BEG airport status
Određeno mesto gde će Erbas Helikopters izgraditi fabriku rezervnih delova u Mađarskoj Nakon što je nabavljeno 20 H145M i 16 H225M, u Mađarskoj će biti organizovana i proizvodnja rezervnih delova za čitavu gamu Erbasovih helikoptera / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Određeno mesto gde će Erbas Helikopters izgraditi fabriku rezervnih delova u Mađarskoj

Kompanija Erbas Helikopters je zajedno sa vladom Mađarske kao mesto za novo vazduhoplovno preduzeće, izabrala grad Gyula u okrugu Békés. Gyula se nalazi u istočnom delu zemlje a novi pogon če biti izgrađen od nule i biće jezgro mađarskog vazduhoplovnog klastera koji je u nastajanju.

Ovu vest objavili su pre nedelju dana u Budimpešti Bruno Even generalni direktor Erbas Helikoptersa i Gáspár Maróth vladin poverenik za nacionalnu odbrambenu industriju, razvoj odbrane i koordinaciju modernizacije naoružanja. Prethodno su krajem 2018. godine Erbas Helikopters i Mađarska potpisali Memorandum o sporazumu za stvaranje industrijske saradnje za dugoročne projekte iz oblasti vazduhoplovstva.

Svrha postrojenja koje će biti izgrađeno u Mađarskoj je proizvodnja visoko precizno izrađenih metalnih osnovnih delova za dinamičke sisteme helikoptera kompletne palete Erbasovih proizvoda. Očekuje se da će proizvodnja započeti 2021. godine, a mađarska vlada planira da uspostavi kapacitete za površinsku obradu metala kao i Mađarsku akademiju vazduhoplovne industrije kako bi obukom buduće radne snage podržala novi Erbasov pogon.

Nova fabrika biće zajedničko partnersko ulaganje Erbasa i mađarske vlade ali će Erbas imati većinski udeo i upravljaće postrojenjem.

– Mađarska nam nudi priliku da primenimo našu industrijsku strategiju zasnovanu na specijalizaciji naših pogona kao i da uspostavimo ‘’greenfield’’ vazduhoplovni kompleks koji može odgovoriti najsavremenijim industrijskih zahtevima – rekao je Bruno Even.

– Takođe se možemo osloniti na kvalifikovanu i dobro obrazovanu radnu snagu. Radujem se prijemu Mađarske kao novog člana globalne porodice Erbas Helikoptersa. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

ur

A ti Srbijo motaj kablove i pravi presvlake za sedista….

Odgovori
Al

Tako biva kada kupiš dovoljan broj helikoptera za svačije potrebe, a ne sabiraš babe i žabe kao u Srbiji, vojska je vojska a policija policija…..

Br

@Aleksandar
Dobro sad u ovom slucaju se nabavka H215M poklapa sa Airbusovim H145M pa bi mogli dobiti mozda siri aranzman (moja je i pretpostavka da nabavljaju h215m za policiju a ne Mi-17 ko za vojsku upravo siri aranzman sa airbusom). Inace vec imamo aranzman sa airbusom u vidu proizvodnje odredjenih potrosnih delova u Momi kao i sertifikacija za odrzavanje gazela i know how za odrzavanje H145M u Momi i serficikacija za H145M

Dr

Za to je potrebna kvalifikovana radna snaga. Srbija to nema. Pitanje je hocemo li imati dovoljno radne snage i za motanje kablova.

Jo

Kul. Oni prave mi remontujemo , Arika i Azija koriste.
Evo poslovna ideja u najopštim crtama.

Odgovori
BB

Prave rezervne dijelove a ne helikoptere. Prave se i razni dijelovi za avione u Srbiji.

Jo

Naravno , razumeo sam tekst u tom smislu. Ideja je da sa ponudom usluga i proizvoda izađemo zajedno tamo gde ima prostra. Pomenute kontinente sam uzeo čisto proizvoljno.
Jasno mi je ida je to moguće samo u odgovarajućim međudržavnim odnosima. A da ,i uz odobrenje 2 šerifa :
Tars Buljbe i Bila Hikoka.

do

@ bb

koji razni delovi ? Kablovi ? :)))

Da

Da li se zna dokle su došli pregovori MO i Erbasa kao i MO i Helikoptera Rusije o formiranju tzv regionalnih centara za remont helikoptera u VZ “Moma Stanoovic” i da li su realna očekivanja da se tako nešto desi. Prema mojim saznanjima o tome se počelo razgovarati pre vise od tri ili četiri godine a do sada se još niko ije hvalio uspjehom.

Odgovori
ID

Pa šta misliš?
Najava najave i ćao.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor