BEG airport status
LYBE 1609:30 Z VRB°03KT CAVOK 26/11 Q1020 NOSIG=
Fondacija „Dejan Pandurović“: Dodeljen stan porodici nastradalog pilota; Poziv vazduhoplovnim entuzijastima IT struke za pomoć u izradi sajta Fondacije Svi zainteresovani mogu se upisati na listu donatora / Foto: Fondacija "Dejan Pandurović"

Fondacija „Dejan Pandurović“: Dodeljen stan porodici nastradalog pilota; Poziv vazduhoplovnim entuzijastima IT struke za pomoć u izradi sajta Fondacije

U udesu vojnog aviona Super galeb G-4 koji se srušio na području sela Slatina kod Šapca tokom izvođenjа redovne borbene letаčke obuke 7. aprila prošle godine, stradala su dva pilota – potpukovnik Nenad Ćulibrk iz Komande RV i PVO i kapetan Dejan Pandurović iz 252. školsko-trenažne avijacijske eskadrile 204. vazduhoplovne brigade.

Tim povodom je, uz saglasnost porodice Pandurović, 7. aprila ove godine nekoliko prijatelja i kolega pokojnih pilota osnovalo „Fondaciju Dejan Pandurović“, čiji je jedan od ciljeva pružanje pomoći i podrške članovima njegove uže i šire porodice, kao i članovima porodica poginulih ili teško povređenih pilota, letača i ostalih pripadnika Vojske Srbije u vazduhoplovnim i drugim nesrećama, navodi se u osnivačkom aktu Fondacije.

Foto: Fondacija Dejan Pandurović

Prema navodima Fondacije, porodici Pandurovic dodeljen je stan od strane Ministarstva Odbrane i Vojske Srbije, što predstavlja značajni pozitivni iskorak u pomoći porodicama nastradalih pilota. Kako kažu, njihov plan je da u budućem periodu nastave sa prikupljanjem sredstava i pružanjem pomoći, te da se na taj način pobrinu za one kojima je to potrebno:

– Kako bismo bili u mogućnosti da efektivno nastavimo sa radom i pomažemo drugima, potrebno je da prvo mi zatražimo pomoć. Ovim putem želimo da pozovemo sve vazduhoplovne entuzijaste iz IT struke da nam, ukoliko su u mogućnosti, pomognu pri izradi sajta Fondacije i na taj način budu naši donatori. –

Dejan Pandurović, kapetan avijacije , u kabini svog Super Galeba pred promociju potporučnika 13.09.2014. godine na Batajnici / Foto: Vladimir Luković

Kako objašnjavaju, pored usluge koju pojedinac ili kompanija mogu da ponude, pomoć može biti i uplata novca na žiro račun Fondacije, a svi zainteresovani mogu se upisati na listu donatora.

Žiro račun Fondacije Dejan Pandurović na koji se može izvršiti uplata je 160-0000000507331-13 (Banka Intesa), dok je devizni račun 160-0054000027858-40 (Banka Intesa).

Za više informacija Fondaciju je moguće kontaktirati putem sledeće e-mail adrese: fondacijadejanpandurovic@gmail.com ili pozivom na broj: 060-348-8906.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

n

Hvala Bogu konacno nesto pametno

Odgovori
G

Život je borba. Moje poštovanje…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Paqe na: [FOTO REPORTAŽA] AIRPOWER 2019: Loše vreme nije pokvarilo zabavu

Mi-35M ima kraca krila i neuvlaceci stajni trap. Onaj bez M ima veca krila i uvlaceci stajni trap.

16. Sep 2019.Pogledaj

Pogorsana Osecanja na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

@ BB, Vazi, u pravu si. Ajde onda lepo da otvorimo EASA bazu pitanja i svih 15K+ podelimo lepo ljudima unapred, i svima super. Mislim, zasto bi se uopste zezali sa time ko sta moze/zeli od ucenja. Ko hoce - nek cita i edukuje se, ko nece - neka nauci pitanja i odgovore na pamet,…

15. Sep 2019.Pogledaj

Istočnik na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Razlozi su sledeći: - Deca nisu "radno sposobno stanovništvo", samim tim moraju u školu. DL sistem može da im bude samo način da prate nastavu ako su odsutna iz nekog opravdanog razloga (bolest, boravak u bolnici, ...), ne i zamena za školu. - Kod studenata je složenija situacija. Ako je student zaposlen, uz potvrdu o…

15. Sep 2019.Pogledaj

Istočnik na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

@Pomesana obecanja I redovan direktan rad sa nastavnikom i DL sistem imaju svoje prednosti i mane. Ono što je Delta izostavio po mom mišljenju je to da se ova dva načina međusobno dopunjuju. a i kako je BB rekao, ključ svega je zainteresovanost.

15. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend