Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024

Glavni istražitelj najavljuje kraj istrage o udesu Embraera za najmanje 3 meseca, Flajtradar objavio granularne podatke o letu JU324

21. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Nakon raskida saradnje Maratonovi avioni odlaze iz Beograda, avion koji je učestvovao u udesu biće rashodovan

20. feb 2024

Er Srbija raskida saradnju sa Maraton erlajnzom, uputila izvinjenje putnicima

20. feb 2024

Udes Embraera na „Nikoli Tesli“: Objavljen audio-snimak kontrole letenja, tri greške koje je posada napravila

20. feb 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do udesa Embraera 195 na Er Srbijinom letu JU324: Kontrola letenja tri puta pokušala da upozori posadu

19. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Embraer 195 Maraton erlajnza bezbedno sleteo nakon vanrednog događaja po poletanju sa aerodroma Nikola Tesla

18. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika završila drugu konverziju iz putničke u kargo konfiguraciju aviona Boing 767

14. feb 2024

Kuvari sa Mišelinovim zvezdicama pripremaće obroke za putnike Er Fransa

6. feb 2024

Koliko je srpski komercijalni avio-saobraćaj spreman za nove rekorde i EXPO 2027?

20. jan 2024

Rezultati Erbasa za 2023. godinu: „Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u jednoj godini“

17. jan 2024

MAX-u otpao deo trupne konstrukcije, Boingu ponovo otpao deo reputacije

7. jan 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do nesreće u Tokiju i zbog čega je evakuacija Erbasa trajala 18 minuta

5. jan 2024

Air France i KLM pokrenuli promocije za putovanja do 30. novembra 2024. godine

4. jan 2024

[ANALIZA] Udes Erbasa A350 avio-kompanije Japan Airlines: „Disciplina Japanaca“ nema nikakve veze sa razlozima zbog kojih su putnici preživeli

3. jan 2024

[INTERVJU] Direktorka HR-a kompanije MTU Maintenance Serbia: „Kako i koga zapošljavamo, koje benefite nudimo i kako se kod nas napreduje“

29. dec 2023

Škola letenja Prince Aviationa objavila poziv za novi kurs obuke za PPL dozvolu: Ko se na vreme prijavi dobija besplatno kurs noćnog letenja i ICAO test engleskog

27. dec 2023

Air France – KLM grupa je najveći svetski korisnik održivog avio-goriva drugu godinu za redom

25. dec 2023
Kako prevoziti čokoladu avionom a da se ne istopi?
Od oružja do čokolade. Opcije tereta za prevoz vazduhom su i više nego raznovrsne / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Kako prevoziti čokoladu avionom a da se ne istopi?

Vodeći globalni provajder usluga prevoza tereta kompanija cargo-partner saopštila je da je u 2020. godini unapredila nekoliko svojih lokacija za skladištenje prehrambenih, kao i proizvoda osetljivih na temperaturu.

Kada se priča o prevozu robe vazduhom, posebno one kvarljive, pored brzine, sigurne isporuke vodi se računa i o pratećim logističkim elementima kao što je i skladištenje. Globalni lanci snabdevanja tek će biti nategnuti kada dođe vreme da se dugočekana vakcina protiv Korone isporuči. Da će ceo proces biti i više nego komplikovan i da će biti baziran i na posebnim skladištima koja će biti sposobna da održavaju specifične temperature ovde je odlično pojašnjeno.

Kako su iz kompanije cargo-partner rekli za Tango Six, vlasnici su nekoliko posebnih lokacija širom planete koje mogu skladištiti artikle koji su temperaturno osetljivi. Komercijalno najpotrebniji artikli, koji samim tim kompaniji donose i najviše posla, su prehrambeni.

Kargo Partnerov „iLogistics“ centar u Sofiji / Foto: Kargo Partner

– Nedavno smo značajno unapredili naš „iLogistics“ centar u Sofiji sa novim zonama u kojima možemo kontrolisati temperaturu uz pribavljanje relevantnih HACCP i ISO 22000 sertifikata. Početkom godine, „iLogistics“ centar naše kompanije u Pragu je takođe sertifikovan za skladištenje i manipulaciju organskih proizvoda prema „EU Eco-regulativi“.

Naš tim u Pragu je prethodno dobio i „IFS sertifikaciju“ za svoje skladište prehrambenih proizvoda od 5000 kvadratnih metara uz obezbeđivanje novog sektora na objektu koje je sposobno za održavanje temperature od +2 °C to +8 °C. Skladište kompanije u Hamburgu takođe je obnovilo svoju „IFS sertifikaciju“ u aprilu ove godine. – kažu u cargo-partneru.

Unutrašnjost „iLogistics“ centra u Pragu / Foto: Kargo Partner

Za slučaj da ne volite topljenu čokoladu

Kompanija cargo-partner posebno naglašava svoje iskustvo u vremenski kritičnom prevozu vazduhom kada su u pitanju i najdelikatniji prehrambeni proizvodi.

– Jedan od naših klijenata je proizvođač čokolade Zotter. Kada su otvorili svoju prodajnu mrežu u Šangaju naša kompanija je bila angažovana za prevoz „od vrata do aerodroma“ kao i prevoz čokolade avionom, od Austrije do Kine, po striktno definisanom rasporedu.

Ne ide bez ilustracije. Ekskluzivne Zotter čokolade

Da bi osigurali da će ekskluzivni delikates zadržati svoj kvalitet i ukus sve do destinacije prevozimo ih u namenskim kontejnerima za prevoz vazduhom koji su sposobni za konstantno održavanje temperature od 25 stepeni. Izazov je obaviti transport leti kada temperatura prelazi 30 podeok i u Austriji i u Kini. Kada čokolada stigne na aerodrom, cargo-partner je odmah prebacuje u skladište sa kontrolisanom klimom kako se „hladni lanac snabdevanja“ ne bi prekinuo. Kompanija Zotter je rezervisala „priority“ status koji obezbeđuje brži transport i dodatno oprezno manipulisanje.

Pored čokolade, prevozimo još specifičnih grupa hrane. Avio-transport je takođe ključan i za prevoz mleka, u čemu takođe imamo dosta iskustva. Kompanije kao što je Prolactal računaju na nas kao pouzdanog partnera sa kojim vazduhom mogu izvoziti svoje mlečne proizvode u 35 zemalja širom planete. Od 2013. godine, kada smo, na primer, počeli saradnju sa Prolactalom, prevezli smo, samo vazduhom, oko 250 tona njihovog tereta. – kažu iz cargo-partnera.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ju

Odličan (iako promotivni) tekst o zanimljivoj temi, koja je postala aktuelna tek u koroni.

Predlog za T6: sinoć je na RTS išla emisija o ubistvu Žike Petrovića, direktora JATa. Bio bi zanimljivo obraditi temu koja se spominje, mislim na preživljavanje JATa pod sankcijama (letenje u Nigeriji, firma u Temišvaru… svakako ne prebacivanje novca na Kipar, to nije za ovaj portal).

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs