog dana remontovati…

Odgovori
Dr

Sigurno ce remont raditi drzava koja je kupila 9 helikoptera drzavi koja je nabavila 36 komada

Al

Cak se i ne bi iznenadio.

PP

Ja bih tipovao na Rumune. Tamo ih prave, pa je logično da ih i remontuju. Radiće i Moma, Gazele sigurno a za ostalo rekao bih ne baš generalni remont.

Dr

Sigurno ce remont raditi drzava koja je kupila 9 helikoptera drzavi koja je nabavila 36 komada

Odgovori
Sa

Ne zaboravite da nasa Vojska i Policija imaju helikoptere Gazella, koji su odmah spremni za remont i modernizaciju (~50).. Taj broj letelica vec prevazilazi pomenut broj Madjarskih. Naruceno je 9 novih Airbus helikoptera H145M, a ako pratite sajt aktuelne teme i MUP Srbije planira zanavljanje flote.

la

@Dr Remont radi onaj ko ima potrebno znanje i sredstva za to, a ne onaj koji je kupio više komada. Naravno ako Madjari mogu sami remontovati široko im polje. :)

Pe

Da li vi čitate tekst ili pišete na osnovu svojih lepih želja zasnovanih na dogmatskom patriotizmu. Ako sam dobro razumeo Erbas je sa mađarima potpisao sporazum o industrijskoj saradnji u oblasti proizvodnje dinamičkih sklopova pretpostavljam da se pod tim podrazumevaju elementi transmisije. MO RS pregovara o mogućoj industrijskoj saradnji Mome i Erbasa u oblasti remonta helikoptera sa težištem na Gazelama i ambicijama na H 145. O ozbiljnim namerama održavanju H 145 u VZ još ništa nismo pročitali ( helikopteri još nisu ni stigli, zatim ide garantni rok itd. Da li je neko iz Mome otišao na obuku u Nemačku nije poznato. Drugo je pitanje šta i koliko Zavod može da ponudim u ovom trenutku. Kapaciteti su mu ograničeni nedostaju mu tehnologije kako za elemente transmisije tako i za remont motora i neke druge sisteme. Oni nude po određenim cenama, a Zavod prikazuje šta trenutno može. Do sada se saradnja svodila na kupovinu rezervnih delova i ništa više. Da bi remontni zavod mogao da remontuje Gazele verovatno mora da kupi određenu opremu i uređaje, zanovi i ovlada servisnim biltenima i obuči potrebno ljudstvo a to sve normalno košta. Da li će se išta desiti pokazaće vreme. PS isto kao sa namerama da se postane regionalni centar za remont helikoptera tipa MiL. E sada ko će iz regiona (osim makedonaca remontovati helikoptere u Momi zavisi. U celom tom poduhvatu zavod je učestvovao infrastrukturom- radnim mestom i ničim više).

Dr

Tako se ostvaruje industrijska saradnja, kupiš šta ti treba u dovoljnoj količini pa lagano vraćaš uložena sredstva. Kakav Moma teraće se to u komšiluk na servis samo tako.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor