Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025
Vansi: Saobraćaj na „Nikoli Tesli“ u trećem kvartalu veći za 9,3 odsto, najviše zahvaljujući Er Srbiji
Stabilan rast "Tesle" u 2019. godini / Foto: Petar Vojinović

Vansi: Saobraćaj na „Nikoli Tesli“ u trećem kvartalu veći za 9,3 odsto, najviše zahvaljujući Er Srbiji

Tokom trećeg kvartala 2019. godine broj putnika na svim aerodromima grupe VINCI Airports povećan je 6,9 odsto u odnosu na treći kvartal 2018. godine, a ukupno je 72 miliona putnika opsluženo na 46 aerodroma u mreži, saopšteno je iz francuske kompanije.

– Ovakvi rezultati u trećem kvartalu nastavak su dobrih rezultata iz prve polovine 2019. godine, kada je rast putnika iznosio 6,7 odsto. U promenljivoj klimi u oblasti vazdušnog saobraćaja, kompanija VINCI Airports nastavlja da beleži pozitivne rezultate zahvaljujući mreži globalno raznolikih aerodroma koji su privlačni i putnicima i avio-kompanijama.

Beogradski aerodrom, koji je krajem 2018. postao deo VINCI Airports, zabeležio je rast od 9,3 odsto, najviše zahvaljujući otvaranju novih linija avio-kompanije Air Serbia, zatim novim letovima za Pariz avio-kompanija Air France i ASL Airlines, kao i liniji avio-kompanije Wizz Air za Lion.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

al

Usluga na aerodromu je poslednjih godina u velikom padu…ocigledno da vlasnik nije bio spreman za povecan broj putnika, tako da su guzve neverovatne…a delimicno I nepotrebne, npr. provera pasosa i bordinga ispred pasoske kontrole gde se radi to isto. TAj red bude skroz po prvom spratu, a bez ikakvog pravila, potpuni haos. Cekaonice kao A8 npr. su na nivou osrednje autobuske cekaonice u Donjem Mrcajevcu, mala, zagusljiva, a mesta za sedenje ima cca 50 na 200 putnika… Umesto da se takvi prostori rekonstruisu, vlasniku je bilo bitnije da napravi luksuzne prodavnice, u koje niko ziv ne ulazi, pa se postavlja pitanje cemu uopste sluze. Aerodormski sajt je znatno losiji od prethodnog, jer vise nema sezonskog reda letenja, npr. Ekrani pokazuju letove jedva 2 sata unapred, jer mu mali i pri tom lose vidljlivi, pa kad dodjete na vreme za svoj let, morate da cekate da vidite gde je prijavljivanje za let. Pri tome ne postoji salter za informacije, itd, itd…Ukratko receno, princip je uzeti sto vise parasa sto manje pruzenih usluga, a hvaliti se povecanim brojem putnika, sti naravno nema veze sa samim aerodromom.

Odgovori
Ai

Ovoliko gluposti na jednom mestu odavno nisam pročitao…

Sa

@airjonjo,
Ako bi bili ljubazni da obrazlozite I argumentujete Vas uvrjedljivi komentar, mozda bi I imalo nekog smisla. U protivnom Vas komentar se svodi na besmisleni skup rijeci..
Elem, koristim aerodrom I do 8 puta mjesecno vec godinama I sa svim napisanim u aleksovom komentaru se u potpunosti slazem.

Ne

I sta je to onda srbija dobila koncesijom? Sta je koncesionar radio na aerodromu za godinu dana?

Odgovori
Dj

Dobila je 501 milona eur u kešu, investiciju od 732 miliona evra, i koncesionu godišnju nadoknadu od pet do 16 miliona evra a da ne mora da ulozi ni kintu.
A šta je koncesionar radio proteklih godinu dana biće vidljivo tek za koju godinu.

Al

Djape je sve objasnio, jedino sto bi dodao i da u ovom svetlom primeru, drzava nadje nacina da bude korumpirana i da laze jer je Pantela vise puta doslovno rekao kako ce ugovor o koncesiji u potpunosti biti objavljen…..i na kraju ipak ne.
Slicno kao i Skode za MUP. Pitaj boga ko je tu uzeo pare i za sta.
Sustinski, koncesionar je svoj deo posla odlicno za nas uradio(dao kes), a to sto je Srbin Srbinu Bugarin, to je vec druga prica(da izvine redakcija unapred i komsije)

Sa

Srbija je takodje dobila ogranicenje razvoja okolnih aerodroma. Koliko kosta taj „svjetli primjer“?!
….I dozvolite jedno nagadjanje, predpostavku, s obzirom da je Vinci primarno gradjevinska firma kakve ce to ugovore oni u buducnosti da dobijaju? Cista spekulacija, ali eto na pamet mi padaju stadioni koje Aco Srbin najavljulje… Nadam se da sam u krivu…

Dj

@Sascha410, koliko vidim, u Niš je uletela AirSerbija, ostali pojacavaju broj letova a kreće i Kraljevo, o kakvom ograničenju regionalnih aerodroma pričamo?

Al

@Sascha410
Opet cu ponoviti, to nije do kompanije, to je do nasih ,,predstavnika“. Nije firma tu da stiti narod, nego drzava, samo…..znate vec kako to ide.

Ne

@djape
Ugovor nije nikad objavljen. Izvodi iz banaka takođe a ni investicije se ne vide. Sto se mene tiče još jedna od drzavnih prevara tipa zelezare, fiata, beograda na vodi…

DR

Ukinuo je Cirilicu iz skoro svih natpisa i manje vise sve sto podseca na Nikolu Teslu cije ime aerodrom zvanicno nosi.

Dj

@Nele, recimi da si ozbiljan? Izvod iz banke?! Zar stvarno misliš da je Vinci tamo neka šema kompanija sa kojom su takve kombinacije moguće?!

Ne

Ne treba izvod iz banke od Vansija. Vansi nema nista prema gradjanima. Ima drzava. Ona je trebala da se postara da proces bude transparentan a opet, po ko zna koji put to nije bio. Za razliku od drugih firmi ovde smo i mi, gradjani, akcionari i red je da znamo sve detalje o poslu decenije a ne kao i sve do sada kada mrmot zavije cokoladu…

Ce

Usluga na aerodromu je katastrofalna. Toaleti nikada nisu bili prljaviji, tokom leta klime su lile vodu po hodnicima. Danas sam leteo iz Brisela i cekao na pasoskoj kontroli 45 minuta, kad se doda kasnjenje aviona od skoro dva sata to je pakao za putnike.
Ponavljam opet u toalete covek bez maske ne moze da udje zadnjih pola godine.

Odgovori
Zd

Aerodromom od kraja prosle godine upravlja Vansi. Kontakti sa njima su jasno oznaceni na veb sajtu i na aerodromu. Ako vam smeta cistoca, taksi sluzba ili bilo koja druga usluga, znate gde da se zalite, niste mala deca. Nije njihov posao da citaju ovde komentare (mada bi bilo pametno) vec da odgovaraju na vase zalbe i resavaju probleme. Zato pitanje za silne putnike: jeste li se zalili Vansiju i kakve ste odgovore dobili?

Odgovori
Sa

@Zdrav razum,
Na zalost imao sam prilike I da se zalim, nestao prtljag… Da postoje kontakt detalji na koje niko ne odgovara ni u kom obliku. Ignorantsko aroganski odnos. Katastrofa.

Ni

Meni se isto izgubio prtljag. Srecom za to postoji sajt gde ukucas svoje podatke i nadju ti kofer kao sto su nasli meni. Ni meni niko nije licno odgovarao ali ne zato sto su arogantni nego zato sto je sve self service. Nadji nekog drugog da farbas.

Sa

@zdrav razum/Nisam ja od juce
Hahhahaaa, uz duzno postovanje, krajnja glupost koja govori puno vise o Vama nego o bilo cemu drugome.
U civilizovanom svijetu gdje postoje normalni medjuljudski odnosi I zdrava korporativna kultura bilo kakav upit, a pogotovo onaj pismeni ne moze ostati neodgovoren. …I NE, gubitak prtljaga nije samo “self service” vec prvenstveno odgovornost prevoznika.

Al

@Sascha410
Bogme AirFrance kad su ukrali pun kofer novih stvari, nisu se nesto pretrgli ni da odgovore, ni da nadju, ni da daju neke pare, samo su se pravili ludi i prebacivali „odgovornost“ s jedne, na drugu sluzbu, te posalji mail, javi se ovde, onde i na kraju nista, al eto to je „normalan svet“.
Slazem se ja s vama sve sto ste rekli, ali to nije to samo primer Srbije, nego cele industrije(uz retke izuzetke).
Odgovorio sam cisto jer me nervira to „u normalnom svetu“ koji cesto zna biti podjednako los kao i kod nas, pa i gori u nekim stvarima(ne kazem da smo sjajni, da se opet ogradim i od toga)

Ni

Promasena tema, Let410. Ovde se govori o aerodromu, cemu onda drama i prituzba oko izgubljenog prtljaga kad znate da Vansi nije odgovoran??? Ha ha ha pa ko ovde izvozi glupost?

De

Neko je posteno omastio brke pri toj koncesiji a generalno nivo usluge je pao. Nikad mi nije bilo jasno zasto traze kartu za ukrcavanje / pasos na izlazu pa onda to isto trazi sluzbenik KDZ koji se nalazi na nekoliko m od prvog punkta? Da li znate jel se nekad neko izgubio na tom rastojanju od svega 2-3m? Inace KDZ sluzba je postala gora nego u ozloglasenim aerodromima zapada …. bukvalno su odvratni sa svojim zahtevima i procedurami.

Odgovori
Ni

Od kad su Hitrou, Cirih ili Minhen prestali da budu aerodromi za uzor organizacije, ponude, rasta, usluge i velicine kojem Tesla treba da stremi i odjednom poslali „ozloglaseni aerodromi zapada“???

De

Uz dužno poštovanje svima u poslednjih par meseci sam putovao u Nemačku preko Frankfurta i mislim da trenutno u Evropi ne postoji aerodrom sa tako katastrofalnom organizacijom. Na safety check-u se čeka otprilike dva sata. Na pasoškoj kontroli radi jedan šalter za non EU rezidente i obično par stotina ljudi čeka u redu dok za EU rezidente rade po tri plus automatski prolazi. Za non EU rezidente je tako i u odlasku i u povratku. Na povratku, u Beogradu je bio slučaj da su dva ili tri aviona sletela u isto vreme, na pasoškoj kontroli je radilo šest šaltera i sve je išlo prilično brzo.
Neke stvari treba sagledati i malo drugačije a ne samo prikazivati crnim bojama. Niko ne kaže da je Nikola Tesla savršen aerodrom ali ako se uporedi trenutno sa velikim Frankfurtom i kako Fraport tamo radi ovo još i nije loše.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs