BEG airport status
LYBE 2011:30 Z 340°09KT 300V010 CAVOK 17/03 Q1026 NOSIG=
„Konstantin Veliki“ u prva dva meseca 2019. opslužio više od 48 hiljada putnika; Pad od 12% u odnosu na prethodnu godinu Statistika pokazuje i pad u broju putničkih i kargo aviona, kao i količini prevezene robe / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

„Konstantin Veliki“ u prva dva meseca 2019. opslužio više od 48 hiljada putnika; Pad od 12% u odnosu na prethodnu godinu

Aerodrom Konstantin Veliki u prva dva meseca ove godine opslužio je 48.872 putnika, što je za 12,42% ili 6.934 putnika manje nego u istom periodu 2018, pokazuje statistika objavljena na zvaničnom sajtu aerodroma.

Kako je prikazano, u januaru i februaru 2019. na niški aerodrom sletelo je i 195 putničkih aviona, što je za 13 aviona ili 6,25% manje nego prethodne godine.

Iz statistike se dalje može videti i da je zabeležen pad od 50% u kargo saobraćaju. Naime, u protekla dva meseca“Konstantin Veliki“ je bio odredište za 3 kargo aviona, dok ih je u istom periodu 2018. evidentirano 6.

Najznačajniji pad primetan je u prometu kargo robe gde je u januaru i februaru 2019. godine prevezeno oko 49 tona robe, što je za 59,62% manje nego u prva dva meseca 2018. kada je registrovano oko 121 tona robe.

Podsetimo, v.d. direktora niškog aerodroma Dušan Knežević izjavio je krajem protekle godine za jedan lokalni medij da će se u 2019. raditi na modernizaciji i unapređenju kvaliteta usluga „Konstantina Velikog“ te da je aerodrom uključen u budžet Srbije i da će za njegovo poslovanje biti izdvojeno 76 miliona dinara.

    Komentari

    n

    normalno cim nisu dali ljudima da rade

    Odgovori
    J

    Sramno…

    Odgovori
    S

    Doći će i do još većih gubitaka u budućnosti sudeći po trenutnoj situaciji.

    Odgovori
    A

    prozvace vas izdajnicima ipak smo mi „lideri u regionu“

    Odgovori
    S

    Drzava ga je otela da bi ga unistila.

    Odgovori
    M

    Sumarno šta je urađeno od preuzimanja
    – Zatvoren restoran na aerodromu
    – Nula novih linija (Beč ne računati dogovoren pre)
    – Pad kargo letova (Loader za širokotrupce stoji za u turšiju)
    – Pad broja putnika
    – Najave investicija
    – Kupljen kamion za deicing
    – Najava sedišta Aerodroma Srbije u Nišu
    – Najave 10 subvencionisanih linija iz Niša
    – Izgradnja hangara za H145M na vojnom delu aerodroma što nema veze sa civilnim ali lepo zvuči
    – Očekivani dolazak helikoptera H145M vrednih više desetina miliona što nema veze sa civilnim ali će podići sveukupnu bezbednost putnika civilnog aerodroma
    – Offset ILS instaliran još uvek nije pušten u rad

    E sad da cujem hejtere

    Odgovori
    J

    Navodim mnogobrojne sagovornike uopšteno :,,…ma stanimo ljudi , da vidimo šta će da urade …“
    Meni , doduše , izgleda prilično da će tu biti mutno ko` Morava (aerodrum ; / )

    Odgovori
    a

    zasto onda naslov ne glasi:
    „Konstantin Veliki“ u prva dva meseca 2019. opslužio manje od 55hiljada putnika; ,
    u ovoj zemlji se i neuspeh predstavlja u lepom tonu

    Odgovori
    B

    Polako!

    Ovaj pad frekvencije i broja putnika nema ništa sa preuzimanjem aerodroma od strane drzave.
    Ili ima?
    Ako ima, daj te mi realan dokaz, kao na primer: Ryanair je zatvorio liniju za taj i taj grad zato što je drzava preuzela aerodrom.
    Ili: ta i ta kompanija je smanjila sedmičnu frekvenciju zato što je drzava Srbija uradila to i to.

    Mozda će te doći do zaključka da sve zavisi od avio kompanija a ne od toga da li je Konstantin Veliki u ruci grada ili drzave.

    Odgovori
    n

    greska je napravljena sto je dozvoljeno da ga drzava preuzme

    B

    @Nikola

    Moze biti da si u pravu!?

    Samo, dali je pad broja putnika i letova rezultat preuzimanja?

    n

    sve je moguce

    B

    Sve mi izgleda kao da ce kompanije iskoristiti politicku situaciju u svoju korist. Jednostavno ako uprava ne zadovolji njihov novi zahtev oni ce otici i zloupotrebiti javnost da bi ga ovi naknadno ispunili

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Živojin Banković na: MAKS 2019: Detaljno smo pregledali Mi-35M i Mi-35P

    Немамо таквих информација.

    20. Sep 2019.Pogledaj

    Al-41F1 na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

    @Petrovic Dusan Polovni Mirage je odlican avion, samo ih nema na trzistu i iziskuju izdvajanja kao za potpuno novu platformu posto mi nista od znanja, preko opreme, do infa nemamo za njega(znaci bez milijardu nista). U principu ove 29ke su odlicno resenje. Lete stalno, piloti ce konacno imati ozbiljan nalet, za air-police su odlicni, a…

    20. Sep 2019.Pogledaj

    Medo na: MAKS 2019: Detaljno smo pregledali Mi-35M i Mi-35P

    Odlicana reportaza,inace ovaj helikopter je broj jedan u svetu prodatih jurisnika! Rusi su se potrudili da izbace konkurenciju iz modernizacije Mi-24 D,V i P modela (Alzir je platio ogroman novac Juznoafrickoj republici damodernizuju svoje Mi-24)! Za svakog po nesto ,nadam se da ce nasi doci u fil opremi!

    20. Sep 2019.Pogledaj

    Al-41F1 na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

    Jos su kupili znatno losiju R-77, a ne R-77-1 verziju. Ne mozemo naravno to uzeti "zdravo za gotovo", samo ako se MO ciji je zadatak upotreba tih sredstava slozilo da je to sredstvo zadovoljavajuce, mozemo slobodno ignorisati pisanje placenih medija i kvazi strucnjaka. I to pored domace Astra rakete koja je stvarno odlicna.

    20. Sep 2019.Pogledaj

    Al-41F1 na: Erbas: Nema zamene Super Pume pre 2030. godine

    @Petar Helikopter je prosto losiji u odnosu na Mi-17, sta god iko pricao. Izvozne brojke govore sve. Ako uzmemo svedocenja iz Afganistana, Pume ne mogu da se mere sa 17kom. Ne kazem da Airbus-ov proizvod nema niz prednosti, naravno da ima, samo upitna je upotrebna vrednost za "borbene zadatke", pogotovo kad ga poredimo sa mnogo…

    20. Sep 2019.Pogledaj

    Send this to a friend