BEG airport status
EASA odmrzla Part 145 sertifikat srpskom GAS Aviationu, kompanija ponovo (privremeno) registrovala Let 410 GAS Aviation baziran je na aerodromu pored Smederevske Palanke / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

EASA odmrzla Part 145 sertifikat srpskom GAS Aviationu, kompanija ponovo (privremeno) registrovala Let 410

Srpska kompanija koja se bavi održavanjem letelica GAS Aviation povratila je svoj EASA Part 145 sertifikat početkom ovog meseca. Kako je Tango Six već javio, EASA je Jat Tehnici takođe odmrzla ovaj sertifikat krajem marta.

Kako se može videti na listi validnih Part 145 organizacija iz zemalja van Evropske Unije, koja je ažurirana 7. aprila, GAS Aviation je ponovo odobren da održava letelice u skladu sa jedinim bitnim standardima na tržištu – EASA standardima.

GAS Aviation i Jat Tehnika bile su jedine dve kompanije koje su privremeno ostale bez Part 145 odobrenja tokom EASA odita srpskih organizacija koje se bave održavanjem jula prošle godine.

Nove registracije

GAS Aviation odnedavno je, najverovatnije privremeni, vlasnik poslednje letelice koja se pojavila u srpskom registru.

Radi se o L-410 UVP-E registarske oznake YU-PPK. Avioni proizvođača Let iz Češke već su bili privremeno registrovali od strane GAS Aviationa nakon čega su našli nove registre na afričkom kontinentu.

Tako je YU-SDI naknadno registrovan u Kongu a verovatno mu se, negde u Africi, pridružio i nekadašnji Let YU-EAG koji je u Srbiji bio oktobra 2020. godine.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Krunoslav na: [PRVA REAKCIJA, BEZ SPOJLERA] Gledali smo Top Gan Maverik: Najbolje scene vojnog letenja u istoriji kinematografije kroz odrastanje filma i vas

Meni je bolji od prvog dijela. Scene leta i iz kokpita su vrhunske. Ima onu potrebnu dozu adrenalina od početka do kraja.

26. May 2022.Pogledaj

Kile na: [PRVA REAKCIJA, BEZ SPOJLERA] Gledali smo Top Gan Maverik: Najbolje scene vojnog letenja u istoriji kinematografije kroz odrastanje filma i vas

MA i scene letenja su dijelom dobre. neke su upropastene jer su ubrzane i kadar se stalno mijenja pa glava boli

26. May 2022.Pogledaj

Yoda na: [PRVA REAKCIJA, BEZ SPOJLERA] Gledali smo Top Gan Maverik: Najbolje scene vojnog letenja u istoriji kinematografije kroz odrastanje filma i vas

Sestrić (maloletni klinac) - gledao sa drugarima. Komentar - dobre scene letenja i efekti, a ostalo je *** - nije za pisanje...

26. May 2022.Pogledaj

Medo s mora na: HeliRussia 2022: Rosteh predstavio nove verzije helikoptera Ansat, motore VK-650V i VK-1600V i bespilotnu letelicu BAS-200

@890 To što ti opisuješ je viša faza razvoja od ove na kojoj su oni. Oni tek emuliraju novi motor sa starim motorom

26. May 2022.Pogledaj

Dekanter na: HeliRussia 2022: Rosteh predstavio nove verzije helikoptera Ansat, motore VK-650V i VK-1600V i bespilotnu letelicu BAS-200

Gresis u par stvari. Prvo Srbija i Indija nisu tolikojake sa medaljama na tim olimpijadama. Drugo, koliko je Rusija jaka USA je jos jaca. Kina jeste najjaca sa brojem medaljaali to nema veze sa Rusijom. Ako gledamo patente, USA je prva, Nemacka druga, Kina treca. Rusije nigde. A odliv mozgova je nikad veci. Barem ti…

26. May 2022.Pogledaj

Send this to a friend