BEG airport status
Montenegro erlajns u prvom kvartalu ove godine opslužio više od 80 hiljada putnika Boingov B737-500 od 14. aprila dodatak floti Montenegro erlajnsa / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns u prvom kvartalu ove godine opslužio više od 80 hiljada putnika

Kompanija Montenegro erlajns u prvom kvartalu 2018. godine prevezla je ukupno 84 hiljade putnika u sve tri kategorije saobraćaja – redovnom, čarter i kod šer saobraćaju, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navodi, taj rezultat ostvaren je sa 1.180 letova u redovnom i čarter saobraćaju, a prema trenutnom stanju bukinga pozitivni trend poslovanja kompanije nastaviće se i u narednom periodu:

– Ostvaruje se zahtjevan biznis plan za 2018. godinu. Kompanija će tokom ljetnje sezone letjeti ka 30 destinacija u 15 država i u periodu od 1. juna do kraja septembra prevesti oko 360 hiljada putnika. –

Takođe, poslovni prihodi za 2017. godinu iznosili su 67,5 miliona evra i u odnosu na 2016. godinu povećani su 3%, dok su rashodi smanjeni 5% i na kraju godine su iznosili 71,7 miliona evra, kažu iz Montenegro erlajnsa i dodaju da kompanija ima neraspoređenu dobit od 327 hiljada evra.

Montenegro erlajns prošlu godinu završio sa minusom od 4,6 miliona evra

– Početkom 2017. godine pokrenut je opsežan program finansijske i organizacione konsolidacije, što je doprinijelo da se značajno popravi finansijski rezultat kompanije u protekloj godini, s tim što taj rezultat predstavlja samo međukorak na putu potpune finansijske konsolidacije. Shodno finansijskom planu za 2018. godinu i petogodišnjem planu za period od 2018. do 2022. godine, planirano je da bilans uspjeha bude iz godine u godinu sve bolji. – objašnjava crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako kažu, Montenegro erlajns je prošlu godinu završio sa minusom od 4,6 miliona evra, što je 2,5 puta manje u odnosu na 2016. godinu kada je iznosio 11,5 miliona evra:

– Taj rezultat je još značajniji kada se uzme u obzir da je cijena goriva u 2017. godine bila veća za 12,5% u odnosu na prethodnu godinu, što znači da su značajne uštede ostvarene kroz optimizaciju letenja i smanjenje drugih troškova.

Na smanjenje troškova je uticalo i smanjenje flote za 1 avion, što je sa prihodne strane kompenzovano optimizacijom letova, operativnom konsolidacijom i odgovarajućim punjenjem kabine, tako da nije došlo do proporcionalnog smanjivanja letova i prihoda. –

Montenegro erlajns je u 2017. godini prevezao skoro 570 hiljada putnika, odnosno oko 2% putnika manje u odnosu na 2016. godinu, pri čemu je flota bila manja za jedan avion manje i realzovano je realizovano 372 leta manje, ističu iz te avio-kompanije.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Д

Просек 71 путник по лету, Фокер 102 седишта, Ембраер 116 седишта, Боинг 120 седишта. То значи да је попуњеност кабине на неких 60%, граница рентабилне оперативности са овим су на нули или у неком благом минусу. Сезона би требало да „извуче“ годину!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Steppenwolf na: [PARTNER 2021] EKSKLUZIVNO: Ministarstvo odbrane i dalje analizira kiparske jurišne helikoptere Mi-35P, ovaj tip helikoptera će sigurno dodatno biti nabavljen do nivoa eskadrile

Naravno bolje i pametnije 4 nova i ista (kao prethodna) nego gomila krsa za ciju samo reaktivaciju (ne modernizaciju) treba 100 miliona...tj kao 4 nova. Ako vec hoce da se kupuje polovna oprema, bolje da su to tenkovi i slicno.

17. Oct 2021.Pogledaj

Fishbed na: [PARTNER 2021] EKSKLUZIVNO: Srbija nabavlja još Erbasovih H145M helikoptera, svi se dižu na HForce 3 nivo, potvrđena nabavka transportnih aviona, ulazi se u viši nivo industrijske saradnje

@ Drina Po običaju pišeš nešto što nije istina. Ne mogu se izjednačavati kojekakvi youtuberi i dokoličari koji komentiraju na facebooku s medjima koji izravno utječu na kreiranje javnog mnijenja. Evo recimo ovako nešto na ovoj razini ne možeš vidjet nigdje izvan Srbije: https://www.kurir.rs/vesti/politika/3786655/region-prokljucao-zbog-mocnog-lazanskog Na žalost ovo nije incident kod njih, nego pravilo. I na…

16. Oct 2021.Pogledaj

Živojin Banković na: [PARTNER 2021] EKSKLUZIVNO: Ministarstvo odbrane i dalje analizira kiparske jurišne helikoptere Mi-35P, ovaj tip helikoptera će sigurno dodatno biti nabavljen do nivoa eskadrile

VS S4 Како знате да наши хеликоптери Ми-35М неће добити бољу електронску заштиту? Или да то неће имати евентуално додатни примерци? На кипарским хеликоптерима су ти системи застарели. Кипар на својим Ми-35П нема ПОВР Вихр, већ Штурм-В и Атаке.

16. Oct 2021.Pogledaj

VS S4 na: [PARTNER 2021] EKSKLUZIVNO: Ministarstvo odbrane i dalje analizira kiparske jurišne helikoptere Mi-35P, ovaj tip helikoptera će sigurno dodatno biti nabavljen do nivoa eskadrile

Naravno da je bolje uzeti nove MI-35 helikoptere ,to uopste nije sporno .Kada je rec o kipariskim MI-24P ne vidim da je neko primetio da imaju bolju elektronsku zastitu helikoptera ,od nasih MI-35M,generalno gledano ukupno bolju zastitu . Takodje pored svojih limita top 30mm ima mnogo bolji ucinak na cilju od topa 23mm na MI-35M.Takodje…

16. Oct 2021.Pogledaj

Send this to a friend