[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kompanije regije moraju se prilagoditi novim realnostima

20. okt 2020

[PILOT SA ISTOKA] Pogled u kokpit putničkog aviona za vreme Korone: „Rizikujete dosta, svaki put kad idete na posao“

19. okt 2020

Direktorat civilnog vazduhoplovstva rešio problem ugrožavanja beloglavih supova: Zone zabrane letenja iznad Uvca ali i dodatne dve lokacije

16. okt 2020

Izveštaj EU Komisije o srpskom avio-saobraćaju za 2020 godinu: Nije loše, ima otvorenih stavki, DCV kaže da je ispunio sve obaveze

15. okt 2020

Istorijski pad putnika na beogradskom aerodromu usled Korone: 68,7% putnika manje nego prošle godine

14. okt 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Airbus A320: proizvedeno 10.000

13. okt 2020

[EKSKLUZIVNO] Iza scene Er Srbijinog odgovora na Koronu: Operativni centar u utakmici života

9. okt 2020

Depresija počinje: Lufthanzina pilotska akademija rekla svojim studentima da zaborave na karijere u avio-kompanijama i razmisle o menjanju poziva

8. okt 2020

Pad vazdušnog saobraćaja u Srbiji usled Korone: Konačno domaći podaci za kvalitetniju depresiju od IATA-ine

8. okt 2020

Kako prevoziti čokoladu avionom a da se ne istopi?

6. okt 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Odlazak Emiratesa ogroman gubitak za Zagreb

6. okt 2020

[PILOT SA ISTOKA] Posledice Korone na avio-industriju: Piloti će teško naći posao, proizvođači aviona kupce, lizing kuće profit na kakav su navikli

5. okt 2020

Er Srbija: Platili smo preostali dug fondu „EA Partners I“ od 57,62 miliona dolara

29. sep 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako se cargo digao iz mrtvih

29. sep 2020

SR Technics zbog Korone otpušta deo inženjera u Beogradu, zapošljava ih druga inostrana kompanija na istim pozicijama

28. sep 2020

[EKSKLUZIVNO] Iza scene Er Srbijinog odgovora na Koronu: „Vratili smo u zemlju 10 hiljada ljudi.“

25. sep 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U rujnu (septembru) velika rezanja u regiji

22. sep 2020

[PILOT SA ISTOKA] Avioni su sve puniji, strah od putovanja i letenja avionom polako jenjava – najveći problem je Evropska Unija

21. sep 2020

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zagreb nije iskoristio svoju šansu

15. sep 2020

[EKSKLUZIVNO] Iza scene Er Srbijinog odgovora na Koronu: „Mi na ovom letu ne prevozimo kilograme i kubne metre, ne prevozimo maske i respiratore, mi sada prevozimo život!“

10. sep 2020
Kako prevoziti čokoladu avionom a da se ne istopi?
Od oružja do čokolade. Opcije tereta za prevoz vazduhom su i više nego raznovrsne / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Kako prevoziti čokoladu avionom a da se ne istopi?

Vodeći globalni provajder usluga prevoza tereta kompanija cargo-partner saopštila je da je u 2020. godini unapredila nekoliko svojih lokacija za skladištenje prehrambenih, kao i proizvoda osetljivih na temperaturu.

Kada se priča o prevozu robe vazduhom, posebno one kvarljive, pored brzine, sigurne isporuke vodi se računa i o pratećim logističkim elementima kao što je i skladištenje. Globalni lanci snabdevanja tek će biti nategnuti kada dođe vreme da se dugočekana vakcina protiv Korone isporuči. Da će ceo proces biti i više nego komplikovan i da će biti baziran i na posebnim skladištima koja će biti sposobna da održavaju specifične temperature ovde je odlično pojašnjeno.

Kako su iz kompanije cargo-partner rekli za Tango Six, vlasnici su nekoliko posebnih lokacija širom planete koje mogu skladištiti artikle koji su temperaturno osetljivi. Komercijalno najpotrebniji artikli, koji samim tim kompaniji donose i najviše posla, su prehrambeni.

Kargo Partnerov „iLogistics“ centar u Sofiji / Foto: Kargo Partner

– Nedavno smo značajno unapredili naš „iLogistics“ centar u Sofiji sa novim zonama u kojima možemo kontrolisati temperaturu uz pribavljanje relevantnih HACCP i ISO 22000 sertifikata. Početkom godine, „iLogistics“ centar naše kompanije u Pragu je takođe sertifikovan za skladištenje i manipulaciju organskih proizvoda prema „EU Eco-regulativi“.

Naš tim u Pragu je prethodno dobio i „IFS sertifikaciju“ za svoje skladište prehrambenih proizvoda od 5000 kvadratnih metara uz obezbeđivanje novog sektora na objektu koje je sposobno za održavanje temperature od +2 °C to +8 °C. Skladište kompanije u Hamburgu takođe je obnovilo svoju „IFS sertifikaciju“ u aprilu ove godine. – kažu u cargo-partneru.

Unutrašnjost „iLogistics“ centra u Pragu / Foto: Kargo Partner

Za slučaj da ne volite topljenu čokoladu

Kompanija cargo-partner posebno naglašava svoje iskustvo u vremenski kritičnom prevozu vazduhom kada su u pitanju i najdelikatniji prehrambeni proizvodi.

– Jedan od naših klijenata je proizvođač čokolade Zotter. Kada su otvorili svoju prodajnu mrežu u Šangaju naša kompanija je bila angažovana za prevoz „od vrata do aerodroma“ kao i prevoz čokolade avionom, od Austrije do Kine, po striktno definisanom rasporedu.

Ne ide bez ilustracije. Ekskluzivne Zotter čokolade

Da bi osigurali da će ekskluzivni delikates zadržati svoj kvalitet i ukus sve do destinacije prevozimo ih u namenskim kontejnerima za prevoz vazduhom koji su sposobni za konstantno održavanje temperature od 25 stepeni. Izazov je obaviti transport leti kada temperatura prelazi 30 podeok i u Austriji i u Kini. Kada čokolada stigne na aerodrom, cargo-partner je odmah prebacuje u skladište sa kontrolisanom klimom kako se „hladni lanac snabdevanja“ ne bi prekinuo. Kompanija Zotter je rezervisala „priority“ status koji obezbeđuje brži transport i dodatno oprezno manipulisanje.

Pored čokolade, prevozimo još specifičnih grupa hrane. Avio-transport je takođe ključan i za prevoz mleka, u čemu takođe imamo dosta iskustva. Kompanije kao što je Prolactal računaju na nas kao pouzdanog partnera sa kojim vazduhom mogu izvoziti svoje mlečne proizvode u 35 zemalja širom planete. Od 2013. godine, kada smo, na primer, počeli saradnju sa Prolactalom, prevezli smo, samo vazduhom, oko 250 tona njihovog tereta. – kažu iz cargo-partnera.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Komentari

J

Odličan (iako promotivni) tekst o zanimljivoj temi, koja je postala aktuelna tek u koroni.

Predlog za T6: sinoć je na RTS išla emisija o ubistvu Žike Petrovića, direktora JATa. Bio bi zanimljivo obraditi temu koja se spominje, mislim na preživljavanje JATa pod sankcijama (letenje u Nigeriji, firma u Temišvaru… svakako ne prebacivanje novca na Kipar, to nije za ovaj portal).

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend