BEG airport status
LYBE 2001:30 Z 100°08KT 9999 BKN040 02/00 Q1015 NOSIG=
„Nikola Tesla“ tokom trajanja Final Four-a opslužio oko 160 letova Tokom trajanja završnog turnira Evrolige opsluženo više od 100.000 putnika / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

„Nikola Tesla“ tokom trajanja Final Four-a opslužio oko 160 letova

Tokom trajanja završnice najvećeg evropskog klupskog takmičenja u košarci „Nikola Tesla“ opslužio je oko 160 letova posvećenih samo ovom takmičenju, saopšteno je sa beogradskog aerodroma.

Za vreme trajanja turnira „Nikola Tesla“ postavio je nove rekorde – u petak 18. maja, sa 11.828 prispelih oboren je dnevni rekord dolazećih putnika, dok je u ponedeljak 21. maja sa 13.062 otputovalih oboren dnevni rekord odlazećih putnika, navode sa „Tesle“ i dodaju:

– U petak je ostvareno i 81 sletanje na redovnim linijama, a realizovano je još 13 dolazaka velikih putničkih aviona na čarter i vanrednim letovima na redovnim linijama, kao i čak 33 sletanja aviona generalne i poslovne avijacije.

Ukupno je opsluženo oko 20% više letova nego što je to petkom uobičajeno, dok je u ponedeljak obavljeno je ukupno više 240 avio-operacija, što je za četvrtinu više nego inače. –

Tim povodom v.d. generalnog direktora Aerodroma Nikola Tesla Saša Vlaisavljević istakao je da je „Tesla“ spremno dočekao i ispratio sve goste, strane državnike igrače, rukovodstva, funkcionere i navijače sve četiri ekipe učesnice završnog turnira Final Four-a i dodao:

– Da su Beograd i Srbija ovih dana bili u centru pažnje govori i činjenica da je beogradski aerodrom samo tokom trajanja završnog turnira Evrolige opslužio ukupno više od 100.000 putnika. –

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

M

Bravo!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend