BEG airport status
Komisija u BiH završila prvu fazu istrage pada srpskog Pajpera, CINS objavio nešto Prve komunikacije bosanskih i srpskih tela nadležnih za istraživanje nesreće ne ulivaju poverenje

Komisija u BiH završila prvu fazu istrage pada srpskog Pajpera, CINS objavio nešto

Kako je 8. januara saopštilo Ministarstvo komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine, komisija koja se bavi istragom udesa srpskog aviona YU-DCX okončala je „prvu fazu istrage, odnosno prikupljanje činjenica o nesreći“.

– Prema planu rada, komisija je prikupila sve činjenice o okolnostima nastanka nesreće u kojoj su smrtno stradale dvije osobe a avion je od udara u zemlju i požara nakon udara potpuno uništen. Komisija nastavlja analizu prikupljenih činjenica na ekspertskom nivou.

Težište u analizi činjenica bit će na: kvalifikacijama i osposobljenosti pilota za izvođenje leta, meteorološkoj situaciji i uvjetima izvođenja leta, komunikacijama, organizaciji letenja i aktivnostima službe traganja i spašavanja. O rezultatima u istrazi komisija će redovno izvještavati putem saopćenja. – stoji na sajtu ministarstva. Preliminarni izveštaj još nije objavljen.

Na sajtu ministarstva u citiranoj vesti napisano je da je registracija Pajpera YU-DCY iako se i na fotografiji nesreće objavljene u istoj vesti jasno vidi „DCX“ deo registracije.

Centar za istraživanje nesreća u saobraćaju Srbije objavio je nešto. Nešto što bi trebalo da predstavlja neku informaciju – bez forme, naziva i reklo bi se, truda. Nazvaćemo ga „a) b) c) d) e) f) g) h) i) j) k) dokument„.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

n

svasta…experti

Odgovori
N

Bode oci da teziste nije na ispravnosti vazduhoplova, njegovom odrzavanju i stanju u trenutku udesa.

Odgovori
K

Nele, taj STS „održava“ avione kao i verovatno svako drugi u Srbiji – nikako, ali uzimajući u obzir poznavanje situacije u vezi sa kvalitetom pilota kod nas, pre bih rekao da je VFR let u IMC uzrok udesa, odnosno ne-kvalifikovanost pilota da leti u IMC iako je na papiru verovatno osposobljen za to.

n

Za mene je osnova dobre analize fokus na svakom faktoru, zato mi je upalo u oko to što je avion, održavanje i ispravnost izostavljena. To je jedan od preduslova da se ovakve akcije rade bezbedno. Zanima me kako su ostali avioni nastavili akciju i da li je bilo neke inspekcijske kontrole pre nastavka akcije.

N

Koji transfer blama za nepismenost dokumenata u drzavnim ustanovama… mala slova za pocetak reda, pogresno pisanje datuma na engleskom…

Odgovori
A

Tipično za Balkan.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: [POSLEDNJA VEST] Nova S: Kod aerodroma Lađevci prinudno sletele dve vojne bespilotne letelice

@алекса Nije to toliko vazno u koliko bi mi imali javno dostupne podatke putem skupstinskog odbora za odbranu i unutrasnje poslove. Godisnje podnesu izvestaj kako su zadovoljni sa tehnikom, kakve zahteve imaju po pitanju finansija itd. Mada mislim da je to daleko. Ovde i dalje vecina birackog tela je iz Ilija Cvorovic generacija koji mrtvi…

03. Oct 2022.Pogledaj

Vaste na: [RAT U UKRAJINI] Eskalacija sukoba, Pentagon ocena: „80% ukrajinskog ratnog vazduhoplovstva ostalo netaknuto“

Oboreno je dva Miraza 2000 koliko se secam !? Cist dokaz da kakav god avion bio nije imun na PVO ako uzmes u obzir da je onda Miraz 2000 bio sto danas Rafal !

03. Oct 2022.Pogledaj

Dogma na: [EKSKLUZIVNO] V.d. izvršne direktorke Er Montenegra Dragana Frantov Nikolić: Komplikovano ali uspešno resetovanje nacionalne avio-kompanije, nove destinacije i još aviona u planu

Uz sav trud i zalaganje ipak odrzavaju mrtvaka samo zarad marketinga!! Nije ni to bez efekta ali dugorocno gledano bacanje para u rupu, HR sa mnogo jacim turizmom i infrastrukturom pa ne mogu iz bunara da izadju! Na kraju ce se samo nagomilati dugovi koje ce jadan narod da placa a sve zarad necijeg propalog…

03. Oct 2022.Pogledaj

алекса na: [POSLEDNJA VEST] Nova S: Kod aerodroma Lađevci prinudno sletele dve vojne bespilotne letelice

Miloš77- Цитираш Вашингтон Пост. Наравно, тако треба. Сва сазнања о њиховој техници добијамо из њихових извора. О кваровима, поузданости, колики је проценат оперативних и спремних летелица по типу ...... све се зна. Код браће Руса и Кинеза све је топ, нема кварава, све је у фулу...на крају дај дрон из Ирана. Залуђују сопствени народ а…

03. Oct 2022.Pogledaj

Dragan Brankovic na: [RAT U UKRAJINI] Eskalacija sukoba, Pentagon ocena: „80% ukrajinskog ratnog vazduhoplovstva ostalo netaknuto“

Ne bi nikad trebalo ( po mom mišljenju) avijaciju i raketne sisteme gledati crno- belo,jedni su ekstra,a drugi ne valjaju. Letenje aviona na malim visinama je problem,npr. u Bosni je oboren "iglom" ,miraž 2000,u to vremena veoma savremen avion ( ne znam da li je "rafal " bio operativan,ali znam da nije učestvovao u ratu.…

03. Oct 2022.Pogledaj

Send this to a friend