BEG airport status
Viz er otvara bazu naredne godine u Krakovu, U planu dva nova Erbasova A321 i 12 novih linija Dva nova Erbasova aviona leteće na 12 novih ruta, od Krakova do Londona, Kijeva, Barija, Katanije, Larnake, Nice, Turkua, Bilunda, Donkastera, Harkova, Osla i Kutaisija / Foto: Wizz Air

Viz er otvara bazu naredne godine u Krakovu, U planu dva nova Erbasova A321 i 12 novih linija

Kompanija Viz er juče je najavila otvaranje nove bazu u Krakovu 1. marta 2019. godine, što je ujedno i njena 26. baza, saopštava taj avio-prevoznik.

Kako navodi, to će biti najnovija baza u Poljskoj, pored Varšave, Katovica, Gdanjska i Vroclava, a u planu je i da u maju i septembru naredne godine Viz er na aerodromu u Krakovu ima i 2 nova aviona Erbas A321:

– Ovi avioni će od aprila naredne godine leteti na 12 novih ruta, od Krakova do Londona, Kijeva, Barija, Katanije, Larnake, Nice, Turkua, Bilunda, Donkastera, Harkova, Osla i Kutaisija. Viz er od sada nudi 188.000 mesta na 12 linija iz Krakova, ili ukupno više od 11 miliona mesta na 166 linija do i iz Poljske u 2019. godini.

Otvaranje baze u Krakovu predstavlja investiciju vrednu 240 miliona dolara, koju je Viz er ostvario u Poljskoj, uz otvaranje 80 novih radnih mesta u ovoj avio-kompaniji i 140 radnih mesta u povezanim sektorima. –

Cena i red vožnje za 12 novih linija od Krakova / Foto: Wizz Air

Takođe, Viz er će vršiti proces selekcije kandidata za rad u novoj bazi 7, 17. i 26. januara naredne godine u Krakovu, a za više informacija moguće je posetiti njihov zvaničan sajt, ističe taj avio-prevoznik.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

    Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

    15. Mar 2025.Pogledaj

    goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

    Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

    14. Mar 2025.Pogledaj

    Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

    Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

    14. Mar 2025.Pogledaj

    Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

    @Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

    14. Mar 2025.Pogledaj