BEG airport status
Lufthanza naručila dodatnih 20 A350-900; Do kraja februara Erbas primio 852 porudžbine za svoj A350 XWB model Nemačka avio-kompanija ojačala status najvećeg Erbasovog klijenta sa naručenih 647 aviona i 574 njegovih modela koji su već floti / Foto: Erbas

Lufthanza naručila dodatnih 20 A350-900; Do kraja februara Erbas primio 852 porudžbine za svoj A350 XWB model

Kompanija Lufthanza potpisala je juče ugovor o narudžbini 20 dodatnih Erbasovih A350-900 širokotrupnih aviona, čime je povećala ukupan broj porudžbina A350 XWB modela na 45, od kojih su 12 već operativni, saopšteno je iz Erbasa.

Kako navode, kompanija je do kraja februara ove godine primila 852 narudžbine aviona iz A350 XWB porodice što ga čini jednim od „najuspešnijih širokotrupaca ikada“:

– U pitanju je najmoderniji i eko-efikasan avion koji ima kapacitet od 300 do 400+ sedišta i može da pređe ultra-duge distance od oko 9.700 nautičkih milja. Model se odlikuje najnovijim aerodinamičkim dizajnom, trupom i krilima od karbonskih vlakana, kao i novim Rols Rojs motorima. Zajedno, ove nove tehnologije omogućavaju smanjenje potrošnje goriva i emisije izduvnih gasova za 25%. –

Član izvršnog odbora Lufthanza grupe za resurse i operativne standarde avio-kompanije Detlef Kajzer (Detlef Kayser) istakao je zadovoljstvo zbog dodavanja novih 20 A350 u njihovu flotu, dodajući da je avion ispunio njihova očekivanja, a da su reakcije putnika pozitivne:

– Ovi dodatni širokotrupni avioni pomoći će nam da smanjimo naše operativne troškove, poboljšamo pouzdanost naše flote aviona za dugolinijske letove, unapredimo ekološke performanse i pružimo našim putnicima najmodernije kabine sa odgovarajućom udobnošću putovanja po klasi. –

Glavni komercijalni službenik Erbasa Kristijan Šerer (Christian Scherer) zahvalio se Lufthanzi, kao svom dugogodišnjem kupcu, za narudžbinu dodatnih aviona dodajući da je A350 model postavio nove standarde letenja na duge relacije:

– Ovaj avion kombinuje mogućnost letenja na ultra-dugim linijama sa najnižiom cenom troškova po sedištu aviona u odnosu na sve putničke širokotrupce, omogućavajući istovremeno najviše standarde udobnosti.

Zahvaljujemo se Lufthanzi, budući da je ona bila jedan od prvih operatora modela A350 i uspešno ga uvela u svoju globalnu mrežu, postajući na taj način jedan od njegovih najboljih ambasadora. –

Narudžbinom 20 novih A350 modela, Lufthanza je dodatno ojačala status najvećeg Erbasovog klijenta i operatora sa naručenih 647 aviona i 574 njegovih modela koji su već floti (podaci iz 31.12.2018.), ističu iz Erbasa.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    TheDictator na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

    Tako je. Saglasan sam da se ovde bar moze cuti druga strana price, za razliku od USA. U toj diktaturi su dva 737 MAX-a morala da padnu, a jos nekoliko zamalo da padne, kako bi se tek onda cula druga strana price.

    22. Feb 2024.Pogledaj

    Yrraf na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

    Ne razumem zašto USA, koja je država sa najvećim brojem avionskih nesreća (https://www.statista.com/statistics/262867/fatal-civil-airliner-accidents-since-1945-by-country-and-region/) proglašavate diktaturom, ali OK, svako ima pravo na mišljenje. Činjenica je da Boeing ima jaka politička leđa i da im FAA baš mnogo gleda kroz prste i da ih samo politička odluka države drži sigurnim od bankrota, ali nazvati ih diktaturom je…

    22. Feb 2024.Pogledaj

    Rex na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

    Samo nije dobro kada jednu stranu priče iznese čovek imenom i prezimenom na vazduhoplovnom portalu koji ne čita baš svako u Srbiji, a drugu stranu priče iznese mainstream medij, koji se hvali kao nekom nezavisnošću i objektivnošću, i koji čitaju milioni, sa udarnim naslovima tipa ugrožena bezbednost aviona, a sve se pozivajući na anonimne izvore…

    22. Feb 2024.Pogledaj

    Nikola P. na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

    Samo da konstatujem da ova greska ne bi mogla da se desi na standardnoj pisti na aerodromu Beograd, ali na umetnutoj pisti se desila. Kada udjes u pogresan voz, onda su sve stanice pogresne...

    22. Feb 2024.Pogledaj

    Lucky na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

    UVEK JE LJUDSKI FAKTOR!!! ZATO POSTOJE RIGOROZNE MERE U OZBILJNIM KOMPANIJAMA ,KOGA ZAPOSLJAVAJU!!! ZA TE OZBILJNE KOMPANIJE,NEKI TAMO SERTIFIKAT NE ZNACI NISTA,PILAZE SE KOD NJIH!!!NARAVNO DA JE TO ZA VAS SPANSKO SELO JER GLAVNI VEZE NEMAJU!!!!

    22. Feb 2024.Pogledaj