Prvi Erbas A321neo isporučen KLM-u

29. avg 2024

„La Tribune“: Francuska i Srbija okončale pregovore o nabavci Rafala; Vučić: Još nije gotovo

27. avg 2024

Holandija i Austrija u Londonu potvrdile svoje narudžbine brazilskog transportnog aviona C-390 Milenijum

24. jul 2024

[EKSKLUZIVNO] Na istorijskom RV i PVO letu do najvećeg vojnog aero-mitinga na planeti: Srpski C295MW na centralnoj poziciji statike RIAT-a

18. jul 2024

Rumunskom ministarstvu unutrašnjih poslova isporučeni prvi helikopteri Black Hawk

28. nov 2023

[RAT U UKRAJINI] Velika pomoć EU Ukrajini u artiljerijskoj municiji, prvi borbeni avioni saveznika popunjavaju jedinice ukrajinskog ratnog vazduhopovstva

24. mar 2023

KLM povećava broj letova iz Beograda

24. mar 2023

Katar Ervejz i Erbas postigli poravnanje u pravnom sporu

3. feb 2023

[POSLEDNJA VEST] Vučić u Skupštini Srbije: „Kupujemo još 11 helikoptera Mi-35 sa Kipra“

14. sep 2022

Mađarski proizvođač aviona Magnus Aircraft otvorio firmu u Srbiji 

21. apr 2022

Sećanja i sukobi: Gospodine Lazanski, možda je vreme za legendu

4. avg 2021

Er Srbija prijavila neto dobit od 9,5 miliona evra za 2019. godinu

5. avg 2020

Bugarska će remontovati 18 sovjetskih raketa vazduh-vazduh R-27R kojima će naoružati svoje MiG-ove 29

24. jan 2020

DCV i RV i PVO potpisali proceduru za dodelu „Mode-S“ i ELT kodova vojnim vazduhoplovima

11. okt 2019

Did i do my homework twitter

2. jul 2019

„Prvi čovek na mesecu“ od danas u bioskopima

12. okt 2018

Direktorat civilnog vazduhoplovstva dobio priznanje od Vazduhoplovne akademije

24. sep 2018

Miloradović o detaljima nabavke kineskih bespilotnih letelica: Imaćemo bespilotne koje navode druge bespilotne koje dejstvuju po ciljevima

18. sep 2018

[POSLEDNJA VEST] „Konstantin Veliki“ predat državi na upravljanje; Preneti objekti, zemljište i osnivačka prava

22. jun 2018

Ministarstvo zaštite životne sredine na „Tesli“: Ispunjeni ekološki standardi, Podržaćemo buduće planove i inicijative

21. jun 2018
Mađarski proizvođač aviona Magnus Aircraft otvorio firmu u Srbiji 
Fusion 212 je kompozitni LSA ultralajt / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Mađarski proizvođač aviona Magnus Aircraft otvorio firmu u Srbiji 

Mađarska kompanija Magnus Aircraft saopštila je danas da je nastavila da širi svoje poslovanje u regionu otvaranjem predstavništva za Srbiju. Novootvorena kompanija u Srbiji nosi naziv Magnus Balkan d.o.o. a njena direktorka biće Dragana Kostadinović kojoj je ovo drugi angažman u nekoj kompaniji koja se bavi proizvodnjom letelica.

– Ovim korakom bićemo u mogućnosti da se intenzivnije posvetimo tržištu Srbije, ali i celog regiona. Plan je da naša zemlja bude centar operacija i glavna lokacija za poslovni razvoj, podršku već postojećim ali i budućim vlasnicima naših letelica i druge aktivnosti, kako za Srbiju, tako i za region Balkana. – kazala je Kostadinović.

Brzina krstarenja 212 modela je 110 čvorova, potrošnja auto-benzina 15 do 20 litara na sat vremena. Postoji nekoliko opcija pogonske grupe, Rotax 912 sa karburatorom ili 915 sa direktnim ubrizgavanjem koji je spreman i za negativne evolucije / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Matična mađarska kompanija, specijalizovana za proizvodnju lakih sportskih aviona, Magnus Aircraft je multinacionalna kompanija sa sedištem u Pečuju. Glavni proizvod kompanije trenutno je Fusion 212, kao i nova, naprednija verzija Fusion 213 koja je u procesu LSA sertifikacije po EASA standardima.

Tango Six je prošle godine imao priliku da isproba Fusion 212 na aerodormu Ečka kod Zrenjanina.

Magnus Balkan doo u Srbiji posluje na lokaciji Uzun Mirkova 4/1, Stari Grad, Beograd. Kontakt telefon je 065 5770051. Za Više informacija o Magnus letelicama, posetite sajt   www.magnusaircraft.com

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Za

Da li je ovo konkurencija Utvi?

Odgovori
Al

Pre ce biti Sili…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs