BEG airport status
LYBE 2010:30 Z 230°03KT 180V330 CAVOK 28/20 Q1013 NOSIG=
„Nikola Tesla“ tokom trajanja Final Four-a opslužio oko 160 letova Tokom trajanja završnog turnira Evrolige opsluženo više od 100.000 putnika / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

„Nikola Tesla“ tokom trajanja Final Four-a opslužio oko 160 letova

Tokom trajanja završnice najvećeg evropskog klupskog takmičenja u košarci „Nikola Tesla“ opslužio je oko 160 letova posvećenih samo ovom takmičenju, saopšteno je sa beogradskog aerodroma.

Za vreme trajanja turnira „Nikola Tesla“ postavio je nove rekorde – u petak 18. maja, sa 11.828 prispelih oboren je dnevni rekord dolazećih putnika, dok je u ponedeljak 21. maja sa 13.062 otputovalih oboren dnevni rekord odlazećih putnika, navode sa „Tesle“ i dodaju:

– U petak je ostvareno i 81 sletanje na redovnim linijama, a realizovano je još 13 dolazaka velikih putničkih aviona na čarter i vanrednim letovima na redovnim linijama, kao i čak 33 sletanja aviona generalne i poslovne avijacije.

Ukupno je opsluženo oko 20% više letova nego što je to petkom uobičajeno, dok je u ponedeljak obavljeno je ukupno više 240 avio-operacija, što je za četvrtinu više nego inače. –

Tim povodom v.d. generalnog direktora Aerodroma Nikola Tesla Saša Vlaisavljević istakao je da je „Tesla“ spremno dočekao i ispratio sve goste, strane državnike igrače, rukovodstva, funkcionere i navijače sve četiri ekipe učesnice završnog turnira Final Four-a i dodao:

– Da su Beograd i Srbija ovih dana bili u centru pažnje govori i činjenica da je beogradski aerodrom samo tokom trajanja završnog turnira Evrolige opslužio ukupno više od 100.000 putnika. –

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

M

Bravo!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

lala na: Burže: prikazan model francusko-nemačkog projekta novog borbenog aviona, projektu se zvanično priključila Španija

Takvu maketu su prikazali i Turci. Mogli smo i mi da sklepamo nešto od špera pa da se hvalimo. Evropa će proći kao sa eurofajterom, koji kad je napravljen bio je preskup i zastareo. Ali radna mesta, fondovi.... Kinezi, Rusi, sutra Indija i Brazil, to su ozbiljni igrači. Već sada Ruski Suhoj je bar duplo…

20. Jun 2019.Pogledaj

Bane na: [VIDEO REPORTAŽA] Detaljan obilazak srpskog MBB-BK117 D2M

@Al-41F Afera helikopter je sistemska afera a ne afera vezana za pojedinačni tip/vrstu helikoptera. @Miloš 77 Smisao mog komentara i jeste da se uloga H-145 ne može meriti sa Mi-24/28. Ne vidim šta bih osporio u vašem komentaru, pošto ste na drugi način rekli isto što i ja. Moja poenta je bila šta nabaviti prvo,…

20. Jun 2019.Pogledaj

Živojin Banković na: [VIDEO REPORTAŽA] Detaljan obilazak srpskog MBB-BK117 D2M

Два Ми-24В је користила Јединица за специјалне операције, Ресора државне безбедности, Министарства унутрашњих послова. Активно су коришћени у борбеним дејствима 1998. изнад Косова и Метохије.

20. Jun 2019.Pogledaj

ljubitelj istorije na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako je vlast uništila slovensko zrakoplovstvo

Ne znam koliko je to tacno, ali sam cuo da su Slovenci tada na krovu raketiranog hangara postavili protivavionski mitraljez Brauning 12,7 mm. Ako je to tacno, onda je to razlog raketiranja. Inace, pod vatrom aviona JRV bio je na Brniku i JAT-ov DC-9. Pitajte o tome Stevu Ignjatovica koji je bio pilot u tom…

20. Jun 2019.Pogledaj

Živojin Banković na: [VIDEO REPORTAŽA] Detaljan obilazak srpskog MBB-BK117 D2M

ID Јесте ли баш сигурни да нико више не купује Ми-17 какве је купила Србија 2015. године ? Наравно да купује и то са још сиромашнијом опремом. Верзије Ми-17-1В, Ми-17В-5, Ми-171А, Ми-171Е, Ми-171Ш са скромним пакетом основне опреме је у последњих 10 година набавило бар 20 држава. И даље се производе и наручују.

20. Jun 2019.Pogledaj

Send this to a friend