Letačka obuka pripadnika 98. vazduhoplovne brigade za letenje na helikopterima u zimskim uslovima

18. jan 2022

U Rusiji poleteo još jedan završeni strategijski bombarder Tu-160, prvi modernizovani Tu-160M

14. jan 2022

Mađarska modernizuje svoje borbene avione Gripen

13. jan 2022

Pakistan bi mogao biti prvi strani korisnik kineskog borbenog aviona J-10

11. jan 2022

Iran nabavlja višenamenske borbene avione Su-35, da li su Egipat i Indonezija zbog pritiska SAD odustale?

1. jan 2022

Ministar odbrane Srbije za RTS: Vojska se u ovom trenutku opredeljuje za Rafal

28. dec 2021

Izložba mlaznih motora Muzeja vazduhoplovstva u holu Mašinskog fakulteta

28. dec 2021

Posle velike javne sramote Vazduhoplovni zavod „Moma Stanojlović“ dobija velike pare da se unormali

28. dec 2021

[ANALIZA] Nabavka višenamenskih borbenih aviona za RV i PVO Vojske Srbije (II. deo)

27. dec 2021

Vučić: Hrvatski Rafali biće snažniji od naših MiG-ova, voleo bih kada bi i mi mogli da nabavimo Rafale, možda nove

25. dec 2021

[POTREBNA POMOĆ] Čedi Rajačiću, uredniku Army Info Foruma potrebna skromna novčana pomoć u borbi protiv bolesti

24. dec 2021

Najmlađi piloti RV i PVO Vojske Srbije obučavaju se za letenje na Orlu

24. dec 2021

Srbija sledeće godine dobija nove Talesove radare za Vazdušno osmatranje, javljanje i navođenje

23. dec 2021

[DELIMO KALENDARE] Osvojite kalendar 101. eskadrile Vitezovi

22. dec 2021

Preminuo je Aleksandar Kolo

22. dec 2021

[ANALIZA] Kakvi su polovni helikopteri Mi-35P koje Srbija kupuje od Kipra?

21. dec 2021

[ANALIZA] Srbija počinje priču nabavke višenamenskih borbenih aviona: Iako je Rafal prvi izbor, šta je sve moguće kupiti na globalnom tržištu (I. deo)

20. dec 2021

Bugarskoj isporučeni prvi školski avioni Zlin 242L

16. dec 2021

Erbas dodelio počasnu plaketu Helikopterskoj jedinici MUP-a: Srpska jedinica najaktivnija u gašenju evropskih požara sa H145M

15. dec 2021

Da li je ruski anti-dron sistem Repelent adekvatno rešenje za Srbiju?

15. dec 2021
Piloti Republike Srpske dobijaju džabe obuku u Rusiji: Simulator za helikopter Ansat sertifikovan po ICAO standardima
Kokpit Ansata. Postoji verzija i sa "full glass" opremom / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Piloti Republike Srpske dobijaju džabe obuku u Rusiji: Simulator za helikopter Ansat sertifikovan po ICAO standardima

Ruska kompanija ‘’Kazanjski helikopteri’’ saopštila je 10. jula da je dobila pozitivnu kvalifikaciju kompatibilnosti simulatora za obuku helikoptera Ansat sa međunarodnim ICAO standardima. Procenu kompatibilnosti izvršio je Centralni aerohidrodinamički institut koji nosi ime N. E. Žukovskog (CAGI).

„Sveobuhvatni simulator helikoptera Ansat“, kako ga Rusi nazivaju, ispitan je u skladu sa zahtevima Međunarodne organizacije civilnog vazduhoplovstva (International Civil Aviation Organization – ICAO). Procenjene karakteristike obuhvataju uređenje i dizajn pilotske kabine, simulaciju leta i dinamike motora, kontrolu na zemlji, helikopterske sisteme, akustiku, vizuelne i efekte vibracije kao i navigaciju. Kako je navedeno, rezultat procene bio je pozitivan.

– Smatramo da je sertifikacija simulatora helikoptera Ansat prema ICAO standardima jedno od važnih dostignuća naše kompanije. Naš Centar za vazduhoplovnu obuku sada čeka prvi prijem studenata koji će proći obuku na simulatoru u avgustu ove godine. Obuka će biti organizovana za strane kupce i uključena je u cenu helikoptera u svim izvoznim narudžbinama. – istakao je generalni direktor kompanije ‘’Kazanjski helikopteri’’ Juri Pustovgarov. Podsetićemo, prvi kupac helikoptera u Evropi je Republika Srpska.

Simulator je razvijen na osnovu podataka o testiranju u letu helikoptera koje je obezbedio konstruktorski biro kompanije ‘’Kazanjski helikopteri’’. Kabina i unutrašnjost simulatora su potpuno autentični. Instrumentacija je zamenjena uređajima simulatora, ali njihov izgled i funkcionalnost u potpunosti odgovaraju originalima.

Spoljašnji izgled simulatora helikoptera Ansat / Foto: “Ruski helikopteri“

Simulator Ansata je opremljen sistemom vizuelizacije koji omogućuje potpunu vidljivost sa pilotskog sedišta. Može se koristiti za prikaz dva različita područija: grada Kazanja zajedno sa Centrom za letna ispitivanja kompanije ‘’Kazanjski helikopteri’’, kao i grada Sočija. Vibraciona platforma i audio sistem pomažu simulaciji vibracija i akustičnih efekata u letu. Koristeći simulator, obučeni piloti će moći da manevrišu helikopterom u različitim uslovima, uključujući opasne i vanredne situacije.

Sveobuhvatni simulator helikoptera Ansat je konstruisan i proizveden kao deo investicionog projekta ‘’Razvojni koncept za Centar za vazduhoplovnu obuku fabrike Kazanjski helikopteri holding kompanije Ruski helikopteri’’

Centar za vazduhoplovnu obuku kompanije ‘’Kazanjski helikopteri’’ je osnovan 1995. godine. Za više od 20 godina obučio je skoro 9000 stručnjaka. Centar organizuje kurseve prekvalifikacija i profesionalnog razvoja pilota, inženjera i tehničara. Nastavnici konstantno unapređuju svoje veštine i prolaze praktičnu obuku u vodećim ruskim i inostranim centrima za obuku, i imaju registrovane sertifikate proizvođača vazduhoplova. Centar pruža usluge obuke na helikopterima Mi-8 i 17 kao i Ansat. U budućnosti se planira sličan program obuke za helikopter Mi-38.

Komentari

P

@Živojin Banković
Hoće li biti neki članak o ovom čarkanju Azerbejdžana i Jermenije?
Piloti se baš nisu naletili, ali BPL-ovi jesu. I dosta toga modernog je oboreno, posebno od strane Jermena.
Interesantan bi bio i pregled Jermenskih BPL-ova, meni je ovo do sad bila nepoznato.
Izložba onoga što su Jermeni oborili:
https://twitter.com/517design/status/1285501723931549697

Odgovori
D

Jermeni sa starim ruskim PVO sistemima poobarase dosta azerbejdzanskih dronova izraelske proizvodjnje. A ne tako davno turski dronovi unistavali su arapske PVO sisteme ruske proizvodnje.
Znaci, nije problem u ruskim sistemima ( kao sto su neki tvrdli) vec do (ne)uvezbanosti posada.

m

Drina
obicno tako biva jeste tehnika vazna ali vazni i ljudi bar za jos neko vreme, koliko se secam nasi su oborili predatora sa zemlje VV raketom i to ruskom

V

Mozda je problem u Azerbejđanskim posadama ? Videli smo mnogo puta do sada snagu i moc izraelskog oruzja, koliko padaju bombe po sirijcima i irancima a bome i nesto su pancira unistili, verovatno je u posadama problem…

B

Pored Kazanja i Sočija, treba napraviti i mapu Banjaluke 😊

Odgovori
J

Cele BIH.

J

Procitao sam pre neko vreme da ansant ne moze biti naoruzan,zato sto koristi kanadske motore. Zar to znaci da ne moze ni mitar da se okaci?

Odgovori
n

ANSAT-2RC ?!?

D

Republiku Srpsku :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Send this to a friend