BEG airport status
Er Srbijin A330 na C Checku od 24. septembra do 6. oktobra YU-ARA na C Checku od 24.9. do 6.10. / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Er Srbijin A330 na C Checku od 24. septembra do 6. oktobra

Nacionalna avio-kompanija saopštila je jutros da će njen jedini širokotrupni avion Erbas A330-202 YU-ARA biti na redovnom održavanju (C check) od 24. septembra do 6. oktobra.

– Zbog redovnog tehničkog održavanja, koje Er Srbija uvek planira na početku niske sezone kada je u mreži manja potražnja i broj putnika, avion nacionalne avio-kompanije Erbas A330, registarskih oznaka YU-ARA, neće biti u saobraćaju u periodu od 24.9. do 6.10.

Pomenuti tehnički pregled radi se na dve godine u skladu sa industrijskim standardima i za njega su bila ponuđena dva termina. Er Srbija se odlučila za period u kojem letelica ima manji broj letova i najmanji broj putnika na koje će te promene uticati. Zbog toga će putnici sa četiri leta, sa linije Beograd – Njujork – Beograd, a na kojoj saobraća letelica YU-ARA, biti prebačeni na letove drugih kompanija ili će im biti ponuđen povraćaj novca. – saopštila je Er Srbija.

Erbas 330 Er Srbije bio je na zemlji samo dva puta zbog konkretnih tehničkih otkaza za tri godine upotrebe na liniji za Njujork.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

A

Zar ne mogu od Etihada da pozajme jedan A330? Čini mi se da ih Etihad ima još slobodnih, kad je bio ovaj problem sa gorivom u Beogradu bez problema su poslali A330.

Odgovori
a

zar nisu mogli na vreme obavestiti putnike, a ne da prodaju karte za letove za koje znaju da ih ne mogu odraditi???
a sada – povraćaj novca
za mene je to otkazan let sa svim odštetama koje sleduju…

D

Mogu,kako ne bi mogli,nego nesto nema love izgleda..
Etihad nikada nista nije dao ni pozajmio vec je sve papreno naplatio…

S

U čemu je onda benefit partnerstva sa Etihad grupacijom , kad ne mogu da pozajme jedan svoj avion u slučaju kvara ili redovnog servisiranja , već moraju ljudima da se otkazuju letovi i blamiraju ?
Air Serbia i sad na mišićima sa malo aviona održava sve linije , uskoro ispadaju iz flote i 3 stara Boinga . Šta dalje sa nedovoljno aviona ?

Odgovori
V

Kad ispadnu docice duri a319, prosle godine je izbacen jedan b737, ove godine je stigao YU-APK

x

Pa ako se dobro secam prošle zime su imali Etihadov avion koji je leteo tokom održavanja.
Ovo sad je čudno, kao da se nešto iznenada desilo a neće da priznaju…

N

Mogu ali je izgleda skupo.

Odgovori
z

Duboki kanal strateskog partnera.

Odgovori
e

Užas

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Banja Luka na: Predstavnici Ministarstvо odbrane i Vojske Srbije na bojevom gađanju sistemom PVO Mistral, VS dobija dve verzije sistema

@Stauffenberg Kakve informacije tačno imate o donaciji PVO sistema? Šta je trebalo da se nabavi, od čega se to odustalo i kada? Koliko je migova trebalo da dobijemo od Bjelorusije, pa se, eto, odustalo? Od kuda vama sve ovo?

13. Nov 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

Beduin, Mahan je na crnoj listi niza zapadih država upravo radi toga koga prevozi i što se "podaci ne podudaraju". Čudim se da su u Beogradu dozvolili njihove letove i time nepotrebno provocirali zapad. Tako nešto si ne dozvoljavaju daleko veće i utjecajnije države. Tup se s rogatim ne može bosti. Puno premalo koristi za…

13. Nov 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

Hvala Vama na pohvalama. Ovako velika ekspanzija je izuzetno riskantna, skupa i vrlo komlicirana za provedbu (operacije, marketing, sustav, slab LF u počeku, rizik...). Pitanje flote je glavni problem Air Serbie koji se odgađa već godinama (još u početku su rekli da će mijenjati 737-300 i ATR 72-200, no to se stalno prolongira). Više nema…

13. Nov 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

Da, da, istina... u pravu ste. Hvala na ispravci. Sigurno ima toga još. Hvala na pohvalama.

13. Nov 2019.Pogledaj

Pavle na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Mile Ne trujte vise. Viper su licencno i italijani proizvodili za aeromaki. Razumete se bas u avionske motore a i sire, znate da i puloti znaju da je bas orao mrtav avion ukoliko ne leti jako nisko. Oni vam na stajanki pricali? Dokumentacija koja je pravljena u vti, alati i uvezene masine i eto milijardu…

13. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend