BEG airport status
Wizz Air otvorio Trening centar u Budimpešti; Kabinski trenažer, dva simulatora letenja i kapacitet za do 300 članova posade dnevno Trening centar sadrži Trenažer za hitnu evakuaciju kabine, kao i Trenažer u slučaju požara najnovije generacije tipa V9000 Commander firme Flame Aviation / Foto: Wizz Air

Wizz Air otvorio Trening centar u Budimpešti; Kabinski trenažer, dva simulatora letenja i kapacitet za do 300 članova posade dnevno

Kompanija Wizz Air obeležila je danas otvaranje novog Trening centra u Budimpešti koji je opremljen kabinskim trenažerom i sa dva simulatora kompletnog leta, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navode, novi Trening centar prostire se na površini od 3.800 kvadratnih metara, a pored trenažera i simulatora u ponudi je i trening za do 300 članova posade dnevno:

– Trening centar, koji je sagradio WING, opremljen je sa dva „full flight“ simulatora aviona tipa A320 CAE 7000XR. U okviru desetogodišneg ugovora, firma CAE pruža usluge vođenja trening centra za Wizz Air, uključujući rukovanje i održavanje trenažne opreme u novom objektu.

Trening centar sadrži i Trenažer za hitnu evakuaciju kabine koji je obezbedila firma TFC, kao i Trenažer u slučaju požara najnovije generacije tipa V9000 Commander firme Flame Aviation. Ovo je integrisani centar gde svi piloti i kabinsko osoblje mogu da se obučavaju.

Kapaciteta do 300 polaznika dnevno – iz svih delova Wizz Airove mreže – u najnovijem trening centru u regionu mogu da se održavaju predavanja u učionici kao i vežbe simulacije leta i kabine. Početni i redovni treninzi na zemlji i rangiranje po tipu su takođe deo ponude obuke. –

Novi trening centar / Foto: Wizz Air
Dostupna dva „full flight“ simulatora / Foto: Wizz Air
Kapacitet centra do 300 polaznika dnevno / Foto: Wizz Air

U okviru novog Trening centra nalazi se i Wizz Air pilotska akademija, otvorena u Budimpešti, koja pojedincima sa malo ili nimalo letačkog iskustva nudi priliku da steknu pilotsku dozvolu za komercijalne letove i mogućnost da rade kao piloti u Wizz Airu, kažu iz te kompanije i dodaju:

– Kao deo ovog programa, Wizz će podržati sve polaznike koji su upisali ovaj program i koji ispunjavaju određene uslove tako što će finansirati deo njihove školarine kako bi im olakšao započinjanje pilotske karijere. Treninge po standardima Wizz Aira će sprovoditi pilotske škole sa kojima se sklopi ugovor. –

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj