BEG airport status
EASA odmrzla Part 145 sertifikat srpskom GAS Aviationu, kompanija ponovo (privremeno) registrovala Let 410 GAS Aviation baziran je na aerodromu pored Smederevske Palanke / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

EASA odmrzla Part 145 sertifikat srpskom GAS Aviationu, kompanija ponovo (privremeno) registrovala Let 410

Srpska kompanija koja se bavi održavanjem letelica GAS Aviation povratila je svoj EASA Part 145 sertifikat početkom ovog meseca. Kako je Tango Six već javio, EASA je Jat Tehnici takođe odmrzla ovaj sertifikat krajem marta.

Kako se može videti na listi validnih Part 145 organizacija iz zemalja van Evropske Unije, koja je ažurirana 7. aprila, GAS Aviation je ponovo odobren da održava letelice u skladu sa jedinim bitnim standardima na tržištu – EASA standardima.

GAS Aviation i Jat Tehnika bile su jedine dve kompanije koje su privremeno ostale bez Part 145 odobrenja tokom EASA odita srpskih organizacija koje se bave održavanjem jula prošle godine.

Nove registracije

GAS Aviation odnedavno je, najverovatnije privremeni, vlasnik poslednje letelice koja se pojavila u srpskom registru.

Radi se o L-410 UVP-E registarske oznake YU-PPK. Avioni proizvođača Let iz Češke već su bili privremeno registrovali od strane GAS Aviationa nakon čega su našli nove registre na afričkom kontinentu.

Tako je YU-SDI naknadno registrovan u Kongu a verovatno mu se, negde u Africi, pridružio i nekadašnji Let YU-EAG koji je u Srbiji bio oktobra 2020. godine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: [IDEX 2023] Izraelski Rafael: Srbiji nudimo protivoklopne rakete za vozila i helikoptere

@Nikola 2A4 sa tipom oklopa koji se ne proizvodi 30+ godina. Posle te serije su presli na potpuno novi osnovni oklop i dodali modularni(3 puta usavrsen do sada). Leopard 2A7V je poslednja sprava na planeti kojoj bi zeleo da se nadjem na nisanu.

23. Mar 2023.Pogledaj

Feline na: [IDEX 2023] Izraelski Rafael: Srbiji nudimo protivoklopne rakete za vozila i helikoptere

@Jale Odakle ti tih “20 godina razvijanja Pauka”? Pauk je raketa na čvrsto gorivo, za razliku od protivbrodskog ALAS-a, koji je mini krstareća raketa sa TJ motorom, i pojavio se dosta posle ALASA . Spike se inače proizvodi još od osamdesetih, i nije imao problema sa finansiranjem.

23. Mar 2023.Pogledaj

Miloš77 na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajincima stiže prva pomoć u borbenim avionima, Rusi iznad Crnog mora oborili američku izviđačku besposadnu letelicu

Obaranje MQ-9 je postiglo pozitivan efekat za rusku stranu i sada Amerika zvanicno (mada krišom) priznaje da su bili provokatori. CNN: Sjedinjene Američke Države lete nadzornim dronovima južnije iznad Crnog mora nakon što se prošle nedelje ruski avion sudario sa američkim dronom, izjavila su dva američka zvaničnika. .. Jedan od zvaničnika rekao je da su…

23. Mar 2023.Pogledaj

Markus1463 na: Rumunija modernizuje helikoptere IAR-330 Puma i avione IAR-99

Svaka čast našim dragim komšijama i iskrenim prijateljima kroz sve vekove Rumunima! Racionalno i u skladu sa mogućnostima se oprema vojska, nikad iznad mogućnosti. IAR 99 je predivan aviona, sličan našem G4 i vredi iskoristiti sve resurse na tim avionima, uostalom kao i na IAR 330. Imaju pilote i mehaničare koji poznaju te letelice kao…

23. Mar 2023.Pogledaj