BEG airport status
Godinu dana od otvaranja novog putničkog terminala na „Franji Tuđmanu“; Po prvi put direktna linija Atina-Zagreb U prva tri meseca 2018. godine zabeležen rast putničkog saobraćaja od 12% / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Godinu dana od otvaranja novog putničkog terminala na „Franji Tuđmanu“; Po prvi put direktna linija Atina-Zagreb

Aerodrom Franjo Tuđman danas obeležava prvu godinu od otvaranja novog putničkog terminala, saopšteno je sa tog aerodroma.

Kako navode, tokom noći između 27. i 28. marta 2017. godine, nakon opsežnih prirema, celokupan saobraćaj preseljen je sa starog na novi putnički terminal i u ranim jutarnjim satima, prvim letom kompanije Croatia Airlines za Dubrovnik, novi putnički terminal zvanično je otvoren.

– U proteklih godinu dana, zračna luka Franjo Tuđman je u novoj infrastrukturi zabilježila niz rekorda – u prometu putnika i tereta, dolasku novih zrakoplovnih kompanija, otvaranju novih linija i destinacija, te sjajne rezultate uistraživanjima zadovoljstva putnika.

Zagreb je izravnim letovima povezan sa novih devet destinacija, povećan je broj linija na već postojećim destinacijama, a poseban iskorak u novoj infrastrukturi bioje dolazak Emiratesa na izravnoj liniji za Dubai. – kažu sa „Tuđmana“.

„Franjo Tuđman“ dobio nagradu „Most Improved Airport in Europe“ za 2017. godinu / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Kada je reč o putničkom saobraćaju, zagrebački aerodrom od otvaranja novog terminala beleži dvocifren kumulativni rast. Krajem prethodne godine po prvi put je zabeležen trimilioniti putnik, dok je godina je zaključena sa 3,1 milion putnika. Prema njihovim rečima, trend rasta putničkog saobraćaja nastavljen je i u prva tri meseca 2018. godine gde je zabeležen rast putničkog saobraćaja od 12%.

– Pozitivne prometne rezultate prate i pozitivni rezultati istraživanja zadovoljstva putnika uslugama zračne luke. Tako je zračna luka Franjo Tuđman u redovitom, globalnom istraživanju zadovoljstva putnika ASQ (Airport Service Quality) koje provodi svjetsko udruženje zračnih luka ACI (AirportCouncil International- World) osvojila nagradu u kategoriji Zračna luka s najvećim unapređenjem u 2017. godini u Europi – Most Improved Airport in Europe. – ističu sa zagrebačkog aerodroma.

Croatia Airlines će otvoriti dve nove linije za Dablin i Mostar / Foto: Croatia Airlines

Kako kažu, upravo započetim letnjim redom letenja očekuje se nastavak pozitivnih trendova. Dolazak u Zagreb najavile su dve nove avio-kompanije – grčki nacionalni prevoznik Aegean Airlines koji će Zagreb po prvi put direktno povezivati s Atinom tri puta nedeljno, kao i kanadski nacionalni prevoznik Air Canada koji otvara direktnu liniju za Toronto četiri puta nedeljno.

Kompanija Croatia Airlines će otvoriti dve nove linije za Dablin i Mostar dva puta nedeljno, dok će Air Transat u Zagreb ove godine doći ranije i tako produžiti sezonu letova do Toronta za mesec dana u odnosu na prošlu godinu.

– Ljetnom rastu prometa doprinijet će i povećanje kapaciteta naleta postojećih partnera poput španjolske Iberije koja je na svojim linijama za Madrid najavila povećanje broja letova. – navode za „Tuđmana“.

Tango Six je pratio otvaranje novog terminala a kako danas on funkcioniše, gde je zabeležen veliki napredak i šta bi trebalo unaprediti analizirao je naš redovni kolumnista utorkom Alen Šćuric.


 

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

mateus: Mig-29 je 4 generacija,bar ovo što mi imamo,a koliko će se modernizacijom privući i da li će moći dogurati do 4+ to se ne zna sa kojom ćemo hibridnom modernizacijom modernizovati migove,a to da ministar odbrane ne zna šta govori to je donekle tačno,i sramota. A što se tiče Rafala,Eurofightera i Gripena oni su…

22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

Aleksa: Bivša Jugoslavija je imala 16 Migova 29 od toga: 14 MiG-29B 9.12B i dva dvoseda Mig-29UB 9.51B...samo dva dvoseda, trenutno mi imamo 10 MiG-ova od toga 3 su dvosedi,i nadam se da će ako bog da,doći sva 4 jednoseda iz Belorusije,ali opet gledano imamo 3 dvoseda a malo jednoseda,biće ih samo 11 MiG-29 u…

22. Jun 2018.Pogledaj
22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

KIKAN: Hrvatski F-16 koji još nisu stigli,kojima treba još par godina da dođu,za njih je jasno da su negde između slabe i osrednje 4+ generacije i tu nema više šta da se priča... Mayer: Molim vas manite se Stelth-a,to da li može da ga vidi ili ne to mi nikada nećemo moći da znamo,reklame su…

22. Jun 2018.Pogledaj

Playma (Srbija) na: Vulin za Tanjug: Svih 14 MiG-ova 29 će biti spremno do kraja ove ili početkom sledeće godine; Tango Six: Ne baš

Boki: Nije Mig-29 višenamenski,ali savremena bojišta 21 veka zahtevaju višenamenske avione,kako bi se donekle nadomestio bombarderski segnemt avijacije KOLIKO-TOLIKO...Bar kod nas ide se da se unapredi i mogućnosti intervencije na zemlji...da se Mig-29-ke osposobe i za to,Orao J-22 pokušava da se povrati barem oni avioni koji mogu i da se dodatno unaprede modernizacijom,Galeb G-4 za…

22. Jun 2018.Pogledaj

Send this to a friend