BEG airport status
Prodaja Jat Tehnike: „Kroz stabilnog evropskog partnera otvaraju se mogućnosti infrastrukturnog i tehnološkog razvoja“ Jat Tehnika od danas u novoj evropskoj MRO grupaciji / Foto: Jat Tehnika

Prodaja Jat Tehnike: „Kroz stabilnog evropskog partnera otvaraju se mogućnosti infrastrukturnog i tehnološkog razvoja“

Nakon današnje vesti da je češki konzorcijum Avia Prime postao novi vlasnik srpske Jat Tehnike oglasili su se i direktori ove dve kompanije i njihovih podružnica.

– Svesni smo koliko možemo zajedno postići i zbog toga smo ponosni što postajemo deo Avia Prime grupe jer kroz stabilnog evropskog partnera otvaraju se mogućnosti daljeg infrastrukturnog i tehnološkog razvoja. – izjavio je Miroslav Musulin, direktor Jat Tehnike.

– Zahvaljujemo se Vladi Republike Srbije na ovoj prilici i sprovođenju ovog zahtevnog procesa. Svim snagama ćemo se potruditi da Jat Tehniku uzdignemo na svetski nivo u MRO segmentu gde po tradiciji i pripada. Izuzetno smo ponosni što možemo da investiramo u Jat Tehniku i što ćemo imati priliku da pozovemo svetske avio-kompanije da održavaju svoje vazduhoplove u Beogradu. Investicijama u postojeću infrastrukturu i tehnološki razvoj Jat Tehnike, i kroz zajedničku saradnju entiteta u grupaciji, bićemo u mogućnosti da ponudimo svojim korisnicima više pozicija za održavanje aviona, kao i održavanje više tipova aviona, motora i avio-komponenti. Mogućnost da avio prevoznici održavaju više tipova vazduhoplova, motore i komponente u jednoj grupaciji nam daje veliku prednost nad ostalim kompanijama za održavanje koje su većinom bazirane samo na jednoj lokaciji i imaju ograničenu ponudu. To je jedan od razloga zašto možemo uspešno da poslujemo čak i sa avio-prevoznicima koji imaju sopstvene kapacitete za održavanje aviona u odredjenim segmentima.- kazao je Piotr Kaczor, generalni direktor Avia Prime konzorcijuma.

Jat Tehnika donosi 14 novih linija za održavanje Avia Prime konzorcijumu / Foto: Jat Tehnika

– Tržište avio-usluga se konstantno menja, a poslednje dve godine u Evropi pokazale su da samo jake i velike MRO kompanije mogu da podnesu nagle promene na tržištu. Zato je naš status kao grupacije koristan za sve. Avia Prime učvršćuje poziciju na tržištu i povećava svoje kapacitete a Jat Tehnika postaje deo većeg entiteta. – prokomentarisao je Krzysztof Pietkun, potpredsednik Avia Primea i predsednik Linetecha.

– MRO industrija u Evropi obećava veoma dinamičan razvoj u sledećim godinama. Zadovoljni smo što smo pre više od godinu dana investirali u Avia Prime Group, vidimo rast kompanije i željno iščekujemo dalji razvoj zajedno sa Jat Tehnikom. – rekao je ovom prilikom Jozef Janov, partner investicionog fonda Hartenberg Holding, koji je jedan od najvećih akcionara grupe Avia Prime.

– Ovom transakcijom smo napravili korak unapred ka razvoju Jat Tehnike i cele grupacije Avia Prime, i pomerili smo granice u MRO industriji ulaskom u Srbiju“ – rekao je Dejan Kostić, potpredsednik Avia Primea.

Jat Tehnika će, sa svoja dva hangara i dodatnih 14 linija za održavanje proširiti mogućnosti kompanije Avia Prime da pruža osnovno održavanje na više tipova aviona u Beogradu, uključujući mogućnost paralelnog rada na dva širokotrupna aviona B747-400, i motorske radionice sa testiranjem motora ispod 334kN CFM familije, navodi se u zajedničkom saopštenju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

BB

I? Hoće li povući priznanje Kosova?

Ja ne znambkakava je trgovina iza svega ovoga o kakva je bila situacija u JT, ali meni se ne sviđa ova prodaja…

Odgovori
Be

@BB

Ko da povuče priznanje? Ova kompanija ili Poljska?

Na prezentaciji ove kompanije se vidi karta evrope i na njoj je Kosovo deo Srbije! ;-)

Jo

Nisam čuo za neku našu prodaju državne imovine do sada da nije ispala ovkava ili onakva muljavina.
Nešto me muči stomak , odoh po sodu .

Odgovori
Re

Onda je dobro sto nisi cuo kakvo je stanje bilo u tim drzavnim firmama pre nego su prodate, tad bi ti tek trebalo pola kile sode :)…

BB

Rex,

Pa nr počinje muljavina prodajom, njome se završava. Muljavina počinje lošim stanjem u preduzeću, postavljanjem lošeg ili (još gore) malicioznog rukovodstva.

Jo

@Rex
To nije opravdanje za lov u mutnom. On često počinje tako što se za kupovinu nekog dobra jave 2-3 ,neretko ili nepoznati skroz ili vrlo sumnjivi,a onda ostane samo jedan sa ponudom.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N Postoji i puno faktora koji su i bitniji od cene transporta, nije sporno. Ali ako će neko da preveze divizion sa pratećim vozilima odjednom, više se isplati brod.

14. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…

14. Dec 2024.Pogledaj

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj