BEG airport status
Potpisan ugovor o korišćenju dela „Morave“ za putnički avio-saobraćaj; Gradonačelnik Kraljeva: Prvi civilni let krajem june ove godine Ugovoreno i nenovčano ulaganje države u privredno društvo Aerodromi Srbije / Foto: Ministarstvo odbrane

Potpisan ugovor o korišćenju dela „Morave“ za putnički avio-saobraćaj; Gradonačelnik Kraljeva: Prvi civilni let krajem june ove godine

Ministar odbrane Aleksandar Vulin i direktor privrednog društva Aerodromi Srbije d.o.o Zoran Pavlović potpisali su u petak u Кraljevu ugovor o korišćenju dela aerodroma „Morava“ za civilni avio-saobraćaj, saopšteno je iz Ministarstva.

Kako navode, Vulin je govoreći o značaju potpisanog ugovora, istakao da je Kraljevo konačno dobilo pravu vezu sa svetom, ali da će Vojska Srbije i dalje nastaviti da koristi aerodrom:

– Ovo je velika prilika za razvoj grada Кraljeva, za razvoj turizma, kao što je i prilika za razvoj ekonomije u Кraljevu. Takođe, sve funkcije bezbednosti i odbrane zemlje će i dalje biti sačuvane, samo dobijamo još jednu mogućnost da pomognemo građanima Кraljeva. –

Vojska Srbije će nastaviti da koristi aerodrom / Foto: Ministarstvo odbrane

Potpisivanju je prisustvovala i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović, koja je sa Pavlovićem potpisala i Ugovor o nenovčanom ulogu Republike Srbije u privredno društvo Aerodromi Srbije.

Podsetimo, Mihajlovićeva je još sredinom aprila prošle godine najavila da će „Morava“ postati mešoviti aerodrom, a na nedavnom sastanku u Lučanima sa čelnicima Moravičkog okruga, istakla je da će Vlada Srbije uložiti oko 8,6 miliona evra u proširenje piste, kao i u opremu koja je potrebna, pre svega, za bezbednost.

Potpisivanje ugovora / Foto: Ministarstvo odbrane

Kako prenosi Tanjug, gradonačelnik Kraljeva Predrag Terzić najavio je da će se prvi civilni let sa aerodroma u Lađevcima obaviti krajem juna ove godine.

Ceremoniji potpisivanja ugovora u zgradi Gradske uprave Кraljeva prisustvovali su i načelnik Generalštaba Vojske Srbije Milan Mojsilović, komandant RV i PVO Duško Žarković, predstavnici Ministarstva odbrane i Vojske Srbije, kao i predstavnici lokalne samouprave i grada, ističu iz Ministarstva.

Prisutni zvaničnici / Foto: Ministarstvo odbrane

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    BB

    Sad i ja razmišljam da kupim avion (povećava se broj destinacija na koje se može sletiti) 😄.

    Odgovori
    BS

    Ti civilni letovi ce trajati samo dok ne prodju izbori, a nakon toga ce vojska moci ponovo na miru da koristi aerodrom u jos boljim uslovima od trenutnih, tako da i nije neki veliki promasaj. Aerodrom je pretrpeo ozbiljna ostecenja 1999. godine, pa ako jos izvuku osvetljenje PSS i RS, onda nakon toga mogu i sami da pokrenu pricu da ostane samo u vojnom vlasnistvu.

    Odgovori
    Em

    Koji je bio interes Turske da prije 5-6 godina investira 10 milijuna evra u ovaj aerodrom tj. Terminalnu zgradu ?!?

    Odgovori
    Bo

    Turska je nudila 10 miliona kredita, al da ugovor o izdradi dobije Turska firma koja je trazila valjda 19 miliona ili tako nesto. Eto koji interes. Pozajmim 10 na kamatu, uzmem 19 odma i onih 10 mi vrate kroz koju godinu

    SI

    Uz jedan manji uslov, da parlament Srbije ne usvoji rezoluciji o genocidu koji je Turska izvršila nad Jermenima 1915-e.
    Tako i stoji „nevine jermenske žrtve…predsednik Srbije NT“ na tabli u parku u Jerevanu.
    Za razliku od većine normalnih država (uključujući RS) koje pravilno definišu istorijski događaj kao genocid.

    A aerodorm ne radi i dalje, sa i bez donacije.

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    RF na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

    Одговор је прост: Недостатак осећаја за промоцију и недостатак културе грађења ваздухопловног култа. Далеке 1997/8 када је направљена она чувена фотографија 127. лае није било лако све авионе превући на триангл (локација где је настала фотографија). Сигурно је и да сви авиони нису били исправни и морали су да их извлаче из одржавања (као што…

    14. May 2025.Pogledaj

    bratko na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

    svi su iz Francuske stigli bez novog farbanja cijelog aviona. osim što neki djeluju dosta novo, kao da jesu ofarbani

    14. May 2025.Pogledaj

    Vuk na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

    Bas tako. Ne znam zašto nasi nisu slali Migove po raznim događajima, bili bi jedini sa njima

    14. May 2025.Pogledaj

    Srbofil na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    @Petrovic Dusan Ono "ES" u PESA je od elektronsko skeniranje. Razlika između PESA i AESA nije u tome.

    14. May 2025.Pogledaj

    Antonije na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

    Francuzi su nekako tihi u marketingu za razliku od Amerikanaca koji u filmovima nemaju premca. Zato kada francuski avioni zasjaju kada je potrebno, kao kada su Izraelci njima uništili najbolje sovjetske ili kada su zastarelim mornarickim avionima uspeli da zadaju osetljiv udarac britanskoj floti u Falklandskom ratu.

    14. May 2025.Pogledaj