BEG airport status
EASA odmrzla Part 145 sertifikat srpskom GAS Aviationu, kompanija ponovo (privremeno) registrovala Let 410 GAS Aviation baziran je na aerodromu pored Smederevske Palanke / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

EASA odmrzla Part 145 sertifikat srpskom GAS Aviationu, kompanija ponovo (privremeno) registrovala Let 410

Srpska kompanija koja se bavi održavanjem letelica GAS Aviation povratila je svoj EASA Part 145 sertifikat početkom ovog meseca. Kako je Tango Six već javio, EASA je Jat Tehnici takođe odmrzla ovaj sertifikat krajem marta.

Kako se može videti na listi validnih Part 145 organizacija iz zemalja van Evropske Unije, koja je ažurirana 7. aprila, GAS Aviation je ponovo odobren da održava letelice u skladu sa jedinim bitnim standardima na tržištu – EASA standardima.

GAS Aviation i Jat Tehnika bile su jedine dve kompanije koje su privremeno ostale bez Part 145 odobrenja tokom EASA odita srpskih organizacija koje se bave održavanjem jula prošle godine.

Nove registracije

GAS Aviation odnedavno je, najverovatnije privremeni, vlasnik poslednje letelice koja se pojavila u srpskom registru.

Radi se o L-410 UVP-E registarske oznake YU-PPK. Avioni proizvođača Let iz Češke već su bili privremeno registrovali od strane GAS Aviationa nakon čega su našli nove registre na afričkom kontinentu.

Tako je YU-SDI naknadno registrovan u Kongu a verovatno mu se, negde u Africi, pridružio i nekadašnji Let YU-EAG koji je u Srbiji bio oktobra 2020. godine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Realni na: [RAT U UKRAJINI] Rusija na severu Ukrajine otvorila novi front, još jedan uspešan ukrajinski raketni napad na Krim

Ex-Gastos Od Rusa me ništa ne bi čudilo da su ostavili prave avione na izvolte.Koliko su samo ostavili ispravne tehnike na početku rata Ukrima,ispade da su najveći donori Ukro armiji.Očigledno im je komanda kao i JNA 91ve.

19. May 2024.Pogledaj

Trance na: Novi premijer Vučević: „Opremanje novim višenamenskim borbenim avionima u zavisnosti od finansijskih mogućnosti“

"Nije tačno da kongres nebi odobrio" Mislim da imas vise misljenje kongresa nego sam Kongres. Naravno da ce blokirati, pa blokirali su Tursku za F-16V i za F-35, sto mislis da bi rekli Srbiji? Turska deblokada za F-16V samo zato sto je Turska oeobrila Svedsko primanje u NATO!. Taka kako sam rekao imas jako puno…

19. May 2024.Pogledaj

Trance na: Novi premijer Vučević: „Opremanje novim višenamenskim borbenim avionima u zavisnosti od finansijskih mogućnosti“

" Ika paprika12:42, 15. maj. 2024. Za 3 milijarde: – 2 eskadrile lovaca-bombardera iz Kine (zamena za Mig-29 i Orao) – 1 eskadrila trenažnih aviona – dodatni FK-3 ostane kusur " Dali mislis na Kineske J-10C ? 24 Tih aviona su oko €3 miljarde sami. Avioni kostaju oko €60 miljuna svaki, ali to je gola…

19. May 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Novi premijer Vučević: „Opremanje novim višenamenskim borbenim avionima u zavisnosti od finansijskih mogućnosti“

Nije tacno to sto pisete, jer je F-22 ucestvovao u medjunarodnim zajednickim vojnim igrama u okviru NATO i to uvek sa zastrasujucom efikasnoscu. NATIO ima u sebi previse zemalja da bas niko ne bi preneo da "F-22 ne valja". Naprotiv. Ipak, postoji prica da je upravo Raffale uspeo da "pogodi" F-22 u jednoj od takvih…

19. May 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Novi premijer Vučević: „Opremanje novim višenamenskim borbenim avionima u zavisnosti od finansijskih mogućnosti“

@Ех-Гастос Pa taj Japan je pravio Mitsubishi Zero i najvece bojne brodove u istoriji "Yamato" jos 1930-ih. F-15 i F-16 proizvedeni u Japanu bili su jace verzije, i prvi AESA radar u avionu u istoriji je bio bas na japanskoj verziji F-16. Uspeh japanske industrije je potpuno ocekivan i niko se tome nije smejao. Kina…

19. May 2024.Pogledaj