Besposadni kargo helikopteri kao smisleniji koncepti od eVTOL-ova: Proizvođač iz Kine novi igrač na tržištu

6. nov 2025

Rumuniji zbog rata u Ukrajini kasni modernizacija aviona IAR-99, izraelski Elbit za sada obustavio podršku projektu

4. nov 2025

Hrvatsko-slovenački borbeni zemaljski besposadni sistem za borbu protiv dronova

31. okt 2025

U Republici Srpskoj počeo projekat izgradnje puta do spomen obeležja pilotu Zoranu Radosavljeviću

29. okt 2025

Turska konačno obnavlja flotu borbenih aviona: Potpisan ugovor za nabavku EF-2000 sa Velikom Britanijom

28. okt 2025

[NAJAVA] Veliko finale dokumentarnog serijala „Top Gans: Sledeća generacija“: „Poslednja šansa“ za mlade pilote Mornarice i Marinaca

26. okt 2025

Učešće Rusije na vazduhoplovnoj izložbi „China Helicopter Exposition 2025“, glavni aduti helikopteri Ansat, Mi-8/17 i Ka-32

25. okt 2025

Među klijentima češkog „LOM PRAHA“ Bugarska, Hrvatska i Poljska, zainteresovani i za vojno tržište Srbije

24. okt 2025

Nagoveštaj još jedne narudžbine Rafala za francusko ratno vazduhoplovstvo

23. okt 2025

Indonezija dodatno diversifikuje inventar borbenih aviona od čak šest različitih proizvođača: Najavljena nabavka kineskih J-10

21. okt 2025

„Miraž 2000D još nije rekao svoju poslednju reč“: Francuska namerava da lovce-bombardere koristi i za uništavanje dronova

17. okt 2025

Daso proizveo 300-ti višenamenski borbeni avion Rafal, do sada naručeno 533 primerka

9. okt 2025

„Dassault Aviation“ otvorio novi pogon za sklapanje i proizvodnju Rafala i Falkona

8. okt 2025

Bugarskoj isporučena još dva naručena F-16, ponovo problemi sa već isporučenim avionom

6. okt 2025

[NAJAVA] Nova epizoda dokumentarnog serijala „Top Gans: Sledeća generacija“: Bliska vazdušna borba

5. okt 2025

[REPORTAŽA] „Malta International Airshow“: Vazduhoplovni spektakl iznad Mediterana uz prvo učešće (MUP-a) Srbije

2. okt 2025

[PARTNER 2025] EDePro predstavio naslednika ALAS-a, raketu A-50

1. okt 2025

[PARTNER 2025] Emiratski „EDGE“ prvi put izlagao u Beogradu: Najava prodaje novog tipa lutajuće municije Srbiji i povlačenje zajedničkog projekta iz ponude

30. sep 2025

[PARTNER 2025] PR-DC treći put na Partneru: Zaokružen FPV portfolio, razvija se nova anti-dron kinetička platforma

29. sep 2025

[PARTNER 2025] EDePro raketa ALAS XX ušla u naoružanje Vojske Srbije

29. sep 2025
[POSTANI PILOT] Upis nove klase 15. septembra: Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu Sportski Piloti
Od prvog samostalnog leta do letenja u paru / Foto: Aerodrom Ečka

[POSTANI PILOT] Upis nove klase 15. septembra: Aeroklub „Zrenjanin“ zove sve koji su zainteresovani da postanu Sportski Piloti

Aekolub „Zrenjanin“ baziran na aerodormu Ečka kod Zrenjanina objavio je danas početak svog trećeg po redu kursa za dozvolu sportskog pilota za 15. septembar. Prijavite se putem broja telefona + 381 65 2071984 ili na e-mail office@aeroecka.com

– Nakon prolećnog PPL kursa ponovo organizujemo letačku obuku kojom se ulazi u svet generalne avijacije. Poverenje našoj školi i profesionalcima koji je vode na prethodnom kursu dalo je devetoro đaka od kojih su svi bezbedno samostalno poleteli, leteli i dobili svoje dozvole Sportskog pilota, popularno PPL.

Novina je da upisom PPL kursa 15. septembra postajete članovi „Aero Ečka Prority Club“ programa kojim se dobijaju značajne pogodnosti kao što je 5% popusta na „time building“ nakon završene obuke.

Nastavljamo sa misijom da PPL obuka bude što pristupačnija. i time zelimo da izazeđemo u susret budućim kolegama, rekreativnim ili profesionalnim pilotima koji u svet letenja ulaze upravo dozvolom sportskog pilota.

„Letenje će uvek biti po dogovoru, avioni i instruktori na raspolaganju a vaše će biti samo da dođete na aerodrom i naučite da letite.“ / Foto: Aerodrom Ečka

Želimo da na zrenjaninski aerodrom privučemo nove letače koji će iz prve ruke videti kako smo ga preporodili u poslednje tri godine. – kaže za Tango Six pilot instruktor i direktor aerodroma Pavle Marković.

Marković kaže da je Ečka danas po izgledu i organizaciji potpuno novi aerodrom i da je treća PPL klasa koja će početi sa obukom 15. septembra dokaz svakodnevnog truda koji se ulaže u uslove i standarde kvaliteta:

– Naši novi kandidati leteće na bezbednim i pouzdanim avionima Cesna 172. Sredili smo im enterijer do savršenstva, ugradili smo i malo napredniju avioniku za ovaj tip letelice. Želimo da uz iskusan i kvalitetan instruktorski kadar, besprekorno održavane avione pokažemo da smo spremni da ispunimo i svoje najstrožije standarde – letenje će uvek biti po dogovoru, avioni i instruktori na raspolaganju a vaše će biti samo da dođete na aerodrom i naučite da letite. –

Kao budući „pipielovci“ počinjete svoju obuku u trajanju od mesec dana u učionici u Beogradu. Zatim prelazite na aerodrom Ečka kod Zrenjanina, pijete kafu ili sok u bašti Eskadrila bara dok čekate na svoj red kako bi leteli iznad verovatno najlepše ravnice u Srbiji.

Prijavite se na kurs za sportskog pilota putem broja telefona +381 65 2071984 ili na e-mail office@aeroecka.com.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

St

Koja je cena obuke? Koliko dugo traje obuka? Koji su uslovi za pocetak obuke?

Odgovori
Da

Molim vas za cenu i plan obuke

St

Koja je cena obuke?

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs