Vojska Srbije prvi put prikazala Repelent, državni vrh misli da Hrvatskoj neće biti prodate rakete Meteor, najavljena serijska proizvodnja FPV dronova

15. feb 2024

Tales za Tango Six: Ground Master radari se mogu integrisati i sa PVO sistemima istočnog porekla

13. feb 2024

Srbiji isporučen još jedan helikopter H145M, ovog puta stigao VIP primerak

12. feb 2024

Vojne varijante aviona AT-802: Od ubijanja komaraca do ubijanja ljudi i tehnike

12. feb 2024

[RAT U UKRAJINI] Smena u ukrajinskom vojnom vrhu, smanjenje vojne pomoći EU, kod Kijeva počela izgradnja fabrike besposadnih letelica Bajraktar

9. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Počela isporuka novih helikoptera Erbas H145M za RV i PVO Vojske Srbije

8. feb 2024

Ukrajina želi da uvede novi vid oružanih snaga posvećen isključivo besposadnim platformama

7. feb 2024

[RAT U UKRAJINI] Masovni ukrajinski napad na Krim, potapanje ruske raketne korvete, Hrvatska vojna pomoć do sada 181 miliona evra

2. feb 2024

Rumunija nabavlja helikoptere H215M u mornaričkoj varijanti

1. feb 2024

[UMEX 2024] Rusi promovišu uspostavljanje proizvodnje svojih dronova u inostranstvu

31. jan 2024

Vijesti: Helikopter Bel 412 Vojske Crne Gore pretrpeo havariju motora na zemlji, šteta se procenjuje do milion evra

31. jan 2024

[UMEX 2024] Intervju sa suosnivačem PR-DC-a: Novi FPV dronovi, dosadašnja iskustva u prodaji i status uvođenja prvih proizvoda u Vojsku Srbije

31. jan 2024

Vučić: Blizu smo kompletiranja tri baterije FK-3, Repelent je u našim rukama, nabavljen je kineski PVO sistem HQ-17

30. jan 2024

[UMEX 2024] Bugarski dron-kamikaza Nemesis

30. jan 2024

Hrvatskoj odobrena kupovina 8 dodatnih helikoptera „Black Hawk“, HRZ postepeno prelazi na potpuno američku helikoptersku flotu

29. jan 2024

Šta je to „konkretno i korisno“ dogovoreno sa Mađarskom za srpsko RV i PVO?

27. jan 2024

[RAT U UKRAJINI] Obaranje ruskog transportnog aviona Il-76; Ukrajinci tvrde da su izveli „spektakularnu diverzantsku akciju“ uništavanja bombardera na zemlji

26. jan 2024

[UMEX 2024] Emiratski Edž predstavio besposadni žirokopter, nastavlja saradnju sa Bajkarom

26. jan 2024

[UMEX 2024] Pinkov razvojno-istraživački centar (PR-DC) najavio proširenje i izgradnju „Prve srpske fabrike dronova – PSFD“

26. jan 2024

Erbas Helikopteri: Solidni prodajni rezultati u 2023. godini

25. jan 2024
[POSTANI PILOT] Upis nove klase 15. septembra: Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu Sportski Piloti
Od prvog samostalnog leta do letenja u paru / Foto: Aerodrom Ečka

[POSTANI PILOT] Upis nove klase 15. septembra: Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu Sportski Piloti

Aekolub „Zrenjanin“ baziran na aerodormu Ečka kod Zrenjanina objavio je danas početak svog trećeg po redu kursa za dozvolu sportskog pilota za 15. septembar. Prijavite se putem broja telefona + 381 65 2071984 ili na e-mail office@aeroecka.com

– Nakon prolećnog PPL kursa ponovo organizujemo letačku obuku kojom se ulazi u svet generalne avijacije. Poverenje našoj školi i profesionalcima koji je vode na prethodnom kursu dalo je devetoro đaka od kojih su svi bezbedno samostalno poleteli, leteli i dobili svoje dozvole Sportskog pilota, popularno PPL.

Novina je da upisom PPL kursa 15. septembra postajete članovi „Aero Ečka Prority Club“ programa kojim se dobijaju značajne pogodnosti kao što je 5% popusta na „time building“ nakon završene obuke.

Nastavljamo sa misijom da PPL obuka bude što pristupačnija. i time zelimo da izazeđemo u susret budućim kolegama, rekreativnim ili profesionalnim pilotima koji u svet letenja ulaze upravo dozvolom sportskog pilota.

„Letenje će uvek biti po dogovoru, avioni i instruktori na raspolaganju a vaše će biti samo da dođete na aerodrom i naučite da letite.“ / Foto: Aerodrom Ečka

Želimo da na zrenjaninski aerodrom privučemo nove letače koji će iz prve ruke videti kako smo ga preporodili u poslednje tri godine. – kaže za Tango Six pilot instruktor i direktor aerodroma Pavle Marković.

Marković kaže da je Ečka danas po izgledu i organizaciji potpuno novi aerodrom i da je treća PPL klasa koja će početi sa obukom 15. septembra dokaz svakodnevnog truda koji se ulaže u uslove i standarde kvaliteta:

– Naši novi kandidati leteće na bezbednim i pouzdanim avionima Cesna 172. Sredili smo im enterijer do savršenstva, ugradili smo i malo napredniju avioniku za ovaj tip letelice. Želimo da uz iskusan i kvalitetan instruktorski kadar, besprekorno održavane avione pokažemo da smo spremni da ispunimo i svoje najstrožije standarde – letenje će uvek biti po dogovoru, avioni i instruktori na raspolaganju a vaše će biti samo da dođete na aerodrom i naučite da letite. –

Kao budući „pipielovci“ počinjete svoju obuku u trajanju od mesec dana u učionici u Beogradu. Zatim prelazite na aerodrom Ečka kod Zrenjanina, pijete kafu ili sok u bašti Eskadrila bara dok čekate na svoj red kako bi leteli iznad verovatno najlepše ravnice u Srbiji.

Prijavite se na kurs za sportskog pilota putem broja telefona +381 65 2071984 ili na e-mail office@aeroecka.com.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

St

Koja je cena obuke? Koliko dugo traje obuka? Koji su uslovi za pocetak obuke?

Odgovori
Da

Molim vas za cenu i plan obuke

St

Koja je cena obuke?

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs