[ANALIZA] Da li je besmislena Vučićeva želja za „letećim taksijem“ tokom EXPO-a?

7. apr 2024

Najbolji martovski rezultat Er Srbije i prvo opsluživanje putničkog aviona sa vozilom na elektro-pogon u regionu

4. apr 2024

Unapređenje dualnog obrazovanja u avijaciji: Potpisan Memorandum o razumevanju između DCV-a i Kancelarije za dualno obrazovanje

3. apr 2024

SMATSA pustila u operativni rad dva nova Talesova radara: „Istorijski trenutak za Kontrolu letenja Srbije i Crne Gore“

22. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije Embraer za 2023. godinu

18. mar 2024

Druga godina profita za Er Srbiju bez subvencija: Preliminarni razultat za 2023. – 40,5 miliona evra zarade

16. mar 2024

Nedeljnik Radar: Sumnja se da su Er Pink, Er Emeralds i Star Fly Wings manipulisali naletom vazduhoplova i letačkih posada, izbegavali redovne servise

14. mar 2024

ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem

11. mar 2024

Odbranjen prvi doktorat na temu bespilotnih vazduhoplova u Srbiji: Dr Lidija Tomić razvila metodologiju za procenu rizika upotrebe dronova u vazdušnom saobraćaju

7. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

5. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

1. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Aerodrom Nikola Tesla privremeno zatvoren zbog istovremenih dojava o bombama u avionima dve avio-kompanije, posada Viz erovog aviona na rulnoj stazi obavila evakuaciju putnika iz letelice

29. feb 2024

Međunarodno udruženje avio-kompanija: Da poginete u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan u sledećih 103,239 godina

28. feb 2024

KLM ne smanjuje broj letova za Beograd

27. feb 2024

[ANALIZA] Zbog čega postoje dve paralelne istrage udesa Embraera na letu JU324 i zbog čega putnici ne bi trebalo da tuže Maraton erlajnz i Er Srbiju

26. feb 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

26. feb 2024

Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024
[POSLEDNJA VEST] Danas završena prva domaća konverzija puničkog u kargo avion u Jat Tehnici; Prve fotografije
Koverzija Boinga završena je danas letom isporuke mušteriji do Malte / Foto: Jat Tehnika

[POSLEDNJA VEST] Danas završena prva domaća konverzija puničkog u kargo avion u Jat Tehnici; Prve fotografije

Avia Prime i Jat Tehnika završili su danas prvu konverziju putničkog u kargo avion urađenu u Srbiji kada je avion Boing 767-300 9H-CAC poleteo danas u 16 časova sa beogradskog aerodroma u pravcu malteške prestonice La Valete, nakon što je prethodno predat novom vlasniku i naručiocu projekta, kompaniji Challenge Group.

Prva konverzija širokotrupnog aviona ovog proizvođača u Evropi realizovana je u Jat Tehnici u saradnji sa izraleskim IAI nakon šest meseci od ceremonijalnog početka radova.

Vidljivi rezultat dela radova koji su obavljeni na koverziji letelice / Foto: Jat Tehnika
Domaći i inostrani članovi tima koji su radili na projektu / Foto: Jat Tehnika

– Uzbuđeni smo jer je smela vizija koja je nastala pre šest godina danas postala stvarnost. Dugo smo se spremali za ovo prolazeći najzahtevnije kontrole vazduhoplovnih vlasti i ponosni smo na novu tehnologiju i know-how koji su prvi put primenjeni u Beogradu. Ovo je početak novog poglavlja u istoriji Avia Primea, koje će učvrstiti našu poziciju kao glavnog evropskog dobavljača za konverziju širokotrupnih aviona tipa Boing i Erbas. – izjavio je Pjotr Kacor, direktor Avia Primea i Jat Tehnike.

Kako su poručili iz Jat Tehnike radovi na konverziji drugog aviona 767-300 su već počeli.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Br

Jat Tehnika je prosle godine imala oko 28 miliona dolara prihoda. Na internetu pise da konverzija 767 kosta 14.8 miliona. Dakle oni ce samo na konverzijama ove godine imati prihod skoro skoro kao prosle godine na svim uslugama (to zavisi od racinovodstvenog obuhvata prihoda na drugom avionu tj. povecanja zaliha nedovrsene proizvodnje i gotovih proizvoda)

Odgovori
Ba

Mora da si na ozb narkotiku ako mislis da je ovo sve istina sto je napisano 😀😀😀

Br

Prilozi neke dokaze za promenu. Dosta relevatnih izvora kaze da je cena konverzije 14 ili 14.8 miliona dolara. Prihod Jat tehnike imas u bilansu uspeha.
https://www.google.com/amp/s/www.forbes.com/sites/erictegler/2021/01/07/why-is-amazon-buying-converted-767-freighters-instead-of-leasing/amp/

vo

Cena konverzije je 14.8 miliona, ali to sigurno ukljucuje i cenu raznih delova koje proizvode druge kompanije a ne Jat Tehnika. Znaci da profit nije 14.8 miliona nego puno manji.

PS

Naravno da je profit manji ali čovek je govorio o prihodu, tj. prometu a ne profitu.

Br

@voislav
Gde sam ja to napisao da se radi o profitu? Ocito sam napisao prihod.

Odgovori
NS

Koliko prasine oko vadjenja sedista i prozora i stavljanja drugog poda i bocnih vrata :)

Salim se naravno, odilican posao, nadam se da ce imati puno musterija i naravno svaka cast za odlicno uradjen posao.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs