BEG airport status
LYBE 3000:30 Z 350°09KT 8000 -RA BKN045 09/08 Q1010 NOSIG=
Er Srbijin A330 na C Checku od 24. septembra do 6. oktobra YU-ARA na C Checku od 24.9. do 6.10. / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Er Srbijin A330 na C Checku od 24. septembra do 6. oktobra

Nacionalna avio-kompanija saopštila je jutros da će njen jedini širokotrupni avion Erbas A330-202 YU-ARA biti na redovnom održavanju (C check) od 24. septembra do 6. oktobra.

– Zbog redovnog tehničkog održavanja, koje Er Srbija uvek planira na početku niske sezone kada je u mreži manja potražnja i broj putnika, avion nacionalne avio-kompanije Erbas A330, registarskih oznaka YU-ARA, neće biti u saobraćaju u periodu od 24.9. do 6.10.

Pomenuti tehnički pregled radi se na dve godine u skladu sa industrijskim standardima i za njega su bila ponuđena dva termina. Er Srbija se odlučila za period u kojem letelica ima manji broj letova i najmanji broj putnika na koje će te promene uticati. Zbog toga će putnici sa četiri leta, sa linije Beograd – Njujork – Beograd, a na kojoj saobraća letelica YU-ARA, biti prebačeni na letove drugih kompanija ili će im biti ponuđen povraćaj novca. – saopštila je Er Srbija.

Erbas 330 Er Srbije bio je na zemlji samo dva puta zbog konkretnih tehničkih otkaza za tri godine upotrebe na liniji za Njujork.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

A

Zar ne mogu od Etihada da pozajme jedan A330? Čini mi se da ih Etihad ima još slobodnih, kad je bio ovaj problem sa gorivom u Beogradu bez problema su poslali A330.

Odgovori
a

zar nisu mogli na vreme obavestiti putnike, a ne da prodaju karte za letove za koje znaju da ih ne mogu odraditi???
a sada – povraćaj novca
za mene je to otkazan let sa svim odštetama koje sleduju…

D

Mogu,kako ne bi mogli,nego nesto nema love izgleda..
Etihad nikada nista nije dao ni pozajmio vec je sve papreno naplatio…

S

U čemu je onda benefit partnerstva sa Etihad grupacijom , kad ne mogu da pozajme jedan svoj avion u slučaju kvara ili redovnog servisiranja , već moraju ljudima da se otkazuju letovi i blamiraju ?
Air Serbia i sad na mišićima sa malo aviona održava sve linije , uskoro ispadaju iz flote i 3 stara Boinga . Šta dalje sa nedovoljno aviona ?

Odgovori
V

Kad ispadnu docice duri a319, prosle godine je izbacen jedan b737, ove godine je stigao YU-APK

x

Pa ako se dobro secam prošle zime su imali Etihadov avion koji je leteo tokom održavanja.
Ovo sad je čudno, kao da se nešto iznenada desilo a neće da priznaju…

N

Mogu ali je izgleda skupo.

Odgovori
z

Duboki kanal strateskog partnera.

Odgovori
e

Užas

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Jovan Munitlak na: Prodaja Jat Tehnike: „Kroz stabilnog evropskog partnera otvaraju se mogućnosti infrastrukturnog i tehnološkog razvoja“

Nisam čuo za neku našu prodaju državne imovine do sada da nije ispala ovkava ili onakva muljavina. Nešto me muči stomak , odoh po sodu .

29. Nov 2019.Pogledaj

DDE na: [POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika dobila evropski sertifikat za održavanje putničkih aviona Suhoj Superjet 100

Da li iko zna ista o Odrzavanju. Ili znate u stilu kako mali Perica zamislja? Ccccccc MRO (145 ORG) sertifikovana za odrzavanje ima u svom scope of work navedene sve za sta je sposobna da bi odrzavala te tipove aviona. Sad da li je JATT jedina u svetu sertifikovana za SSJ - ne, u evropi…

29. Nov 2019.Pogledaj

DDE na: [POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika dobila evropski sertifikat za održavanje putničkih aviona Suhoj Superjet 100

Leteo sa SSJ, i leteo bih opet i letecu! Sjajan avion, vrlo udoban i tih. @ID molim vas nemoj te, bolje cutite kad nista neznate. Upadate u zivo blato. P.S da sad ne dobijem po nosu kako sam... tek da se zna leteo na preko 90 post maintenance test flight. Malko se razumem u avijaciju…

29. Nov 2019.Pogledaj

Sevdić na: [EKSKLUZIVNO] Srbija od Kine kupuje naoružanu bespilotnu letelicu CH-92A

Raketa težine 8kg je beskorisna i ne služi ničemu, žao mi je što ovi stručnjaci troše naš novac na nešto tako malo.

29. Nov 2019.Pogledaj

Mayer na: [EKSKLUZIVNO] Srbija od Kine kupuje naoružanu bespilotnu letelicu CH-92A

>> ovladavanje proizvodnjom kljucnih komponenti za naoruzanje Realno mi necemo nista hardversko proizvoditi (ako se ovde govori o elektronici a neo npr. barutnim punjenjima) nego nabaviti komponente iz inostranstva (eventualno odraditi neki softver) i integrisati ih.

29. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend