BEG airport status
Željko Mitrović najavio ulazak Er Pinka u redovni avio-saobraćaj: „U narednih 6 meseci ćemo probati da se okušamo u regionalnom „low-cost“ saobraćaju sa Embraerima“ Najavljena nova etapa širenja najveće domaće avio-taksi kompanije / Foto: Er Pink

Željko Mitrović najavio ulazak Er Pinka u redovni avio-saobraćaj: „U narednih 6 meseci ćemo probati da se okušamo u regionalnom „low-cost“ saobraćaju sa Embraerima“

Direktor Pink Media Grupe i suvlasnik biznis-čarter avio-kompanije Er Pink Željko Mitrović najavio je planove za pokretanje redovnog avio-saobraćaja.

Kako je kazao juče prilikom gostovanja u jutarnjem programu svoje televizije, Er Pink je „na granici da krene i u veliki saobraćaj“.

– Trenutno imamo 22 aviona i na granici smo da krenemo i u veliki saobraćaj.

Planiramo da uđemo i u regionalni redovni avio-saobraćaj kao „low-cost“ kompanija sa Embraerima od 49 mesta. Možda ćemo sa dva ili četiri aviona (ovog tipa) koja budemo kupili u naredni šest meseci probati da se okušamo i u redovnom saobraćaju. – rekao je Mitrović.

Er Pink trenutno poseduje najbrojniju domaću flotu civilnih letelica neke avio-kompanije sa AOC-om posle Er Srbije / Ilustracija: Er Pink.

Prema elektronskom registru vazduhoplova Direktora civilnog vazduhoplovstva Er Pink trenutno ima 16 registrovanih letelica, 14 Cesni i 2 Embraera 135BJ, dok Air Emeralds, prema istom registru, ima registrovanu jednu Cesnu 525A.

Kako je Tango Six skoro pisao, Er Pink trenutno poseduje najbrojniju domaću flotu civilnih letelica neke avio-kompanije sa AOC-om posle Er Srbije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Sv

Veselimo se kreativnim registracijama koje bi mogle da osvanu na Embraerima. Npr. YU-LOW, YU-RSD, YU-DIN, YU-DZH, YU-EUR, YU-JFT…

Odgovori
Od

Omiljena mi je YU-DRY, nepresušan izvor zajebancije sa ženskim koleginicama…

Be

@ Odj…

How about YU-WET

Ma

Koristiće Embraer 145 za low cost??? Čudno… jaaako čudno…

Odgovori
Go

Pa, ako država da subvencije i pokrije troškove i još malo preko, može još kako. Ne brinem ja za tu ekipu, brinem više za narod koji to plaća.

De

Ma bio je Bravo Citation sa registracijom YU-SEX (danas YU-SXX), pa je bilo tu i YU-PRC (danas YU-PCC) i YU-TUC (danas YU-TUU) jer se neko ipak setio da nakaradne registarske oznake treba ukinuti.

Odgovori
Ne

YU-PCC nije imao prethodno navedenu registraciju i nije Citation Bravo nego Citation XLS+

De
Ne

@Dejan
Jeste. Pisao je T6. Ali registracija YU-PRC nije korišćena

Gl

Bice to kraljevski rad

Odgovori

Malo je nerealan plan sa time da AirPink ne leti

Odgovori
Ki

Sećam se jednog malog, DE-BIL koji je često dolazio…uvek neka sprdnja s njim

Odgovori
ma

Kako postati milioner? Počneš kao milijarder i osnujes aviokompaniju…

Ns

Kupuje 2 ERJ145?

Odgovori
Ac

U tekstu se to eksplicitno ne pominje, ali se pominje da je u planu nabavka 2-4 aviona kapaciteta do 49 mesta brazilskog proizvođača Embraer. Od aviona koje je ta kompanija proizvodila, jedino se ERJ-145 uklapa u taj profil…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Zoran na: Novi v.d. direktora Vazduhoplovne akademije Miroslav Lepir: „Sve organizacione jedinice zadržale svoje sertifikate, podnete tri ostavke, imenovan novi „accountable manager“ za Vršac“

Ne znam zašto, ali svemu napisanom verujem, s obzirom u kakvom smutnom i pokvarenom vremenu živimo. Vreme je najbolji sudija, i brzo će pokazati ko je u pravu. Nekako biti 24 godine direktor bilo čega nije normalno.

18. Jan 2025.Pogledaj

Thomas na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

Srbija bi se trebala rijesiti svega sovjetskog-ruskog oruzja sem sta sama ne moze proizvest. Mi-8/18/24/35, M-84 i M-80 se moze Amerikanciman i Nijemciman ponuditi. Obe zemlje bi bili jako zahvalni. Posebno bi to Ukrajinciman bilo drago. Nebi trebali preobuku na zapadnu tehniku. Ako Izrael prodaje Puls i Hermes mogli bi i Merkave.

18. Jan 2025.Pogledaj

Rastko na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

Postavljanje Raše na čelo SMATSA predstavlja izuzetno važan korak ka jačanju ove institucije, imajući u vidu njegovo bogato iskustvo i stručnost. SMATSA je ključni stub bezbednosti i efikasnosti vazdušnog saobraćaja u regionu, a sa Rašom na čelu očekujem nastavak unapređenja operativnih kapaciteta. Verujem da će svojim liderstvom i vizijom doprineti daljem razvoju, uz zadržavanje visokih…

18. Jan 2025.Pogledaj

MedoMed na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

@Zagy Protubrodske rakete RBS-15 Mk. II su prije dvije godine zamjenjene sa Mk. III. RBS-15 Mk. III. trenutno postoje samo za brodove, kopneni laneseri su još uvijek Mk. II. Gradnja novi OOB ( obalno ophodni ) brodovi napreduju dobro, prije četiri dana su započeti razgovori i planiranje o Korvetama. Mornarica je najskuplja grana bilo koje…

18. Jan 2025.Pogledaj