BEG airport status
Er Srbija: Najbolji operativni rezultati u oktobru od 2013. godine "Nacionalni avio-prevoznik je u tekućoj godini, uspostavljanjem direktnih letova ka čak devet novih destinacija iz Beograda i dvanaest iz Niša, zabeležio najsnažniju ekspanziju od kada posluje pod imenom Er Srbija." / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Er Srbija: Najbolji operativni rezultati u oktobru od 2013. godine

Srpska nacionalna avio-kompanija saopštila je danas da je u oktobru prevezla 240.696 putnika što je za 13,37 odsto više u odnosu na 212.314 prevezenih u oktobru prošle godine

– To je ujedno i najbolji rezultat za ovaj mesec od pokretanja kompanije Er Srbija. Popunjenost kapaciteta za prevoz putnika na letovima iz Beograda povećana je za 3 procentna poena na 75 odsto. Nastavili smo sa izuzetno dobrim operativnim rezultatima iz letnje sezone i u oktobru, koji je do sada tradicionalno važio za mesec sa manjim intenzitetom saobraćaja.

Dobri rezultati ostvareni su i u čarter saobraćaju gde je čarter brend Aviolet prevezao za 30,13 odsto više putnika u odnosu na oktobar prošle godine.

„Raduje nas i što smo ostvarenim rezultatima u velikoj meri doprineli rastu Aerodroma Nikola Tesla, koji u trećem kvartalu 2019. godine iznosi gotovo 10 odsto.“

Leteli smo ka čak 45 destinacija iz Beograda i dvanaest iz Niša, u poređenju sa 37 destinacija iz srpske prestonice ka kojima su saobraćali u istom periodu prošle godine. Veoma smo zadovoljni postignutim rezultatima i uvereni da će se isti trend nastaviti i u narednom periodu. Nove destinacije, pokrenute u junu kao rezultat pažljivog strateškog planiranja, pokazale su se kao pravi potez koji je generisao značajan rast. Raduje nas i što smo ostvarenim rezultatima u velikoj meri doprineli rastu Aerodroma Nikola Tesla, koji u trećem kvartalu 2019. godine iznosi gotovo 10 odsto. – izjavio je generalni direktor Er Srbije Dankan Nejsmit.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

El

Pitanje koliko tih dodatnih 28k putnika je iz Nisa. Rast u Beogradu je verovatno oko 7-10% sto je dobro uzimajuci u obzir da treba onih novih 8 linija sa Tesle tek da se konsoliduje

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj

Dejanera na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

@ Bulatovic Nebojsa Samo malo matematike i poznavanje velicine Srbije reci ce vam sledece: Francuski tanker C-135FR ima protok od oko 1500 litara u minutu. Rafal ima unutrasnje rezervoare od oko 4700 litara. Dakle nekih 3 minuta traje kompletno punjenje. Brzina kojom lete avioni je izmedju 500 i 600 km/h. Matematika kaze sledece: 600 /…

14. Mar 2025.Pogledaj