BEG airport status
Komisija u BiH završila prvu fazu istrage pada srpskog Pajpera, CINS objavio nešto Prve komunikacije bosanskih i srpskih tela nadležnih za istraživanje nesreće ne ulivaju poverenje

Komisija u BiH završila prvu fazu istrage pada srpskog Pajpera, CINS objavio nešto

Kako je 8. januara saopštilo Ministarstvo komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine, komisija koja se bavi istragom udesa srpskog aviona YU-DCX okončala je „prvu fazu istrage, odnosno prikupljanje činjenica o nesreći“.

– Prema planu rada, komisija je prikupila sve činjenice o okolnostima nastanka nesreće u kojoj su smrtno stradale dvije osobe a avion je od udara u zemlju i požara nakon udara potpuno uništen. Komisija nastavlja analizu prikupljenih činjenica na ekspertskom nivou.

Težište u analizi činjenica bit će na: kvalifikacijama i osposobljenosti pilota za izvođenje leta, meteorološkoj situaciji i uvjetima izvođenja leta, komunikacijama, organizaciji letenja i aktivnostima službe traganja i spašavanja. O rezultatima u istrazi komisija će redovno izvještavati putem saopćenja. – stoji na sajtu ministarstva. Preliminarni izveštaj još nije objavljen.

Na sajtu ministarstva u citiranoj vesti napisano je da je registracija Pajpera YU-DCY iako se i na fotografiji nesreće objavljene u istoj vesti jasno vidi „DCX“ deo registracije.

Centar za istraživanje nesreća u saobraćaju Srbije objavio je nešto. Nešto što bi trebalo da predstavlja neku informaciju – bez forme, naziva i reklo bi se, truda. Nazvaćemo ga „a) b) c) d) e) f) g) h) i) j) k) dokument„.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

n

svasta…experti

Odgovori
N

Bode oci da teziste nije na ispravnosti vazduhoplova, njegovom odrzavanju i stanju u trenutku udesa.

Odgovori
K

Nele, taj STS „održava“ avione kao i verovatno svako drugi u Srbiji – nikako, ali uzimajući u obzir poznavanje situacije u vezi sa kvalitetom pilota kod nas, pre bih rekao da je VFR let u IMC uzrok udesa, odnosno ne-kvalifikovanost pilota da leti u IMC iako je na papiru verovatno osposobljen za to.

n

Za mene je osnova dobre analize fokus na svakom faktoru, zato mi je upalo u oko to što je avion, održavanje i ispravnost izostavljena. To je jedan od preduslova da se ovakve akcije rade bezbedno. Zanima me kako su ostali avioni nastavili akciju i da li je bilo neke inspekcijske kontrole pre nastavka akcije.

N

Koji transfer blama za nepismenost dokumenata u drzavnim ustanovama… mala slova za pocetak reda, pogresno pisanje datuma na engleskom…

Odgovori
A

Tipično za Balkan.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Strela na: Mađarska zainteresovana za Super Tucano

Svu tu skalameriju po ravnici ima poravnaju digitalizovani ognjevi ;). Ono sto treba jeste jos pre jak PVO uz Krasuhe i slicnim sistemima i nema da brinemo. Mađari su sa nama veca braca negoli "braca" iz zajednicke nam drzave.

05. Mar 2021.Pogledaj

Thomas H. na: [FOTO] Ministarstvo odbrane za Tango Six: G-4M deo nove postavke u kasarni Banjica 2

Lose ofarban avion. Trebali su zaposlit par maketara da postave taj avion.

05. Mar 2021.Pogledaj

Dead1 na: Izraelski PVO sistemi

Srbofil, Ja sam govorio o Izraelskom PVO, ne Arapskom. Izraelski PVO nije vazan Izraelu kao ofenzivna moc njihovog RV. Armenijski Su-25 su zastarjeli krsevi koji koriste zastarjele taktike kao skoro svi Su-25 (Su-30 nisu bili operativni). Tako i Azerski MiG-29 I Su-25. To nisu moderni avioni u ikakvom smislu. Ti avioni nece moci ni prezivjeti…

04. Mar 2021.Pogledaj

Srbofil na: Mađarska zainteresovana za Super Tucano

@Andrija Da se razumemo mi odmah, imaju nasi ljudi tehnickog znanja, ozbiljni su nasi instituti, profesori su jakog kalibra, rad je veliki, samo zavrsiti masinski fakultet u BG(na zalost nema vazd. i u NS) je za ogroman respect! Ali takvi projekti zahtevaju veoma ozbiljno znanje upravljanja projektima, tu spada finansiranje, marketing, racionalizacija, inicijalna investicija, predikcija…

04. Mar 2021.Pogledaj

Send this to a friend