BEG airport status
Godinu dana od otvaranja novog putničkog terminala na „Franji Tuđmanu“; Po prvi put direktna linija Atina-Zagreb U prva tri meseca 2018. godine zabeležen rast putničkog saobraćaja od 12% / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Godinu dana od otvaranja novog putničkog terminala na „Franji Tuđmanu“; Po prvi put direktna linija Atina-Zagreb

Aerodrom Franjo Tuđman danas obeležava prvu godinu od otvaranja novog putničkog terminala, saopšteno je sa tog aerodroma.

Kako navode, tokom noći između 27. i 28. marta 2017. godine, nakon opsežnih prirema, celokupan saobraćaj preseljen je sa starog na novi putnički terminal i u ranim jutarnjim satima, prvim letom kompanije Croatia Airlines za Dubrovnik, novi putnički terminal zvanično je otvoren.

– U proteklih godinu dana, zračna luka Franjo Tuđman je u novoj infrastrukturi zabilježila niz rekorda – u prometu putnika i tereta, dolasku novih zrakoplovnih kompanija, otvaranju novih linija i destinacija, te sjajne rezultate uistraživanjima zadovoljstva putnika.

Zagreb je izravnim letovima povezan sa novih devet destinacija, povećan je broj linija na već postojećim destinacijama, a poseban iskorak u novoj infrastrukturi bioje dolazak Emiratesa na izravnoj liniji za Dubai. – kažu sa „Tuđmana“.

„Franjo Tuđman“ dobio nagradu „Most Improved Airport in Europe“ za 2017. godinu / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Kada je reč o putničkom saobraćaju, zagrebački aerodrom od otvaranja novog terminala beleži dvocifren kumulativni rast. Krajem prethodne godine po prvi put je zabeležen trimilioniti putnik, dok je godina je zaključena sa 3,1 milion putnika. Prema njihovim rečima, trend rasta putničkog saobraćaja nastavljen je i u prva tri meseca 2018. godine gde je zabeležen rast putničkog saobraćaja od 12%.

– Pozitivne prometne rezultate prate i pozitivni rezultati istraživanja zadovoljstva putnika uslugama zračne luke. Tako je zračna luka Franjo Tuđman u redovitom, globalnom istraživanju zadovoljstva putnika ASQ (Airport Service Quality) koje provodi svjetsko udruženje zračnih luka ACI (AirportCouncil International- World) osvojila nagradu u kategoriji Zračna luka s najvećim unapređenjem u 2017. godini u Europi – Most Improved Airport in Europe. – ističu sa zagrebačkog aerodroma.

Croatia Airlines će otvoriti dve nove linije za Dablin i Mostar / Foto: Croatia Airlines

Kako kažu, upravo započetim letnjim redom letenja očekuje se nastavak pozitivnih trendova. Dolazak u Zagreb najavile su dve nove avio-kompanije – grčki nacionalni prevoznik Aegean Airlines koji će Zagreb po prvi put direktno povezivati s Atinom tri puta nedeljno, kao i kanadski nacionalni prevoznik Air Canada koji otvara direktnu liniju za Toronto četiri puta nedeljno.

Kompanija Croatia Airlines će otvoriti dve nove linije za Dablin i Mostar dva puta nedeljno, dok će Air Transat u Zagreb ove godine doći ranije i tako produžiti sezonu letova do Toronta za mesec dana u odnosu na prošlu godinu.

– Ljetnom rastu prometa doprinijet će i povećanje kapaciteta naleta postojećih partnera poput španjolske Iberije koja je na svojim linijama za Madrid najavila povećanje broja letova. – navode za „Tuđmana“.

Tango Six je pratio otvaranje novog terminala a kako danas on funkcioniše, gde je zabeležen veliki napredak i šta bi trebalo unaprediti analizirao je naš redovni kolumnista utorkom Alen Šćuric.


 

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Bleki na: Pitanje koje se retko postavlja: F-35 kao lovac-bombarder?

Stelt avion ne postoji i predstavlja propagandu. To je nesto poput kreme za nevidljivost kojom tom namaze dzerija. Ne postoji materijal koji smanjuje erp a koji daje rezultate u svakom opsegu, a ako nije za svaki opseg, onda predatavlja los kompromis davanje primata 'stelt' karakteristikama u odnosu na zrtvovanje ostalog. Podsecam da su novi ruski…

19. Oct 2018.Pogledaj

i na: [ANALIZA] S-300 ide u rat, detalji isporuke sistema Siriji, Izraelci zvanično ravnodušni

Sto se tica IDF meni je dobar jedan primer , kod njih nema vojnih skola u klasicnom smislu. Svi idu u vojsku i onda se izdvajaju oni ocigledno sposobni i salju na kurseve. Naravno nekad i pogrese u proceni ali naprimer pre nekoliko nedelja bio je neki teroristicki napad u kojem je porucnik koji je…

19. Oct 2018.Pogledaj

Ed na: [ANALIZA] S-300 ide u rat, detalji isporuke sistema Siriji, Izraelci zvanično ravnodušni

Brani Izrael i to bas tako da napada one koji se javno zaklinju kao Izraelski neprijatelji. To rade tako da preventivno sprijecavaju razvoj ikakvih opasnosti, u okviru svojih mogucnosti, i na tudem teritoriju... Ne opravdavam, ali to im je logika

19. Oct 2018.Pogledaj

Jovan Munitlak na: „Albatros“ 21. veka: Aero Vodochody prikazao prototip aviona L-39NG

Lep nastavak prič o Albatrosu. Zaista volim kad čujem da i male zemlje uspešno razvijaju neke inače skupe projekte. Priželjkujem i Galebu neku mrvu od tog 3000 kom. velikog kolača.Ima li šanse za to?

19. Oct 2018.Pogledaj

Yrraf na: [ANALIZA] S-300 ide u rat, detalji isporuke sistema Siriji, Izraelci zvanično ravnodušni

Izrael je apsolutno čudo kad se poredi odnos veličina/snaga armije, ali brojke su neumoljive. Smešno je porediti Izrael sa Rusijom, jednom od dve supersile sa najvećim brojem nuk. glava na svetu i drugom po izvozu vojno-industrijskom kompleksu. Mešate babe i žabe ovde. Naravno da Izrael može da se nosi sa okolnim državama ali ni u…

19. Oct 2018.Pogledaj

Send this to a friend