BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika dobila evropski sertifikat za održavanje putničkih aviona Suhoj Superjet 100 Kupci Suhoja od sada imaju novu lokaciju za održavanje, u Srbiji / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika dobila evropski sertifikat za održavanje putničkih aviona Suhoj Superjet 100

Jat Tehnika dobila je 12. novembra EASA Part 145 odobrenje od EASA-e za poslove linijskog i baznog održavanja na regionalnom putničkom avionu Suhoj Superjet 100 (SSJ1oo), saopšteno je danas iz kompanije SuperJet International.

Kako se u saopštenju ističe, Tehnika će od sada biti u stanju da obavlja širok opseg pomenutih nivoa radova u svojim hangarima na aerodormu „Nikola Tesla“ kao i na odabranim inostranim lokacijama.

– Jat Tehnika nastavlja sa svojim strateškim ciljem da održi svoju poziciju kao značajan igrač u globalnom MRO tržištu sa sposobnošću održavanja letelica kao što je Boingova MAX serija, Erbasova NEO i sada Superjet 100. Bezbednost i zaštita životne sredine su naša najveća dostugnuća i nastavićemo da podržavamo slične projekte istim tempom i u budućnosti. – izjavio je ovim povodom Miroslav Musulin, direktor Jat Tehnike.

– SuperJet International ima izuzetno zadovoljstvo da poželi dobrodošlicu Jat Tehnici kao partneru za održavanje naših SSJ100 letelica. Uzimajući u obzir višedecenijsko iskustvo Jat Tehnike, ubeđeni smo da će ovo partnerstvo obezbediti jednostavan pristup uslugama održavanja raznim operaterima našeg aviona.

Ova saradnja takođe potvrđuje posvećenost programa SSJ100 u obezbeđivanju otvorenog „ekosistema“ koji našim operatirima nudi razne opcije direktnih usluga. Naš avion je spreman da ispuni zahteve mušterija i verujemo u oporavak evropskog tržišta za regionalne putničke avione. – istakao je Stefano Maracani, direktor kompanije SuperJet International.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

BB

Ne znam čemu insistiranje na prodaji Jat tehnike, nisu to neke pare za koje ih nude (a kao niko neće). Moje je mišljenje da to ne treba prodavati.
Ne mora da znači, ali ovo bi moglo da bude prvi korak ka prihvatanju flote SSJ100 u AS. Ili da ih uzmu u ACMI za proširenje kapaciteta…

Odgovori
de

Super je ovo. Samo me zanima koliko ima aviona Suhoj Superjet 100 koji se vrte oko Srbije i koji bi u Srbiju dolazili na održavanje.

Odgovori
sa

ja ne znam, ali pre par dana 3 Superjeta su posetili BEG.. Interjet iz Sannona .

Vo

0, slovima NULA

Al

Biti će!

ZZ

To nije uopste problem jer se uradi tehnicki let bez putnika zbog odrzavanja. To se radi non stop.
Lufthansa Tehnika ima veliki centar na Malti. AC radi odrzavanje jednog dela u Juznoj Americi.

na

Možda je to za onaj Superdžet 100 oko koga vlada vodi pregovore da ga kupi?

Da

Ne razmisljas dobro , odlicno je ovo sto je JAT tehnika uradila. Primer sleti SSJ 100 negde na aerodrom u okruzenju, ispostavi se da imaju kvar i nesme da leti sa putnicima dok se kvar ne otkloni. Imas dve solucije prelet do Beograda ako je moguc ili ekipa da dodje da pogleda sta je u pitanju. Tako se parice zaradjuju ne cekas da se desi nego se pripremis u slucaju da se desi a ti ponudis uslugu.

Eu

ovo znači da će nam Putin pokloniti rashodovane

ma

Nije bitno, jer cak da i ima tih aviona ionako nema dijelova…

Pe

Mozda ce bas u Srbiii da ih bude!

DD

Da li iko zna ista o Odrzavanju. Ili znate u stilu kako mali Perica zamislja? Ccccccc
MRO (145 ORG) sertifikovana za odrzavanje ima u svom scope of work navedene sve za sta je sposobna da bi odrzavala te tipove aviona.
Sad da li je JATT jedina u svetu sertifikovana za SSJ – ne, u evropi – ne, ali dal ima smisla to DA. I bez da ce AS kupiti SSJ.
Onaj ko NE ZNA za njega je ovaj sertifikat glupost. Sertifikat od EASA se ne dobija lako i to je proces koji traje dugo.

Og

Bar jednog sam video u Tivtu.

Odgovori
Eu

Ja sam video jednog na kupujem prodajem maketu

Br

Nece biti problem ako imamo sertifikat za odrzavanje a kako pojedini mediji pisu izgleda da je jedini van Rusije, to je tesko za poverovati zato sam otvoren da me neko ovde ispravi

Og

Eureka, je li slo žena ili mora da se sklapa?

Bez zezanja, mislim da Aeroflot putuje s jednim do Tivta. Da li ide još neko – ne znam.

Eu

stvarno proveri 100e

Ž

Izgleda da ce biti neki u Air Serbia!

Odgovori
So

Значи купујемо сушке али путничке. Само нек се ради. Можемо и оне из Русије да ремонтујемо. Аерофлот лети за Тиват, Солун, Загреб, Љубљану…са овим авионом.

Odgovori
Dk

Ako sertifikat nije kostao previse u smislu skolovanja kadra, opreme i alata, same sertifikacije onda ne vidim negativne strane ako se ima upisan jos jedan tip u ponudi tehnike. Trzisna utakmica je stalna promena ponude i traznje. Pozdrav

Odgovori
ID

Odavno se priča o SSJ 100 kao avion u floti Air Serbia. Moje mišljenje je da će to biti katastrofalan potez. Poznato da održavanje istih predstavlja veliki problem. O tome da nekome padne na pamet da uvede neke sankcije(ako se desi čudo) da postanu brojniji.
Ključno je što ljudi nemaju poverenja u bezbednost. Ja prvi. Nikada neću ući u njega. Mnogo putnika će otići zbog toga.

Odgovori
de

A jel vjeruješ u Boing? Bogami i kod njih… tresne avion.
Hipotetičko pitanje da li bi prije sjeo u 737MAX ili SSJ 100?

BB

A zar ovo nije korak ka boljem održavanju?
Što se tiče bezbjednosti, još koji mjesec sačekaš MAX, pa tamo testiraš hrabrost…

Vl

ID
Da li će se priča između SSJ 100 i našeg nacionalnog prevoznika završiti na ovaj ili onaj način, odlučuje nekoliko instanci stručnjaka, ekonomista i političara (ako im Arapi uopšte i dozvole da ovde umešaju politiku).
Samo lud čovek bi uveo sankcije nekome ko proizvodi putničke avione. To bi onda značilo da Amerikanci direktno ugrožavaju živote putnika širom sveta. Mada, para vrti a Max serija propada…
Što se tiče priče o sigurnosti SSJ 100 verovatno misliš i da Boeing Max svi smatraju sigurnim avionom? Da li bi ušao u 737 Max ako već nećeš u Su?

Ba

@ID

Bojiš se letenja? Uh, to može da bude posljedica pretjerane brige (za kompaniju Suhoj u ovom slučaju). Nemoj da hiperventiliraš i brojiš avione po Meksiku, nego pročitaj ovaj korisni tekstić sa ovog portala:

https://tangosix.rs/2017/26/01/istok-pavlovic-kako-sam-izlecio-svoj-strah-od-letenja-kako-mozete-vi/

ID

@Banja Luka
Ne ljuti se ako ti pogađam emocije i slobodno leti u čemu hoćeš. Leta se ne bojim,a li sa SSJ100 neću leteti. A ledno bih ušao u JAT-ov B737-300 iz 1985. To za hiperventiliranje bih ti lično objasnio najradije. A što da ne brojim avione jer ih skoro niko ne koristi.
Što se tiče pitanja za 737MAX, o njemu nisam govorio već o SSJ100. Vi slobodno tražite da letite sa njim, ako igde i letite. U 737MAX ne mogu ući i da hoću jer su prizemljeni svi. Jednog dana će se greška ispraviti i znaće se prilično detaljno šta je bilo(već se zna) i kako je rešeno. Boing će platiti cenu, a globalni avio saobraćaj bi trebao biti bezbedniji. Ovo je podsećanje na Mekdonel Daglas koji je propao zbog slične stvari. Boing će se izvući, a alavost menadžera za profitom je uzrok svega.
Da zaključim, posle prepravke ću ući u 737MAX, a u SSJ100 nikad.
To nema veze sa loženjem na Ruse ili Amerikance,koje je potpuno infantilno kao u Tri karte za Holivud…

DD

Leteo sa SSJ, i leteo bih opet i letecu! Sjajan avion, vrlo udoban i tih.
@ID molim vas nemoj te, bolje cutite kad nista neznate. Upadate u zivo blato.
P.S da sad ne dobijem po nosu kako sam… tek da se zna leteo na preko 90 post maintenance test flight. Malko se razumem u avijaciju :)
P.S.S leteo bih i MAX-om vec sutra

ID

U ovom trenutku ih ima 16 u vazduhu na celoj planeti!
1 u Meksiku i ostali u Rusiji.

Odgovori
м

Тренутно је оперативно више од 160 авиона овог типа. Осим авиопревозника из Русије, купљени су и од стране компанија из Тајланда (9), Мексика (30), Казахстана (1), Швајцарске (2), Ирске (15), а има још поруџбина. Толико од мене, поздрав.

Vl

Do 15 jula 2019 godine, napravljeno je 172 aviona ovog tipa.
Tako kaže Wiki…
ID, čini mi se da ti voliš da kudiš i podcenjuješ Rusku avio industriju.

xy

Mrtav projekt.
Svi ti iz Meksika, Irske, itd, više ne lete, kad već fejkate podatke, proverite prvo…

https://simpleflying.com/interjet-ssj100-operations/

Vl

xyz
Koliko vidim, problem su rezervni delovi . Da se kladimo da su i tu Amerikanci umešali svoje prste. Čini mi se da sam i pročitao i da hoće da uvedu zabranu leta za SSJ 100 u severnoj Americi. USA još jednom pokazuje svetu veličinu njene demokratije i poštovanje slobodnog tržišta…
Inače, sam avion svi hvale…

Du

„…Jat Tehnika nastavlja sa svojim strateškim ciljem da održi svoju poziciju kao značajan igrač u globalnom MRO tržištu..“
Značajan igrač?! Globalno tržište?!
Uozbiljite se.

Odgovori
Al

@Duško
A po čemu nisu? Pošto ni ti, a ni ja nemamo brojke i jedino znamo da JAT tehnika solidno posluje, zašto ne bismo rekli da je JAT tehnika jedan od značajnijih preduzeća svog tipa na trzištu.

Du

Znam. Radio sam u toj firmi.

BB

Eto sad su dio globalnog tržišta… Prodati…

Pe

Da li gresim, ili u Evropi ne leti ni jedan jedini SSJ100?
Lete samo u Rusiji,i to sve manje posle udesa u maju.
Ono,mogli su isto tako da se usavrsavaju za motor Messerschmitt 109, bar bi bilo zabavno.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor