Srbija će u skoroj budućnosti imati 17 helikoptera za gašenje požara a uz pomoć Erbasa opciju i za dva protivpožarna aviona

10. avg 2022

[FOTO REPORTAŽA] Fly in Ćuprija: Previše letelica na jednom mestu za previše letenja, druženja, jela i uživanja

9. avg 2022

[EKSKLUZIVNO] Aero-klub Galeb učestvuje na austrijskom aero-mitingu Airpower sa G-2A i farba ga u originalnu šemu bojenja nekadašnje VVA akro-grupe RV i PVO JNA

8. avg 2022

Studenti fakulteta iz Kraljeva, Kragujevca i Čačka dobijaju besplatnu jedriličarsku obuku zahvaljujući Ministarstvu odbrane i Udruženju pilota „Tigrovi“

7. avg 2022

[RAT U UKRAJINI] Žestoka ofanziva Rusa u Donbasu, hoće li SAD predati Ukrajini rakete zemlja-zemlja dometa 300 km, žalbe Kijeva na nemačke samohodne haubice

5. avg 2022

Severna Makedonija donirala svoje rashodovane jurišnike Su-25 Ukrajini, Ministarstvo odbrane ne potvrđuje ali ni ne demantuje informaciju

5. avg 2022

Zapadni PVO sistemi u ukrajinskom ratu (1. deo)

4. avg 2022

Rusija suspenduje sertifikate za održavanje helikoptera kompanijama u Bugarskoj i Češkoj

3. avg 2022

Znate za onaj ikonopis na Orlu iz Lađevaca? Načelnik Generalštaba je naredio njegovo uklanjanje

2. avg 2022

Američki Kongres obavešten o mogućoj prodaji 35 F-35A Nemačkoj u paketu vrednom oko 8,4 milijarde dolara

2. avg 2022

[FARNBORO 2022] PR-DC najavljuje proizvodnju VTOL dronova ali i onih sa fiksnim krilima i većim doletom

2. avg 2022

Novosti iz centralne i istočne Evrope: Češka će pregovarati o nabavci borbenih aviona F-35, Bugarskoj stiglo pismo o prihvatanju dodatnih F-16, Poljska kupuje južnokorejske FA-50

1. avg 2022

[RAT U UKRAJINI] Američka vojna pomoć Ukrajini dostigla vrednost od 10 milijardi dolara, britanski časopis Air Forces Monthly o vazduhoplovnim gubicima obe strane

29. jul 2022

Da li Ruska vojska zaista može gađati ciljeve na zemlji raketama sistema PVO S-300?

28. jul 2022

Pet zemalja gasilo je požare u Sloveniji iz vazduha prošle nedelje, Evropska Komisija kaže da su dva srpska Bela 212 obavila najviše ispuštanja vode na požare

27. jul 2022

[Novosti iz Helikopterske jedinice MUP-a] Delegacija jedinice u Rusiji na primopredaji Kamova 32, prvi let novog Erbasa na srpskim tablama, novi hangar na „Nikoli Tesli“ poprima svoj oblik

26. jul 2022

[RAT U UKRAJINI] Rusija neće stati samo na do sada osvojenim oblastima, SAD procenjuju da je poginulo 15.000 ruskih vojnika, američki planovi za buduće RV Ukrajine, ruska PVO oborila svoje borbene avione

22. jul 2022

Mislili ste da Rusi imaju komplikovane oznake svojih vazduhoplova? Analizirajmo kako to komplikuju Evropljani i Erbas

21. jul 2022

Poleteo prvi prototip južnokorejskog borbenog aviona KF-21 Boramae

20. jul 2022

Italijanska i britanska industrija najavile saradnju u programu razvoja budućeg borbenog vazduhoplovnog sistema FCAS – Future Combat Air System: Team Tempest najavlje prvi let tehnološkog demonstratora u narednih pet godina

20. jul 2022
Najmlađi piloti RV i PVO Vojske Srbije obučavaju se za letenje na Orlu
Dvosed NJ-22 25512 čiji je remont završen ove godine / Foto: Vojska Srbije

Najmlađi piloti RV i PVO Vojske Srbije obučavaju se za letenje na Orlu

Pored redovnih trenažnih letova, na aerodomu ‘‘Morava‘‘ u Lađevcima se trenutno realizuje i obuka najmlađih pilota Vojske Srbije za letenje na lovcu-bombarderu Orao, saopšteno je iz Ministarstva odbrane Srbije.

Obuku pohađaju potporučnici koji su uspešno savladali letenje na avionima Lasta i Supergaleb G-4, a po završetku Vojne akademije su raspoređeni u 98. vazduhoplovnu brigadu.

Kako se još navodi, u prvoj fazi obučavanja oni su realizovali zemaljsku pripremu za letenje koja je obuhvatala tehničku radionicu i obuku na simulatoru leta, i potpuno spremni su ušli u proces letačke preobuke.

Pretpoletni pregled aviona / Foto: Vojska Srbije

Mladi piloti sada prolaze obuku u osnovnom, akrobatskom i navigacijskom letenju, nakon čega ih očekuju samostalni letovi, borbena i obuka u grupnom letenju, kako bi bili osposobljeni za pružanje vazduhoplovne vatrene podrške jedinicama Kopnene vojske i dejstva po ciljevima na zemlji.

Završetkom njihovog osposobljavanja 98. vazduhoplovna brigada će dobiti još jednu generaciju mladih pilota u potpunosti obučenih za izvršavanje borbenih zadataka za koje je namenjen ovaj tip aviona – zaključuje se u saopštenju Ministarstva odbrane.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na InstagramuJutjubuTviteru i Fejsbuku.

Komentari

L

Зна ли се број младих пилота, да ли их има довољно?

Odgovori
А

Поштовање,
Лепо… Прелепо… милина за око. Раде свој посао… уче и тренирају!
Један савет:
Да се води рачуна о безбедности летења… јер су нам се у задњих 10 год. на Орлу десила неколико отказа техничке пророде… па да се поведе рачуна о томе. И повећана контрола.
Орао је прелеп авион… надам се да лети као Орао 2.0 још једно 8-10 година.
Поздрав.
Живела Србија!

M

Na današnji dan 1912 formirano je Srpsko ratno vazduhoplovstvo u Nišu. Sretan praznik svim pripadnicima RV i PVO.

Odgovori
N

Želim Vam da provedete svoj poziv na lepom plavom nebu u miru i zdravlju. I maksimalni broj sati naleta da ostvarite čuvajući našu decu.

Odgovori
S

Pa da docekate bar Orao 2.0.

Odgovori
J

Od proleća/leta je njihov. Prva generacija koja će se obučavati za gađanje sa VRVZovima i osmatranje kamerama na „malom Srpskom Rafalu“ .

Odgovori
a

„mali Rafal“… Vrlo realno, paralela je ocigledna… Zamalo.

Ja im cestitam i zelim da budu prva generacija koja ce se obucavati na novom LB avionu i da sa njega vezbaju gadjanje VRVZ-ima i drugim sofisticiranim UBS-ovima. Recimo M 346, ne bih se gadio, pogotovo u verziji sa AESA radarom. To bi onda bio laki lovac bombarder…

Orlovima se treba zahvaliti, izleteti jos ovo resursa sto je ostalo i mlade ljude privlaciti modernim orudjima a ne tehnoloski pola veka starim avionima, koliko god nam bili dragi i srcu prirasli…

З

@alexanto Ако мислите да је копија „рафала“, нисте у праву. „Орао“ је ушао у оперативну употребу у другој половини седамдесетих ХХ века, а „рафал“ крајем осамдесетих. „Орао“ је висококрилац, а „рафал“ ниско крилац… „Орао“ је слика и прилика британско-француског јуришника „Јагуар“, који је у оперативну употребу ушао 1968. и био у употреби до 2005. „Орао“ „тера“ Ролс-Ројсов мотор. Сарадња југословенске авио индустрије је била на високом нивоу са земљама Запада, првенствено Француском, што се види на примеру овог лепотана, хеликоптера „газела“ и, због распада земље, заустављеног пројекта првог југословенског надзвучног авиона.

a

Ti Zorane ne kapiras sarkazam? Jes’ video ono „Zamalo“?

Svakako lepe vesti.

Mene zanima zašto se Orao označava kao lovac-bombarder kada realno nema skoro nikakve lovačke sposobnosti? Doduše, u današnje vreme bi mogao da posluži da obori Barjaktara sa topovima (budući Orao 2.0 i sa r-60), ali ne verujem da piloti vežbaju za takve zadatke.

Odgovori
B

Boza m
Kao 2.0 moci ce on mnogo vise nego sto mislis. Dobija nove vodjene rakete VZ.

D

Orao je označen kao jurišnik (J-jurišni, J-22) u osnovi, mada, ako bi terali „mak na konac“ i tu bi se dalo diskutovati, ali to nije tema. Lovačko bombarderska avijacija ispoljava „lovačku“ namenu – ne po lovcima, nego po sebi ravnim ili češće, po vazduhoplovima slabijih karakteristika (transportna avijacija i helikopteri). Lovačko bombarderska avijacija je naziv za vrstu avijacije koja je odgovarao tadašnjem vremenskom okviru.

M

>> Mene zanima zašto se Orao označava kao lovac-bombarder

JNA/SFRJ marketing povampiran godine 2021. nema nikakve veze sa „lovcem“ taj beskorisni avion, autor je prosto u tom nekom filmu iz 80tih…

B

Miladojka Youneed
taj beskorisni avion?!?

Ocigledno nikad nisi video ili vedela, sta dva Orla u brisucem letu mogu da urade na zemlji. 4 Orla mogu naneti toliku stetuneprijatelju, koliku ne moze ni ceo divizion haubica.

@Boban

Nepoznatim ljudima se obraća sa Vi. Svakako sam svestan unapređenja za napade na ciljeve na zemlji. Tango six prati razvoj Orla 2.0 već godinama. I to nema nikakve veze sa činjenicom da su mu lovačke mogućnosti praktično nepostojeće.

@Dragan

Uglavnom ću se složiti sa Vama, međutim nekadašnji namenski lovci-bombarderi su bili ozbiljne mašine za borbu protiv lovaca.

Uostalom, današnji višenamenski avioni su u suštini lovci bombarderi. F16, Rafal itd. Imaju ozbiljne mogućnosti za borbu protiv drugih lovaca i višenamenskih aviona, a u isto vreme imaju velike mogućnosti za borbu protiv ciljeva na zemlji.

M

Deco, postoje stvari od kojih se pita ne pravi! Jedna od tih stvari je i J22 Orao ili IAR 93 kako su ga zvali Rumuni sa kojima smo razvijali taj, nazovi, avion. Od samog pocetka sa Orlom stvari nisu bile kako treba: Francuzi su se predomislili, nisu nam dali licencu za motor ( pocetno je projektovan kao jednomotorac), onda je vec bilo „daj sta das“! Rols Rojs Vajper iz G4, dva komada da povecas snagu, ali si usput narusio aerodinamiku. Da neduzim, krajnje je vreme da se to poglavlje zvano Orao zavrsi, okonca! Dosta je on pobio pilota sto Jugoslovenskih (Srpskih), sto Rumunskih! Rumuni, pametni ljudi, su sve svoje IAR 93 (Orlove) rashodovali jos 2003.god. a mi bi kao da ga jos modernizujemo?!?
Alo bre, Jaguar koji je pojam aviona za Orao je povucen iz upotrebe u Francuskoj i Engleskoj davne 2005.godine, a SDPR iz Orla pokusava da modernizacijom smota neke pare od drzave?!?
Ljudi, hajde da stvari pistavimo najednostavnije: da vi imate sina koji je zavrsio akademiju- postao pilot, da li bi zeleli da on leti na Orlu?!? Nivo otkaza sistema, sto manjih sto vecih, iznad proseka za vazduhoplovstvo a procenat prezivljavanja u eventualnom ratu strasno mali.
Sto se tice novih pilota, neka im drzava omoguci da lete bolji avion, zapadni ili istocni, svejedno! Zelim im svako dobro, ali u Orlu su oni samo glineni golubovi!

J

@Boža M

Kod nas se odomaćio taj naziv iz prošlosti. U vreme kada se avion pojavio, mogao je da ponese dva puta više noružanja nego Mig-21. Za trećinu manje nego SU-25 i Jaguar, ali pet puta više nego Jastreb koga je zamenio.
Ušao je u jedinice koje su se zvale lovačko-bombarderskim.

Avioni i njiove uloge su se promenili, nazivi su ostali.

Za utehu, Amerikanci i dalje imaju „konjičke“ jedinice, Kanađani imaju husare, Francuzi kirasire i dragone…

Z

Chlanovi srpske sekciije medjunarodnog radio kluba 5 Okean iz Rusije sa sedistem u Moskvi https://www.aviaham.ru/board/, povodom Dana osnivanja Spskog vojnog vazduhoplovstva, izdali su tim povodom specijalnu diplomu https://www.aviaham.ru/board/ sa rokom trajanja od 01.12.2021 do 31.12.2021 godine. Do sada ova dipoma je osvojena u 216 primeraka od raznih radio amatera iz celog sveta.
Chestitam ovaj dan svim pripadnicima srpske RV i PVO ! sa radio amaterskim pozdravom 73 !

Odgovori
a

Bilo bi lepo videti iste ove mlade pilote za jedno 10 godina, samo ne u Orlovima J22 nego u mnogo ozbiljnijim „igrackama“ koje se zovu M346-FA.

:)

Odgovori
S

Da, bilo bi odlicno Orao zameniti skolskim avionom.

D

mislim da te Italijanske igracke M346 Srbiji nisu dovoljni, mala nosivost slabe manevarske mogucnosti itd..
ja sam pre za neki SU-30/5 ili ako to ne mozemo ili ne smemo onda taj j….i Rafale F4 , nikakav EF 2000 ili F-16 ili nedaj boze F-35.

a

@Stojko i Dragan D

M346 ima u nekoliko verzija: Cisto trenazna, skolsko borbena i laki lovac – jurisnik. Edukujte se malo o tom avionu i njegovim mogucnostima, performansama, upotrebi i paleti naoruzanja koju moze da nosi. To sto ovaj avion moze u borbenim konfiguracijama, Orao moze samo u mokrim snovima…

Avion sa brzinom od 1,2 maha koji nosi nisanski kontejner, opremu za EI i PED, ima 4-kanalni FBW, najmoderniju avioniku, data link – i 16 i drugi za one van NATO-a, moderan radar koji prati i vazdusne i zemaljske ciljeve, moderne sisteme samozastite, fantasticne letne karakteristike. Sa Leonardom je moguce dogovarati i intergaciju domacih vodjenih UBS (za one koji zbog toga pate za Orlom) a avion nosi i zapadno naoruzanje kao i izraelsko. Kad smo kod Izraela: avion koji oni koriste je sve samo ne los.

Sa doktrinom upotrebe koriscenja putne mreze kao PSS ovaj avion ako se uzme u punoj konfiguraciji bi omogucio jeftin sat naleta i neuporedivo jeftinije odrzavanje od teskih frontovskih lovaca koji se pominju iz SU familije, takodje i Rafala. Za zemlju povrsine i konfiguracije Srbije – pun pogodak. Sa viseslojnom PVO vrlo nezgodan „komarac“ koji moze naneti dosta stete eventualnom agresoru.

Shvatite jedno: To sto imate teske frontovske lovce ili preskupe Rafale ne znaci neku silu kad nemate (a realno nemamo) uslove da ih koristimo u punom kapacitetu. Samim tim piloti vam nece biti nebeski asovi kad sat naleta kosta 30+ K usd i odrzavanje je preskupo. Avijacija je malo vise od BVR-a i „ispali i zaboravi“ Top Gun akcije. Za obozavaoce toga: Leonardo nudi i mogucnost upotrebe BVR raketa na 346-ici ;)

V

Ruku na srce, više bi ih volio videti u KAI FA-50 Golden Eagle, nego u M346-FA.
Naravno KAI FA-50 je po orijentaciji laki jurišni lovac.
Pre nego što se neki uhvate za motor, treba znati da je umesto motora General Electric F414 Turbofan, moguća i ugradnja motora Eurojet EJ200. Naravno treba ga razmatrati sa Izraelskim radarom EL/M-2032 ili eventualno sa najnovijim Samsungovim, razvijenim namenski za ovaj avion.
Nama bi dotični avion bio idealan i za air polition zbog povoljne cene naleta.

А

@Stojko

М-346ФА је лаки ловац/јуришник, тј. лаки ловац-бомбардер…

@Dragan Dubonjac

За замену Орлова (и са њима Галебова) нама не треба пунокрван ловац. У овој причи, Су-30/35, Рафал, ЕФ-2000, Ф-16 и Ф-35 су не одговарајући авиони за нашу ЛБА.

@Vlad

Проблем ФА-50 није мотор, већ чињеница да је то заједнички производ и КАИ-а и Локид Мартина, због чега тај авион потпада под америчку регулативу по питању трговине наоружањем макар нама био понуђен са Климов моторима и Жук радаром.

Друго, иако ФА-50 нуди далеко веће брзине због своје конфигурације, М-346 у ЛБА улози има предност због двомоторне конфигурације која њему даје већу жилавост. На осталим пољима, авиони нуде исте или сличне способности.

T

Orao moze da im bude deda

Odgovori
M

Bez starca nema udarca, stari panj vatru drzi, na starim konjima se uci jahanje itd. :-)

S

Kao raketaš iz vojske i laki PVO 20/3 ’99 ,reših da se konačno uključim u ove vaše komentare i debate.
Pratim vojno politička dešavanja od pustinjske oluje,kada mi je postalo jasno ko su amerikanci i britanci pa i francuzi ,naši veliki saveznici koji nas kinje poslednjih 30 g. Sankcije,uslovi,bombardovanje i šta sve još . Nas smatraju krivima i što smo mi uradili a i što su drugi uradili.Jedino nama ne praštaju ništa. Poslednji,trajni čin prijateljstva je i priznanje otcepljenog dela teritorije koja je naša vekovima(milenijum) .Zajedno sa separatistima(teroristima) silom i nameštaljkama su je oduzeli ti naši prijateĺji.Nema najave da će povući te odluke. Mi tu teritoriju možemo braniti (vratiti) samo vojnim putem.Zato nikako ne bih platio francuzima njihove avione 2-3 puta skuplje od ruskih jer nisu sigurno toliko vredniji a ni bolji. Ako su uopšte i bolji ,u šta sumnjam. Dalje, kao pokrovitelji terorista ,neće sigurno stati na našu stranu,pa u slučaju dizanja eskadrile za 10 g sigurno nam neće isporučiti delove i municiju da bi pucali na njih. Za jednju njihovu možemo nabaviti 2 ruskih višenamenskih i 2 školsko borbenih aviona i formirati 2 vazduhoplovne brigade sa pripadajućim potrebnim elementima a da nam ne bude preveliko finansijsko opterećenje . Uz takav aranžman bi sigurno od Rusa dobili i nešto na poklon.Znam da je francuska (inače i evropska) tehnika previše zakomplikovana i kao takva teška i vrlo skupa za održavanje. Cene su im previsoke a posebno za naše platežne mogućnosti.Na kraju ne želim da svoje teško zarađene pare dam takvim prijateljima.A poseno ne amerima ili englezima.

Odgovori
L

Tačno tako. Zapad nam nikada neće isporučiti najbolju verziju nekog aviona. Mi smo za njih mali Rusi i tačka. A o isporuci rez. dijelova, naoružanja, i remonta aparata, tek nebi bilo ništa ako bi samo nešto uradili mimo njihove volje. Dakle zaboravite zapadnu sofisticiranu tehniku, i nemojte se šicati glupostima tipa Rafale, F35, F16, i td.

m

Bravo!

I ja nisam sklon naoružavanju na Zapadu iz istih razloga.

Čak i da nam pare nisu problem, potencijalna uslovljavanja u isporuci delova, naoružanja, modernizaciji, remontima, obuci itd. su glavni problem.

А

Људи, јел сте ви свени да је од НАТО бомбардовања прошло 22 године, од пада Милошевића 21 година? Јел сте ви свесни да смо ми део тог истог запада (са више луфта додуше због Косова) де факто већ 21 годину и да би већ били део НАТО пакта да Косово није прогласило независност 2008. год? Ми за запад нисмо ни мали Руси, ни реметилачки факто на Балкану ни нешто треће већ 21 годину.

Франзуци су нам 100% отворени за све, па и за Рафал Ф4 (тако да су поједине земље запада дефинитивно спремне да нам продају најбоље верзије својих авиона Ловац)

Треће, једини начин да ми икада повратимо било који део Косова јесте уз западно прихватање такве ситуације или још боље подршку. Пример Француске која је далеко отворенија за компромисе који су далеко бољи за нас од раније нуђених решења то доказује.

Четврто, Руси једноставно немају тактичке авине за наше потребе, док су Кинези и даље непоуздани по овом питању. Само овај разлог чини западне авионе реалним решењима за наше РВиПВО.

M

@Aleksa, meni Vas komentar zvuci kao trakt NATO lobiste.

Licno imam „svega“ 28 godina, i iako sam imao svega 6 1999-e, necu im oprostiti agresiju dok sam ziv, i svoju cu decu uciti da to pamte i ne prastaju i da NIKAD nemaju poverenje u coveka sa zapada.

A kao osoba koja je (na svoju zalost) odrasla u Francuskoj, mogu vam iz licnosg iskustva reci da francuzi tj njihova vlada nije prijateljski nastrojena ni ka sopstvenom narodu, a kamoli jednoj Srbiji, koju apsolutno dozivlajvaju kao „nkeu tamo“ malu rusiju.

А

@Mmilora

Управо супротно. Ми никада не би смели да уђемо у НАТО, ем због историје, ем зато што не постоји никакав наш интерес за чланством.

Једно је памтити и поштовати бомбардовање, друго је живот у прошлости. Прво је пожељно, друго је самоуништавајуће. Свет не стоји и иде даље, зато слепа правила да неког и неке треба мрзети за век и векова не служе ничему, јер лагано сутра наш живот може да зависи од тих истих западњака, јер смо се игром случаја нашли у ситуацији да смо опет савезници.

Да да, Француска сигурно државу са којом већ коју годину настоји да обнови добре односе доживљава као Малу Русију. У политици „стереотипи“ су пропаст, зато се исти непрактикују.

M

Bukvalno klasican „ne treba ziveti u proslosti“ diskurs. Nije to neka bajkovita i daleka misticna proslost iz srednjeg veka, nego nesto sto se desilo pre jedva dvadeset godina – takoreci juce.

Isti ti politicari su jos uvek na vlasti, kako ovde, tako i tamo, i nastavljaju da isto dejstvuju – prema nama, kao i siptarskim teroristima.

Konkretan primer: za Oluju, Bljesak itd – niko ne odgovara, u skolama ne uce, a o Srebrenici kuke i motike u medijima svake godine, i uce klince u skolama kako je to „najgori genocid posle drugog svetskog rata“ (sic), sto znam iz licnog iskustva jer sam tamo odrastao.

Da ne spominjem druge okolnosti u kojima nas „saveznici“ super tretiraju, npr ponizavanje vucica koji je u „saveznickoj“ francuskoj postavljen u nekom trecem redu poput kojekakvog sluge (sto zapadu realno ijeste, no to je druga tema).

Tako da, ta prica o „drugim vremenima“ i „saveznistvom“ sa zapadom apsolutno, ali APSOLUTNO ne pije vodu, i tu nema nikakve debate, to je cinjenicno stanje.

А

@Mmilora

Проблем је што није… Али ти очигледно ниси у стању да то видиш.

Исти политичари нису на власти, али очигледно не пратиш да би то приметио…

У школама се рат у Југославији у најбољем случају спомиње у једној реченици…

Овај нови тренутак српско-француских односа је започет после тог грубог дипломатског момента…

Ја не причам о савезништву или другим временима, већ о нашим интересима. А наш интерес јесте да привучемо бар део Европе на нашу страну по питању Косова.

@Mmilora

Svaka čast na odgovorima!

Žao mi je što ljudi ne shvataju da Zapadom vlada globalistička elita koja prezire tradiciju i dostignuća Zapadnih naroda, a kamoli nas Srba.

T

Najmladji Piloti lete tu staru kramu iz doba uklete JNA.
Vi niste normalni.

Odgovori
P

Zamisli tek da lete na Migu 21 iz Vijetnamskog rata koji je „remontovan“ na ukrajinskom otpadu :)

G

Vrhunac autosovinzma je kad od ljudi koji su te bombardovali, unistili i unazadili zemlju, nasilno okupirali deo tvoje vekovne territorije,kupujes radare, tehniku i Jacas tu zemlju. Paradoks…
U bilo kakvom potencijalnom konfliktu na Kosovo, koji je uvek moguc, ti isti bi bili na strani siptara.
Zaista mislite da bi nam slali rakete i delove..?
I dalje imamo filozofe koji nisu noc proveli u vreci za spavanje, ne znaju cizme obuti a pricaju o superiornosti zapadnjacke tehnike. Mogu da drka.. onu stvar nad nekim poluzemljama, poluvojskama… general Mladic je igrao igre sa njima. Samo ono ponizenje kad Im vraca pilote ili veze vojnike. Neka poluvojska u nekoj poluzabiti…
Nek malo pokazu tu superiornost nad Iranom, Severnom korejom, Venezuelom…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Send this to a friend