Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025
Kako prevoziti čokoladu avionom a da se ne istopi?
Od oružja do čokolade. Opcije tereta za prevoz vazduhom su i više nego raznovrsne / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Kako prevoziti čokoladu avionom a da se ne istopi?

Vodeći globalni provajder usluga prevoza tereta kompanija cargo-partner saopštila je da je u 2020. godini unapredila nekoliko svojih lokacija za skladištenje prehrambenih, kao i proizvoda osetljivih na temperaturu.

Kada se priča o prevozu robe vazduhom, posebno one kvarljive, pored brzine, sigurne isporuke vodi se računa i o pratećim logističkim elementima kao što je i skladištenje. Globalni lanci snabdevanja tek će biti nategnuti kada dođe vreme da se dugočekana vakcina protiv Korone isporuči. Da će ceo proces biti i više nego komplikovan i da će biti baziran i na posebnim skladištima koja će biti sposobna da održavaju specifične temperature ovde je odlično pojašnjeno.

Kako su iz kompanije cargo-partner rekli za Tango Six, vlasnici su nekoliko posebnih lokacija širom planete koje mogu skladištiti artikle koji su temperaturno osetljivi. Komercijalno najpotrebniji artikli, koji samim tim kompaniji donose i najviše posla, su prehrambeni.

Kargo Partnerov „iLogistics“ centar u Sofiji / Foto: Kargo Partner

– Nedavno smo značajno unapredili naš „iLogistics“ centar u Sofiji sa novim zonama u kojima možemo kontrolisati temperaturu uz pribavljanje relevantnih HACCP i ISO 22000 sertifikata. Početkom godine, „iLogistics“ centar naše kompanije u Pragu je takođe sertifikovan za skladištenje i manipulaciju organskih proizvoda prema „EU Eco-regulativi“.

Naš tim u Pragu je prethodno dobio i „IFS sertifikaciju“ za svoje skladište prehrambenih proizvoda od 5000 kvadratnih metara uz obezbeđivanje novog sektora na objektu koje je sposobno za održavanje temperature od +2 °C to +8 °C. Skladište kompanije u Hamburgu takođe je obnovilo svoju „IFS sertifikaciju“ u aprilu ove godine. – kažu u cargo-partneru.

Unutrašnjost „iLogistics“ centra u Pragu / Foto: Kargo Partner

Za slučaj da ne volite topljenu čokoladu

Kompanija cargo-partner posebno naglašava svoje iskustvo u vremenski kritičnom prevozu vazduhom kada su u pitanju i najdelikatniji prehrambeni proizvodi.

– Jedan od naših klijenata je proizvođač čokolade Zotter. Kada su otvorili svoju prodajnu mrežu u Šangaju naša kompanija je bila angažovana za prevoz „od vrata do aerodroma“ kao i prevoz čokolade avionom, od Austrije do Kine, po striktno definisanom rasporedu.

Ne ide bez ilustracije. Ekskluzivne Zotter čokolade

Da bi osigurali da će ekskluzivni delikates zadržati svoj kvalitet i ukus sve do destinacije prevozimo ih u namenskim kontejnerima za prevoz vazduhom koji su sposobni za konstantno održavanje temperature od 25 stepeni. Izazov je obaviti transport leti kada temperatura prelazi 30 podeok i u Austriji i u Kini. Kada čokolada stigne na aerodrom, cargo-partner je odmah prebacuje u skladište sa kontrolisanom klimom kako se „hladni lanac snabdevanja“ ne bi prekinuo. Kompanija Zotter je rezervisala „priority“ status koji obezbeđuje brži transport i dodatno oprezno manipulisanje.

Pored čokolade, prevozimo još specifičnih grupa hrane. Avio-transport je takođe ključan i za prevoz mleka, u čemu takođe imamo dosta iskustva. Kompanije kao što je Prolactal računaju na nas kao pouzdanog partnera sa kojim vazduhom mogu izvoziti svoje mlečne proizvode u 35 zemalja širom planete. Od 2013. godine, kada smo, na primer, počeli saradnju sa Prolactalom, prevezli smo, samo vazduhom, oko 250 tona njihovog tereta. – kažu iz cargo-partnera.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ju

Odličan (iako promotivni) tekst o zanimljivoj temi, koja je postala aktuelna tek u koroni.

Predlog za T6: sinoć je na RTS išla emisija o ubistvu Žike Petrovića, direktora JATa. Bio bi zanimljivo obraditi temu koja se spominje, mislim na preživljavanje JATa pod sankcijama (letenje u Nigeriji, firma u Temišvaru… svakako ne prebacivanje novca na Kipar, to nije za ovaj portal).

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs