BEG airport status
LYBE 1519:30 Z 110°03KT CAVOK 20/11 Q1022 NOSIG=
Vlada Srbije donela odluku o prebacivanju Muzeja vazduhoplovstva pod upravu Ministarstva odbrane; Prenose se sva prava, obaveze i imovina Zaposlene u Muzeju vazduhoplovstva Beograd preuzima Ministarstvo odbrane u skladu sa propisima kojima se reguliše prijem u službu profesionalnih pripadnika Vojske Srbije / Foto: Marta Lutovac, Tango Six

Vlada Srbije donela odluku o prebacivanju Muzeja vazduhoplovstva pod upravu Ministarstva odbrane; Prenose se sva prava, obaveze i imovina

Vlada Srbije donela je 14. marta odluku o prebacivanju Muzeja vazduhoplovstva pod upravu Ministarstva odbrane, te prenošenju prava, obaveza, imovine i arhivske građe na to Ministarstvo, saznaje Tango Six.

Prema našim saznanjima, u odluci je navedeno da se Muzej Vazduhoplovstva Beograd „ukida“ jer „potrebe za delatnošću ustanove mogu da se zadovolje na racionalniji i efikasniji način“.

– Zaposlene u Muzeju vazduhoplovstva preuzima Ministarstvo odbrane u skladu sa propisima kojima se reguliše prijem u službu profesionalnih pripadnika Vojske Srbije. Takođe, prava drugih osnivača rešavaće se u skladu sa Sporazumom o pitanjima sukcesije.

Muzej će doneti finansijski izveštaj, odnosno bilans stanja na dan 15. mart 2019. godine i u skladu sa mogućnostima izmiriće postojeće obaveze prema dobavljačima, izvršiće naplatu potraživanja od poverioca, prenos preostalih likvidnih finansijskih sredstava na račun Ministarstva odbrane koji je otvoren kod Uprave za trezor i zatvaranje aktivnih računa Muzeja vazduhoplovstva. – stoji u odluci Vlade.

„Ministarstvo odbrane u obavezi je da čuva muzejsku namenu Muzeja vazduhoplostva“ / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six

Kako se u njoj dalje navodi, Ministarstvo odbrane u obavezi je da čuva muzejsku namenu Muzeja vazduhoplostva kao spomenika kulture:

– Od dana stupanja na snagu ove odluke prestaje mandat organima upravljanja, kao i važenje opštih akata Muzeja vazduhoplovstva. Odluka stupa na snagu danom objavljivanja u „Službenom Glasniku Republike Srbije“. –

Ovom odlukom, pored „ukidanja“ Muzeja Vazduhoplovstva Beograd ukinuta je i mogućnost koja se javila sredinom januara ove godine da Ministarstvo odbrane nadležnost nad Muzejem preda Gradu Beogradu.

Podsetimo, Muzej vazduhoplovstva je u vlasništvu države od 2017, a upravljanje nad tom institucijom preuzelo je Ministartsvo odbrane po odluci Vlade Srbije 2015. godine.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

V

Dobar, jako dobar potez. Stanje je bilo loše i trebao je reset, podvuči crtu pa graditi novu strukturu. Treba počistiti maligne nakupine kadrova i obustaviti mažnjavanje i preprodaju exponata.

Odgovori
P

Potpuno ti dajem za pravo najzad će maligne elemente vojne penzionere da zamene aktivna vojna lica.

B

Stanje je bilo toliko lose da su ljudi iz ministarstva dolazili i iznosili avionske motore iz motora, po recima dirktora muzeja na ovim stranicama… Sad ce moci da posalju kurira.

o

Eksponate detaljno fotografisati i u knjigu zavesti. Trule eksponate pretopiti u staro željezo. Muzej zatvoriti te teren dobro nasuti pa valjanjem iznivelisati da ne kvari vizuru sremske ravnice svojim toričnim izgledom sa elementima faloida. Slike vazduplohovnih eksponata javnosti predstaviti u vidu interaktivnog muzeja sa Web atresom mjv-porn.yu koji će od zaposlenih imati jednog admina a ne buljuk kustosa, čuvara i ostalih radnika.

Odgovori
R

Šteta, šteta, šteta. Nadajmo se da će Ministarstvo odbrane naći koji dinar za tehničko održavanje zgrade i postojećih postavki.

Odgovori
l

Da, da…racionalnije i efikasnije ce to da rade nestrucni oficiri i podoficiri kojima ce napuniti Muzej, jer se ni u trupi nisu pokazali kako treba.

Odgovori

Да ли онда у том смислу значи и да и на другим местима у оквиру Министарства одбране раде нестручни официри и подофицири који су били лоши у трупи и какве везе може то да има једно са другим.
Евидентно је да досадашњи статус „двовлашћа“ и нејасних надлежности није био добар по музеј. Ја бих рекао да је у овом моменту је недвосмислено добро то што је музеј обједињен у јединствену установу, а да ли ће то дугорочно да буде добро или не нико сад не зна, можемо само да нагађамо. И само да напоменем да Србија није уникат по овом решењу, у многим државама су слични музеји у надлежности министарстава одбране и војске па нису још пропали.

S

Videcemo,samo da ne bude iz supljeg u prazno.
„Farbaju“ Karavelu,mozda za „novo“ otvaranje.

Odgovori
D

Avion Karavela ili SUD-AVIATION SE 210 CARAVELLE VIN je jedini takav eksponat u čitavoj jugoistočnoj Evropi i redjih u svetu!!!!!To je naš prvi srpski i jugoslovenski putnički mlazni avion i kao takav bio i prvi u floti bivšeg nacionalnog avio prevoznika JUGOSLOVENSKOG AEROTRANSPORTA (tada po veličini 33,nac.avio kompanije ,Predstavlja svojevrsni istorijski avijacijski artefakt.Već su na njemu bili prisutni tragovi vidjive korozije,skintre farbe i devastiranog enterijera pilotske i putničke kabine.Uporedo sa farbanjem i zaštitom se radi u meri ukoliko će biti moguće i reparacija i sredjivanje kokpita i dela kabine za smeštaj putnika Kamo sreće da je i ranije pokušano sa ovim projektom sredjivanja ovog izizutnog istorijski bitnog aviona za avio saobraćaj kod nas.Po svojim aerodinamičkim performansama su je zvali“nebeska lepotica“ ili „nebeskajedrilica,što dovoljno govori o njoj,Sve ovo mora bit uspešno do kraja i zato je za svaku pohvalu inicijativa o sredjivanju ovog aviona!

K

Ovo je DEBILIZAM par excellence, a verovatnije je neko mažnjavanje novca…

Odgovori
P

To je jedan od ciljeva zapada, a sa tim i doveden AV na vlast. Da unisti Srpsku istoriju, sve isorijske spomenike takodje. Jednom recju, da nama Srbima izbrise identitet. A sve je to obuhvaceno koncesijom Beogradskog aerodroma, gde je kao koncesionar doveden Francuski VINCI, koji je u stvari gradjevinska,firma. A ne firma koja se bavi niti razume u vazduhoplovni saobracaj. I na mesto muzeja ce verovatno nici zgrade ili stanovi, mada se prica da cu tuda ici nova pista. Za sve to, je aerodrom imao dovoljno sredstava, ali onda ne bi sns kompanija imala svoj deo kolaca od prodaje. Prema tome narode, zapitaj se malo. Nemoj da vas cudi da vam sutra dodju lesinari i ubede vas kako vama nije mesto u vasoj kuci, nego negde na livadi pod satorom. Tuga i jad sta smo docekali.. a cutimo.

Odgovori
N

Bla bla bla bla blabla, bla bla bla…… blaaa, blla bbla bla. Bla BLA bla БЛА Блаа БЛАА бла бла бла.
Хвала на pažnji

J

Ne radi to zapad, vec to sebi rade sami Srbi.

V

Ne treba nama srbima niko sa zapada.. sami se unistsvamo sa svojom gluposcu ;)

M

Vinci ne zna ništa o upravljanju aerodromima? Zato AV I vlada jer mu je opozicija takvi kao ti, ne informisani i samo pakosni nažalost.

J

U pravu su, muzeji su civilizacijska tekovina, nije to za nas…

Odgovori
N

Barem neću da poginem dok uđem u muzej kada pada sneg, barem neću da se ugušim kad krenem u WC, trava će biti pokošena, a tona ambrozije iskorenjena.

Odgovori
M

Ode G50 Fiat.. jedni preostali primerak u Svetu.. sto posto.. jer ga italijani dugo traze od nas.. i nude 700000e… taman ce sa time da pokriju troskove… koja smo mi stoka…

P

Zamisli Nikola pa do sada dok te je to gušilo ministarstvo odbrsne je postavljalo direktore. Ne gini na stepeništu ponesi alpinističku opremu jer će stepenište da srede ko što su do sada sredili i komandu vazduhoplovstva i generalštab. A možda i pre!!!!

D

Nikola aj nemoj lupati molim te…jer kad dodjes sledeci put u muzej(ako dodjes)neces imati ni toalet papira da se brises.zato ne pametuj mnogo.

D

Nemoj da ulazis vise u.muzej posto si lazov ili si corav pa ne vidis dobro…trava je uvek pokosena a to sto smrdi to je samo tvoja zadnjica.

N

Dragi Djuro nisam valjda nečim tebe lično uvredio, ali vodeći svoje dvoje dece u taj meni vrlo drag muzej gde sam radio volonterski 3 meseca kao vodič školarcima pre 25 godina samo što nisam bacio peglu kad sam ušao sa ćerkicom u wc. Zimus kad sam vodio sina priznajem bilo je malo bolje, a za papir nisam ni hteo da odugovlačim priču.To što nema para pa se sve raspada OK, ali dragi Djuro na higijenu i nemar MNOGO sam alergičan.

S

Ja im poklonih film:
https://www.youtube.com/watch?v=0NlHKUUHlBk&t=1s
ali objektivno neznam ni ko ide u taj lepi muzej.Van grada je i verovatno je zato u minusu.

Odgovori
M

Nemam pojma o stanju muzeju, bio sam tamo jednom mislim pre nekih 20 godina i zaista je steta sto muzej nije odrzavan i sto ne privlaci adekvatnu paznju. Ja sam u principu protiv militarizacije drustva i mislim da vojska nema tu sta da trazi. Vojska uzgred vec ima muzej (vojne) avijacije, cak su skoro nabavili 10 novih eksponata. Mi imamo bar par desetina ekstremnih bogatasa i izgleda da niko od njih nije u fazonu da (uz)vrati nesto drustvu/gradjanima. Recimo par miliona evra za projekte kao npr. muzej avijacije, filharmoniju, centar za umetnost danasnjice i slicne sadrzaje koji zemlji nedostaju. Onaj ko je bio u D.C. mozda je provalio da tamo imate 10+ raznih muzeja u federalnom vlasnistvu (The Smithsonian Institution) – ulaz besplatan, jedan od njih je recimo fenomenalni National Air and Space Museum. Ulaz je besplatan (inace bi potrosili 100$ da sve vidite), jer oni reprezentuju istoriju te tehnicka i kulturna postignuca nacije i svaki gradjanin treba da moze da ih vidi. Ne znam zasto tako ne bi bilo i kod nas, troskovi takvih institucija su svakako kikiriki u odnosu na glavne stavke u budzetu.

M

I umesto da školuješ stručan kadar da se bavi istorijom, ti predaš vojsci da se stara… Pa oni ni tekuće oruđe ne održavaju, šta liće tek sa muzejskim eksponatima da rade? Nema tu „s“ od struke… jad i beda…

Odgovori
K

Siguran put u propast – dati muzej ministarstvu odbrane. Vojsci, koja ni sama nema novca. Suludo, osim ako se nemaju skrivene namere, a vladajući režim je na žalost oličenje skrivenih namera sa novcem u sopstvenim džepovima kao krajnjim ciljem.

Odgovori
S

unistavanje svega u Srbiji valjda sad znamo kuda sve ovo vodi!

Odgovori
К

Ево ја кажем да ће војска боље водити рачуна о музеју.
Ту је моја писана реч, а ту су и речи (у главном) пљувача – па да упоредимо након неког времена…

Odgovori
N

Evo i ja ulažem kviska

P

Pa šta je do sada radila ? Koliko im godina još treba da se dokažu.

D

MUZEJ VAZDUHOPLOVSTVA
1989-2019
Obavetavamo prijatelje i rodbinu da je nas voljeni Muzej Vazduhoplovstva, konacno dokrajcen . Iskoristite poslednju priliku da kazete poslednje zbogom , i vidite neke retke ptice pre nego sto prelete u neke druge Muzeje .

Ozalosceni

Prijatelji i rodbina ,zaljubljenici u vazduhoplovsto i istoiju vazduhoplovstva

Odgovori
G

Muzej Vazduhoplovstva me je Odusevio, pre 10 godina sam prvi put posetio Muzej, i odlucio da Postanem Pilot (PPL). Redovno sam posecivao Muzej i Divio se Nasoj Avijaciji. Uspeo sam Spasim jedan Avijon od Odpada. Utva 60 .

с

Као неко ко је између осталог покушао да сарађује са војском али у домену који није војни него привредни, могу да кажем да је ово осуђено на пропаст. Постави се официр који је послушник, питање каквог људског квалитета, стручно никаквог, јер није његов домен, а са подређеним стручњацима функционише на војном принципу ( старешина-војник) што је у послу рецепт за катастрофу. Даље, исти спроводи “ реформе“ да би се видело да је нешто радио. Искуство са све три фирме са којима сам сарађивао је да је то пут у пропаст тј финансијску дубиозу. Тако да лично мислим да би овај музеј боње водио град него војска, мада и тамо је принцип подобности и чланства. Искрено волео би да овај мој коментар буде у будућности нетачан, јер моја деца обожавају да посете музеј и играју се испред између авиона и хелихоптера на трави.

Odgovori
R

Sta ce biti sa civilnim avionima iza hangara koje treba prebaciti do muzeja? Postoji li plan i novac za obnovu tih aviona? Kako izgleda novi master plan aerodroma za vreme koncesije i da li je planirano prosirenje muzeja za civilne avione?

Odgovori
R

Sotir, naravno da nema para. Nemaju para da prebace stare Jatove avione a kamoli da ih obnove. Jedino resenje je da se pored sadasnjeg napravi dodatni privatni muzej ili zabavni park koji ce biti cista komercijala i od tih para ce se obnavljati avioni. Bolje i to nego da avioni trunu. Evo kako to izgleda po svetu:
https://www.airliners.net/photo/Boeing/Boeing-787-8-Dreamliner/5279557/L
https://www.airliners.net/photo/East-Germany-Air-Force/Antonov-An-26S/3952191/L

L

Rade, ne postavljajte ove slike kako rade sredjene drzave. Dodje mi da vristim.

S

Prema mojoj gruboj proceni u revitalizaciju eksponata, renoviranju zgrade, kao i u izgradnji novih atraktivnih sadržaja potebno je uložiti 5 miliona evra. Vojska, odnosno MO teško može da obezbedi taj novac za muzeologiju. Dovoljno je pogledati stanje Vojnog muzej na Kalemegdanu koji iz godine u godinu propada. Ozbiljan novac može samo da se obezbedi za ovakve ustanove putem projekta iz evropskih fondova. Najbolji primer je golubačka tvrđava.

Odgovori
O

Već sad vidim naslov za 15 dana: Muzej donirao 10 Orlova Vojsci Srbije. Moma Stanojlović radi remont za 185 miliona EUR.

Odgovori
A

Na zalost, vojska jos uvek nema novca sebe da odrzava kako treba, a ne jos i muzeje. Kosilice nemaju adekvatne u kasarnama, tusiranje 2 puta nedeljno kao da je 19. vek, mogu misliti sta se jede tamo i koliko. Znam za slucaj da je privatna firma donirala kosilice nakon sto su radili sindikalnu prodaju u vojsci….sramota. Uostalom, posao vojske je odbrana, istorijom trebaju istoricari da se bave. Ne kazem da nece biti mozda pozitivnih promena, mozda i hoce ali to nije dugorocno resenje.
Generalno cela papirologija oko takvih stvari je suvise kompleksna u Srbiji, sta, kome, koliko pripada, kakvi uslovi se moraju ispuniti, pravila, ko sta sme da registruje itd.
Pretpostavljam da stvari poput tenka, topa, mlaznog aviona je gotovo nemoguce(u nekim slucajevima i defitivno nemoguce) da neka civilna institucija(muzej) registruje u Srbiji….nesto sto nije u funkciji odbrane, ne treba da bude u vlanistvu vojske jer im taj finansijski teret ne treba.
Ako je nesto kulturna bastina, od propadanja treba ministarstvo kulture da ga cuva, za sta trebaju adekvatan novac da dobiju(a ne dobijaju), a od neprijatelja treba vojska da ga cuva.
Nisam ni ocekivao neko mudro resenje.

Odgovori
B

Muzej i ekponati pripadaju svima nama, koji smo nekada živeli u SFRJ. A ne nekoj lokalnoj vojsci. Sramota

Odgovori
A

Deda moj je bio odlikovan borac za vreme drugog svetskog rata sa preko 30 godina drzavne sluzbe pa nikad nisam cuo da je govorio kako njemu nesto „pripada“, a da nije njegova licna imovima….
Najcrnje od svega je sto SFRJ ne postoji skoro 3 decenije, pa ne znam kako cete naplatiti porez od Slovenije, Hrvatske, BiH, Makedonije i CG za odrzavanje muzeja koje je u BG?
Stvarno vise smara ta jugonostalgija. I ja bi najvise voleo da je ostala SRJ pa nije.

B

nije jugonostalgija. Muzej je deo nasledstvenog dogovora. Avijoni koji su u muzeju deo su istorije Slovenije, Hrvatske, Srbije, Bosne i Makedonije. Isto kao jugoslovenska kinoteka itd…
Muzeji su u urednom svetu pod jurisdikcijom ministarstva kulture, a ne vojske!

И

Зграда позиција и експонати су екстра..али организација и руководство нису били на одговарајућем нивоу.
Стога је музеј био прилично запуштен.
Нешто се требало предузети. Да ли је ово право решење, време ће показати.
Нажалост нема Чеде Јанића оснивача…!

Odgovori
I

Ode Fijat na ‘remont’ sa koga se nikada vratiti neće. Ostalo će da ode ‘na kilo’. Uvaliće se neko dupe u oktaviju i biće neka soba više za razmaženi decu.

Odgovori
D

Mnogo ranije je trebalo da predje u vlasnistvo Ministarstva odbrane.
Mnogo bolje ce voditi nego ovi prethodni .

Odgovori
П

Када читам ове коментаре стичем утисак да је до сада музеј феноменално функционисао па се сада сви плаше да ће нешто пропасти. Свиђало се некоме или не али стање у музеју је било прилично лоше, од зграде и околине до међуљудских односа. Доста стручних људи је отишло из музеја а оно што се радило није увек било баш онако како би требало. Не знам да ли ће се стање поправити овим потезом али не видим зашто би морало да постане горе? Просто је невероватно колико људи има негативне коментаре на било коју вест, и кад се купује и кад се не купује, када се нешто ради, и када се не ради, кад се нешто војсци (или М.О. све једно) даје или кад јој се нешто узима. Можда у војсци није све идеално али није баш да је толико лоше. Ако ћемо о ваздухопловству први пут од деведесетих да се стање мало поправља, до сада је ишло само на доле, некад више некад мање. Дајте да прође мало времена па да видимо неке резултате.

Odgovori
M

Da je do sada valjalo, nije. Da li će sada biti bolje, videćemo, ja se nadam da hoće, ali ima razloga za sumnju.
Ovaj muzej deluje k’o vruć krompir kojeg niko neće. Bar niko neće da uloži sada već zaista ozbiljna sredstva da se muzej dovede u red. Dojmim se da će i ovi u Odbrani sada da se češkaju, šta dalje. Ovako kako je vlada uradila, samo se prolongira problem, bez vizije kako dalje.
Sada kao vlasništvo praktično vojske, muzej neće moći da aplicira za sredstva Evropskih fondova za kulturu (iz kojeg se mogu izvući ozbiljna sredsva sredstva za muzeje, samo treba znati procedure (a po poznavanju tih procedura smo na dnu)), vrlo teško će nalaziti sponzore kod nas i u inostranstvu, i veze sa drugim sličnim ustanovama kulture…
Bez zaista ozbiljnog budžeta, i bez veza sa sličnim muzejima po svetu, ovaj naš nema nikakvih izgleda za uspeh, pa bilo da u imenu vlasnika piše vojska, država, neki grad, ili lično predsednik/premijer.
Na stranu što se vojska do sada nije pokazala kao dobar čuvar starinskih tehničkih ekponata.
I na još goru stranu, kod vojske se nikada ne zna šta nekom (pot)pukovniku može pasti na pamet. Stavljanje vojnog centra veze u muzej npr, čini ga legitimnim vojnim ciljem u nekom, daleko bilo, slučaju.

Odgovori
И

Захваљујући упорности Чеде Јанића ваздухопловци некадашњег РВ и ПВО ЈНА су направили музеј. Сама зграда је веома импресивна а експонати унутра и око су огромне вредности.
Нема рецепта како управљати Музејом.
Не вреди критиковати. Ако власт нема адекватан рецепт …Има институција наградног КОНКУРСА.
Огласити јавно и тражити решење.
Неко сигурно има одличан концепт да Музеј буде на понос Србије и нашег ваздухопловства!

Odgovori
Š

Деценијама прилажем (поклањам!) Музеју предмете из личне својине, према Уговору о поклону. До сада су хиљаде књига, брда часописа, фотографија, историјских предмета прешлу у збирку музеја, а сада НЕКО то хоће да отме. Према правној одредби уговора о поклону, ако сам незадовољан начином чувања и поступања са дарованим, ИМАМ ПРАВа да повучем дар… Према уредној кореспонденцији зна се шта је то и колико је тога. Ако ја, а и остали многобројни дародавци повучемо своје прилоге, остаће огољен, таман за једну караулу. Ко то има право да присваја мој дар? Ако икад закон завлада, кула од карата, некакав „музеј ратног ваздухопловства“, срушиће се од промаје. Ко жели међунардону арбитражу, (не ону, хашку!) може гадно да се опече. У памет се, Срби!

Odgovori
И

Љубитељ сам решења и унапрећења . Присуствовао сам отварању самог Музеја.
У будућем времену руководна структура Музеја свакако треба да води рачуна о мноштву детаља па и о осећањима дародаваца књига,експоната и слично…Према свим несебичним волонтерима који су дали допринос да се направи здање …ретко
и међу неколико таквих у свету!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pogorsana Osecanja na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

@ BB, Vazi, u pravu si. Ajde onda lepo da otvorimo EASA bazu pitanja i svih 15K+ podelimo lepo ljudima unapred, i svima super. Mislim, zasto bi se uopste zezali sa time ko sta moze/zeli od ucenja. Ko hoce - nek cita i edukuje se, ko nece - neka nauci pitanja i odgovore na pamet,…

15. Sep 2019.Pogledaj

Istočnik na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Razlozi su sledeći: - Deca nisu "radno sposobno stanovništvo", samim tim moraju u školu. DL sistem može da im bude samo način da prate nastavu ako su odsutna iz nekog opravdanog razloga (bolest, boravak u bolnici, ...), ne i zamena za školu. - Kod studenata je složenija situacija. Ako je student zaposlen, uz potvrdu o…

15. Sep 2019.Pogledaj

Istočnik na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

@Pomesana obecanja I redovan direktan rad sa nastavnikom i DL sistem imaju svoje prednosti i mane. Ono što je Delta izostavio po mom mišljenju je to da se ova dva načina međusobno dopunjuju. a i kako je BB rekao, ključ svega je zainteresovanost.

15. Sep 2019.Pogledaj

Sascha410 na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Da se razumijemo ja nikako nisam pobornik ovog vida obrazovanja I ako sam zavrsio na isti nacin ovaj kurs. Mislim da je tradicionalni vid ucenja puno bolji, ali ruku na srce, sta ja o tome znam osim licnog iskustva I subjektivnog misljenja. Cinjenica je da se u zapadnom svijetu ovaj vid obrazovanja koristi dobre tri…

15. Sep 2019.Pogledaj

Nele na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Ja sam ucio isto daljinski. Morao sam jer sam radio a pored toga sam imao i porodicnih obaveza. Svaki dan sam detaljno prelazio gradivo u slobodno vreme. I tako mesecima. Nakon 8 meseci (6 je minumum) sam presao sve i prijavio se za ground school (tih 10 posto). Tada sam upoznao jos desetak kolega od…

15. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend