CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

17. sep 2021

[ANALIZA] Ako Srbija zaista kupi Pancir S1M: Sva unapređenja u odnosu na verziju sistema koju već imamo

16. sep 2021

[POSLEDNJA VEST] Vučić: Srbija nabavlja Kornet, Pancir S1M, kineske bespilotne letelice CH-95, dodatne helikoptere H145M i Talesove laserski vođene rakete vazduh-zemlja

15. sep 2021

[NAJAVA]: Ministarstvo odbrane i Vojska Srbije 15. septembra organizuju Taktičko-tehnički zbor na Ušću

13. sep 2021

Šabla 2021: “Pogođene sve mete predviđene za uništenje“

13. sep 2021

Svečanost promocije novih oficira Vojske Srbije: Do sada najveće učešće letelica RV i PVO

10. sep 2021

Armiji SAD isporučen prvi helikopter UH-72B

9. sep 2021

Protivvazduhoplovni raketni sistem Antej-2500: Izvozna verzija sistema S-300VM

9. sep 2021

Defile povodom Dana nezavisnosti Severne Makedonije: Delimičan uvid u makedonska policijska i vojna sredstva

8. sep 2021

Vazduhoplovna vežba “Šabla-2021“: Srpski MiG-ovi 29 stigli u Bugarsku

6. sep 2021

Naredne nedelje RV i PVO Vojske Srbije ponovo u Bugarskoj, učestvuju lovačka avijacija i jedinice za protivvazduhoplovna dejstva

3. sep 2021

[FOTOREPORTAŽA] Kečkemet-2021: Mađari ponovo pokazali kako se organizuje aeromiting

1. sep 2021

Bugarska započela proces nabavke još 8 borbenih aviona F-16

27. avg 2021

Srpsko ratno vazduhoplovsto posle pauze od sedam godina ponovo učestvuje na inostranom aero-mitingu

24. avg 2021

Utva prvi put učestvovala na aero-mitingu u inostranstvu sa Sovom: „Napravili smo baš ekonomičan avion, zar ne?“

24. avg 2021

[VIDEO] Srušio se prototip ruskog vojnog transportnog aviona IL-112V kod Moskve, nema preživelih

17. avg 2021

[POSTANI PILOT] Upis nove klase 15. septembra: Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu Sportski Piloti

12. avg 2021

[POSLEDNJA VEST] Vučić: Srbija kupuje 2 helikoptera Ka-32

11. avg 2021

[POSLEDNJA VEST] Kiparski medij: Srbija pregovara sa Kiprom o kupovini 11 borbenih helikoptera Mi-35P

9. avg 2021

Novi zapadni avioni u Ratnom vazduhoplovstvu Turkmenistana

9. avg 2021
[POSTANI PILOT] Upis nove klase 15. septembra: Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu Sportski Piloti
Od prvog samostalnog leta do letenja u paru / Foto: Aerodrom Ečka

[POSTANI PILOT] Upis nove klase 15. septembra: Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu Sportski Piloti

Aekolub „Zrenjanin“ baziran na aerodormu Ečka kod Zrenjanina objavio je danas početak svog trećeg po redu kursa za dozvolu sportskog pilota za 15. septembar. Prijavite se putem broja telefona + 381 65 2071984 ili na e-mail office@aeroecka.com

– Nakon prolećnog PPL kursa ponovo organizujemo letačku obuku kojom se ulazi u svet generalne avijacije. Poverenje našoj školi i profesionalcima koji je vode na prethodnom kursu dalo je devetoro đaka od kojih su svi bezbedno samostalno poleteli, leteli i dobili svoje dozvole Sportskog pilota, popularno PPL.

Novina je da upisom PPL kursa 15. septembra postajete članovi „Aero Ečka Prority Club“ programa kojim se dobijaju značajne pogodnosti kao što je 5% popusta na „time building“ nakon završene obuke.

Nastavljamo sa misijom da PPL obuka bude što pristupačnija. i time zelimo da izazeđemo u susret budućim kolegama, rekreativnim ili profesionalnim pilotima koji u svet letenja ulaze upravo dozvolom sportskog pilota.

„Letenje će uvek biti po dogovoru, avioni i instruktori na raspolaganju a vaše će biti samo da dođete na aerodrom i naučite da letite.“ / Foto: Aerodrom Ečka

Želimo da na zrenjaninski aerodrom privučemo nove letače koji će iz prve ruke videti kako smo ga preporodili u poslednje tri godine. – kaže za Tango Six pilot instruktor i direktor aerodroma Pavle Marković.

Marković kaže da je Ečka danas po izgledu i organizaciji potpuno novi aerodrom i da je treća PPL klasa koja će početi sa obukom 15. septembra dokaz svakodnevnog truda koji se ulaže u uslove i standarde kvaliteta:

– Naši novi kandidati leteće na bezbednim i pouzdanim avionima Cesna 172. Sredili smo im enterijer do savršenstva, ugradili smo i malo napredniju avioniku za ovaj tip letelice. Želimo da uz iskusan i kvalitetan instruktorski kadar, besprekorno održavane avione pokažemo da smo spremni da ispunimo i svoje najstrožije standarde – letenje će uvek biti po dogovoru, avioni i instruktori na raspolaganju a vaše će biti samo da dođete na aerodrom i naučite da letite. –

Kao budući „pipielovci“ počinjete svoju obuku u trajanju od mesec dana u učionici u Beogradu. Zatim prelazite na aerodrom Ečka kod Zrenjanina, pijete kafu ili sok u bašti Eskadrila bara dok čekate na svoj red kako bi leteli iznad verovatno najlepše ravnice u Srbiji.

Prijavite se na kurs za sportskog pilota putem broja telefona +381 65 2071984 ili na e-mail office@aeroecka.com.

Komentari

S

Koja je cena obuke? Koliko dugo traje obuka? Koji su uslovi za pocetak obuke?

Odgovori
D

Molim vas za cenu i plan obuke

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend