BEG airport status
Željko Mitrović najavio ulazak Er Pinka u redovni avio-saobraćaj: „U narednih 6 meseci ćemo probati da se okušamo u regionalnom „low-cost“ saobraćaju sa Embraerima“ Najavljena nova etapa širenja najveće domaće avio-taksi kompanije / Foto: Er Pink

Željko Mitrović najavio ulazak Er Pinka u redovni avio-saobraćaj: „U narednih 6 meseci ćemo probati da se okušamo u regionalnom „low-cost“ saobraćaju sa Embraerima“

Direktor Pink Media Grupe i suvlasnik biznis-čarter avio-kompanije Er Pink Željko Mitrović najavio je planove za pokretanje redovnog avio-saobraćaja.

Kako je kazao juče prilikom gostovanja u jutarnjem programu svoje televizije, Er Pink je „na granici da krene i u veliki saobraćaj“.

– Trenutno imamo 22 aviona i na granici smo da krenemo i u veliki saobraćaj.

Planiramo da uđemo i u regionalni redovni avio-saobraćaj kao „low-cost“ kompanija sa Embraerima od 49 mesta. Možda ćemo sa dva ili četiri aviona (ovog tipa) koja budemo kupili u naredni šest meseci probati da se okušamo i u redovnom saobraćaju. – rekao je Mitrović.

Er Pink trenutno poseduje najbrojniju domaću flotu civilnih letelica neke avio-kompanije sa AOC-om posle Er Srbije / Ilustracija: Er Pink.

Prema elektronskom registru vazduhoplova Direktora civilnog vazduhoplovstva Er Pink trenutno ima 16 registrovanih letelica, 14 Cesni i 2 Embraera 135BJ, dok Air Emeralds, prema istom registru, ima registrovanu jednu Cesnu 525A.

Kako je Tango Six skoro pisao, Er Pink trenutno poseduje najbrojniju domaću flotu civilnih letelica neke avio-kompanije sa AOC-om posle Er Srbije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Sv

Veselimo se kreativnim registracijama koje bi mogle da osvanu na Embraerima. Npr. YU-LOW, YU-RSD, YU-DIN, YU-DZH, YU-EUR, YU-JFT…

Odgovori
Od

Omiljena mi je YU-DRY, nepresušan izvor zajebancije sa ženskim koleginicama…

Be

@ Odj…

How about YU-WET

Ma

Koristiće Embraer 145 za low cost??? Čudno… jaaako čudno…

Odgovori
Go

Pa, ako država da subvencije i pokrije troškove i još malo preko, može još kako. Ne brinem ja za tu ekipu, brinem više za narod koji to plaća.

De

Ma bio je Bravo Citation sa registracijom YU-SEX (danas YU-SXX), pa je bilo tu i YU-PRC (danas YU-PCC) i YU-TUC (danas YU-TUU) jer se neko ipak setio da nakaradne registarske oznake treba ukinuti.

Odgovori
Ne

YU-PCC nije imao prethodno navedenu registraciju i nije Citation Bravo nego Citation XLS+

De
Ne

@Dejan
Jeste. Pisao je T6. Ali registracija YU-PRC nije korišćena

Gl

Bice to kraljevski rad

Odgovori

Malo je nerealan plan sa time da AirPink ne leti

Odgovori
Ki

Sećam se jednog malog, DE-BIL koji je često dolazio…uvek neka sprdnja s njim

Odgovori
ma

Kako postati milioner? Počneš kao milijarder i osnujes aviokompaniju…

Ns

Kupuje 2 ERJ145?

Odgovori
Ac

U tekstu se to eksplicitno ne pominje, ali se pominje da je u planu nabavka 2-4 aviona kapaciteta do 49 mesta brazilskog proizvođača Embraer. Od aviona koje je ta kompanija proizvodila, jedino se ERJ-145 uklapa u taj profil…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miks na: [FOTO REPORTAŽA] Skromnom vojnom paradom u Moskvi, Rusija obeležila Dan pobede u Drugom svetskom ratu

Sve mogu da shvatim ali moje kolege rusofile koji uporno beže od istine i zavaravaju se propagandnim materijalima to nikako. Gospodo, ja više od vas navijam da Rusija bude jaka, ali to nažalost danas nije slučaj. Prevashodno ovaj sukob treba da gledate iz strateške studije kao što je ova: https://www.rand.org/pubs/research_briefs/RB10014.html pogpedajte i pročitajte detaljno sve…

11. May 2025.Pogledaj

Pajo na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

@Islander, pa vi ste napisali, citiram "Pomorsko dobro gdje je drzava vlasnik svugdje je minimalno od obale 120 metara" što apsolutno NIJE istina. Provjerite na službenim stranicama Ministarstva do kuda seže tzv Pomorsko dobro" . i još nesto, otidjit3 na Google mapa pa se malo prosecite pa obali i provjerite gdje se i sto sve…

11. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

@Dejanera Amerike je uvela sankcije Pakistanu zbog nukelarnog programa i preko 15 godina su odbijali da im isporuce gotove i placene F-16, i drzali ih u hangaru.Valjde tek 2006-2007 su im dali neki manji broj aviona, zbog pomoci tokom rata u Avganistanu Prelaz na kinesku opremu ima veze sa tim, Amerika im nije dala.

11. May 2025.Pogledaj

Goran na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

pa ne znam kome je tu šta čudno s obzirom da Rafal ima slabiji radar od F-16 block 70. Rafal nema šta da traži na nebu ako na suprotnoj strani lete Suhoji ili F-15 na primer. I Viper bi ga otresao sa AIM-120.

11. May 2025.Pogledaj

Ivan na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

jedan indijski rafal je sigurno pao/oboren. to je činjenica. ko ga je i čime skinuo to je pitanje. kao i sva zapadna čuda od oružja , zako i rafal pojazuje da je dodirljiv . samo naivni su poverovali da je taj avion wonder wafen, poput abramsa, leoparda 2, himarsa i drugih gejm čejndžera.

11. May 2025.Pogledaj