BEG airport status
„Nikola Tesla“ tokom trajanja Final Four-a opslužio oko 160 letova Tokom trajanja završnog turnira Evrolige opsluženo više od 100.000 putnika / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

„Nikola Tesla“ tokom trajanja Final Four-a opslužio oko 160 letova

Tokom trajanja završnice najvećeg evropskog klupskog takmičenja u košarci „Nikola Tesla“ opslužio je oko 160 letova posvećenih samo ovom takmičenju, saopšteno je sa beogradskog aerodroma.

Za vreme trajanja turnira „Nikola Tesla“ postavio je nove rekorde – u petak 18. maja, sa 11.828 prispelih oboren je dnevni rekord dolazećih putnika, dok je u ponedeljak 21. maja sa 13.062 otputovalih oboren dnevni rekord odlazećih putnika, navode sa „Tesle“ i dodaju:

– U petak je ostvareno i 81 sletanje na redovnim linijama, a realizovano je još 13 dolazaka velikih putničkih aviona na čarter i vanrednim letovima na redovnim linijama, kao i čak 33 sletanja aviona generalne i poslovne avijacije.

Ukupno je opsluženo oko 20% više letova nego što je to petkom uobičajeno, dok je u ponedeljak obavljeno je ukupno više 240 avio-operacija, što je za četvrtinu više nego inače. –

Tim povodom v.d. generalnog direktora Aerodroma Nikola Tesla Saša Vlaisavljević istakao je da je „Tesla“ spremno dočekao i ispratio sve goste, strane državnike igrače, rukovodstva, funkcionere i navijače sve četiri ekipe učesnice završnog turnira Final Four-a i dodao:

– Da su Beograd i Srbija ovih dana bili u centru pažnje govori i činjenica da je beogradski aerodrom samo tokom trajanja završnog turnira Evrolige opslužio ukupno više od 100.000 putnika. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Mi

Bravo!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Besposadni kargo helikopteri kao smisleniji koncepti od eVTOL-ova: Proizvođač iz Kine novi igrač na tržištu

Bravo. Odavno pričam i da su PR DC i drugi morali da razvijaju komercijalne kargo dronove. Treba i vojsci i civilima a tržište mastodontsko. Gde je roba tu su čiste pare.

06. Nov 2025.Pogledaj

Perki na: Rumuniji zbog rata u Ukrajini kasni modernizacija aviona IAR-99, izraelski Elbit za sada obustavio podršku projektu

@Stojko Vade iz depoa i drugi... Ameri vadili B-52, "voze" ih unuci prvih pilota... I jos ga ne povlace. Ali sve predlozene modernizacije G4 su sve bile razumne i G4M i G4MD pa i neka kasnije predlozena laka modernizacija. Greota za taj avion. Posebno sto su i sve modernizacije bile dovedene skoro do kraja. G4M…

05. Nov 2025.Pogledaj

Stojko na: Rumuniji zbog rata u Ukrajini kasni modernizacija aviona IAR-99, izraelski Elbit za sada obustavio podršku projektu

Pala je na pamet modernizacija Orla, to mu dodje na isto. Ali nikome sem Srba nije pala na pamet modernizacija Orla iz muzejskog depoa.

05. Nov 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Rumuniji zbog rata u Ukrajini kasni modernizacija aviona IAR-99, izraelski Elbit za sada obustavio podršku projektu

Hocu da kazem da U.S (Tramp) nece nista platiti. Platice Evropljani jer je naoruzavanje Ukrajnae razlog za „force majeure clause“

05. Nov 2025.Pogledaj