BEG airport status
Komisija u BiH završila prvu fazu istrage pada srpskog Pajpera, CINS objavio nešto Prve komunikacije bosanskih i srpskih tela nadležnih za istraživanje nesreće ne ulivaju poverenje

Komisija u BiH završila prvu fazu istrage pada srpskog Pajpera, CINS objavio nešto

Kako je 8. januara saopštilo Ministarstvo komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine, komisija koja se bavi istragom udesa srpskog aviona YU-DCX okončala je „prvu fazu istrage, odnosno prikupljanje činjenica o nesreći“.

– Prema planu rada, komisija je prikupila sve činjenice o okolnostima nastanka nesreće u kojoj su smrtno stradale dvije osobe a avion je od udara u zemlju i požara nakon udara potpuno uništen. Komisija nastavlja analizu prikupljenih činjenica na ekspertskom nivou.

Težište u analizi činjenica bit će na: kvalifikacijama i osposobljenosti pilota za izvođenje leta, meteorološkoj situaciji i uvjetima izvođenja leta, komunikacijama, organizaciji letenja i aktivnostima službe traganja i spašavanja. O rezultatima u istrazi komisija će redovno izvještavati putem saopćenja. – stoji na sajtu ministarstva. Preliminarni izveštaj još nije objavljen.

Na sajtu ministarstva u citiranoj vesti napisano je da je registracija Pajpera YU-DCY iako se i na fotografiji nesreće objavljene u istoj vesti jasno vidi „DCX“ deo registracije.

Centar za istraživanje nesreća u saobraćaju Srbije objavio je nešto. Nešto što bi trebalo da predstavlja neku informaciju – bez forme, naziva i reklo bi se, truda. Nazvaćemo ga „a) b) c) d) e) f) g) h) i) j) k) dokument„.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

n

svasta…experti

Odgovori
N

Bode oci da teziste nije na ispravnosti vazduhoplova, njegovom odrzavanju i stanju u trenutku udesa.

Odgovori
K

Nele, taj STS „održava“ avione kao i verovatno svako drugi u Srbiji – nikako, ali uzimajući u obzir poznavanje situacije u vezi sa kvalitetom pilota kod nas, pre bih rekao da je VFR let u IMC uzrok udesa, odnosno ne-kvalifikovanost pilota da leti u IMC iako je na papiru verovatno osposobljen za to.

n

Za mene je osnova dobre analize fokus na svakom faktoru, zato mi je upalo u oko to što je avion, održavanje i ispravnost izostavljena. To je jedan od preduslova da se ovakve akcije rade bezbedno. Zanima me kako su ostali avioni nastavili akciju i da li je bilo neke inspekcijske kontrole pre nastavka akcije.

N

Koji transfer blama za nepismenost dokumenata u drzavnim ustanovama… mala slova za pocetak reda, pogresno pisanje datuma na engleskom…

Odgovori
A

Tipično za Balkan.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [PARTNER 2021] EKSKLUZIVNO: Ministarstvo odbrane i dalje analizira kiparske jurišne helikoptere Mi-35P, ovaj tip helikoptera će sigurno dodatno biti nabavljen do nivoa eskadrile

VS S4 Како знате да наши хеликоптери Ми-35М неће добити бољу електронску заштиту? Или да то неће имати евентуално додатни примерци? На кипарским хеликоптерима су ти системи застарели. Кипар на својим Ми-35П нема ПОВР Вихр, већ Штурм-В и Атаке.

16. Oct 2021.Pogledaj

VS S4 na: [PARTNER 2021] EKSKLUZIVNO: Ministarstvo odbrane i dalje analizira kiparske jurišne helikoptere Mi-35P, ovaj tip helikoptera će sigurno dodatno biti nabavljen do nivoa eskadrile

Naravno da je bolje uzeti nove MI-35 helikoptere ,to uopste nije sporno .Kada je rec o kipariskim MI-24P ne vidim da je neko primetio da imaju bolju elektronsku zastitu helikoptera ,od nasih MI-35M,generalno gledano ukupno bolju zastitu . Takodje pored svojih limita top 30mm ima mnogo bolji ucinak na cilju od topa 23mm na MI-35M.Takodje…

16. Oct 2021.Pogledaj

Živojin Banković na: [PARTNER 2021] EKSKLUZIVNO: Ministarstvo odbrane i dalje analizira kiparske jurišne helikoptere Mi-35P, ovaj tip helikoptera će sigurno dodatno biti nabavljen do nivoa eskadrile

Jordan Тешко да би 4-8 Ми-35М и још толико Ми-17В-5 утицало да нам се уведу санкције. Не кошта све то баш толико. А фабрика где се производи Ми-35М још увек за тај тип хеликоптера има наруџбине из иностранства.

16. Oct 2021.Pogledaj

Srbofil na: [PARTNER 2021] EKSKLUZIVNO: Ministarstvo odbrane i dalje analizira kiparske jurišne helikoptere Mi-35P, ovaj tip helikoptera će sigurno dodatno biti nabavljen do nivoa eskadrile

@Jordan Nikakve koristi mi SDPR nema od te kompenzacije, samo kes je dobar. Drugo, da bi potpali pod sankcije, moramo potrositi vise od milijardu dolara, toliko helikoptera necemo kupovati sigurno. Mi-35M nije neka "najsavremenija" masina kao Ka-52 ili AH-64 pa da toliko planine novca.

16. Oct 2021.Pogledaj

Send this to a friend