BEG airport status
Predstavnici „Nikole Tesle“ u poseti banjalučkom aerodromu; Proširivanje saradnje sa tehničkog na komercijalni nivo Očekuje se oko 100.000 putnika sa banjalučkog aerodroma u 2019. godini / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Predstavnici „Nikole Tesle“ u poseti banjalučkom aerodromu; Proširivanje saradnje sa tehničkog na komercijalni nivo

Predstavici najvišeg menadžmenta Aerodroma Nikola Tesla na čelu sa v.d. generalnim direktorom Sašom Vlaisavljevićem boravili su juče u Banja Luci, gde su se sastali sa ministrom saobraćaja i veza Republike Srpske Neđom Trninićem, nakon čega su obišli banjalučki aerodrom, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, cilj posete bio je unapređenje saradnje beogradskog i banjalučkog aerodroma i pomoć prilikom razvoja avio-saobraćaja u regionu.

Sa v.d.generalnim direktorom Aerodroma Banja Luka Duškom Kovačevićem, menadžment „Nikole Tesle“ razgovarao je o mogućnostima proširivanja saradnje sa tehničkog na komercijalni nivo, kažu sa „Tesle“ i dodaju:

– Predstavnici oba aerodroma sastali su se i sa predstavnicima Turističke organizacije Banja Luke i Turističke organizacije Republike Srpske kako bi razgovarali o uvođenju novih avio-linija sa banjalučkog aerodroma, o implementaciji Protokola o saradnji dva aerodroma, turističkim tendencijama u regionu. –

Dosadašnja saradnja zasnivala se na tehničkoj pomoći stručnih službi „Nikole Tesle“ / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Tim povodom Vlaisavljević je objasnio kako su ta dva aerodroma do sada sarađivala:

– Do sada, naša saradnja zasnivala se na tehničkoj pomoći koju su pružale stručne službe Aerodroma Nikola Tesla svojim banjalučkim kolegama. Naši zaposleni u operativnim službama, uz pomoć mašina i opreme kojom raspolažemo, izvršili su građevinske radove na poletno-sletnoj stazi Aerodroma u Banja Luci.

Donirali smo transportni sistem prtljaga za dolazeće putnike, dok smo njihov stari transportni sistem potpuno remontovali i osavremenili. Osim saradnje na tehničkom planu, naš Centar za stručno osposobljavanje organizovao je nekoliko obuka u oblasti obavljanja poslova u zemaljskom opsluživanju. –

Teži se otvaranju najmanje tri do pet linija u naredne dve godine / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Takođe, on je istakao i kuda vodi buduća saradnja i kako bi ona mogla biti proširena:

– Sada želimo da obogatimo našu saradnju i u drugim oblastima i da pružimo snažnu podršku rukovodstvu Aerodroma Banja Luka. Namera nam je doniramo metaldetektorska vrata, ali želimo i da počnemo saradnju u oblasti komercijalnog poslovanja odnosno stvaranja mogućnosti za uspostavljanje novih letova iz tog grada.

Nadamo se da će aktivnosti koje planiramo kao što su pomoć prilikom pregovora sa avio-prevoznicima, odlasci na konferencije koje se bave razvojem novih linija, obrada podataka u vezi opslužnog područja, dijaspore, destinacija, kao i saradnja na razvoju plana stimulacija, pomoći da unapredimo avio-saobraćaj u regionu.

Rezultat kojem težimo je otvaranje najmanje tri do pet linija u naredne dve godine, sa minimalno dve frekvencije nedeljno prema Zapadnoj Evropi. Očekujemo okvirno oko 100.000 putnika sa banjalučkog aerodroma u 2019. godini. –

Delegacija u obilasku banjalučkog aerodroma / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Delegaciju Aerodroma Nikola Tesla činili su i izvršni direktor Raša Ristivojević, direktorka Investicija i razvoja Ana Kaluđerović, direktor Obezbeđivanja Vladimir Mićić, direktor Tehnike Dragan Dimitrijević, kao i direktor Komercijalnog poslovanja i marketinga Miodrag Mirković.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Mi

Aerodrom Nikola tesla pomaze Banjalucki aerodrom, a nece Kraljevacko/Cacanski aerodrom Morava!_

Sramota bre, dokle da se odlivaju novci iz Srbije, valjda treba da se ide redosledom, da se pomognu aerodrom Morava, Ponikve, Vrsac, pa Banjaluka…
…red je BRE

Odgovori
BB

Kako se budi palanački duh…
Zavisi koju logiku primijeniš: ulaganje u Moravu (sa aspekta aerodroma) znači ulaganje u konkurenciju a ulaganje u Banjaluku znači ulaganje u feeding aerodrom. Mada efekti te pomoći će biti mršavi dok god (u zmskom periodu) imamo 2 leta sedmično i to u loš termin. I onda pominju „prirodni marketing“ kako nema „kulture putovanja avionom“ sa Banjaluke… pa sa čim da putujem? I šta da radim u 4 sata u Beogradu?

Lj

Ja se izvinjavam , ja sam neki kao pilot . I živim poted Vršca. Zovem se Ljubiša. Sa ekonomske strane aerodomi Morava ,Ponikve a pogotovo Vršac, nemaju potrebe za putničkim saobraćajem jer su suviše blizu Beogradu i Nišu , a do Beograda se vema brzo stiže kolima a autobusa isto ima na svakih pola sata možda i čeće.I isto tako brzo dolaze . To je razlog zašto nema putnika ni potrbe za avio prevozom. Dok je Banjaluka savim nešto drugo , dalje je , Srpska je , i tendencija da se pokupe potnici iz cele Bosne Hrvatske i Slovenije i Airsrbijine letove, jer tek sad se otvaraju mogućnosti letenja na srebnje i duge destinacije preko Beograda. I ljubav ali više račun je u pitanju.

Odgovori
2+

Na dobrom si putu bio, al ga zabrljavi na kraju.
Daj mi jedan dobar razlog zasto bi ja npr.iz Rijeke potegao do BL pa preko BG gdje god, pa i u ‘meriku, kad to sve jednostavnije i brze obavim preko ZG?
Zasto bi netko iz Dalmacije potegao do BL pa dalje preko BG, kad sve to mogu iz svog dvorista?
Cijena bi bila jedini imperativ.
No ona mora biti ispod svakog logicnog minimuma kako bi opravdala gubitak od bar 8 sati po pravcu.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Gale na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Да ли се сећамо да смо пре неколико година одбили донацију из Русије за ремонтоване Ан 26, под неким изговорима који су се сводили на то да наводно нема више пилота за њих. Али много важније је питање шта је прави разлог да анушка није пензионисана. Имали смо их некад 12 а и продавали смо…

14. Mar 2025.Pogledaj

Vlad na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Da se nadovežem... Izgleda da neki ne razumeju poentu. Ako nemaju te slamke niko te neće zvati da ratuješ za tuđi interes sa tim avionima, a ako imaju... Ali, izgleda da su reči "šut" i "karta" ipak najviše zabolele neke nato opcije koje otvoreno navijaju. Miloš77 Koliko oružja, koji dolet i kakve karakteristike ima Rafal…

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@Perko MA jednom platis da ga skrate za slamku, i miran si. Ima nesto i u odrzavanju tog vraga godinama/decenijama. Moze to da kosta i vise od prepravke. Srbiji sigurno ne trebaju slamčice na Rafalima. Za one koji nisu ubedjeni, pogledajte kolika tri spoljna rezervoara nosi Rafal ako treba, a koliko recimo MiG-29 nosi. jako…

13. Mar 2025.Pogledaj

Nenad N. na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za jedan Erbas dva Embraera. Jeste nosivost manja za deset tona, ali kargo prostor je cak veceg volumena. Pa se uzmu dva ili cetiri. E da, obavezno i "pametnom dosta". :)

13. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

To je klasa kargo aviona koja tovari svasta sto C295 ne moze, C295 ogranicen velicinom i doletom. Uvoz odredjene robe pada na pamet, ulkucujuci i vojne. Druga stvar koja mi je pala na pamet odmah ustvari je korist u slucaju vanrednih situacija tipa Kovid lockdown-a kada se mnoge stvari u svetu ogranicavaju u zavisnosti od…

13. Mar 2025.Pogledaj