BEG airport status
Er Srbijin A330 na C Checku od 24. septembra do 6. oktobra YU-ARA na C Checku od 24.9. do 6.10. / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Er Srbijin A330 na C Checku od 24. septembra do 6. oktobra

Nacionalna avio-kompanija saopštila je jutros da će njen jedini širokotrupni avion Erbas A330-202 YU-ARA biti na redovnom održavanju (C check) od 24. septembra do 6. oktobra.

– Zbog redovnog tehničkog održavanja, koje Er Srbija uvek planira na početku niske sezone kada je u mreži manja potražnja i broj putnika, avion nacionalne avio-kompanije Erbas A330, registarskih oznaka YU-ARA, neće biti u saobraćaju u periodu od 24.9. do 6.10.

Pomenuti tehnički pregled radi se na dve godine u skladu sa industrijskim standardima i za njega su bila ponuđena dva termina. Er Srbija se odlučila za period u kojem letelica ima manji broj letova i najmanji broj putnika na koje će te promene uticati. Zbog toga će putnici sa četiri leta, sa linije Beograd – Njujork – Beograd, a na kojoj saobraća letelica YU-ARA, biti prebačeni na letove drugih kompanija ili će im biti ponuđen povraćaj novca. – saopštila je Er Srbija.

Erbas 330 Er Srbije bio je na zemlji samo dva puta zbog konkretnih tehničkih otkaza za tri godine upotrebe na liniji za Njujork.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

A6

Zar ne mogu od Etihada da pozajme jedan A330? Čini mi se da ih Etihad ima još slobodnih, kad je bio ovaj problem sa gorivom u Beogradu bez problema su poslali A330.

Odgovori
ah

zar nisu mogli na vreme obavestiti putnike, a ne da prodaju karte za letove za koje znaju da ih ne mogu odraditi???
a sada – povraćaj novca
za mene je to otkazan let sa svim odštetama koje sleduju…

Dr

Mogu,kako ne bi mogli,nego nesto nema love izgleda..
Etihad nikada nista nije dao ni pozajmio vec je sve papreno naplatio…

Si

U čemu je onda benefit partnerstva sa Etihad grupacijom , kad ne mogu da pozajme jedan svoj avion u slučaju kvara ili redovnog servisiranja , već moraju ljudima da se otkazuju letovi i blamiraju ?
Air Serbia i sad na mišićima sa malo aviona održava sve linije , uskoro ispadaju iz flote i 3 stara Boinga . Šta dalje sa nedovoljno aviona ?

Odgovori
Vo

Kad ispadnu docice duri a319, prosle godine je izbacen jedan b737, ove godine je stigao YU-APK

xy

Pa ako se dobro secam prošle zime su imali Etihadov avion koji je leteo tokom održavanja.
Ovo sad je čudno, kao da se nešto iznenada desilo a neće da priznaju…

Ne

Mogu ali je izgleda skupo.

Odgovori
zo

Duboki kanal strateskog partnera.

Odgovori
eu

Užas

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Bole na: Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

u zemlji gde se SMS porukama sakupljaju pare za lečenje mi pričamo o letećim taksijima. zamisli zemlju gde je pšenica 2005 koštala 20 din a prošle godine 19.5. Jel to skok u budućnost ili su budućnost expo i leteći taksiji. to realno zanima 0.1% gradjana Srbije. oni koji ili vole tehnologiju ili baš lepo žive.

28. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

Tesko ce Francuzi dozvoliti deo proizvodnje Rafala u Indiji, ali Indijci nemaju izbora za novi Palubni lovac bombarder. Rafal im je jedini kandidat jer amerikanac ne dolazi u obzir. A tek im Ameri ne bi dali neku licencu za F-35B ili F-18 :-) Rafal F4 jeste velik skok posle MiG-29K ali i bukvalno 3 puta…

28. Apr 2025.Pogledaj

Milan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Prvenstveno SILA 450/750 Treba domaca avio indistrija da se ozbiljno razvija zato sto imamo potencijala u tome a ne da se daje prvenstvo stranim firmama koje proizvode avione. Misljenja sam da je domace najbolje.

28. Apr 2025.Pogledaj

Bulatovic Nebojsa na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

Branko fantastična analiza i ređanje činjenica. Pogotovo za kapacitete proizvodnje i produkcije sofisticiranih sredstava vojne tehnologije Mnogoljudna zemlja je spremna da obezbedi i dovoljan broj pilota za ovoliku silu aviona. Dokle u isto vreme, (pošto pratim SAD izveštaje o stanju u njihovom RV.kao i novotarijama kod njih) Pentagonove komisije u izveštaju o stanju I sposobnostima…

28. Apr 2025.Pogledaj