BEG airport status
„Nikola Tesla“ tokom trajanja Final Four-a opslužio oko 160 letova Tokom trajanja završnog turnira Evrolige opsluženo više od 100.000 putnika / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

„Nikola Tesla“ tokom trajanja Final Four-a opslužio oko 160 letova

Tokom trajanja završnice najvećeg evropskog klupskog takmičenja u košarci „Nikola Tesla“ opslužio je oko 160 letova posvećenih samo ovom takmičenju, saopšteno je sa beogradskog aerodroma.

Za vreme trajanja turnira „Nikola Tesla“ postavio je nove rekorde – u petak 18. maja, sa 11.828 prispelih oboren je dnevni rekord dolazećih putnika, dok je u ponedeljak 21. maja sa 13.062 otputovalih oboren dnevni rekord odlazećih putnika, navode sa „Tesle“ i dodaju:

– U petak je ostvareno i 81 sletanje na redovnim linijama, a realizovano je još 13 dolazaka velikih putničkih aviona na čarter i vanrednim letovima na redovnim linijama, kao i čak 33 sletanja aviona generalne i poslovne avijacije.

Ukupno je opsluženo oko 20% više letova nego što je to petkom uobičajeno, dok je u ponedeljak obavljeno je ukupno više 240 avio-operacija, što je za četvrtinu više nego inače. –

Tim povodom v.d. generalnog direktora Aerodroma Nikola Tesla Saša Vlaisavljević istakao je da je „Tesla“ spremno dočekao i ispratio sve goste, strane državnike igrače, rukovodstva, funkcionere i navijače sve četiri ekipe učesnice završnog turnira Final Four-a i dodao:

– Da su Beograd i Srbija ovih dana bili u centru pažnje govori i činjenica da je beogradski aerodrom samo tokom trajanja završnog turnira Evrolige opslužio ukupno više od 100.000 putnika. –

Komentari

M

Bravo!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li A380plus stvorio budućnost za superjumbo?

Ja mislim da je ovo očigledan primer Lost in translation. Pod jedan, nigde nisam napisao da će doći do rekonfiguracije A380. Naprotiv smatram da je A380, ovakav kakav je danas, preživeo svoje. Pod dva, novi motori će omogućiti stvaranje sasvim drugog, novog, aviona, da li Boeing, da li Airbus, svejedno. Taj avion će sa dva…

18. Aug 2018.Pogledaj

Vladimir na: Jet Airways u problemima

Obzirom da je ovo analiza stanja Jet Airwaysa zar nije logično pomenuti više opcija od samo jedne? Ukoliko se ne sagledaju sve moguće opcije, analiza je nepotpuna.

18. Aug 2018.Pogledaj

Mr.D na: Vučić: Nastavićemo da ulažemo u razvoj domaćih bespilotnih letelica; Borbene bespilotne letelice iz Kine

Mozda nikad ni mi ni vi necemo razviti jednog predatora ili reapera ali razvijati, proizvoditi daj boze i izvoziti manje zahtjevne letjelice za nadzor, izviđanje, korekciju paljbe, protupozarnu zastitu, traganje i spasavanje.... Svakako bi bilo dobro od zaposljavanje domace pameti, zaradu i dr. Stoga takve projekte trebalo bi pordzavati i kod nas i kod vas!…

18. Aug 2018.Pogledaj

Mr.D na: Bugarska investira u operativnost trenažnih helikoptera Bell-206

Mislim da su to pripreme za odlazak u berbu Kiowa... Neznam koliko ih je jos ostalo?? Znam da je i Grcka nedavno jos uzela nesto za uporabu nesto za kanibalizaciju!

18. Aug 2018.Pogledaj

Send this to a friend