Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025
[POSLEDNJA VEST] Danas završena prva domaća konverzija puničkog u kargo avion u Jat Tehnici; Prve fotografije
Koverzija Boinga završena je danas letom isporuke mušteriji do Malte / Foto: Jat Tehnika

[POSLEDNJA VEST] Danas završena prva domaća konverzija puničkog u kargo avion u Jat Tehnici; Prve fotografije

Avia Prime i Jat Tehnika završili su danas prvu konverziju putničkog u kargo avion urađenu u Srbiji kada je avion Boing 767-300 9H-CAC poleteo danas u 16 časova sa beogradskog aerodroma u pravcu malteške prestonice La Valete, nakon što je prethodno predat novom vlasniku i naručiocu projekta, kompaniji Challenge Group.

Prva konverzija širokotrupnog aviona ovog proizvođača u Evropi realizovana je u Jat Tehnici u saradnji sa izraleskim IAI nakon šest meseci od ceremonijalnog početka radova.

Vidljivi rezultat dela radova koji su obavljeni na koverziji letelice / Foto: Jat Tehnika
Domaći i inostrani članovi tima koji su radili na projektu / Foto: Jat Tehnika

– Uzbuđeni smo jer je smela vizija koja je nastala pre šest godina danas postala stvarnost. Dugo smo se spremali za ovo prolazeći najzahtevnije kontrole vazduhoplovnih vlasti i ponosni smo na novu tehnologiju i know-how koji su prvi put primenjeni u Beogradu. Ovo je početak novog poglavlja u istoriji Avia Primea, koje će učvrstiti našu poziciju kao glavnog evropskog dobavljača za konverziju širokotrupnih aviona tipa Boing i Erbas. – izjavio je Pjotr Kacor, direktor Avia Primea i Jat Tehnike.

Kako su poručili iz Jat Tehnike radovi na konverziji drugog aviona 767-300 su već počeli.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Br

Jat Tehnika je prosle godine imala oko 28 miliona dolara prihoda. Na internetu pise da konverzija 767 kosta 14.8 miliona. Dakle oni ce samo na konverzijama ove godine imati prihod skoro skoro kao prosle godine na svim uslugama (to zavisi od racinovodstvenog obuhvata prihoda na drugom avionu tj. povecanja zaliha nedovrsene proizvodnje i gotovih proizvoda)

Odgovori
Ba

Mora da si na ozb narkotiku ako mislis da je ovo sve istina sto je napisano 😀😀😀

Br

Prilozi neke dokaze za promenu. Dosta relevatnih izvora kaze da je cena konverzije 14 ili 14.8 miliona dolara. Prihod Jat tehnike imas u bilansu uspeha.
https://www.google.com/amp/s/www.forbes.com/sites/erictegler/2021/01/07/why-is-amazon-buying-converted-767-freighters-instead-of-leasing/amp/

vo

Cena konverzije je 14.8 miliona, ali to sigurno ukljucuje i cenu raznih delova koje proizvode druge kompanije a ne Jat Tehnika. Znaci da profit nije 14.8 miliona nego puno manji.

PS

Naravno da je profit manji ali čovek je govorio o prihodu, tj. prometu a ne profitu.

Br

@voislav
Gde sam ja to napisao da se radi o profitu? Ocito sam napisao prihod.

Odgovori
NS

Koliko prasine oko vadjenja sedista i prozora i stavljanja drugog poda i bocnih vrata :)

Salim se naravno, odilican posao, nadam se da ce imati puno musterija i naravno svaka cast za odlicno uradjen posao.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs