BEG airport status
Er Srbijin A330 na C Checku od 24. septembra do 6. oktobra YU-ARA na C Checku od 24.9. do 6.10. / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Er Srbijin A330 na C Checku od 24. septembra do 6. oktobra

Nacionalna avio-kompanija saopštila je jutros da će njen jedini širokotrupni avion Erbas A330-202 YU-ARA biti na redovnom održavanju (C check) od 24. septembra do 6. oktobra.

– Zbog redovnog tehničkog održavanja, koje Er Srbija uvek planira na početku niske sezone kada je u mreži manja potražnja i broj putnika, avion nacionalne avio-kompanije Erbas A330, registarskih oznaka YU-ARA, neće biti u saobraćaju u periodu od 24.9. do 6.10.

Pomenuti tehnički pregled radi se na dve godine u skladu sa industrijskim standardima i za njega su bila ponuđena dva termina. Er Srbija se odlučila za period u kojem letelica ima manji broj letova i najmanji broj putnika na koje će te promene uticati. Zbog toga će putnici sa četiri leta, sa linije Beograd – Njujork – Beograd, a na kojoj saobraća letelica YU-ARA, biti prebačeni na letove drugih kompanija ili će im biti ponuđen povraćaj novca. – saopštila je Er Srbija.

Erbas 330 Er Srbije bio je na zemlji samo dva puta zbog konkretnih tehničkih otkaza za tri godine upotrebe na liniji za Njujork.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

A

Zar ne mogu od Etihada da pozajme jedan A330? Čini mi se da ih Etihad ima još slobodnih, kad je bio ovaj problem sa gorivom u Beogradu bez problema su poslali A330.

Odgovori
a

zar nisu mogli na vreme obavestiti putnike, a ne da prodaju karte za letove za koje znaju da ih ne mogu odraditi???
a sada – povraćaj novca
za mene je to otkazan let sa svim odštetama koje sleduju…

D

Mogu,kako ne bi mogli,nego nesto nema love izgleda..
Etihad nikada nista nije dao ni pozajmio vec je sve papreno naplatio…

S

U čemu je onda benefit partnerstva sa Etihad grupacijom , kad ne mogu da pozajme jedan svoj avion u slučaju kvara ili redovnog servisiranja , već moraju ljudima da se otkazuju letovi i blamiraju ?
Air Serbia i sad na mišićima sa malo aviona održava sve linije , uskoro ispadaju iz flote i 3 stara Boinga . Šta dalje sa nedovoljno aviona ?

Odgovori
V

Kad ispadnu docice duri a319, prosle godine je izbacen jedan b737, ove godine je stigao YU-APK

x

Pa ako se dobro secam prošle zime su imali Etihadov avion koji je leteo tokom održavanja.
Ovo sad je čudno, kao da se nešto iznenada desilo a neće da priznaju…

N

Mogu ali je izgleda skupo.

Odgovori
z

Duboki kanal strateskog partnera.

Odgovori
e

Užas

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dragan na: FACC nastavlja svoju kompozitnu priču u Hrvatskoj, Srbija sličnu priliku propustila 2014. godine

Odlično za te operatere, u Nemačkoj se plate operatera isto vrte oko 1500-1700e. Uskoro počinje veliki povratak u Srbiju. Ja ozbiljno o tome razmišljam, ali ne mogu da nađem dobro plaćeno radno mesto. U Kragujevcu je plata CNC operatera oko 35000 din, a u Pančevu bih trebao da plaćam stan pa mi se ne isplati.

25. Jan 2021.Pogledaj

Borko na: [PILOT SA ISTOKA] Kako sam sakupljao sate letenja kupivši svoj avion

Interesantan i tačan tekst. Dodao bih da postoji još jedna mogućnost da se prikupe potrebni sati. U mom matičnom aeroklubu mladi piloti bacaju padobrance. Jeste tehnički zahtevno letenje. I jeste ponekad komplikovano. Ali pilota ne košta apsolutno ništa, a može nekoliko sati da upiše na kraju svakog skakačkog/letačkog dana. Prošle godine je jedan od mladih…

25. Jan 2021.Pogledaj

peric na: Slovenačka mornarica ispituje novu domaću bespilotnu letelicu Galeb sa vertikalnim poletanjem i sletanjem

Da bi privatnik mogao da se bavi proizvodnjom vojnih dronova mora da postoji neko da to kupi ili podrzi. Pre svega drzava. Ovde drzava ne kupuje ni od koga osim svojih ljudi. Tako da robijas moze da poplocava Beograd, bude vlasnik medija, i sardnik drzave u razvoju naoruzanja.

25. Jan 2021.Pogledaj

Send this to a friend