[INTERVJU] Kanadska komercijalna korporacija: Pomoć zemljama Balkana u finansiranju kupovina aviona i helikoptera

22. okt 2024

Er Srbija potpisala ugovore o školovanju sa deset stipendiranih kadeta pilota

15. okt 2024

Holandija i Austrija u Londonu potvrdile svoje narudžbine brazilskog transportnog aviona C-390 Milenijum

24. jul 2024

[EKSKLUZIVNO] Na istorijskom RV i PVO letu do najvećeg vojnog aero-mitinga na planeti: Srpski C295MW na centralnoj poziciji statike RIAT-a

18. jul 2024

Rumunskom ministarstvu unutrašnjih poslova isporučeni prvi helikopteri Black Hawk

28. nov 2023

[RAT U UKRAJINI] Velika pomoć EU Ukrajini u artiljerijskoj municiji, prvi borbeni avioni saveznika popunjavaju jedinice ukrajinskog ratnog vazduhopovstva

24. mar 2023

KLM povećava broj letova iz Beograda

24. mar 2023

Katar Ervejz i Erbas postigli poravnanje u pravnom sporu

3. feb 2023

[POSLEDNJA VEST] Vučić u Skupštini Srbije: „Kupujemo još 11 helikoptera Mi-35 sa Kipra“

14. sep 2022

Mađarski proizvođač aviona Magnus Aircraft otvorio firmu u Srbiji 

21. apr 2022

Sećanja i sukobi: Gospodine Lazanski, možda je vreme za legendu

4. avg 2021

Er Srbija prijavila neto dobit od 9,5 miliona evra za 2019. godinu

5. avg 2020

Bugarska će remontovati 18 sovjetskih raketa vazduh-vazduh R-27R kojima će naoružati svoje MiG-ove 29

24. jan 2020

DCV i RV i PVO potpisali proceduru za dodelu „Mode-S“ i ELT kodova vojnim vazduhoplovima

11. okt 2019

Did i do my homework twitter

2. jul 2019

„Prvi čovek na mesecu“ od danas u bioskopima

12. okt 2018

Direktorat civilnog vazduhoplovstva dobio priznanje od Vazduhoplovne akademije

24. sep 2018

Miloradović o detaljima nabavke kineskih bespilotnih letelica: Imaćemo bespilotne koje navode druge bespilotne koje dejstvuju po ciljevima

18. sep 2018

[POSLEDNJA VEST] „Konstantin Veliki“ predat državi na upravljanje; Preneti objekti, zemljište i osnivačka prava

22. jun 2018

Ministarstvo zaštite životne sredine na „Tesli“: Ispunjeni ekološki standardi, Podržaćemo buduće planove i inicijative

21. jun 2018
Sećanja i sukobi: Gospodine Lazanski, možda je vreme za legendu
Svi naši sukobi nastali su nakon ove fotografije. Čast i sreća na mom licu i neregistrovanje moje nebitnosti na njegovom / Foto: Igor Salinger

Sećanja i sukobi: Gospodine Lazanski, možda je vreme za legendu

Za razliku od Miroslava Lazanskog, jutros sam se probudio. Kasnije nego obično, uz desetine poruka prijatelja i kolega. Linkovima koji prenose da je definicija preinternetskog sektorkog novinarstva, interesantno (kao i većina dešavanja u njegovom životu) i ambasador u Moskvi, preminuo. Prvi šok je bilo saznanje da je živeo 71 godinu, delovao je mlađe.

Druge emocije, iskreno, nije bilo. Ne pronalazim se u RIP kulturi društvenih mreža gde imate nepozvani egzibicionizam emocije prema osobama koje su poznate a koje lično niste poznavali. Samo će dva komemorativna smatranja danas biti interesantna za čitanje. Ovaj moj tekst i najverovatnije tekst Dimitrija Vojnova. Dimitrije će to napisati desnije, muškije, simboličnije sa stvarima koje verovatno neće odgovarati istini. Mada, mislim da će to pre svega biti tipično interesantna i talentovana Vojnov subverzija. Adekvatan epitaf Lazanskom. Ažurirano: objavljen je još jedan vredan pažnje.

Čitaoci Tango Sixa znaju da In Memoriam tekstove na portalu posvećujem isključivo preminulim osobama koje sam profesionalno poznavao i do kojih mi je stalo. Lazanski nije spadao ni u jednu od ovih kategorija ali je u mom slučaju bio formativna ličnost. Izuzetno interesantan fenomenološki povod i na kraju, meta mojih nebrojanih mišljenja i tekstova.

Kontekst

…našeg odnosa bio je svakako sukob generacija ali na veseo i šeretski način. Lazanski naravno to nije tako shvatio. Njegov nebrušeni karakter se uvredio. Usledio je baraž u mom pravcu koji je za osnovu imao premisu da sam američki plaćena pičkica koja ni nos nije naučila da briše, nešto sere po internetu i treba je sporcki zgaziti pre prvog jutarnjeg vinjaka. Naježem se i danas od sreće i ushićenja u trenutku kada sam pročitao njegov komentar našeg teksta (u kojem smo ga potpuno činjenično demolirali btw). Sladosrašće činjenicom da si javno pomenut, što ti daje moralnoetičko pravo da uzvratiš. Uzvratio sam više puta, nastavio da uzvraćam tokom godina. Zaista je bilo zabavno.

Epilog je došao kada smo se nakon pomenutih tekstova sreli na sajmu naoružanja. Pred više ljudi me je oterao u pičku materinu i otišao. Kada to ovako napišem zvuči nedostojno i defanzivno ali je zapravo bilo agresivno, samopouzdano i po svim definicijama njegovog brenda. Ponovo sam bio počastvovan. Meni je to bilo genijalno.

Bitan deo konteksta takođe je njegova nesporna objektnivna masmedijska veličina kojom sam i ja kao mlad bio inficiran. Ne toliko da sam otišao u pravcu opštevojnog smatrača. Moje ambicije su uvek bile oivičene vazduhoplovstvom. Službovanje u magazinu naše vojske mi je pomoglo ali nikako prevagnulo. Dan danas smatram da osobi koja javno izgovori „geopolitika“ i usne nastave da mu se pomeraju treba lupiti šamar. Lazanski je ipak bio jedna drugačija vrsta brenda – mačo terenski tip koji je zapravo bio odličan esejista. Doba u kojem je stasao poštedelo ga je blamiranja samosnimanja i konstanih apdejta. Moju generaciju i sve naknadne ta kuga je zarazila i u poređenju smo zapravo bogalji koji nisu osetili šta znači otići u ratnu zonu, život dat lokalnom fikseru koji slabo govori engleski i realna mogućnost da zagineš.

Značaj

Brend Miroslava Lazanskog najkonkretnija je definicija Interneta. Sve što je postigao u životu napravio je pre Interneta. Postao je masmedijsko ime koje je toliko naraslo po značaju da je postao definicija vojske i vojnog izveštavanja. Kada neko pomene „Lazanski“ odmah se zna da se misli na vojsku, domete sovjetskih ICBM-ova i ostale netačne podatke. Kao Gugl. Ne znači ništa ali je postao glagol koji znači pretraga i više od samog termina „pretraga“.

Oldskul terenski novinar koji je, kako kaže medijska floskula „izveštavao sa ratnih žarišta“, često u sopstvenoj režiji. Odličan pisac i iskusni sektorski novinar koji je to dokazivao uvodnim pasusima svojih komentara, pred kraj života u Politici. Koja god da je tema počeo bi je uvodom o tome kad je on tu i tamo bio, kako mu je rekao taj i taj sovijetski general kojeg je (pod uslovom da to ne Guglujemo) jedino on intervjuisao.

Podjednako primitivni bili su oni koji su Lazanskog brendirali kao „dete službe“ i koji su smatrali da osamdesetih ne bi ništa uradio da ga Vojna obaveštajna nije „izmislila“. Čovek je jednostavno iskoristio trenutak i ljude za pristup koji niko drugi nema. Zapravo knjiška definicija dobrog novinara.

Internet ga je na kraju i kenselovao. Demokratizacija pristupa informacijama pokazala je da pola stvari koje je govorio i koje je znao jednostavno nisu tačne. Internet je iznedrio i razne budale koje su želele da rade isto ili slično kao on. Uključujući tu i mene.

Da je postao senior dokazao je konformizmom prilaska sadašnjoj vlasti. Bio je izuzetak i tu. Nije morao da se samoponižava kako bi isplivao. Ako tu isključimo gostovanja kod Sarape, naravno. Mada, nije da ga nije terao u pičku materinu javno ponižavajući ga, kao onomad mene. Primitivluk sarapizacije izdržao je do genijalnog kraja karijere – postao je ambasador u Moskvi.

Jedno od mojih poslednjih otvorenih prozivanja Lazanskog na Fejsu (prošlo je dosta vremena, i to je postalo dosadno) bio je piš živi. Naime, postao je ambasador u zemlji koju je, u prethodnoj sovjetskoj iteraciji, toliko filmski-odbrambeno mistifikovao. Da bi potom neki medij objavio fotografiju majstora molera koji ulaze i izlaze iz zgrade ambasade koju je svojom incijativom renovirao. Naravno da sam zlonamerno primetio da nema ništa od one atmosfere špijunskih ozbiljnosti kada moleri ulaze i izlaze sa prislušnim uređajima kako žele bez nadzora uz foto-prikaz nečega što je izgledalo razočaravajuće obično. Tom Klensi našeg doba morao je to da spreči, zavapilo je tada dete u meni.

Od pristupa i sadržaja koji niko pre i posle njega nije imao niti će imati, preko lucidne ideje da se raspad Jugoslavije mogao sprečiti zaključavanjem svih novih nacionalističkih vođa od strane Armije, putem žiriranja izbora za mis, kroz šarm kratkog fitilja prema novim internet idiotima i kulminaciju u vidu salonskog sna ambasadorovanja u zemlji koja ga je uzbuđivala.

Novinari danas su ili plaćenici, ili ne znaju ili su dosadni. Lazanski nikada nije bio dosadan.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Be

Lik je fenomen
Teska neznalica, a tako daleko dogurao.

To treba znati.

Odgovori
ae

@- Beduin- a što reči? Imao je svoju publiku koja mu je pljeskala. Znate kako se u jednoj zemlji kaže – svaki ….. ima svoje veselje. Ni pokojni nije bio iznimka.

mi

haha
tocno, sazeto sve u tri reda

da se od 90. nije slizao sa vlasti koja ga je gurala
i da nije pisao onako kako je citateljstvo zeljelo citati
prosao bi jednako kao i u prijeratnim novinama gdje je pisao – nezapazeno

cak i po drugim portalima ga ne komentiraju kao vrhunskog novinara nego kao Velikog Patrijotu

Vu

Vijest o lazi zasijenila je justos svu moju srecu zbog pobjeda u tokiju!!!Mogu ljudi da pricaju sto hoce svuda pa i na ovom portalu,ali Lazanski je do danas bio ziva legenda a od danas je vjenost!!!Jednom smo popricali na aerodromu Golubovci i to je za mene bila cast!!!Neka ti je vjecna slava Veliki Miroslave

Pr

Veoma daleko dogurao, Slobina zadnjica, pa onda preCednikova, malo propagandni rad na Sputniku i na kraju stig’o cak do Moskve…

Pe

Legenda. Tacka.

De

Čovek je dogurao dokle je dogurao. On je imao stomak za to, vi niste i tu bi bio kraj priče. Da je bio to što vi pričate ne bi ga bilo ni u USAF na letu F16 (pre xxx godina) ni u USNAVY u atomskoj podmornici i na razaraču itd itd. On je dogurao do ambasadora vi niste, pa nije lepo da lečite vaše frustracije na ovakav način – pljujući po preminulom.

Pr

Dejan, ako se meni obracate ja ne bi nikada bio clan „partije“ funkcionalno nepismenih, ulizivao se primitivnom navijacu-diktatoru i jednoj stranoj sili (sireci njihovu propagandu) da bi zaseo tamo kao ambasador. To sto je on „postigao“ odvratno je nemoralno u svakom pogledu…

ww

@Prolaznik
Možda ti ne bi da budeš ili misliš da nisi član funkcionalno nepismenih, ali fakat je da ti jesi u toj „partiji“. Kanda i u školi „prolaznik“, zato nikad nije kasno da postaneš polaznik. Za početak prvi osnovne.

Zd

Da, otišao je režimski novinarčić…

Vo

Zaista nikad nije bio dosada.
Za razliku od mnogih, bio je više nego pozitivno orijentisan ka srpskom vazduhoplovstvu.
Neka mu je večna slava i hvala !

Odgovori
Ж

Искрено , ништа нисам разумио , али ваљда је то и био циљ текста

Odgovori
Ve

Ljubomora pokrece ljude da budu jos veci bijednici.

М

Поштовани господине Веско,
Седим, промишљам шта да напишем што краће у вези ове срамоте од текста, а било која рекција осећам је да би ова ништарија од аутора схватила као да је провокацијом постигла циљ.Ви сте поентирали. Хвала вам.

NL

Ja sam poznavao coveka licno, i to ne bas kratak period. Na osnovu onog sto znam o njemu, ovaj tekst mi je krajnje degutantan, cak i da nije napisan danas (sto je totalno totalno neljudski i porazavajuce). Autora teksta ne poznajem, ali mi deluje da je komemtar Marka u pravu, tipa – daj da kazem nesto sokantno, privuci ce paznju.
Meni pre deluje da je autor taj koji je uvredjen cim ponavlja kako ga je Lazanski prokomentarisao uzivo..

Btw, ko ga (Miroslava) je poznavao licno i ko je pratio njegov rad slozice se naravno da je puno puta pricao stvari i koje su tacne i koje nisu, ali to da nije znao sta prica je ozbiljno nepoznavanje materije u svakom smislu

Đ

Bravo kolko ja poimam srpski pisac je hteo da ispadne ljudina i da mu na kraju oprosti za sve ono što je Miroslav u njemu izazivao. Zavist,Mržnju,Kompleks i razne frustracije.
Pa jebiga nemože jedna vrana na dva koca. I da ispadneš gospodin i napišeš da si ga u sebi poštovao i da si želeo karijeru kao njegovu. Ali ti kompleks to nikad nije dozvoljavao da priznas.
A ovo što si napisao s početka je izgledalo kao borba Davida i Golijata s tim da čitaoc stekne dojam da ti nisi ni jedan ni drugi već neko iz publike. Sve u svwmu maestralno potrošene reči nerekavši ama baš ništa.
Svaka čast!

Ma

Za mnoge ovde sveznalice bio je doktor nauka.

Odgovori
mi

auuuu
usporedjujes citatelje amatere i „profi novinara“

kojem je glavni adut pisanja pio u „pravilnom“ ideoloskom intoniranju i bojanju tekstova

bilo tko, tko je imalo pratio kvalitetne strane magazine kolutao je ocima citajuci njegove izvjestaje

Mi

Ono što mene najviše boli je što bilo koja vrsta logičkog ili zdravorazumskog rasuđivanja, oslonjena na činjenice pre svega, a za koju se proceni da nije u skladu sa preovlađujućim „tonom“, da ne kažem „narativom“ ( o Bože koliko mi se smučila ta reč poslednjih par godina) nailazi na jedan zid i osudu i onu čuvenu „plaćenik/poslušnik/nalogodavac“ sintagmu koja neizostavno prati svakoga ko misli svojom glavom čak i ako se samo u naznakama ,negde u pozadin,i kosi sa stavom onih koji imaju tapiju na patriotizam, a koji u večitom strahu od onoga što bi kritičko mišljenje moglo da implicira sa svim potencijalnim posledicama po njih same kao i čitav sloj ljudi ( a pre svege jednog jedinog čoveka) koji se poistovećuju sa samom državom.
To bi bilo u kontekstu Petrovog teksta.
U nekom drugom kontekstu, Lazanski je definitivno bio interesantan čovek, ogromne harizme koju je pre svega stavio sebi na uslugu i od koje je profitirao. Uistinu, zanimljiv mi je bio samo do projave prvog internet pretraživača, posle čak ni to.
I ne, to što mislim da je poslednja iteracija F16 bolja od Miga ne znači da ne volim svoju zemlju, to što smatram da smo popili batine i da smo poraženi takođe ne znači da ne volim svoju zemlju i da sam taj poraz priželjkivao. To što ne želim da poverujem u najblaže rečeno obmanu takođe ne znači da sam proevropska p****čina sumnjivih „vrednosti“.Isto tako, to što spadam u grupu ljudi koji misle da je Lazanski bio sve samo ne novinar, a pogotovo ne dobar novinar, ne znači da ne volim svoju zemlju.
Imaćemo po čemu da ga pamtimo, to je sigurno. Ja sam lično uživao gledajući ga pa makar i kada sam ga hvatao,sve češće u poslednje vreme, da iznosi pogrešne informacije. Imao je moć da me ubedi, da poverujem u to što priča.Često sam to uzimao zdravo za gotovo. Tužno je što ovo odlazi u raspravu na dan kada je čovek umro, ali pošto ni oni koji se bave etiketiranjem i podelama ne biraju ni mesto ni trenutak a iste postaju njihova univerzalna alatka nema nimalo moralnih prepreka da uđem u istu.
Zbogom gospodine Lazanski, trebalo je kod Albukerkija levo i samo malene missice kao palačinke da prevrćeš, viš da ova gvožđurija čak ni na papiru nikome dobro nije donela.
I koće sad da nam dovodi Milinketa?

Ni

Realno niko u ovom segmentu novinarstva nema tu harizmu i stil koje pariraju Lazanskom i pored svih minusa i pluseva ostavio je zahtevan zadatak mnogima, zaista veliki gubitak i nedostajace…

Odgovori
En

To ovog kretena i boli….Mogu samo reci da treba da ga bude sramota….Ej, on da se poredi sa Lazanskim….coban, sta drugo reci za ovog Petra….

Vl

Nix,
Ipak moram pomenuti Drecuna kao novinara koji mu je jedini mogao parirati ali i sa bitno drugačijem (rekao bi ozbiljnijim) načinom izveštavanja.

Mi

Sram te bilo Petre!

Odgovori
Ni

Autor teksta zaista nije svestan svoje nesvesti, a o rečniku, pravopisu, manirima i da ne govorimo. T6 zarad svoje reputacije mora da se ogradi od ovakvog „novinarstva“ ili će mu se ugled srozati u nepovrat.
Neka ti je hvala i večna slava Miroslave!

Ч

Текст више говори о писцу, него о г. Лазанском. Простачки, непрофесионалан и не интересантан. Стиди се петре.

Odgovori
Al

Kakav god da je bio Lazanski, podigao je lestvicu svim ovim nazovi novinarima koju oni za dva zivota nece dostici. Mozda je nekad gresio, a ko nije.Mozda je bio malo i narcisoidan,ali ja jos nisam upoznao nijednog poznatog novinara koji nije pomalo narcisoidan. Problem je sto je velika vecina danasnjih novinara ustvari Gugl novinari.Sa veoma plitkim obrazovanjem,bez licnog integriteta i stava. Svi oni jedni drugima dodeljuju nagrade koje nisu zasluzili. Lazanski nikada nije bio bez stava kakav god on bio. RIP

Ч

Ја сам никад нисам превише готивио Лазанског. Штавише, знам доста прича о њему, којима сад није мјесто овдје. Могу рећи да се чак нисам ни слагао са његовим коментарима и философијом, али …. написати овакав текст, овако ниско пасти и пљувати по мртвом човјеку који ме може да се брани, може нико други до кукавица какав је Петар Војиновић. При том треба нагласити да је популарност своје странице подигао управо на људима сличним Лазанском, почев од Суада Хамзића па надаље. Сам није способан објективно да извјештава, а ни правопис ми није јача страна. Дно дна једног смрада који је умислио да је неко и нешто.

Mi

bio mi je zanimljiv i volio sam pogledati njegove emisije i čitati tekstove

Odgovori
Pa

Vaistinu nigde nije snaznije pljuvan nego ovde.
Radio je ono sto je voleo, i bio veoma uspesan u tome, a bio je jako dugo novinar.

Odgovori
So

Ako ti je reko :)

Odgovori
Pe

Korila koza ovcu sto joj se vidi…
barem kada je u pitanju „placeno novinarstvo“ (da ne kazem placenicko/osvetnicko)

Odgovori
K

Ovo mahnito branjenje jednog takvog anti-novinara, lažova i narcisoidnog manijaka u ime nekakvog njegovog velikog srpstva i navodne karizme je tuzan pokazatelj na sto je Srbija svedena.

Pr

Bio je deo odrastanja većine klinaca (ako ne i svih) sa ovih prostora koji su se interesovali za vojnu tehniku.
Lično sam ga idealizovao, poput roditelja, do nekog perioda kad počnete ga hvatate kako pravi veće ,,greške u koracima“ po pitanju poznavanja i prepoznavanja iste te vojne tehnike, a koja je prolazila kod većine laičke publike (u koju svrstavam i sebe).
Neki su ga voleli i cenili, neki ne.
Neki nisu ni prestali, a neki su ga prerasli poput muzike koju slušate u jednom periodu odrastanja i posle više ne.
Ali, mislim da većina nije bila preterano ravnodušna na njegovu pojavu i izjave, bilo da se sa njim slažu ili ne.
Zbogom Gospodine Lazanski!

Odgovori
А

Рођаче, па ни под прозор му не можеш пљунути…

Odgovori
St

Sumnjao sam da je i tangosix ustvari srBski portla za merenje duzine, kad ono stvarno ispade da jeste.

Odgovori
Ga

Pakost i ljubomora izbijaju iz svakog slova ovog tuznog teksta. Nedoraslost situaciji i tuzno zapisavanje portala, “moje je I mogu da pisem na njemu sta zelim”…?
Pored edukacije, iskustva I objektivnosti o kojoj Vojine ti mozes samo da sanjas, Lazanjski je bio internacionalna institucija. Istrazivac, terenac, operativac I medjunarodno priznat strucnjak i analiticar. Sa pristupom mestima o kojim ti mozes samo da sanjas. Umesto sto si ga aktivno mrzio, mogao si od te gromade ponesto i da naucis.
Sa tvoje strane preambiciozno je I staviti tvoj lik i delo u isti kontekst sa njegovom ekselencijom.
Ukoliko nisi ustao dok si pisao svoj jadni osvrt, napravio si gresku ne prema Lazanjskom, nego prema struci i ljudima koji vole vojnu analitiku kojoj nisi dorasatao…
Pocivaj u miru Gospodine Lazanjski!

Odgovori
Ma

Misko
Ako je komentar upućen meni ne odnosi se to samo na čitatelje amatere (mada ovde pišu pojedini kao da su konstruktori u nekom vazduhoplovnom birou) već se komentar odnosi na sve koji pljuju po Lazanskom bez ikakvih razloga. Neki su vukli šerpe i loncice igrajući se u pesku dok je laza komentarisao vojnu tehnologiju i bistro geopolitika. Danas su veliki stručnjaci za vojna pitanja uz tastere čitajući internet. Za cenzure na ovom portalu da ne govorim. Niko nije savršen i Laza je imao svoje greške, provale nazovite to kako hoćete. Za ovaj tekst nemam reci. Potpuno neprofesionalno I sramno.

М

Ја се заиста надам да је ово само грешком пуштен текст са Петровог налога… Толико непрофесионалности, неозбиљности, уличарског ‘понашања’ и подцјењивања одавно нисам прочитао од неког аутора на неком озбиљном порталу.
Ово је крајње дегутантно писаније али не искаче много из шаблона у који је у последње вријеме упао његов аутор. Шта се десило не знам, али очигледно да „слава“ некима помути разум… Штета.

Zo

Postovani Petre,

dozvolite da iznesem misljenje o Vasem tekstu – o tekstu koji odrazava vise slabosti i mane savremenih novinara koji zbog svojih godina ne mogu, a izgleda i ne zele da se udube u to kako je izgledalo novinarstvo pre interneta. Zbog toga Vas tekst ima deficit koji umanjuje Vas nivo a vredjanje i ruganje Lazanskom, sada mrtvog, samo pojacava taj utisak.

Mozda niste bili u prilici da citate tekstove Lazanskog iz vremena Poleta koji su bili u svakom pogledu osvezenje, novina i pocetak trasiranja veoma specificnog novinarstva na cijim temeljima je sagradjen i ovaj portal.

Taj put je trasiran i dobrim delom utaban od strane Lazanskog da vi, mladji, sposobniji i pametniji od njega (ovo je bez ironije) mozete da nastavite. Zato je Vas tekst nedostojan jer silji onu stvar na mrtvom 71-godisnjaku!

Odgovori
Pe

Opis interesantne epizode iz Poleta (ne znamo da li je istinita doduše) linkovan je naknadno u pretposlednjem pasusu teksta.

Zo

Neverovatan djon imate! Sad sam pazljivije pogledao naslovnu fotografiju, sta reci, sudeci po tekstu ispod slike izgleda da je u Lazanskog bila uprena sacmarica (koja nije vidljivija na slici) da bi se slikao sa Vama!

Vl

Zoran Petrov,
Poštovani gospodine, očito je da ne pratite rad i novinarska dostignuća gospodina Petra. U celom tekstu ne postoji ništa vredno što bi mi privuklo pažnju osim, možda, tvrdnje kojom se gospodin Petar dotaknuo činjenice da je danas skoro svaki novinar na ovaj ili onaj način plaćenik. Valjda on to i najbolje zna jer kao osvedočeni lovac na klikove, jelte, dobro poznaje ekonomiju interneta tj. da isti može da donose lep novac ako se nešto napiše na pravi način. A svi mi dobro znamo šta danas prolazi. Pa zašto onda da se propusti prilika da se jednim udarcem ubiju dve muve, tj. poleči ranjena taština (koja je sudeći po tekstu bila ozbiljno uzdrmana) i uzgred zaradi neka canja?

sa

U pravu ste!

Odgovori
B7

Ovaj tekst vise govori o neizlecenim kompleksima feminiziranog novinarcica P.V. !

Odgovori
ni

autor i urednik, bio i ostao pusika mala!!

barem iz kuce da je poneo deo elementarnog vaspitanja

Odgovori
Mi

Rado pratim vas portal,ali pisati tekst na ovakav nacin je u najmanju ruku neukusan.Neka je laka zemlja Lazanskom i pocivao u miru.

Odgovori
Б

Предлажем да се установи новинарска награда за војно-политичку аналитику под називом „Мирослав Лазански“. Разуме се, искомплексиране и љубоморне кепец креатуре (препoзнаће се) тешко да ће бити у прилици да добију ову награду.

Odgovori
Pr

Odlicna ideja, ja predlazem da se akademija mladih lidera „partije“ nzove po njemu.

Pi

Malo znanja, više neznjana, uz šmekerski nastup, puno marketinga i voila…nastade legenda. Jbga trebalo je i to umeti, ne može to svako…
Petre pretera ga brate, previše (negativnih) emocija….nekako zajedljiv epitaf.

Odgovori
Pr

I sta sad, dohvatili ste se neke „epizode“ odnosno vaseg subiejtivnog zapazanja od pre sto godina i time pokusavate da difamirate autora? Zalosno. Uzgred, i bivsi ambasador se jednom bio ograbao za let u Mig-29, dakle kao civil. Koliko se to naplacuje u Rusiji turistima? Par desetina hiljada ako se ne varam…

Odgovori
St

Miroslav Lazanski je jedan od faktora koji su pre 15tak godina formirali moje interesovanje za vojne teme i vojnu tehnologiju. To je dovoljno.
Ko zeli tacne podatke nek se potrudi i nek ih sam iskopa, i to je veoma zabavna aktivnost. Zbogom Gospodine Lazanski.

Sto se ovog portala tice, gledacu ko je autor pre nego sto citam…

Odgovori
Vl

Stefan
Da, u pravu ste, s time da se ne bi složio sa autorom teksta da je potpuna afirmacija Lazanskog uslovljena sa pojavom interneta.
Odrastao sam u 80-im godinama prošlog veka i svako od mojih savremenika može samo da se složi da je Lazanski i u to vreme bio neko, ko je nama kao klincima još tada probudio interesovanja koja negujemo i danas. Još se sećam njegovih izveštaja u Top Gan fazonu i kako sam se nakon čitanja istih oduševio kada sam na kioscima ugledao album sa sličicama koji obrađuje tematiku avijacije.

De

Neko ga je voleo, neko ne. To je stvar licnog afiniteta. O pokojniku sve najbolje. Bio je prica za sebe, kao Milojko Pantic za fudbal. Nekada je lupetao ali je imao smek za to sto radi.

Odgovori
Pa

za kraj poseta T6…
imati mogucnost pljuvati po bilo kome ne cini nekog boljem novinarem. ipak, imate jos par decenija da pokusavate

Odgovori
Dz

Kao klinac, sa velikom pažnjom i poštovanjem slušao sam njegove TV nastupe, čitao kasnije kolumne u Politici za koju je pisao. Naučio na taj način neke osnove o avijaciji koja nas sve ovde okuplja. Dobar poznavalac ruske vojne tehnike i vojne doktrine (da je umeo da lupa, pogotovo poslednjih godina, umeo je). Sticajem okolnosti upoznao sam ga negde 2015 te godine, šmeker, nije ni čudo što je p….. onolike manekenke. Ušao je u politiku jbg, da ostvari neke svoje neispunjene i nedosanjane snove, to sam mu kao i mnogi zamerio. Rezime svega, ostavio je neizbrisiv trag u srpskom novinarstvu pogotovo u delu koji se tiče komentarisanja vojno političkih tema i isključivo vojnih tema. Žao mi je što ga više nema. Mislim da ovakav tekst sa subjektivnim i donekle vulgarnim izražavanjem (u trenutku kada je čovek preminuo) ne priliči portalu T6 ni Vama Petre kao uredniku. Reći će neko, u zaključku ste ipak pohvalili i pozitivno predstavili njegov rad, okačili zajedničku sliku, ali potencirati kako ste ga spustili u tekstovima (iako jeste u pravu), neukusno je.

Odgovori
Pe

Ne toliko vezano za ovu temu ali stava sam da „o pokojniku sve najbolje, nije vreme sada odmah“ i izbornu tišinu treba ukinuti. Neodriživi fenomeni za brzinu doba u kojem komuniciramo.

Dz

Ne radi se Petre o brzini komunikacije, već o sadržaju.

Me

Radi se o tome da treba biti covek a za vas je izgleda nemoguca misija!
Laka mu crna zemlja!

Ne

Posle ovog teksta na tangosix vise necu dolaziti. Pisac teksta vise je rekao o sebi nego o njemu.

Odgovori
М

Придружујем се. Тражићу друге изворе информисања у вези са авијацијом. Покушавам, али не могу да се сетим срамотнији текст од овог који сам у животу прочитао. Ниси се ти Војиновићу пробудио за разлику од Лазанског. Ти си овим текстом као човек умро, а Лазански ће и даље да живи.

Am

Nije prvi put, a malo je mučno bilo čitati, jer prvo nisam shvario da je Lazanski umro.

Čemu ovo? Slično kao pljuvanje Koraća. Jedan voleo sport drugi vojnu tehniku. Obojica bili strastveni i jedinstveni. Na momente loši i neshvatljivi – hvala Bogu da su takvi bili. Više ih cenim nego ove moderne NPC-ove. Zar slobodu doživljavate kao sovjetski komunisti, da nikada ne čujete suprotno mišljenje koje bi vas moglo povrediti?

Nije fora u tome da se prenese svaki podatak. Fora je da se gledalac zainteresuje za ono što gleda i da ako želi, potraži podatke i nadmaši novinara.

To NPC novinari iz 2020-ih ne mogu nikako da shvate.

Živeli jedinstveni i neponovljivi ljudi, drago mi je bilo slušati i Lazanskog i Duška Koraća. I Trampa!

Г

@Aматер
Интересантан термин, НПЦ новинари. Одличан за дефинисање данашњих новинара из било које области.

Dr

Ovo mu sad dodje kao neka grupa terapija? Izbaci sve frustracije iz sebe, bice ti lakse? Da li je tekst pripreman mesecima i godinama ili je pera autora izasao u ovih par sati od kako je objavljena tuzna vest o smrti gospodina Lazanskog?
Kako god, sad je ostalo upraznjeno mesto na sceni, uz malo elkoventnosti i sarma eto ko ce da zameni starog smekera Miroslava, polustrucno ili strucno komentarise naoruzanje i vojnu opremu, sajmove i aeromtinge, grebe se za letove borbenim avionima kao sto neko vec rece, posecuje razna svetska ratista, mala i velika, i iz daljine i blizine pravi reportaze za internet portal, ko zna, mozda se jednog dana dogura i do mesta u ziriju izbora za mis ili ambasadora u prijateljskoj zemlju, makar africkoj.

Odgovori
А

Слава и милост великом Лази! А овакав „текст“ не приличи особи која себе сматра новинаром…човек је био на носачу авиона када ви нисте ни знали шта је авион! Заиста срамотно за Т6 који годинама пратим…

Odgovori
Mi

Čemu uopste ovaj tekst?? Na ovakav način prozivati čoveka koji je umro danas! Ovo je nekada bio ozbiljan portal. Ok, ne volite Lazanskog, imate neke svoje razloge ali zadrzite to za sebe.

Odgovori
Pr

Tangosix ekipa je dobro obavila pripreme za ulazak u neki rijaliti program? Odlicno ce se uklopiti.

Odgovori
Š

Ha, tekst je u suštini vrlo pozitivan, ali vidim da velik broj komentatora to ne shvaća…

RIP Lazanski, ti koji si dao punu smisao izreci „da ga nema, trebalo bi ga izmisliti“.

Odgovori
Pr

Tekst je pozitivan, da. Samo patrijotsko citalacko/komentatorsko krdo nema sposobnost apstraktnog razmisljanja pa ne shvataju…

Sr

@Strumfgoda @Prolaznik
Pitao sam se sta ce biti trajne posledice ratova(pored onih ljudskih i ekonomskih gubitaka). Izgleda da su posledice dosle nakon par decenija izlaganja ispiranju mozga od strane nasih nam drzava. Pa se tako ne moze razdvojiti realnost od mitova, kao ni drugacije misljenje od izdaje. Sve se to stopilo u jedno u mozgovima nasih sunarodnika, koji nisu ni glupi, ni bezobrazni, ni zlonamerni, samo osteceni.

Pa tako je u Srbiji VJ pobedila NATO i ceo svet je protiv nas, u federaciji BiH je Vuk Karadzic ukrao pismo i gramatiku od bosanskog pisma, a gradjanski rat je agresija, u HR je Tesla Srbin i rat protiv slabo naoruzanih lokalnih stanovnika se prikazuje kao pobeda nad Sovjetskim Savezom, Makedonci su Anticki Grci, a Crnogorci(ovo me vec pogadja na licnom nivou) nisu nikad bili Srbi i Nemanjici su izvrsili agresiju na CG jedno 1000 godina pre njenog nastanka. Pa tako je i Petrovo iznosenje licnog iskustva neki napad na mrtvog coveka, a novinar sa polu-politickom karijerom(koja jeste za duboki respekt) se poistovecuje sa Zivojinom Misicem i dize u neku svetinju…..

Slovenci sa cudnim pogledom gledaju na svoju familiju i samo su se distancirali sto dalje, promenili brave na kuci i telefonske brojeve, mozda i adresu, praveci se da nas nikada nisu ni poznavali, a imaju razlog i zasto……

U sustini, gospodin Lazanski je kao sto tekst i kaze, bio veliki smeker, snasao se dobro, voleo svoj posao, ali je znao biti drzak i pun budalastina. U ostalom, internet je humanizovao sve nase „idole“, jer ne mogu kao nekadasnji da budu „bez mana“, jer ih lako saznamo.

Pr

Srbofil, pokojnik je jedan od ucessnika u „udruzenom zlocinackom poduhvatu“ koji je rezultirao upravo u stanju koje opisujete (virtuelna stvarnost sa agresijom na svakoga ko nije na liniji).

Interesantno je da mu dobar deo komentatora navodi kao vrlinu sto je video sveta, znao da se snadje, bio harizmatican i sl. Pa mislim… bio je i caln SNS-a, poslanik u parlamentu i na kraju ambasador u jednoj od 3 najvazije drzave na svetu. Kako se ovo sve postize u danasnjoj Srbiji trebalo bi da je svakome poznato.

Vl

Srbofil,
Morate ipak priznati da je Lazanski bio veličina još u 80-tim godinama prošlog veka i da se zahvaljujući njemu brdo klinaca iz tog vremena (među njima i ja) razvilo interesovanja koja negujemo eto i danas. Jednostavno, njegov Top Gan fazon nas je tada kupio…
Što se tiče ispiranja mozga, kako vreme prolazi, sve više sam ubeđen da su nama (tada mladima) u Srbiji prali mozgove u mašinama proizvedenim u USA i GB uz dodatak nemačkog deterdženta. Tada sam mislio da je Slobina mašinerija zlo neviđeno, zdušno se borio protiv njega, ali sam se „otreznio“ nakon 2000-tih i shvatio kakva sam ovca bio.

Go

Među novinarima ima i sitnih duša a za tu činjenicu očigledan je dokaz iskompleksirani autor ovog bednog uradka!

Nek je pokoj duši Velikom Miroslavu.

Odgovori
mi

nakon ovog teksta iz protesta vise necu dolaziti na tangosix… totalno razocarenje

Odgovori
mi

strasno
netko se usudio glasno reci da je tvoj idol, kojeg si slijepo slijedio u stvari – jedna velika predstava za narod
bez stvarne vrijednosti
ali,
kakvi ljudi pobjedjuju na izborima – razumljiv stav prosjecnog covjeka

Г

@Мишко
Још те боли ово? За очекивати је. Ипак вам је испомерао буље у сред Загреба. https://youtu.be/d86eGQ4-0pI

Sh

Da je nekim slučajem situacija ispala drugačije, i da se Lazanski jutros probudio, a ne ti.
Lazanski ti ne bi posvetio ni sekund svog vremena. Verovatno te se nije ni sećao. E tu je razlika između vas dvojice.
On je bio neko, kakav god da je bio.
Ti si Perice nadobudni niko.
Pa ti briši komentare Perice slobodno. A na Jarku se vidimo

Odgovori
Av

Neukusan tekst u pogrešno vreme, sramota za t6. Do sad sam vas smatrao profesionalcima.

Gu

Tekst je odvratan,nevjerovatno odvratan.
Ljubomora,zavid,cinizam pršti na sve strane u ovom tekstu a čovijek je preminuo,znači užas.Ovo nije novinarstvo,ovo je splačina,bljuvotina.
A što se tiče Laze…niko i nikada neće mu biti ni ono crno ispod nokta na prostorima ex Yugoslavije.
I ne morate objaviti ni ovaj tekst,nije vam prvi put,što opet govori o vama i vašem „viđenju“ novinarstva.

Odgovori
Ne

Sram te bilo za ovakav tekst. Nije ni čudno što te oterao u pičku materinu. Nula si od čoveka.

Iv

Sjajan, iskren tekst. Na pravi način opisuje ovog koloritnog saradnika vojne službe. Nek mu je laka zemlja!

Odgovori
Iv

Gde Lazanski bio i sta je video 99 posto ljudi nece biti i videti,A video je tehnike sto u Srbiji sigurno niko nije video.Bio je faca i smeker, i nema ko nije cuo za njega.Uzivao sam da gledam njegove emisije na sputnjiku.Tesko ce neko dostici njegov nivo realno.

Odgovori

Иако је знао да изнесе по неки нетачан податак поставио је темеље једне специфиче гране новинарства. Код доброг дела људи управо је он подигао интересовање за војне теме. Имао је неку специфичну енергију и харизму. Позитиван лик у суштини, родољуб. Овакав ваш текст ће код доброг дела читаоца бацити сенку на све оно што сте сјајно радили ових година. Одлучили сте да за собом оставите мрљу а не траг. Збогом Лазо.

Odgovori
Л

Крајњи примитивизам и огољена љубомора чланкописца.
Ово је autoнекролог сопственој личности.
Промените наслов из ваздухопловни портал Србије у оно што јесте – ваздухопловни портал НАТО пакта за подручје Србије.

Odgovori
Lo

Žao mi je Miroslava Lazanskog. On je stvarno bio veličina. Pratim odavno njegov rad. Sve njegove emisije sa Momčilom Milinovićem sam gledao i slušao više puta. On će sigurno ući u istoriju našeg novinarstva kao jedinstven slučaj.
Petre ako si imao nekih nesuglasica sa njim trebao si to zadržati za sebe. Nisi trebao baš ovako da nastupiš, ali tvoja odluka. Nemoj sebe da stavljaš u isti koš sa Jelenom Milić, Čankom i drugim sličnim njima kvazi srbima koji su danas bili najsrećniji ljudi na svijetu kukava im majka.

Odgovori
ve

Obzirom na svoju ‘velicinu’, Petre, koju si pokazao i ovoga puta, imam jedno pitanje: da li ces ikada napisati iskren tekst o Er Srbiji – a ne one tekstove za koje uzimas sitnu paricu da bi ih reklamirao. Onaj ko te prati i tvoje tekstove, sada moze lako da zakljuci kakav si licemer.
Ima i drugih portala, na ovaj vise ne moram dolaziti.

Odgovori
Ra

Pišče teksta dobili ste neprijatan zadatak od gazde.
Da serete po samom sebi.
A što tako ishitreno, ogoljeno?
Gazdi je na loše krenulo. Najbolja svetska avijacija, neprevaziđena kopnena sila itd beži iz Avganistana.
Pobedili je goloruki mučenici.
Puče front, iz helikoptera vise manekeni usranih gaća ko u Vijetnamu. Sada takvi kao vi beže za poraženom vojskom.

Odgovori
Sa

Ma njemu je n1 i Djilas gazda sigurno je uzeo neke pare da pljuje mrtvog čoveka.Evo ja mu želim da sa tim parama uplati kurs lepog ponašanja jer je ovo katastrofa čak i za njegove gazde…

Mi

@ Amater, Grga … zaniljiva kvalifikacija, skoro da me je nasmejala da sve oko nas nije tako beznadežno pa se i ovo NPC nakako uklapa u ambijent. Samo je još tužnije što postoje i druge većinske kategorije medijskih radnika ( nekako više volim taj izraz , novinara je ipak malo) za koje su ovi iz NPC grupe Pulicerova liga. Ne može svako da bude novinar, ali medijski radnik definitvno da.

@ Amater „Nije fora u tome da se prenese svaki podatak. Fora je da se gledalac zainteresuje za ono što gleda i da ako želi, potraži podatke i nadmaši novinara.“
– Nije fora u tome da se prenese svaki podatak ali je baš onako kul fora
da ono što se prenese bue tačno. Ja sada ne bih dalje da elaboriram, i kada smo već ovde, da ne idemo daleko, evo možemo naći ljude koji se pre svega sa izarazitim poštovanjem odnose prema činjeci i načinu na koji je prenose na ovom portalu.

Mi

@Radoje,Saša … izvinte sada,ovo je trebalo bit odgovor nekome drogom.Al kad sam već tu : Jebote koliko vas ima…

С

Занимљиво ми је колико је читалаца површно прочитало текст који је аутор написао. Ја сам га прочитао, пажљиво и то два пута. Не видим да се аутор попљувао по Лазанском. Напротив. Шта аутор каже? (моје схватање текста).
Ако кажеш Лазански свако на подручју бивше Југе зна ко је и чиме се бави.
Био је прави новинар.
Био је шмекер.
Био је харизматичан.
Био је прзница.
Као типичан наш човек у све се разумео и кад заиста није.
Био је велики патриота и Југословен провенствено.
Био је човек- са свим својим врлинама и манама.
Оставио је траг који још дуго многи неће дохватити.
Почивај у миру Лазо.

Odgovori
Ma

Pa nije bitno da se razume tekst, najbitnije je da se prvo optuži da je Đilasov/američki/ovog-onog poslušnik,plaćenik itd…

Pe

Ja razumem da je pokojni g. Lazanski imao određeni imidž koji je brižljivo gradio – imidž žestokog reportera koji je znao svašta o vojnoj tehnici, boravio na raznim svetskim ratištima i radio ekskluzivne intervjue. I to je u redu. Međutim, zbilja su degutantni pokušaji da se od tog čoveka sada pravi neka intelektualna gromada. Njegovi politički uvidi bili su uvek trivijalni, da ne kažem na nivou kafanske rasprave. On je možda bio šmeker kako neki kažu (mada je za moj ukus bio isuviše sirov), ali je pre svega bio deo onoga što se danas naziva selebriti kulturom, iliti neko čije je javno delovanje uvek bilo na granici novinarstva i estrade. Takođe se slažem s Petrom da je dosta više te mantre ‘o pokojniku sve najbolje’. U svetu kada umre javna ličnost očekuje se da će mediji objaviti tekst koji će dati sveobuhvatnu pa i kritičku analizu života i dela te ličnosti a ne neki nekritički hvalospev.

Dr

@Marko po tekstu koji je napisao on to definitivno jeste.

Go

Sram te bilo Petre. Imao je Laza svojih gafova ali je makar sluzio vojsku za razliku od tebe. Nikada, ali nikada od tebe covek. Samo komplexas. Ja se ispisujem sa ovog portala. Zbogom T6.

Odgovori
de

Svi novinari, kada se pomene ime Miroslava Lazanskog moraju da ustanu. Oni koji se bave vojskom i vojno-političkom situacijom da stoje najmanje tri minuta.

Čovjek je izmislio ovaj… žanr u bivšoj SFRJ. Pogledajte njegov CV, a pogledajte vaš. To što znate poneki podatak, a on ga promaši ne znači da je on loš a vi pametni.

Odgovori
En

Auuu, kakv ti idot moras biti da napises ovakve gluposti o jednom Lazanskom. Pa covek je napravio u zivotu vise nego sto ces ti i kad, a pritom kakav je smeker, o tome tek ne treba trostiti reci…nisi mu ni do kolene slepce….

Odgovori
Po

Par pozitivnih komentara i neiskrena, proracunata samokritika („razne budale…., ukljucujuci tu i mene“) vesto provucenih kroz tekst da bi smisljeno umanjile gag-efekat koji pljuvacina po nekome ko je upravo umro proizvodi kod citalaca, ne umanjuju bescasce i beskrupuloznost autora.
Lazanski jeste u poslednjih 10-15 godina posatao karikatura samog sebe od pre 25-30 godina kada je bio u punoj stvaralackoj snazi i kada je mnogima on nas ovde okupljenih probudio interesovanje za vojnu tehniku i vazduhoplovstvo. Medjutim, nepreciznost njegovih cinjenica, pomalo neotesan stav, pa cak ni sraman politicki angazman (u kome se cak i nije potpuno srozao kao mnogi drugi), ne opravdavaju patolosku zaslepljenost i potrebu da se mrtav covek koji ipak ostavio sveukupno pozitivan trag u vojnom novinarstvu, razvlaci po blatu. Nagadjam samo, ali verovatno bi bolji tretman na ovom mediju imao i ne bi mu se kopalo po svakom pogresnenom kilometru dometa ICBM-ova, da je hvalio „evroatlanske integracije“ i organizovao srdacne doceke posada USAF-ovih 40 godina starih kanti za vazdusno pretakanje goriva na batajnickim aeromitiznima….

I za kraj, kao sto autor kaze: „Novinari danas su ili plaćenici, ili ne znaju ili su dosadni. Lazanski nikada nije bio dosadan.“
Nastavak pasusa bih ovako nastavio: Takodje, autor teksta nikada nije bio dosadan i vrhunski je poznavalac cinjenica, sto ostavlja samo jednu od tri opcije koje je sam naveo….

Odgovori
To

Bukvalno čovek prosečne inteligencije koji ume da čita ako pročita i naslov teksta vidi da autor istog odaje poštovanje gospodinu Lazanskom i pored toga što su se oštro razmimoilazili usled generacijskog jaza. Stvarno je zabrinjavajuće videti u komentarima ovoliko ljudi koji umeju da čitaju i pišu a da nisu u stanju da razumeju sadržaj jednog prostijeg teksta na maternjem jeziku. Godspeed Miroslave nedostajeća tvoj glas idućeg maja!

Odgovori
Pr

zabrinjavajuće videti u komentarima ovoliko ljudi koji umeju da čitaju i pišu a da nisu u stanju da razumeju sadržaj jednog prostijeg teksta

Mislim da je to ono sto se zovu funkcionalna nepismenost.

Am

Njegov nebrušeni karakter se uvredio. Usledio je baraž u mom pravcu koji je za osnovu imao premisu da sam američki plaćena pičkica koja ni nos nije naučila da briše, nešto sere po internetu i treba je sporcki zgaziti pre prvog jutarnjeg vinjaka.

E ovaj jutarnji vinjak…

An

Jos jedan krajnje degutantan tekst. Par pohvala da bi se opravdalo pljuvanje po coveku na dan njegove smrti je uzasno. Na pravo mesto te je poslao Lazanski…
Rekoh vec jednom, ali oprostih, da cu zauvek prestati da dolazim na T6 zbog tebe, ali sad kad vidim ovu gomilu nepostovanja…. Sto bi rekli ameri, good riddance, dosta mi je stoke kao ti.

Dj

Lepo ti rece – „coveku prosecne inteligencije“! Ipak, izgleda da je malo vise od prosecne potrebno da bi se pronikla zla namera, lecenje kompleksa iz mladosti dok je bulja bila puna simika na svakodnevnoj bazi, i bolesna zelja za samodokazivanjem provlacenjem kroz mulj coveka koji je mrtav tek par sati.
Sa autorom se slazem da o pokojniku ne mora obavezno „sve najbolje“, ali sem ako pokojnik nije okoreli zlotvor koji je losim delima obelezio svoje bivstvovanje na ovom svetu, ne mora se ni srati po njemu. Urednik i vlasnik (?) portala izgleda Lazanskog podsvesno stavlja u tu kategoriju iako pokusava da ga prikaze u tu-i-tamo pozitivnom svetlu. Njihov „sukob“, ciju genezu ovaj opisuje pokusavajuci pateticno da opravda svoj kerberski stav prema starijem kolegi, je ustvari nepostojeci sa strane Lazanskog koji se brani od nicim-izazvanih napada. Taj sukob je bezbroj puta opisan u religiji, mitologiji, istoriji knjizevnosti, pa i urednikovom omiljenom Holivudu – mladi narastaji ne mogu izbiti na vrh dok ne izvrse „oceubistvo“ i ritualno ne ubiju starog „kralja“ i tako preuzmu tron. Petrov stav prema Lazanskom u poslednjih nekoliko godina upravo odrazava ovaj proces. Iako je vec posle prvih nekoliko tekstova pre nepunih 10 godina bilo jasno da Petar svojom inteligencijom, preciznim cinjenicama (potkrepljenim gomilom linkova na izvore informacija), i britkim novinarskim perom/kursorom ubrzano preuzima primat na polju avijacijskog novinarstva i informisanja, to nije bilo dovoljno. Bilo je potrebno „ubiti“ dotadasnjeg neprikosnovenog „kralja“ u ovom polju. E, sad, i to bi bio prirodan proces i ne bi bilo nepravo da Lazanski izgubi autoritet na polju avijacije nakon prvog-drugog T6-ovog ukazivanja na njegove greske. Medjutim, posle nekog vremena bilo je zaista mucno gledati kako T6 pocinje da se ostrvljuje na Lazanskog u svakoj mogucoj prilici, lovi mu greske na svakom nastupu i tekstu, i pocinje da prakticno ponizava coveka koji je zapoceo jedan pravac, i nije uspeo da iznese teret hiper-informisanog i 100% digitalnog 21. veka. Zasto? –>> GOTO10.

Cak i kada pri ponovnom citanju pokusamo da pretpostavimo da je sve ovo ipak jedna nespretno napisan, ali sportski, posmrtni omaz rivalu, recenica u kojoj pise „u kojem smo ga potpuno činjenično demolirali btw“ izrecena na dan covekove smrti, ipak na kraju razotkriva gnusan karakter autora.

I ne, necu prestati da citam T6 kao sto mnogi odavde izjavise, odavno sam to odlucio. Deo novinarstva koji se bavi izvestavanjem o cinjenicama i analizama je bio i ostaje vrhunski („give credit where credit is due“). Ali vrednosni i ideoloski principi urednika i tekstovi kroz koje isti provejavaju, vec godinama je jasno su za zaobilaziti u sirokom luku.

NK

Djuka bizon,

Gospodine, svaka Vam cast za napisano.

С

Tomcat…..У праву сте. Овде би требало да долазе људи који имају доста јаче образовање него просек у Србији. А како кажете функционално неписмени. Страшно је и помислити каква је остала популација. И онда се неко чуди што је АВ толико на власти.

A

Ovaj Piter je jedno veliko govno od coveka.

Odgovori
Pe

Laza…jedinstven…zanimljiv i nadasve harizmatičan lik Jugoslovenskog a na posletku i Srpskog novinarska.Neko reče „bio je sa svim vlastima“ a par njih je odmah to prihvatilo sa oduševljenjem…Pa ovako:Ono što je ovaj čovek video od tehnike,iskusio i kakve je svetske face intervjuisao ova slina Petar neće moći ni da sanja, kao i ovi jadnici koji ga podržavaju na portalu.Lično ne mogu da svarim sadašnju vlast jedan je od retkih koji državu nije obrukao u državi u kojoj je bio ekselencija,dokaz tome je i izjava Sergeja Lavrova.Laza je od svog imena napravio svojevrsan brend.Bio je upečatljiv,sposoban,rodoljub i ostaće upamćen a mi ćemo biti siromašniji za jednog neponovljivog Miroslava Lazu Lazanskog.Hvala Lazo na svemu,neka ti je prosto sve i Laka ti crna zemlja, počivaj u miru !!!

Odgovori
De

Vest koju sam procitao ovoga jutra veoma me rastuzila.

Ne bih sad da ulazim u detalje karijere i angazmana gospodina Lazanskog. Isto tako ne bih hteo da iznosim moj stav da li autor teksta hteo da ocrni gospodina Lazanskog ili nasuprot.

Ali jedna filmska scena mi je pre ocima. To je scena na kraju filma Blade runner kad Rutger Hauer drzi za ruku Harrison Ford-a i prica mu kako je video svetove itd….
Kroz „pero“ gospodina Lazanskog od ranih dana imao sam/imali smo priliku da vidimo coskove sveta.

Ja bih mu za to zahvalio.

Odgovori
Pe

Petre posrao si se a onda polizao….što bi rekao jedan od likova u filmu „šta možeš u Denveru kada si mrtav“…“ to je bilo jedno malo parče će,probao sam ga za 100 dolara,nema nikakav ukus,bljutavo je i samo smrdi“…neverovatna sličnost celog ovog teksta sa samo jednom citiranom rečenicom!

Odgovori
Sa

Tekst vam je degutantan. Vi ste nezrela osoba.

Odgovori
С

Ово је катастрофа од текста, благи ужас.

Odgovori
Pe

Kratko i jasno ..Legenda (vec postao za zivota)

Pozdravljam Petre sto si Lazinu profi stranu- novinar, publiciste, ratni izvjestac itd..objektivno ocijenio.

Licne relacije i odnosi, su nesto drugo…tako je u svakom poslu, ostavis.po strani..

Btw..kontam da si ovaj tekst napisao da malo isprovociras po oprobanom receptu.

Odgovori
Mi

Nesto najgore sto sam procitao na ovom portalu… sramotan tekst

Odgovori
С

Г-не Петре, сада сте заиста пали најниже, у бескрајној серији свих Ваших падова. Јесте ли Ви Србин? Знате, има код нас она пословица о покојницима… Лазански Вам је рекао да сте плаћеник?! Па, зар нисте?! Отерао Вас је у п.м?! Сматрајте се почаствованим! Jeл’ покојник можда погрeшио што Вам пиће није купио?! Знате, Ваш и његов стил су различити. Урадите исправну ствар… Идите на сахрану и изјавите његовој породици саучешће, признајући да сте погрешили са епитафом… И друго, прекините да се понашате као мајмун и да скрећете пажњу на себе. Кога је брига за Вас?!

Odgovori
М

Ја се заиста надам да је ово само грешком пуштен текст са Петровог налога… Толико непрофесионалности, неозбиљности, уличарског ‘понашања’ и подцјењивања одавно нисам прочитао од неког аутора на неком озбиљном порталу.
Ово је крајње дегутантно писаније али не искаче много из шаблона у који је у последње вријеме упао његов аутор…ако је икад и био ван њега. Шта се десило не знам, али очигледно да „слава“ некима помути разум… Штета.

Odgovori
Re

Zamisli koliko los covek moras biti da na dan smrti, bilo koga, napises ovakav tekst o tom nekom, a da ti taj covek nije nista kriv ni duzan. Ovim tekstom si mnogo toga rekao o sebi. Zamisli ti, Lazanski izneo netacne informacije, kao npr. Kornet leti 10km, a u stvari tacna informacija je npr. 8km, pa koga boli k…. Koliko leti Kornet, onaj ko bi je ispaljivao znace, ali on jadan misli da ako napise sve ono sto je navedeno na specifikaciji odredjenog sistema sve istina. Pise i da Golf2 moze da ide 220 pa ne znam da li je ikad iko isao. Sve u svemu Petar mora da zna da Lazi nije ni do clanaka i da samo glumi nekog novinara, a u stvari je nebitan lik i usko gradjen..

Odgovori
22

Slažem se u potpunosti sa gospodinom Petrom (a to se jako retko dešava) u vezi lika i dela gospodina Lazanskog. Setimo se samo komentarisanja vojnih parada ili aero mitinga na RTS! Čovek je postao nebitan pojavom interneta.

Odgovori
Pe

Pa nije tako. Upravo preko neta se moglo naci i pogledati arhivirane emisije ili one sa Sputnika, tako da je jos vise slusan i gledan.

A gdje su izvori informavija na netu. Pa upravo njega je internet citirao.

Iv

cenio sam ga do devedesetih, citao njegove zanimljive clanke u Startu , nakon toga prodao je dusu i poceo da lupeta. Steta

Odgovori
Т

Кад другосрбијански олош и анафабета новинарства напише чланак о врхунском новинару и аналитичару, човеку са два факултета па још и покојнику, онда тизгледа овако. Мало другосрбијаско нато гованце би требало да се мало дошколује и поради на сопственом васпитању кад то већ родитељи то нису урадили. Осим тога, Лазански је за ентитет који је нашкрабао овај несувисли текст, Немачка класична филозофија. Срам те било, пајсеру!

Odgovori
ma

Tečo, sjaši malo sa drugosrbijancima jer je taj izraz ponovo afirmisala vladajuća garnitura za sve one koji ne misle kao oni i ima znatno dublju konotaciju nego što kapiraš.

Tekst je po malo čudan, ali nije plitak, pa pročitaj nešto između redova zarad sticanja funkcionalne pismenosti. No, ja ga lično ne bih objavio, ali i napisao u ovakvoj formi…

O pokojniku sve najbolje, ali zaista, sem možda poslednje profesionalne epizode, ali svako ima svoj izbor i svoje razloge, a ko smo mi da sudimo.

mi

@maxy
U tome i jeste stvar, apsolutno se slažem o kontekstu a pre svega i o cilju upotrebe ovih „sezonskih“ hitova afirmisanih vladajućom garniturom. Izgleda da mnogo očekujem i da imam bolje mišljenje o svima nama nego što u stvari jesmo. Vođeni predrasudom stvorenom taktikom podele i etiketiranja pre svega, ljudi sipaju ove sezonske hitove kao iz rukava. Mada to „drugosrbijansko“ već zvuči tako demode,tako pase, to je bila 2020,.godina. U ovoj imamo sezonski hit „autošovinizam“, koji se logično naslanja na već davnu sezonu proleće/leto 2017 i festivalsku himnu “ kome smeta jaka Srbija?“ implicirajući identifikaciju vladajućih sa samom državom. Posle inicijalne podele usledila je masovna apsorpcija članstva,sad tu masu smatramo većinom,ostatak nije bitan.I naravno, treba odbraniti „većinu“ koja je već samo-etablirana kao „država“, uveliko se i oseća tako, pa se u tom smislu svaka pa i ona najdobronamernija kritika smatra „autošvinizmom“, koji je inače ovogodišnji hit.
Fali još samo „domaća pamet“ (ipak mora i neka univerzalna, svevremenska stvar) da se ubaci u miks i eto žurke a eto i nas koji sumnjamo u tu istu pamet, brojimo pare što nam tutnuše sa zapada al ispade da ni za ufur na žurku nema dovljno. Uh čekaj… jel ja to pišem latincom!?

Bo

Poslednji pravi vojni komentator i analiticar. Svi ostali, ne mogu ni vodu da mu nose. Mislili vi tako ili ne, voleli ga vi ili ne. Covek koji je obisao celu zemaljsku kuglu, bio svuda na vojnim vezbama, mitinzima, sajmovima, a iznad svega toga voleo Srbiju.

Odgovori
Pr

Covek koji je obisao celu zemaljsku kuglu, bio svuda na vojnim vezbama, mitinzima, sajmovima

Kakva velicina, kakvo postignuce, nadam se da ce da ga shrane u aleji velikana!

mv

O pokojniku sve najgore. Ovaj mi tekst na to liči.
Za mene je Lazanski bio vojno politički analitičarr koji je osetio miris baruta na bojištu, dok su drugi pisali o ratu iz fotelje uz snimke da Yotube kanala. Neka mu je večna slava.

Odgovori
Pr

Gde je on ikada bio u ratu? Kao neko iz Karlovca ja bi ocekovao da je bio u vojsci RSK i borio se tamo na frontu par godina ne glumatao analiticara plejboja po BG, ili? Kako vi to posmatrate?

Mr

Lazo je bijo daleko od ozbiljnog vojnog analitičara..njegov domet je bila žuta vojna štampa.. neka mu je laka crna zemlja

Sa

Pa na vlasti je zato što je uradio za 1000 % od svih do 2012.Da nije na vlasti ovaj portal ne bi imao 70 % tekstova jer ne bi imali o čemu da pišu.Mozda o propalom JAT-u ili ne letećim avionima možda gde su preparkirani i tako baš se ulagalo u vazduhoplovstvo do 2012 nisi prosto mogao da izaberete o čemu da pišeš…

Odgovori
Pr

Pa na vlasti je zato što je uradio za 1000 % od svih do 2012.

Na koga mislite, verovatno na Kim Jong-un-a? On vlada od 2012. i uradio je 1000% od nekih pre njega…

Dr

Počivaj u miru gospodine Lazanski!

Odgovori
Vl

Bože smiluj se na sve koji ti se predstaviše. Nego, nešto gledam komentare, ima ih i ovakvih i onakvih, međutim ono što upada u oči je da nisu selektirani bez obzira na mišljenje. Pa dobro je to, u najmanju ruku pošteno.

Odgovori
Ni

Dobro napisan tekst. Lazanjski ili kako su ga zvali i Lazanjski je poslije raspada Jugoslavije bio po meni najveci nacionalista kritikujuci sve ostale drzve koje su nastale iz Jugoslavije za sve radnje koje su se desavale na prostoru JU a govoreci da Srbija nista nije kriva. Pravi Srbin nema sta! Naravno ovdje mnogi kritikuju pisca ovog texta jer kad neko na nasim prostorima napise istinu on je lazov a ako je uz to i srbin onda je izdajnik srbin.

Odgovori
Vl

Autor treba da preimenuje portal u Tango Sixić.
Svaka suza voditeljki koje žale Miroslava više vrede od svakog teksta koji je autor do sad napisao.
80-tih je interakcija sa ženama bila in. A autor je u vremenu kad su dečaci in.

Odgovori
Zo

Vrlo sam neprijatno iznenađen ovim tekstom. Ovo priliči tabloidu a ne ozbiljnom portalu za šta sam vas do danas smatrao i rado čitao.
Ne dižem nikoga na pijedestal, ali veći je Lazanski i mrtav, nego što ćete vi ikada biti, na vašu žalost.
Bivši čitalac

Odgovori

Лазански је био мушка Милијана Балетић…

Odgovori
19

Miroslav Lazanski je za mene bio patriota! Izgradio je svoj ugled zasluzeno. Ako je imao nekih gresaka imao je,pa sta. Ovakvo nesto napisati o pokojniku je sramota.
Bio je patriota,ostao je uz nas i sa nama kada nam je svima bilo najteze. Hvala mu za sve,bio je ljudina. Neka je nasem dragom Miroslavu laka nasa draga zemlja! I neka mu Bog da pokoj duzi.

Odgovori
67

Petre,

Svak cast na tekstu. Polikrezubi napredni sektasi to ne mogu da shvate. Nadam se da ce od sada zaista zaobilaziti ovaj portal u sirokom luku, neka cekaju poziv da im jave gde je sledece okupljanje u reziji zvalavog koji ih je odbranio u Glini pre 26 godina kao sto ce ih odbraniti i u buducnosti…

Odgovori
Re

Da je bio šmeker, bio je. PV je u pravu 100% oko njegovog lupetanja broja, oznaka i tipova oruđa i oružja kojom raspolaže tamo neka vojna sila. Raspolagao je informacijama. Uglavnom netačnim. Dobro se sjećam ljeta 1995 kad nas je NATO počeo gađati iz vazduha, a on se pojavljuje na TV, nakvarcan, u nekom maskirnom kostimiću (kao Lepa Brena onomad u Brčkom) i kaže nešto kao – šta je NATO u odnosu na Generalštab Vojske Republike Srpske na čelu sa đeneralom Mladićem….Nedugo zatim, kad su nas počeli trati i gađati iz svega raspoloživog, nastala bježanija, mislim da bismo se zaustavili negdje kod Karpata. Toliko o predviđanjima i ratnim taktikama upokojenog. Neka mu je laka zemlja!

Odgovori
St

Kao laik ali veliki ljubitelj aviacije, stalno sam čitao tekstove ovog portala. Posle ovog neprofesionalnog, a pre svega neljudskog dela više to nikada neću činiti.

Odgovori
Ki

Otužan, isprazan i krajnje neprofesionalni tekst koji više govori o samom autoru. Veliki i nedostizni Lazanski VS mali Perica koji nikada nece dobaciti ni do desetog dela njegove karijere.

Odgovori
An

Dečko, ti si bolestan.

To što nećeš za života postići ni desetinu onoga što je LM postigao i to što konstantno juriš greške istog jer ti je mozak maksimalnog kapaciteta sposobnosti, veoma poznato tačne, google pretrage, to je jedna stvar. Savim druga je to što su tvoji roditelji prezirali tvoje postojanje i ponašali se shodno tome ili si im ispao na glavu kao mali ili je neka druga zivotno tužna situacija dovela do toga da dan posle smrti ( bilo koje osobe na planeti) lečiš komplekse hejt tekstovima, pljuješ po pokojniku dok se još ni ohladio nije, gradiš popularnost na mržnji prema čoveku koji da ti je pre npr samo nedelju dana poklonio usranu značku JNA, ti bi se upishkio od sreće, zamucao i verovatno napravio „značkin“ nalog na FB i dodao je kao najbolju prijateljicu i buduću suprugu.

Iskreno te sažaljevem i tužno mi je što moram da u istom gradu dišem isti vazduh, pa i ovoliko zagadjen, sa pacerom kao što si ti.

Poyy

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs