BEG airport status
Potpisan sporazum: MTU će buduće radnike obučavati u Srbiji, zapošljavanje odmah nakon srednje škole Potpisivanje sporazuma o dualnom obrazovanju u Predsedništvu / Foto: MTU

Potpisan sporazum: MTU će buduće radnike obučavati u Srbiji, zapošljavanje odmah nakon srednje škole

Vlada Srbije i nemačka kompanija MTU Aero Engines potpisali su juče memorandum o saradnji u oblasti obuke budućih radnika za postrojenje koje planiraju da izgrade kod Nove Pazove. Na potpisivanju memoranduma potvrđena je i prva brojka očekivanog obima zapošljavanja koja će do 2027. godine iznositi 440 zaposlenih u kompaniji MTU Maintenance Serbia d.o.o.

Kako je navedeno u saopštenju MTU-a, potpisani sporazum ima za cilj da definiše specifične potrebe kompanije u oblasti obuke budućih radnika kroz sistem dualnog obrazovanja i saradnju srednjim stručnim školama u Srbiji, pre svih sa Vazduhoplovnom akademijom u Beogradu.

– Odluka da se intenzivira saradnja dolazi u pozadini MTU plana da otvori postrojenje za reparaciju delova za avio-motore u Srbiji. Ono će se nalaziti u Novoj Pazovi pored Beograda i po planu počeće sa radom 2022. godine. Formirano je preduzeće MTU Maintenance Serbia d.o.o. i prvi zaposleni su već angažovani. Njihov fokus u narednih nekoliko meseci biće razvoj planova zapošljavanja za potrebe kompanije. Dok se novo postrojenje bude gradilo, MTU će već obučavati buduće zaposlene za specifične pozicije koje će se tražiti. Ove obuke dešavaće se u srpskim srednjim stručnim školama i u MTU postrojenjima u Nemačkoj. – stoji u saopštenju.

Nakon 2022. nema odlaska u Nemačku. Ceo ciklus zapošljavanja, obuka i rada biće u Srbiji / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Kako Tango Six saznaje, škola koja će obavljati ove obuke biće Vazduhoplovna akademija a nakon izgradnje postrojenja u Srbiji stažiranje će se obavljati u Novoj Pazovi umesto u Nemačkoj. Tako će MTU u potpunosti zaokružiti potrebe za radnom snagom, njihovu početnu i specijalističku (on-job) obuku unutar Srbije.

– Plan nam je da broj zaposlenih raste do 440 do 2027. godine, sa jasnim ciljem da ovaj rast obezbedimo u potpunosti ljudima koji žive u Srbiji. Ubeđeni smo da ćemo naći motivisane i stručne ljude u Srbiji koji će želeti da rade u vazduhoplovnoj industriji. Ono što je potrebno za ostvarivanje tog cilja je čvrsto ustanovljen sistem dualnog obrazovanja koji je ključan u industriji kakva je avijacija. – izjavio je Mihael Šrejog, MTU Chief Program Officer.

Kako je Tango Six već ranije pisao, MTU trenutno obavlja oko 1,9 milion sati opravki u svojim postrojenjima globalno. Lokacija u Novoj Pazovi, planirano je, dodaće oko 400.000 sati opravki toj brojki.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Banja Luka na: Predstavnici Ministarstvо odbrane i Vojske Srbije na bojevom gađanju sistemom PVO Mistral, VS dobija dve verzije sistema

@Stauffenberg Kakve informacije tačno imate o donaciji PVO sistema? Šta je trebalo da se nabavi, od čega se to odustalo i kada? Koliko je migova trebalo da dobijemo od Bjelorusije, pa se, eto, odustalo? Od kuda vama sve ovo?

13. Nov 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

Beduin, Mahan je na crnoj listi niza zapadih država upravo radi toga koga prevozi i što se "podaci ne podudaraju". Čudim se da su u Beogradu dozvolili njihove letove i time nepotrebno provocirali zapad. Tako nešto si ne dozvoljavaju daleko veće i utjecajnije države. Tup se s rogatim ne može bosti. Puno premalo koristi za…

13. Nov 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

Hvala Vama na pohvalama. Ovako velika ekspanzija je izuzetno riskantna, skupa i vrlo komlicirana za provedbu (operacije, marketing, sustav, slab LF u počeku, rizik...). Pitanje flote je glavni problem Air Serbie koji se odgađa već godinama (još u početku su rekli da će mijenjati 737-300 i ATR 72-200, no to se stalno prolongira). Više nema…

13. Nov 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

Da, da, istina... u pravu ste. Hvala na ispravci. Sigurno ima toga još. Hvala na pohvalama.

13. Nov 2019.Pogledaj

Pavle na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Mile Ne trujte vise. Viper su licencno i italijani proizvodili za aeromaki. Razumete se bas u avionske motore a i sire, znate da i puloti znaju da je bas orao mrtav avion ukoliko ne leti jako nisko. Oni vam na stajanki pricali? Dokumentacija koja je pravljena u vti, alati i uvezene masine i eto milijardu…

13. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend