BEG airport status
LYBE 1902:00 Z 120°07KT CAVOK 06/06 Q1021 NOSIG=
Novi dnevni rekord za SMATSA-u: 3.201 prelet u subotu 17. avgusta Leto kao najzauzetije doba za kontrolore letenja / Foto: SMATSA

Novi dnevni rekord za SMATSA-u: 3.201 prelet u subotu 17. avgusta

Kontrola letenja Srbije i Crne Gore zabeležila je još jedan istorijski rekord. U subotu 17. avgusta kroz vazdušni prostor u nadležnosti SMATSA-e obavljen je 3.201 let.

– Od početka godine broj letova je povećan za oko 9% u odnosu na isti period prošle godine. I pored povećanog obima saobraćaja, zadržan je izuzetno visok nivo bezbednosti, uz generisanje kašnjenja koja su višestruko manja u poređenju sa državama u regionu i u Evropi. – saopšteno je danas iz SMATSA-e.

Više letova, manje kašnjenja / Foto: SMATSA

U periodu od januara do aprila 2019. godine, bilo je 180,187 IFR letova u Srbiji i Crnoj Gori, što je porast od ukupno 8.5% u poređenju sa istim periodom u 2018. godini. Tokom ovog perioda ukupno kašnjenje na ruti i na aerodromu iznosilo je 79 minuta, što je 96.9% manje nego u periodu od januara do aprila 2018. godine.

Tango Six je pisao o statistikama SMATSA-e u 2018. godini ovde.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

S

lepo bato, lepo.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Paqe na: Vulin obišao vojni aerodrom u Batajnici: plate pilota značajno “unapređene“, obnavlja se infrastruktura

PeDu Ako ne ulazes godinama lako je moguce. Doduse izgradjeni su i hangari i novi toranj pre ovoga. Polusrusenih objekata i dalje ima. Nadstresnice nisu ni postojale ali kaponiri jesu. A povrsina je u milionima kvadratnih metara. Recimo povrsina dimenzija 3 x 2,5 kilometara je 7,5 km2, tj 750 ha, tj 7.500.000 m2 a to…

18. Nov 2019.Pogledaj

AL-41F1 na: Belorusija dobila prva dva višenamenska borbena aviona Su-30SM

Zato sto Belorusiji ne sedi NATO u generalstabu, ni britanski "savetnici" u vladi. Da je srece, sami bi zaradili i kupili sve sto nam treba, samo ne mozes od korupcije i kriminala.

18. Nov 2019.Pogledaj

AL-41F1 na: Vulin obišao vojni aerodrom u Batajnici: plate pilota značajno “unapređene“, obnavlja se infrastruktura

@SP Naravno da su negativni komentari kada ti lik koji je pocinio krivicno delo i ogresio se o instituciju kojoj sada predvodi dodje i kaze "mi ulazemo", a da pride jednog jedinog dinara u svome zivotu nije uplatio u poreski sistem koji to finansira i sve to treba da oprostimo jer se grade 2 hangara…

18. Nov 2019.Pogledaj

peruni na: Ministarstvo odbrane odgovara Aleksandru Radiću i pojašnjava šta će raditi sa Orlovima iz Muzeja vazduhoplovstva

FTC-2000G moze uspesno zameniti istovremeno Orla i Galeba u ulozi trenera i dobiti borbenu platformu sposobnu za dejstva krstarecim raketama i raketama V-V izmedju ostaloga cime time se dobiti jedna unificirana platforma za letenje i pojeftinuje odrzavanje. FTC -2000G je upravljiv na malim brzinama, treba mu kratka PSS a ima maksimalnu brzinu preko 1 mach…

18. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend