BEG airport status
Pipistrel proizveo svoj 1000. Sinus/Virus avion; Kompanija proširila poslovanje u 96 zemalja Tokom 30 godina poslovanja kompanija proizvela više od 2000 letelica / Foto: Pipistrel

Pipistrel proizveo svoj 1000. Sinus/Virus avion; Kompanija proširila poslovanje u 96 zemalja

Slovenačka kompanija Pipistrel objavila je proizvodnju svog 1000. aviona iz Sinus/Virus porodice (Pipistrel Sinux Max model), čijom će se prodajom kupcu iz Surinama poslovanje firme proširiti u 96 zemalja, saopštava taj proizvođač.

Generalni direktor Pipistrel grupe Ivo Boskarol (Ivo Boscarol) zahvalio se radnicima na proizvodnji „visokokvalitetnih aviona“ i istakao da kontinuirana potražnja za ovim tipom letelica znači da „tržište prihvata njihove proizvode i neprekidno im veruje“:

– To zapravo znači da proizvod koji smo pustili prvi put u prodaju je bio dovoljno dobar da se već decenijama prodaje, i to širom sveta u različitim klimatskim uslovima i kulturama. Međutim, ovaj uspeh ne donosi benefit samo našim kupcima već je on pre svega od koristi za nas zato što nam nudi dugoročnu održivost i obezbeđuje stabilnost radnih mesta za naše zaposlene. –

Proslava ispred hangara u proizvodnom pogonu u Ajdovščini (Slovenija) / Foto: Pipistrel

Kako ističu iz kompanije, ukupni broj proizvedenih letelica do sada je preko 2000, a tom broju su uz Sirus/Virus avione doprineli i drugi modeli i to: Taurus i Taurus Elektro, SW 121 sertifikovan od strane EASA-e, zatim linija aviona za specijalnu jedinicu Ratnog vazduhoplovstva Indije- Garud, Ejpis Bi (Apis Bee), Pantera, kao i motorne jedrilice u prvim godinama poslovanja.

Kompanija ove godine proslavlja i 30 godina od osnivanja, a kao važni poslovni događaji u 2019, uz proizvodnju 1000. Sinus/Virus aviona, izdvajaju se i predstavljanje novog logotipa firme, kao i potpisivanje memoranduma o saradnji sa američkom kompanijom Hanivel (Honeywell), čiji je cilj unapređenje buduće proizvodnje Pipistrelovih letelica sa vertikalnim uzletanjem i sletanjem (VTOL). Podsetimo, slovenački proizvođač je u maju 2018. objavio završetak radova na svojoj 900. letelici iz Sinus/Virus porodice, koju je tada prodao kupcu iz Australije.

    Komentari

    A

    Kapa dole!

    Odgovori
    B

    Respect.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Pavle na: Novosti: MiG-ovi 29 iz Belorusije uskoro u Srbiji

    Te krajnje daljine dejstva...eventualno sa nemanevrisucim letelicama, nisu uopste mera za poredjenje. No r77 niti r77-1 nisu borbeno upottebljene, pa su jos nepoznanice. O amraamu se dosta pisalo I lose, a ovde se od istih ljudi glorifikuju do imbecilnosti.

    17. Jan 2021.Pogledaj

    ID na: Izrael formira novi grčki Centar za letačku obuku; Grčka postaje novi korisnik školsko-borbenog aviona M346

    Grčka, prosto, nema izbora. Da nemaju vojsku kakvu imaju, da nisu na vreme ušli u NATO, prošli bi kao KIpar. To je bilo 1974, kasnije ide Sirija i Jermenija. Turska je zemlja koja čim ojača, napada svoje susede. Treba pogledati koliko su osvojili od 1974 i sada pod Erdoganom, što kopna što teritorijalnih voda oko…

    17. Jan 2021.Pogledaj

    Zvonko na: [NAGRADNA IGRA] Poklanjamo Gripen kalendare za 2021. godinu

    Draken je pun pogodak, još da se prefarbaju onom farbom za tunele barem 5-6 puta . Sigurno bi avioni od sramote postali nevidljivi.

    17. Jan 2021.Pogledaj

    Zvonko na: [NAGRADNA IGRA] Poklanjamo Gripen kalendare za 2021. godinu

    Baraci možda jesu najjeftiniji ali nikako nisu jeftini. Ameri su Izraelcima izbili adut iz ruku. Izraelski avioni više ne koštaju 500 miliona već duplo više, a tako nekako dođu Rafali. Baraci se sada prvo moraju dovesti u izvorno stanje u kakvom su ih Izraelci dobili, a onda bi se nadogradili u SAD-u na blok 50.…

    17. Jan 2021.Pogledaj

    Zvonko na: [NAGRADNA IGRA] Poklanjamo Gripen kalendare za 2021. godinu

    Upravo to, fa 50 premda nije VBA bi bio sasvim dovoljan. Nabaviti dobar protuzračni štit i jurišni helić tipa ah64 . Padaju mi na pamet i bespilotne letjelice. Hrvatska je pomorska zemlja i prema tome trebala bi razviti solidnu mornaricu. Gripen je ispao iz utrke.Švedi nisu ponudili najnoviju verziju svoga aviona i time su si…

    17. Jan 2021.Pogledaj

    Send this to a friend