BEG airport status
Rajaner od danas na liniji Podgorica-Bolonja; Aerodromi Crne Gore: Do kraja godine očekujemo više od 2 i po miliona putnika Irski avio-prevoznik od juna povezuje Crnu Goru i sa Barselonom / Foto: Rajaner

Rajaner od danas na liniji Podgorica-Bolonja; Aerodromi Crne Gore: Do kraja godine očekujemo više od 2 i po miliona putnika

Kompanija Rajaner od danas povezuje Podgoricu i Bolonju, a letovi na toj ruti biće realizovani dva puta nedeljno, prenosi Antenam.

Kako navodi, kompanija Aerodromi Crne Gore saopštila je da će irski avio-prevoznik saobraćati na novoj liniji ponedeljkom i petkom i to avionima tipa Boing 737-800, kapaciteta 189 sedišta:

– Bolonja će tako biti peti italijanski grad sa kojim je naša zemlja povezana preko Aerodroma Crne Gore, a šesta linija koju održava Rajaner. Jedna od najznačajnijih niskobudžetnih kompanija je od 2003. godine prevezla više od 500 hiljada putnika ka i iz Crne Gore, a osim ka Bolonji, sa Aerodroma Podgorica leti i ka Londonu, Briselu, Stokholmu, Berlinu i Vroclavu. Od juna Rajaner će povezivati Crnu Goru i sa Barselonom.

Prema najavama avio-prevoznika i turoperatora očekujemo da će tokom 2019. godine biti premašeni i prošlogodišnji rekordni rezultati i da ćemo opslužiti oko 2 miliona i 600 hiljada putnika. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

    Lopatice turbine motora znatno utiču na RCS zbog svoje rotirajuće prirode! One izazivaju periodičnom rasejanje elektromgnetskih talasa (electromagnetic scattering characteristics), koje se da specificno identifikovati čineći motor prepoznatljivim za radar (nekooperativna identifikacija cilja).

    29. Apr 2025.Pogledaj

    Miloš1977 na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

    Mislim da S-duct ima smisla kao smanjenje frontalnog radarskog odraza samo za avione koji imaju unutrasnje spremnike za oruzije, i lete u stealth modu bez spoljnih nosaca. Ali S-duct prednost postaje neznatna kada se pod krila okace bombe i rezervoari za goriva.

    29. Apr 2025.Pogledaj

    Prolaznik na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

    Smanjen u odnosu na vece vazduhoplove bez S usisnika vazduha, vidljivih lopatica turbina koje signifikantno doprinose radarskom odrazu i cak omogucavaju uspesnu nekooperativnu identifikaciju istoga. f-16 svakako ima manji radarski odraz jer je mali jednomotorac. Generalno vazi da je dizajn koji ukljucuje mali vazduhoplov, jednomotorac, sa dva kosa vertikalna stabilizatora, S inletom i bez rezervoara…

    29. Apr 2025.Pogledaj

    XYZZ na: [POSLEDNJA VEST] Hrvatskoj isporučen poslednji Rafal, kompletirana eskadrila sa 12 aviona

    Ako hrvatski rafali budu trajali 25 godina, što se očekuje, onda će idući avion za potrebe Hrvatske biti avion 6. generacije pošto će peta generacija biti prestara a sedma još neće biti aktualna. Isto tako sam mišljenja da pošto vi svoje još niste dobili i zato što ste ih skupo platili ćete željeti da vam…

    29. Apr 2025.Pogledaj