Ne, Beograd ne dobija novi aerodrom kod Dobanovaca; Novi Sad takođe verovatno nikada neće dobiti novi aerodrom

7. apr 2021

Jat Tehnika: Novi klijent za održavanje CFM motora iz Rusije, sve četiri linije od sada rezervisane za direktne klijente

20. mar 2021

Kako se voće ili burek prevoze avionom?

19. mar 2021

[EKSKLUZIVNO] Er Srbija iznajmila novi Erbas A330, YU-ARA se vraća vlasniku

3. mar 2021

MTU nije gubio pare zbog Korone; Postrojenje u Srbiji gotovo do 2023, 440 zaposlenih u Staroj Pazovi do 2027.

24. feb 2021

[PILOT SA ISTOKA] Type rating i MCC

22. feb 2021

[EKSKLUZIVNO] Er Srbija povukla 737 iz upotrebe – kraj karijere duge 36 godina

17. feb 2021

[PILOT SA ISTOKA] Multi engine instrument: Izazov letenja dvomotornog aviona uz sve te skraćenice

8. feb 2021

[PILOT SA ISTOKA] Kako sam sakupljao sate letenja kupivši svoj avion

25. jan 2021

FACC nastavlja svoju kompozitnu priču u Hrvatskoj, Srbija sličnu priliku propustila 2014. godine

14. jan 2021

Sivkasta statistika najcrnje godine: Najmanje gubitaka putničkih aviona ikad u 2020. godini uz dva obaranja i 314 ukupnih žrtava

11. jan 2021

[PILOT SA ISTOKA] ATPL teorija i ispiti: Kako savladati najstresniji deo obuke za saobraćajnog pilota

11. jan 2021

„7500“ – najrealističniji film o otmici putničkog aviona koji ćete ikada pogledati

8. jan 2021

[FOTO] Nastavljeno sečenje Er Srbijinih Boinga, ostala još samo tri

8. jan 2021

EUROCONTROL čitulja globalnoj komercijalnoj avijaciji za 2020. godinu: Ukupni gubitak 56 milijarde dolara, otpušteno 191.000 ljudi

4. jan 2021

Bregzit poremećaj na granicama, kargo avio-kompanije prve profitiraju

30. dec 2020

[POSLEDNJA VEST] Samo pet dana nakon prestanka rada Montenegro erlajnza zabeleženo najveće ulaganje u vrednost kompanije uprkos pravilima o dozvoljenoj državnoj pomoći

30. dec 2020

[VIDEO REPORTAŽA] Delimo kalendar kompanije Princ Aviejšn za 2021. godinu i pričamo sa Dimitrijem Ostojićem i Igorom Salingerom

29. dec 2020

[PILOT SA ISTOKA] Kako postati pilot: Prvi koraci

28. dec 2020

Montenegro erlajnz za par dana prestaje da postoji: Kako je došlo do ovoga?

25. dec 2020
Kako prevoziti čokoladu avionom a da se ne istopi?
Od oružja do čokolade. Opcije tereta za prevoz vazduhom su i više nego raznovrsne / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Kako prevoziti čokoladu avionom a da se ne istopi?

Vodeći globalni provajder usluga prevoza tereta kompanija cargo-partner saopštila je da je u 2020. godini unapredila nekoliko svojih lokacija za skladištenje prehrambenih, kao i proizvoda osetljivih na temperaturu.

Kada se priča o prevozu robe vazduhom, posebno one kvarljive, pored brzine, sigurne isporuke vodi se računa i o pratećim logističkim elementima kao što je i skladištenje. Globalni lanci snabdevanja tek će biti nategnuti kada dođe vreme da se dugočekana vakcina protiv Korone isporuči. Da će ceo proces biti i više nego komplikovan i da će biti baziran i na posebnim skladištima koja će biti sposobna da održavaju specifične temperature ovde je odlično pojašnjeno.

Kako su iz kompanije cargo-partner rekli za Tango Six, vlasnici su nekoliko posebnih lokacija širom planete koje mogu skladištiti artikle koji su temperaturno osetljivi. Komercijalno najpotrebniji artikli, koji samim tim kompaniji donose i najviše posla, su prehrambeni.

Kargo Partnerov „iLogistics“ centar u Sofiji / Foto: Kargo Partner

– Nedavno smo značajno unapredili naš „iLogistics“ centar u Sofiji sa novim zonama u kojima možemo kontrolisati temperaturu uz pribavljanje relevantnih HACCP i ISO 22000 sertifikata. Početkom godine, „iLogistics“ centar naše kompanije u Pragu je takođe sertifikovan za skladištenje i manipulaciju organskih proizvoda prema „EU Eco-regulativi“.

Naš tim u Pragu je prethodno dobio i „IFS sertifikaciju“ za svoje skladište prehrambenih proizvoda od 5000 kvadratnih metara uz obezbeđivanje novog sektora na objektu koje je sposobno za održavanje temperature od +2 °C to +8 °C. Skladište kompanije u Hamburgu takođe je obnovilo svoju „IFS sertifikaciju“ u aprilu ove godine. – kažu u cargo-partneru.

Unutrašnjost „iLogistics“ centra u Pragu / Foto: Kargo Partner

Za slučaj da ne volite topljenu čokoladu

Kompanija cargo-partner posebno naglašava svoje iskustvo u vremenski kritičnom prevozu vazduhom kada su u pitanju i najdelikatniji prehrambeni proizvodi.

– Jedan od naših klijenata je proizvođač čokolade Zotter. Kada su otvorili svoju prodajnu mrežu u Šangaju naša kompanija je bila angažovana za prevoz „od vrata do aerodroma“ kao i prevoz čokolade avionom, od Austrije do Kine, po striktno definisanom rasporedu.

Ne ide bez ilustracije. Ekskluzivne Zotter čokolade

Da bi osigurali da će ekskluzivni delikates zadržati svoj kvalitet i ukus sve do destinacije prevozimo ih u namenskim kontejnerima za prevoz vazduhom koji su sposobni za konstantno održavanje temperature od 25 stepeni. Izazov je obaviti transport leti kada temperatura prelazi 30 podeok i u Austriji i u Kini. Kada čokolada stigne na aerodrom, cargo-partner je odmah prebacuje u skladište sa kontrolisanom klimom kako se „hladni lanac snabdevanja“ ne bi prekinuo. Kompanija Zotter je rezervisala „priority“ status koji obezbeđuje brži transport i dodatno oprezno manipulisanje.

Pored čokolade, prevozimo još specifičnih grupa hrane. Avio-transport je takođe ključan i za prevoz mleka, u čemu takođe imamo dosta iskustva. Kompanije kao što je Prolactal računaju na nas kao pouzdanog partnera sa kojim vazduhom mogu izvoziti svoje mlečne proizvode u 35 zemalja širom planete. Od 2013. godine, kada smo, na primer, počeli saradnju sa Prolactalom, prevezli smo, samo vazduhom, oko 250 tona njihovog tereta. – kažu iz cargo-partnera.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Komentari

J

Odličan (iako promotivni) tekst o zanimljivoj temi, koja je postala aktuelna tek u koroni.

Predlog za T6: sinoć je na RTS išla emisija o ubistvu Žike Petrovića, direktora JATa. Bio bi zanimljivo obraditi temu koja se spominje, mislim na preživljavanje JATa pod sankcijama (letenje u Nigeriji, firma u Temišvaru… svakako ne prebacivanje novca na Kipar, to nije za ovaj portal).

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend