BEG airport status
LYBE 2001:30 Z 100°08KT 9999 BKN040 02/00 Q1015 NOSIG=
Erbas i Mađarska ulaze u dugoročno industrijsko partnerstvo Mađarska je do sada naručila 36 Erbasovih helikoptera od kojih 20 H145M / Foto: Airbus Helicopters

Erbas i Mađarska ulaze u dugoročno industrijsko partnerstvo

Erbas Helikopters i Mađarska potpisale su Memorandum o sporazumu za stvaranje industrijske saradnje za dugoročne vazduhoplovne projekte koji će se u početku usredsrediti na proizvodnju određenih visoko precizno izrađenih mehaničkih delova za helikopterske dinamičke sisteme. Ovaj projekat je deo razvojnog programa oružanih snaga ‘’Zrinji 2026’’ koji podržava nacionalne bezbednosne ciljeve Mađarske u razvoju nezavisnih odbrambenih sposobnosti.

– Ovo partnerstvo je u skladu sa našom evropskom strategijom saradnje u Erbasu i pokazivanje naše posvećenosti da se ubrza saradnja sa jednom od najbrže rastućih evropskih ekonomija – rekao je generalni direktor Erbas Helikoptersa Bruno Even.

– Ovaj projekat postao je moguć zahvaljujući mađarskoj industrijskoj stručnosti i posvećenosti inovacijama, koje će sada doživeti uspon u Erbasovom globalnom lancu snabdevanja – dodao je Even.

Sporazumom se namerava stvoriti novo održivo i integrisano postrojenje u okviru kompanije Erbas. „Greenfield“ proizvodna jedinica će započeti sa proizvodnjom mehaničkih delova koji će zatim biti isporučeni glavnom centru za montažu komponenata za dinamičke delove koji se ugrađuju na različite Erbasove helikoptere koji se koriste u više od 150 zemalja širom sveta. Sporazum će se takođe osloniti na lokalni lanac snabdevanja koji je kvalifikovan za obavljanje određenih zadataka kao što je površinska obrada.

Mađarska je dugo godina privržena Erbasovim civilnim i vojnim proizvodima koji su našli mesto u širokom spektru odbrambenih i civilnih primena. Mađarsko Ministarstvo odbrane nedavno je kupilo 36 helikoptera, od kojih 20 H145M i 16 H225M a takođe poseduje i dva aviona A319. Wizz Air, jedna od najvećih evropskih aviokompanija i klijent koji koristi samo Erbasove avione, upotrebljava veliku flotu od više od 100 aviona, sa preko 260 koji su naručeni.

Komentari

D

Tako se ostvaruje industrijska saradnja, kupiš šta ti treba u dovoljnoj količini pa lagano vraćaš uložena sredstva. Kakav Moma teraće se to u komšiluk na servis samo tako.

Odgovori
D

Sigurno ce remont raditi drzava koja je kupila 9 helikoptera drzavi koja je nabavila 36 komada

Odgovori
S

Ne zaboravite da nasa Vojska i Policija imaju helikoptere Gazella, koji su odmah spremni za remont i modernizaciju (~50).. Taj broj letelica vec prevazilazi pomenut broj Madjarskih. Naruceno je 9 novih Airbus helikoptera H145M, a ako pratite sajt aktuelne teme i MUP Srbije planira zanavljanje flote.

l

@Dr Remont radi onaj ko ima potrebno znanje i sredstva za to, a ne onaj koji je kupio više komada. Naravno ako Madjari mogu sami remontovati široko im polje. :)

P

Da li vi čitate tekst ili pišete na osnovu svojih lepih želja zasnovanih na dogmatskom patriotizmu. Ako sam dobro razumeo Erbas je sa mađarima potpisao sporazum o industrijskoj saradnji u oblasti proizvodnje dinamičkih sklopova pretpostavljam da se pod tim podrazumevaju elementi transmisije. MO RS pregovara o mogućoj industrijskoj saradnji Mome i Erbasa u oblasti remonta helikoptera sa težištem na Gazelama i ambicijama na H 145. O ozbiljnim namerama održavanju H 145 u VZ još ništa nismo pročitali ( helikopteri još nisu ni stigli, zatim ide garantni rok itd. Da li je neko iz Mome otišao na obuku u Nemačku nije poznato. Drugo je pitanje šta i koliko Zavod može da ponudim u ovom trenutku. Kapaciteti su mu ograničeni nedostaju mu tehnologije kako za elemente transmisije tako i za remont motora i neke druge sisteme. Oni nude po određenim cenama, a Zavod prikazuje šta trenutno može. Do sada se saradnja svodila na kupovinu rezervnih delova i ništa više. Da bi remontni zavod mogao da remontuje Gazele verovatno mora da kupi određenu opremu i uređaje, zanovi i ovlada servisnim biltenima i obuči potrebno ljudstvo a to sve normalno košta. Da li će se išta desiti pokazaće vreme. PS isto kao sa namerama da se postane regionalni centar za remont helikoptera tipa MiL. E sada ko će iz regiona (osim makedonaca remontovati helikoptere u Momi zavisi. U celom tom poduhvatu zavod je učestvovao infrastrukturom- radnim mestom i ničim više).

M

Sve će to Momo jednog dana remontovati…

Odgovori
D

Sigurno ce remont raditi drzava koja je kupila 9 helikoptera drzavi koja je nabavila 36 komada

A

Cak se i ne bi iznenadio.

P

Ja bih tipovao na Rumune. Tamo ih prave, pa je logično da ih i remontuju. Radiće i Moma, Gazele sigurno a za ostalo rekao bih ne baš generalni remont.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend