BEG airport status
Crna Gora zvanično izdvojila 21 milion evra za Montenegro airlines "Mislim da jednostavno moramo uvažavati značaj pojedinih kompanija koje obavljaju javni interes u privrednom smislu i doprinose u budžet." / Foto: S. Matić, Vlada Crne Gore

Crna Gora zvanično izdvojila 21 milion evra za Montenegro airlines

Kako je već ranije najavljivano, Vlada Crne Gore je sinoć i zvanično izdvojila 21 milion evra u budžetu za 2020. godinu za konsolidaciju Motnenegro airlinesa, saopštio je ministar finansija Darko Radunović dodajući da nacionalna avio kompanija doprinosi turizmu i rastu budžetskih prihoda i da sada ima šansu da bude održiva.

– Radimo na tome da stvorimo pretpostavke da ne ulazimo Zakon o državnoj pomoći. Svjedoci smo velikog državnog protekcionizma u zadnje vrijeme i to treba saopštiti. Mislim da imamo u susjedstvu slučaj sa Croatia Airlinesom, imamo u Njemačkoj slučaj dijelom Thomasa Cooka. Mislim da jednostavno moramo uvažavati značaj pojedinih kompanija koje obavljaju javni interes u privrednom smislu i doprinose u budžet.

Kad je u pitanju Montenegro Airlines, uz sve poprilične probleme, neposredno oni imaju prihoda cirka 70 miliona na godišnjem nivou Tamo radi malo više od četiri stotine ljudi, imamo 220 licenciranih lica. Indirektno prihod bi trebao da bude cirka 250 miliona. – rekao je ministar odgovarajući na pitanja novinara na konferenciji za medije na kojoj je predstavljen sinoć utvrđeni Predlog zakona o budžetu Crne Gore za 2020. godinu.

Ministar finansija je istakao da je Crna Gora avio-destinacija, da ima preko dva i po miliona putnika, a da Montenegro airlines preveze 30 odsto od toga:

– To su sve elementi da je Montenegro airlines došao u šansu da bude održiv kao kompanija, da nije kao što je nekad bilo. A to upućuje da moramo uložiti trud da se on konsoliduje. Uložićemo sve da stvorimo pretpostavke da konsolidujemo Montenegro airlines. – zaključio je ministar finansija Crne Gore Darko Radunović.

 

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

N

Zar nismo citali ovde kako iz meseca u mesec zadnjih godinu dana obaraju sve znane rekorde, odkuda sada ovo? Sad od usta uzimaju ostalim budzetlijama…

Odgovori
R

Dug im je oko 100 miliona evra, cisto za info. U pravu si, obaraju sve rekorde…

M

Stvarno posle toliko tekstova o uspesnosti firme sad ovo….?

M

Odlicno im radi kompanija,dok god DPS bude na vlasti ima da izdvaja i da vadi iz minusa……

Odgovori
N

400 zaposlenih na flotu od 5 aviona…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Paqe na: Švajcarska izlazi na referendum: Da li ste za nabavku višenamenskih borbenih aviona?

Tata Eskadrila/bataljon/divizion po Vama nisu jedinice? Po kojoj to "definiciji" su jedinice brigada/puk i više jedinice? Nemojte dalje objašnjavati s obzirom da se u neke stvari ne razumete.

10. Jul 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Nakon 50 godina odlazi legendarni 747

Ali se VC25-A, vode u Boeingovim i drugim statistikama kao BBJ, odnosvno VIP avioni. Kao i masa drugih aviona šefova država i vlada koji su dio vojnih flota, ali se vode kao VIP (BBJ) avioni.

10. Jul 2020.Pogledaj

Slucajni znalac na: Hajde da pričamo o SEX-u

YU-SEX nije u vlasnistvu Air Pinka, a pravi vlasnike je sve samo nije rijaliti igrac. Avion je registrovan u posebnom AOC-u i za sad se koristi samo u nekomercijalnim letovima.

09. Jul 2020.Pogledaj

Send this to a friend