BEG airport status
EASA odmrzla Part 145 sertifikat srpskom GAS Aviationu, kompanija ponovo (privremeno) registrovala Let 410 GAS Aviation baziran je na aerodromu pored Smederevske Palanke / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

EASA odmrzla Part 145 sertifikat srpskom GAS Aviationu, kompanija ponovo (privremeno) registrovala Let 410

Srpska kompanija koja se bavi održavanjem letelica GAS Aviation povratila je svoj EASA Part 145 sertifikat početkom ovog meseca. Kako je Tango Six već javio, EASA je Jat Tehnici takođe odmrzla ovaj sertifikat krajem marta.

Kako se može videti na listi validnih Part 145 organizacija iz zemalja van Evropske Unije, koja je ažurirana 7. aprila, GAS Aviation je ponovo odobren da održava letelice u skladu sa jedinim bitnim standardima na tržištu – EASA standardima.

GAS Aviation i Jat Tehnika bile su jedine dve kompanije koje su privremeno ostale bez Part 145 odobrenja tokom EASA odita srpskih organizacija koje se bave održavanjem jula prošle godine.

Nove registracije

GAS Aviation odnedavno je, najverovatnije privremeni, vlasnik poslednje letelice koja se pojavila u srpskom registru.

Radi se o L-410 UVP-E registarske oznake YU-PPK. Avioni proizvođača Let iz Češke već su bili privremeno registrovali od strane GAS Aviationa nakon čega su našli nove registre na afričkom kontinentu.

Tako je YU-SDI naknadno registrovan u Kongu a verovatno mu se, negde u Africi, pridružio i nekadašnji Let YU-EAG koji je u Srbiji bio oktobra 2020. godine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj