BEG airport status
EASA odmrzla Part 145 sertifikat srpskom GAS Aviationu, kompanija ponovo (privremeno) registrovala Let 410 GAS Aviation baziran je na aerodromu pored Smederevske Palanke / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

EASA odmrzla Part 145 sertifikat srpskom GAS Aviationu, kompanija ponovo (privremeno) registrovala Let 410

Srpska kompanija koja se bavi održavanjem letelica GAS Aviation povratila je svoj EASA Part 145 sertifikat početkom ovog meseca. Kako je Tango Six već javio, EASA je Jat Tehnici takođe odmrzla ovaj sertifikat krajem marta.

Kako se može videti na listi validnih Part 145 organizacija iz zemalja van Evropske Unije, koja je ažurirana 7. aprila, GAS Aviation je ponovo odobren da održava letelice u skladu sa jedinim bitnim standardima na tržištu – EASA standardima.

GAS Aviation i Jat Tehnika bile su jedine dve kompanije koje su privremeno ostale bez Part 145 odobrenja tokom EASA odita srpskih organizacija koje se bave održavanjem jula prošle godine.

Nove registracije

GAS Aviation odnedavno je, najverovatnije privremeni, vlasnik poslednje letelice koja se pojavila u srpskom registru.

Radi se o L-410 UVP-E registarske oznake YU-PPK. Avioni proizvođača Let iz Češke već su bili privremeno registrovali od strane GAS Aviationa nakon čega su našli nove registre na afričkom kontinentu.

Tako je YU-SDI naknadno registrovan u Kongu a verovatno mu se, negde u Africi, pridružio i nekadašnji Let YU-EAG koji je u Srbiji bio oktobra 2020. godine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Branko Србија 6 Хрватска 7 Словенија 1 Црна Гора три од којих се два нуде на продају

08. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Logicno jeste ali je isto tako logicno da se to uradi kada na red dodje neki od vecih remonta. Tehnika napreduje, proizvodjac za dve godine moze da izadje sa D3, pa onda opet sa D4 za nekoliko godina, a mi onda samo da nadogradjujemoo sa jednog na drugi standard svako malo. Pa kad bi onda…

08. Feb 2025.Pogledaj

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj