BEG airport status
Montenegro Airlines: Devet meseci 2019. bolji u odnosu na prošlu rekordnu godinu "Zadržaćemo udio u tržištu između četvrtine i trećine od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima, u konkurenciji od preko 50 avio-kompanija." / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro Airlines: Devet meseci 2019. bolji u odnosu na prošlu rekordnu godinu

Nacionalni avio-prevoznik Crne Gore Montenegro Airlines saopštio je danas da su za devet meseci ove godine prevezli ukupno 540.764 putnika u sve tri kategorije saobraćaja.

– To je za 12.944 putnika ili 2,45% više u odnosu na isti period lani. Samo tokom septembra ove godine prevezli smo 74.390 putnika u sve tri kategorije saobraćaja. To je za 1.633 putnika ili 2,25% više u odnosu na septembar 2018. godine.

Ovi komercijalni pokazatelji su najbolji u istoriji poslovanja naše kompanije, čak i u odnosu na prethodnu godinu koja je bila rekordna po broju prevezenih putnika.

Veoma smo zadovoljni postignutim rezultatima, posebno imajući u vidu činjenicu da su ostvareni u uslovima velike i u određenom obimu i nelojalne konkurencije na tržištu. Takođe, otežavajući faktori u svijetu komercijalne avijacije koji su između ostalog i doveli do bankrotstva nekoliko avio-kompanija kao što su Adria Airways, XL Airways i Aigle Azur, kao i do propasti najstarijeg tur-operatera na svijetu kompanije Thomas Cook, nijesu zaobišli ni nas. Uprkos svemu tome, optimizacijom poslovanja i odgovornim planiranjem saobraćaja, uz razumijevanje i podršku od strane vlasnika, uspjeli smo da ostvarimo još bolji komercijalni rezultat u odnosu na prošlu godinu. – kazao je Živko Banjević, izvršni direktor kompanije.

– Ukupan direktni i indirektni doprinos Montenegro Airlinesa na godišnjem nivou veći je od 170 miliona eura. Za posljednje dvije i po godine, ta je cifra premašila pola milijarde eura. Rekordni rezultati za septembar odnosno za devet mjeseci ove godine, govore u prilog tome da ćemo ostvariti zacrtani plan i do kraja godine prevesti oko 660.000 putnika i time premašiti prošlogodišnji rekord od 645.000 putnika. Pri tome ćemo zadržati udio u tržištu između četvrtine i trećine od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima, u konkurenciji od preko 50 avio-kompanija. – stoji u saopštenju kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Željko Tucaković na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Leopardi 2a8 su promašaj za Hrvatsku, tenk je težak preko 73 tone, skoro 90% više od m84, a košta 29 miliona evra. Dali su svoje odlične tenkove a platili nove tenkove koliko dobre borbene helikoptere. Sad me baš interesuje da li ima mostova koji mogu da ih istrpe, ili će morati i mostove da menjaju...…

10. Apr 2025.Pogledaj

Leopold na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Svi o tenkovima, na AERO portalu.... C c c c Ja bih dao levu ruku za "maketu" tih dimenzija u dnevnoj sobi. I ne mora biti Rafale, iskreno, neki Su-27 ili derivat ili F-15X ili matori Harijer bi bili podjednako OK :D

10. Apr 2025.Pogledaj

Miloš77 na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Srbofil Mislim da je ogromna vecina modernih tenkova i borbenih oklopnih vozila u zadnje 1-2 godine unistenia ne zato sto je probijen oklop bilo gde, nego zato sto je FPV dron #1 nasao tenk, i #2 paralizovao ga tako sto mu je razvalio gusenjice, ili neki spoljni sistem.. Onda se okno otvara, i posada izvlaci…

10. Apr 2025.Pogledaj

NixPix na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

Miloše. FPV dronovi su prvih dana upotrebe u Ukrajini letjeli do 15km daleko, a sada jedva 1km. Danas su operateri na prvoj crti zajedno sa pješacima, prije godinu dana upravljali su 2-3 km daleko iza leđa svojih pješaka. Dominacija fpv dronova je prošlo svršeno vrijeme, uz razvoj aktivne hardkill i softkill obrane sve će imati…

10. Apr 2025.Pogledaj

Marko na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Miloš777 Zato postoji aktivna zaštita na Leo2 A8, i Rusi nedavno predstavili sličnu zaštitu od projektila i dronova za svoje tenkove. Dronovi su trenutno efektivni, ali isto su bili i dvokrilci u 1.s.r., pitanje vremena dok se masovno ne uvede zastita od njih.

10. Apr 2025.Pogledaj