BEG airport status
Montenegro airlines osmi put nosilac IOSA sertifikata "Montenegro Airlines je serifikovan prema IOSA standardima od 2006. godine." / Foto: Montenegro airlines

Montenegro airlines osmi put nosilac IOSA sertifikata

Nacionalnoj avio-kompaniji Crne Gore, osmi put po redu, uručen je IOSA sertifikat koji se izdaje nakon revizije koju obavlja IATA, saopštenjo je iz Montenegro Airlinesa.

– Ovogodišnji auditori bili su iz revizorske organizacije Wake iz Engleske, a provjerena je  usaglašenost kompanije sa ukupno 927 standarda i preporučenih praksi. Kontrola je obuhvatala sistem upravljanja, letačku operativu, otpremanje leta, kabinsko osoblje, održavanje aviona, zemaljsko opsluživanje, prevoz tereta, kao i sistem bezbjednosti. Takođe,  izvršen je uvid u školovanje naših letačkih posada na simulatoru, u školskom centru CAE Amsterdam.

IATA je međunarodna asocijacija redovnih avio-prevozilaca koja broji oko 290 članica u 120 zemalja svijeta, a koja je razvila standard nazvan IOSA  (IATA Operational Safety Audit) koji je međunarodno priznat i prihvaćen standard avijacije. Cilj IOSA provjera je procjena i kontrola operativne bezbjednosti redovnih avio-prevozilaca. Jedan od zahtjeva da kompanija postane i ostane članica IATA-e je da uspješno prođe IOSA inspekciju.

Montenegro Airlines je serifikovan prema IOSA standardima od 2006. godine. Kompanija koja jednom dobije ovako važan sertifikat, dužna je da se svake dvije godine podvrgne rigoroznoj kontroli, a svako sljedeće obnavljanje sertifikata predstavlja dodatni izazov. Ispunjenje navedenih IOSA standarda je najbolja potvrda o nivou bezbjednosti i sigurnosti, kao i o kvalitetu rada operativnih službi Montenegro Airlinesa. Postojeći IOSA sertifikata validan je do 13. januara 2022. godine.

Pored navedenog, Montenegro Airlines implementirajući Zakon o vazdušnom saobraćaju primjenjuje i najstrože procedure i standarde Evropske agencije za vazduhoplovu sigurnost (EASA), Međunarodne organizacije za civilno vazduhoplovstvo (ICAO), Evropske konferencije za civilno vazduhoplovstvo (ECAC), a sve to pod detaljnom kontrolom i provjerom Agencije za civilno vazduhoplovstvo Crne Gore. – stoji u saopštenju crnogorske nacionalne avio-kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

NS Posmatrac na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

Imamo razvijenu i usvojneu u naoruzanje glavu za ALAS TV i termovizisku. Ta ista glava moze da ide na skoro sve ove rakete i bombe. Ali kada zelis da gadjas na vecim daljinama tu ti treba radio link koji je zasticen i otporan na ometanje i tu je problem. Takodje i sistemi satelitske navigacije bez…

02. Apr 2025.Pogledaj

Nebojsa na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

Nista neobicno.Pa kad je ona JNA usla u rat sa Gromom koji se tek opitovao i nikad uveden do danasnjih dana sta ocekivati U stvari mi i dan danas kao i 80tih imamo samo Maverik ali skoro 50 godina stariji

02. Apr 2025.Pogledaj

boba na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

DR neznam cega ali da bi nesto napravio mora prvo da napravis prototip zaboravljate koliko smo vremena kaskali za svima i u svemu zbog ratova sankcija nedostatku sredstava.sa predhodnima su vojsku unistavali topeci i demontirajuci i ono sto se moglo jos koristi ovi barem nesto nabavljaju prave rade

02. Apr 2025.Pogledaj

PeleBC na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

Isto po knjizi "Operacija Koridor-92": 305 komada BL-755, 165 kom. Mk 82, 196 kom. OFAB-100 itd. Period 24.06-10.10.1992.

02. Apr 2025.Pogledaj

PeleBC na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

Po knjizi "Operacija Koridor-92" pok. generala Simića, samo u toku ove operacije je ispaljeno 4 Mavericka.

02. Apr 2025.Pogledaj