BEG airport status
Goran Vesić: „Hoću da preuzmem Muzej vazduhoplovstva“ Vesić: "Muzej nije samo vojni"

Goran Vesić: „Hoću da preuzmem Muzej vazduhoplovstva“

Pomoćnik gradonačelnika Beograda Goran Vesić (koji je, kako saznajemo danas, u vojsci bio vazduhoplovni novinar) u današnjoj kolumni u dnevnim novinama Politika iznosi predlog da grad Beograd „preuzme“ Muzej vazduhoplovstva na Aerodromu Nikola Tesla.

On je još eksplicitnije formulisao svoju nameru u gostovanju na Studiju B u jutarnjem programu „Beograde, dobro jutro“. Voditeljka je nakon odgovaranja pomoćnika gradonačelnika na pitanja o funkcionisanju grada započela segment konstatacijom da je postojala navodna kampanja na društvenim mrežama da „Goran Vesić želi da zatvori Muzej vazduhoplovstva“. Vesić je, uz konstataciju da on ne može da ga zatvori jer je on u vlasništvu Ministarstva odbrane, na ovu aktuelizaciju odgovorio:

– Hoću da ga preuzmem, hoću od njega da napravim svetsku atrakciju. – rekao je Vesić uz prepričavanje svoje današnje kolumne pri čemu je prikazao solidno znanje vazduhoplovne istorije uz nekoliko bizarnih konstatacija: „da ne postoji aerodrom na svetu koji ima muzej tako blizu“ i da „postoji srpska a ne postoji istorija slovenačke ili hrvatske avijacije“.

Nedugo nakon postavljanja novog načelnika nova ideja pomoćnika gradonačelnika

Vesić je u razgovoru sa voditeljkom zatim istakao da misli da on treba da pripadne gradu ili državi i ispravno konstatujući da on nije samo „vojni“ muzej. Ponovio je interesantnu formulaciju da je vreme da se grad „zahvali vojsci“ na „čuvanju“ muzeja.

Tajming današnje medijske aktuelizacije ove ideje (uz objavljenu kolumnu i ponavljanje teme u jutarnjem programu) je interesantan budući da je, kako Tango Six saznaje, pre nekoliko nedelja Ministarstvo odbrane postavilo novog v.d. načelnika Muzeja vazduhoplovstva.

Tango Six je već nekoliko godina izveštavao o moralnom i fizičkom propadanju Muzeja vazduhoplovstva uz detaljnu hroniku sabotaža od strane gotovo svakog rukovodećeg lica ili donosioca ideje preporoda. Ovu epopeju gluposti i egzaktne dokaze da Srbija ne zaslužuje da ima Muzej vazduhoplovstva možete pročitati na jednom mestu ovde.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

F

Mici se od muzeja stetocino!

Odgovori
G

Mozda da ga izmestis na Usce, pored mosta?

Odgovori

I da Babić bude direktor vazduPlohovnog muzeja.

A

Glavni eskponat da bude sruseni mi17 koji tako lako klekne, u Julu da budu popusti kad kljuc ulaznih vrata cuva tetka iz kanade, ostalim mesecima neki idiot sa fantomkom, a prevoz skodom koju kupis preko posrednika. Firma izvodjac da bude Braco&co, iz krusika da nabave vatromet za otvaranje po povoljnoj ceni, a pice da sluzi onaj Alek sto je nosio gajbe piva (po)bedniku pre nego sto je isti otputovao sluzbeno na neodredjeno. I na kraju na izlazu gosti da dobiju diplomu i doktorat u okviru ponude, mozda i clansku kartu SavezaNemackihSorti za uzgajanje rasnih kadr…..hocu reci pilica.

Eto koncept smo razradili nas trojica samo jos novac da uplate anonimni donatori za prostorije, a avione cemo nekako vec nabaviti

S

Hahahaaaaa. Bravo!

Prostorije u Beogradu na vodi 2 do koga ce se dolaziti gondolom.

A

Duhovitost na nivou. Pretpostavljam onda da ste prezadovoljni sa sadasnjim stanjem muzeja, i da tu ne treba nista dirati. ;)

Airboss
Naravno da stanje u muzeju moze da bude bolje. Medjutim ne mislim da gospodin Vesic ima znanje a ni dobre namere.
Primer: Stanje na Trgu je bilo osrednje. Nakon intervencije gospodina Vesica je tuzno a drzava je dosta siromasnija.

A

Paqe,
Stanje u muzeju moze da bude bolje? Pa od onoga tesko da moze da bude gore!
Da me ne shvatite pogresno, daleko od toga da branim vlast i Vesica pogotovo, ali to je jedini nacin da se nesto promeni na bolje, jer na gore ne moze.
Sto se tice Trga republike, on sada izgleda mnogo bolje, hteli vi to da priznate ili ne. Za kriticare koji vape za drvecem i zelenilom imam savet da pogledaju kako izgledaju svetski trgovi. Zna se definicija Trga, i to nije park da bi se sadilo drvece i cvece. A da je zelenilo potrebno u gradu, itekako je potrebno. A to sto su radovi izvedeni tako kako su izvedeni, i sto je neko uzeo provizije, namestao posao ovome ili onome, to je vec druga tema i za nadlezne institucije.

A

@Airboss
mi nemamo nadlezne „institucije“. Mi u stvari, nemamo nikakve institucije

l

Ne bih se slozio da Srbija ne zasluzuje da ima ovakav Muzej. Uostalom taj muzej jeste sagradjen i nalazi se u Srbiji. Te cinjenice pokazuju da se moze i u Srbiji, kada nema nekompetentnih i glupih ljudi koji su do sada pravili stetu ovoj ustanovi. Ne mistifikujte, nego lepo ovaj muzej izmestite iz Ministarstva odbrane (gde mu nije mesto, jer ionako ne znaju sta ce sa njim) pod Ministarstvo kulture. Neka onda Ministarstvo kulture raspise konkurs za rukovodioca Muzeja i neka u tom konkursu objavi uslove, kao sto je svuda u normalnom svetu. Postavljanje vojnih lica (ranije vojnih penzionera, sada aktivnih staresina) nije resenje jer se oni nisu skolovali za ovaj posao.

Odgovori
П

Слажем се! Дегутантно је тако нешто рећи! Иза нас треба да остану дела, не кукњава!

Сама зграда Музеја ваздухопловства је чудо само за себе, а има и велики број занимљивих експоната.

D

Ko je stvorio taj muzej, ko ga je čuvao svih godina da jedinstveni eksponati nebudu prodajni, ko ga je učinio da bude u 10 vazduhoplovnih muzeja u svetu, a koliko spomenika kulture je propalo. Primer je samo Titova kolekcija, koju su kulturni razgrabili i sada čine nečije tuđe kolekcije! Zato nemoj srati i ostavi to tamo gde je najsigurnije!

П

Тајминг је занимљив… Ко зна шта следи следеће недеље.

Весић је издао свакога, радови у Београду много касне, све нервирају, као СНС може да изгуби, а у Београду има највише новца…

B

Ljubitelj istorije,

kada pričaš o kulturi pade mi napamet čuvena rečenica Radovana III…
:-)

V

Obrao je muzej u tom slucaju zelen bostan.

Odgovori
S

Hahahahahaha, on hoće muzej??? Pa ima li kraja ovom javašluku, bezumlju i bezočnoj krađi novca g-dine Vesiću????

Hoćete muzej? Može, nema problema ali prvo da završite započete poslove ili bolje rečeno katastrofu koju ste građanima ostavili – mislim da nije potrebno napominjati sve ulice u kojim radovi i dalje traju, a rešenja su katastrofalna – tehnički i idejno!

G-dine Vesić, preporučujem Vam da se malo fokusirate i završite započeto! NIje Srbija sanduk sa peskom u koji možete da pišnete i odete kad Vam dosadi, a tako se ponašate! I vi, i svi oni koji se dohvate vlasti, bilo levo, u centru ili desno – isti ste svi – ja, ja i samo ja, a za ostale me baš briga!

Odgovori
D

I treba ,da napokon grad upravlja muzejom.

Odgovori
P

Sa Kalemegdana žičarom do muzeja…

Odgovori
a

Slazem se da Muzej vazduhoplovstva treba da ima najbolji moguci status i svu paznju ali ako ovaj i njemu slicni treba da ga „spasavaju“, bojim se da mu nema leka… Ovo je samo jos jedna dnevnopoliticka tema…

Odgovori
U

Znajući Vesića i kako obavlja poslove, verovatno bi dobili neke frankenštajn avione, Trup IL-2 sa motorm od BF-109 i krilima Spitfire-a

Odgovori
A

I to će biti prvi takav u novijoj istoriji

V

Postovani zamenice gradonacelnica izgleda da bi bilo pozeljno da ponovite posetu muzeju i da barem pogledate postavku. Niste bas toliko mladi da ne znate i da niste culi ko su Rudi Cajevec(fabrika televizora), Franjo Kluz ( fabrika odela), Misa Jazbec, Edvard Rusjan (pogibe pod zidinama Kalemegdana pokazujuci braci srbima svoj jeroplan),Ivan Saric, Arkadije Popov, Rudji Luidji, Stanislav Vouk,Franjo Jez, Miha Klavora, Karlo Strebenek, Vladimir Gorup ( ova poslednja trojca junaci 6. lovackog puka odbrane Beograda 41. Eno im spomenika kod hotela Jugoslavija), Josip Mikl ( jedan od osnivaca ikarusa), Boris Cijan i stotine i tisuce (slovenska rec cak je i rusi koriste) drugih koji su uz hiljade srba vazduhoplovaca zajednicki ugradili zivote u radjanje i razvoj vazduhoplovstva na ovim nasim vetrometnim prostorima. Neki od njih su stvaraoci, a drugi bili branitelji pa cak i neba iznad Beograda, kojim danas sefujete, dajuci svoje zivote za njega. Vise postovanja svim tim ljudima, jer to je stvar ne samo enciklopedijskog znanja vec i opste kulture. Svi su vam oni u istom tom muzeju koji planirate da preuzmete i dace bog unapredite na ponos svih nas. Samo da ne bude kao sa obnovom zgrade Komande RV i PVO u Zemunu. Sto bi rekao nas mudri narod obecanje ludom radovanje.

Odgovori
I

Vesić nije govorio o tome da su samo Srbi stvarali vazduhoplovnu istoriju bivše Jugoslavije već da samo Srbija ima vazduhoplovnu istoriju. Istorija mu ide u prilog..

M

Pa normalno kada je u to vreme samo Srbija imala drzavu. U tom smislu tacno, ako avijaciju i njenu istoriju vezujemo za drzavnu administraciju, a ne za konkretne ljude i narode. Ovakav stav se moze shvatiti i na drugi nacin da se ovakvim tumacenjem namerno diskvalifikuju ova dva naroda. Ocigledno je da su oni istorije „svojih avijacija“ gradili kroz istoriju avijacije zajednicke drzave koja se zvala Kraljevina SHS, ili Jugoslavija. Mislim da se slavni Viktor Bubanj ili Moma Stanojlovic prevrcu u grobu jer su ovo ideje sa kojima oni nisu borili ginuli i gradili vazduhoplovstvo na ovim protorima. Sa ovakvim tumacenjima javne licnosti koja bi morala da pazi sta govori jasno da je su te zajednicke drzave bile na „njihovu“ stetu i zalost jer im se eto oduzima i pravo na proslost. Sve je „nase“ sto je dobro a „njihovo“ normalno samo lose. Istorijski gledano cak i ovakva besmislica i sporedna stvar opravdava iz „njihovog ugla“ sve dogadjaje na ovim prostorima krajem 20.veka a sto nas u krajnjoj instanci i dovodi do zakljucka da sada eto kada nisu imali u zajednickoj drzavi bar sada imaju i oni istorije svojih avijacija. Mozda ne bas tako „duuuuge“ i „boooogate“, ali ih imaju i postoje koliko i njihove samostalne drzave. Nonsense. Ovakvo ponasanje se nekada definisalo kao hegemonizam ili ti potreba za dominacijom sto nas je mozda izmedju ostalog i dovelo ovde gde smo. Hronoloski tumaceci sve se svodi da istorija srpske avijacije postoji u period od nekoliko godina od nabavke prvih aviona 1912. godine pa do ujedinjenja 1918.godine jer od tada ne postoji srpska vec jugoslovenska avijacija i period od raspada drzavne zajednice Srbije i Crne Gore (ako je to bila drzava). Sve između je zajednicko odnosno jugoslovensko sto ruku na srce mozda nije bas drago ni mnogima sa „druge strane“. Sve u svemu neko je ovde pomesao babe i zabe i ozbiljno polupao loncice. Mozda sam to i ja obican smrtnik i anonimus i samim tim imam i pravo na to. Za mene ce Miha Klavora, Karlo Strebenek, Vladimir Gorup biti jugoslovenski piloti slovenci koji su hrabro poginuli braneci prestonicu svoje drzave. Ko moze i sme da kaze da Slovenija nema pravo da se ponosi njima i kaze da ne pripadaju istoriji slovenackog naroda ii svojata ih kao srpske ili sta ti ja znam cije. Javna licnost trebalo bi da je za to pravo uskracena jer ne govori u svoje ime i za svoj interes. Interes? Gde je tu i sta interes? Zanimljivo!

Z

Zaboravili ste i debakl sa zagradom Ikarusa

O

Može, ali da ovaj lik bude eksponat u muzeju i to kao FOD.

Odgovori
A

Care! :)

m

hhahah

X

Prvo neka nas oduzme od Infostana, i silnog partijskog besposlenog kadara tamo, pa tek onda neka preuzima nesto.
Infostan, je u 21 veku, potpuno bespotreban,svaki gradjanin treba sve svoje racune,da placa direktno isporuciocu usluge.
Kada bi grad otpustio sav visak nagomilanog kadra, verovatno bi bilo novca i za neki muzej, i za nekakva ulaganja u prave vrednosti.O javnim nabavkama ,da i ne govorimo.

Odgovori
R

Infostan je ustvari genijalna stvar, to je samo kompijuterski softwer objedinjene naplate. To sto predlazes bi znacilo da ti stize 10 razlicitih racuna, sa 10 provizija koje treba da platis. Ono sto ljudi ne razumeju je da problem imaju sa isporuciocima usluge koje pominjes (Toplana, Vodovod, Stambeno, Ciscenje itd), a ne sa Infostanom. Infostan je softwer i stampanje racuna, samo to i nista vise. Al gde sve odu rasprave o avijaciji :)…

M

Ma sve je u nas genijalno pa i Infostan. I kakve veze ima to sa vazduhoplovnim muzejom osim ako neredovno placa racune u sta potajno i verujem. Ovde ljudi nemaju probleme sa infostanom i isporuciocima ovog ili onog već sa samim sobom i pristajanjem na sve i svasta. PS pre Malog i Vesica svi ucesnici rata 99.godine su imali subvenciju na info stan 50% a kada dodjose ove patriote smanjise im na 30%. OK logicno i u redu kao i sa penzijama trba obnoviti „razorenu državu i prestonicu“. Da sam ja gradska vlast i to bih im ukinuo je je pravo rodoljublje placati 100% a oni vaseljenski rodoljubi cak i 110%.

С

Какве везе има инфостан са музејом? Успут замисли када би све ставке са рачуна плаћао засебно?

X

Rex,Sasa,Mrkobrada

Infostan nije genijalni softver,infostan je genijalni izum, kako da zaposlis stotine i stotine ljudi koji nisu potrebni.Svi racuni treba da budu na jednom a4 papiru, i da taj racun stize samo jednom, sa istim rokom placanja.Stampariju EPS-a,iskoristiti da se na njihovom papiru ,udenu i svi ostali isporucioci,i na taj nacin,može se ustedeti gomila,gomila, novca.Tih stotine i stotine uludo zaposlnih ljudi, pojedu godisnje nekoliko budzeta za avio muzej, eto zasto je na primer bitan taj infostan.Kada bi neko racionalno raspolagao budzetom grada, bilo bi para i za jedan jako lep i moderan avio muzej.

д

Xenon супер ти је идеја па да одједном искеширамо све рачуне. И не знам чему толика повика на овај предлог, да ли је ситуација лоша , јесте ,значи да нешто мора да се мења да ли ће бити боље или горе видећемо.

S

Ne, nikako, ovaj covek ima vise neuspelih projekata nego sto svet ima vekova postojanja.

Odgovori
Б

Срам Вас било
Срам Вас било
Весићу

Odgovori
J

Kako znam i umem moram sa klincom do Bg-a , tačnije Surčina dok još ima nešto da se vidi u muzeju.

Odgovori
S

Hahaha… Genijalno!
Odavno vise humora na TS nije bilo.

J

Sasha 410 to sam napisao iz ogorčenja što tolike godine čereče muzej dok mi sramaimo njihov stid.Doduše ni bivši član Demokratske Stranke nije izvan tog jada.
A duhovito bi bilo da planiram doći u posetu muzeju letom sa „Morave ,, .
pozdrav iz Čačka.

Z

Izgleda da gospodin nikada nije posetio:
– Hamilton koji ima jedan od dva leteca lankastera,
– Boeing Field u Seattle-u
– Washington Dulles Airport.

Odgovori
A

@ZZ
Mladi goran (Vesic) verovatno nije cuo nikada za pomenute.

Z

Aleksandre, mozda je čuo za jedan od 3. Smitsonian je ipak medju prvih 5 (prvih 5 dele prvo mesto).
I nije da sam cepidlaka ali je gospodin rekao da je ovo najbliži muzej na svetu nekom aerodromu.
Da budemo realni Smitsonian na Dulles-u je možda malkoce dalji, ide se jedna stanica bus-om.
Za ostala dva, je kao kada pitaju Muju da li ke citao na drini ćuprija. “ šta citao Hodo“

Imate i na Paine field-u privatnu kolekciju sa avionima koji su u letnom stanju. Da ne odem dalje :)

L

Može da osnuje novi muzej koji bi se zvao “ Muzej Gluposti” ; bio bi unikatan i dobro popunjen radovima dotičnog i njegove nesposobne kamarile. A svet da nam se smeje, dok mi plačemo

Odgovori
S

Vecini komentatora gore, najljepsa hvala. Sit se ismijah… U mraku glupost i vremenu opste propasti svjetlo na kraju tunela se mozda nadzire. Otimaju nam sve, ali izgleda da duh jos nije pokoren. Hvala.

Odgovori
O

Samo da ne dira pločice ispred muzeja i da ih ne zamenjuje kaldrmom sa trga.

O Bože, imao li kraja?

Odgovori
G

Koliko je vas u poslednjih godinu dana posetilo muzej? Verovatno niko. Trenutno stanje muzeja se nemoze opisati recima, bukvalno ostavlja bez teksta. Oko muzeja su razbacani delovi eksponata, prilazno stepeniste je kao da su ga razlupale kasetne bombe a o unutrasnjosti muzeja i stanju eksponata neprocenjive vrednosti da vam ne govorim. Stanje je krajnje zabrinjavajuce i potrebna je hitna akcija nadleznih organa, vojske pa na kraju krajeva i Vesica ako je voljan da uradi nesto. Ne branim doticnog ali stvarno se ne secam da je neko iz vlasti u poslednjih 20 godina bilo sta uradio za muzej. Situacija je takva da jedino sto neko moze da zabrlja pri nekoj eventualnoj renovaciji/restauraciji je da srusi zgradu slucajno. Hvala na paznji.

Odgovori
M

Apsolutno se slažem , pre dva meseca sam vodio VSVR u posetu muzeju , muzej je u katastrofalnom stanju od spoljasnjeg izgleda ulaza pa do toga da leti ne moze da se izdrzi vise od pola sata u samom muzeju zbog nenormalne vrucine i nedostatka klima uredjaja , uz svo postovanje zaposlenima u muzeju koji sa štapom i kanapom uspevaju da ga koliko toliko odrze u zivotu… sama postavka je izvanredna , ne znam da li treba da predje pod gradsku upravu ali obnova i sredstva su što pre potrebna!

P

Vidim da svima smeta Vesić, a priznajem smeta i meni. Doduše smeta mi i Sloba Milošević i Tito i njegovi komunisti. Za vreme ovog prvog otvorena je sadašnja zgrada muzeja a za vreme ovog drugog osnovan muzej i sve posle toga, pa me ta gadljivost prema njima ipak nije sprečila da mnogo puta obiđem muzej tokom prošlih decenija. Niti izbegavam da pređem most Gazelu niti da letim sa aerodroma Beograd, a dobro znam da je sve to napravljeno u Titovo komunjarsko vreme. Uživao sam u renoviranom Narodnom muzeju i MSU na Ušću koje sam godinama čekao da se obnove, a pored sve gadljivosti prema Vesiću moram da priznam da su solidno obnovljeni za vreme njegove vladavine. Dakle briga me ko je šta napravio ili obnovio jer će moji unuci jednog dalekog dana gledati Paju Jovanovića i Pikasa kad odavno više ne bude ni mene ni Vesića ni vas.

Muzej avijacije je poslednjih godina, i tu se slažem sa Petrom, katastrofalno vođen. Obišao sam preko trideset muzeja avijacije po celom svetu i većina koju vodi vojska, uključujući onaj naveći na svetu u Dejtonu, je tuga jedna. Ulaz besplatan, bez reklame, u jednoj pustoši koju 90% Amerike ne obilazi, bez komercijalnih sadržaja, a eksponati spektakularni! Ako Vesić uradi posao kao što je uradio sa ova druga dva muzeja, ako doda nove hangare za civilnu avijaciju, stavi obnovljene 727, Karavelu, 737 i nadam se makar deo DC10, ja se neću gaditi da obilazim muzej i dovlačim ljude sa strane da ga posete, a vi ostanite kući ako vam smeta.

Odgovori
V

Van pameti kakva štetočina pikira na muzej vazduhoplovstva.

Odgovori
B

Neeeeeee

Odgovori
S

Драги моји „познаваоци лика и дела Г. Весића“, коико ми се чини вама је важније да се ове бенавите и пљујете него што заиста познајете дугогодишњу ситуацију у музеју. Да вас подсетим да је у музеју за време „демократске“ власти тешком муком одговорних запослених и чланова управног одбора спречено распродавање експоната из музеја будзашто (изгледа за дебелу личну провизију – писало у медијима). Професионалној војсци није задатак да се бави музејима већ обуком и својим опремањем . Град или република треба да буду власници овакве установе која не треба да буде војна већ цивилна установа! Ко је вама крив што је ваша „омиљена жута власт“ граду и републици успела да остави само дугове и обележје најгоре у српској историји! Горе од С. Милошевића, бомбардовања и санкција, чак горе и од турске управе!

Odgovori
I

Vesiću, ti li si?

A

@Idi radi nešto drugo: Ne znam da li je on Vesić ali ti si Bastać sigurno!

A

Evo hronoloski o uvazenom (ne)zutom koji to ipak nije i spasavanju/unistavanju vojske:
Od 2001. do 2003. savetnik saveznog ministra unutrašnjih poslova SR Jugoslavije i zamenik predsednika Odbora za odbranu i bezbednost Skupštine Srbije, a savetnik ministra odbrane Državne zajednice Srbija i Crna Gora, Borisa Tadića, od 2003. do 2004. godine.

Član Komisije za podelu vojne imovine između Srbije i Crne Gore posle prestanka postojanja SR Jugoslavije i nastanka Državne zajednice Srbija i Crna Gora u periodu 2003. do 2004. godine. Odbornik Skupštine gradske opštine Vračar bio je od 2004. do 2008. godine.

Jel vam sad jasno da se radi o istim ljudima? A vi uporno „zuti“ „beli“ „sivi“ „plavi“…..Sve cesce na ovom portalu.
Komentar vam je u fazonu „a da ja vas nesto pitam“. Kad god je neka kritika odmah „ALI ZUTI“….ljudi to je bilo pre skoro 10 godina.
Svi kolektivno su imali 100 prilika da sredi taj muzej, mogao je i da spase Ikarus skoro, pa nije hteo, vaznije je uzeti pare…..
Zabole bre njih za to kako vam nije jasno? „Ja cu da spasem muzej“, e onda namestim posao firmama, pa malo podelimo pare, naplatimo drzavi duplo sta ima veze….
To tako ide, a sve prethodno i posledicno je obican PR za nastavak igre

M

@AI-41F1

Zaboravio si da je covek i knjizevnik i boem…

n

Boze ima li te

Odgovori
1

Tri reči: Ne daj Bože!

Odgovori
Z

Veso Vesaro glasam za tebe ako to učiniš. Fala bogu da se već jednom neko nađe posle decenija blama i diletantizama i ukine vrtić vojnih penzionera i ispušenih muštikala.
Valjda će vojska sa sobom da povuče i muzejske diletanate i dupljare koji glume stručna lica i najzad postavi nekog stručnog i pametnog. Vesaro ako to učiniš sve ti je oprošteno.

Odgovori
l

Tehnicka dokumentacija JAT-a, odneta je kamionom u papir servis, a odlaze i Orlovi dvosedi iz muzejske zbirke koje preprodaje ministarstvo odbrane.

Odgovori
Z

Pa jel to radi Vesić ? Vesaro majstoreeeeee

P

Može muze da se financira na više načina. Donacijama, dobrovoljnim radom, banketima, vjenčanjima, razno raznim skupovima i komikonima itd,…
Šta mislite kako se financiraju neki drugi muzeji.
Ja sam bio u jednom muzeju i dok je vani trajao skup oldtajmera za koji se naravno naplaćivala ulaznica unutra je bilo vjenčanje u jednom djelu muzeja i postavljeni stolovi za banket plus je muzej radio i kao i obično su se prodavale ulaznice i da napomenem da muzej ima i kafe itd,..

Odgovori
M

Naravno ali za tako nesto treba imati aktivan i kreativan menadzment a to taj muzej ocigledno nema, i ako neki komentatori spominju spasavanje eksponata itd. Recimo Oleg Antonov State Aviation Museum u Kijevu organizuje ponekad (techno) zurke, ali ok, on je na livadi. Inace tamosnji eksponati takodje ekstremno propadaju a radi se o kompletnoj zbirci sovjestske avijacije (ok, nemaju bas TU-160, i Tu-95 a ovaj prvi su cak mogli da imaju)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

Alene, Sve pohvale za clanak. Vezano za podgoricki aerodrom cini mi se da ste preskocili Rayanair liniju za Barselonu (2 puta nedjeljno).

13. Nov 2019.Pogledaj

Štrumfgoda na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Michelin gume, k'o nove, nisu ispucale, 6mm ripne, mogu još tri sezone!

13. Nov 2019.Pogledaj

Mayer na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Ja sam se to odmah zapitao. Takodje jedan komentator gore tvrdi da je ukazivao na problem ali mu je receno da "ima ko ce o tome da brine". Dakle radi se o tipicnom nemarnom odnosu i ignoranciji oficira (odgovornih) prema sredstvima kupljenim od novaca poreskih obveznika, zaposlenih i industrije. Znate ono kako je u domacinstvu…

13. Nov 2019.Pogledaj

Mister No; na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Miloradovic Nenad je govorio u nekoj emisiji sa Lazanskim, da su hteli da preuzmu za novc orlove VRS i vlada BiH nece da odobri prodaju tih vazduhoplova. Znači nisu vlasništvo RS nego BiH, ako možete da primetite, heliopteri VRS lete pod zastavom BiH, Orlovi VRS verovatno nikad nisu poleteli od ukidanja VRS a vojska BiH…

13. Nov 2019.Pogledaj

Banja Luka na: Predstavnici Ministarstvо odbrane i Vojske Srbije na bojevom gađanju sistemom PVO Mistral, VS dobija dve verzije sistema

Dobro je što se brineš za nas Ivane, hvala ti. Motiva taman koliko treba, ne brini se ništa. A ko ima ili nema pretenzija- o tome ne odlučuješ ti nego tvoj gazda koji te je onomad slao sa dva VBR-a i dva tamića na rusku granicu, kao u dobra stara vremena... Ajmo sad lagano na…

13. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend