CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025

ICAO „cyber security“ seminar u Beogradu: Inovacije, izazovi i regulativa u oblasti vazduhoplovne sajber bezbednosti

1. apr 2025

KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025
Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava drugog dana konferencije
Devet sati programa i drugi dan konferencije: prezentacije, paneli i intervjui na bini / Foto: SEAS

Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava drugog dana konferencije

Četvrti po redu Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope (SEAS) održaće se 22. i 23. aprila u hotelu Crowne Plaza u Beogradu. Ovogodišnja konferencija u organizaciji Tango Six Eventsa biće do sada najveće izdanje regionalnog okupljanja civilne i vojne vazduhoplovne industrije, sa do sada najinteresantnijim programom predavanja i prezenetacija.

Više detalja i način kako da kupite ulaznice za događaj možete videti ovde – www.seas.rs

Kako je i najavljeno, ove godine će na SEAS-u biti prisutno više od 170 kompanija iz industrije, od Erbasa i Boinga, do svih većih i manjih privatnih i državnih institucija u Srbiji i regionu.

Posebno smo ponosni na agendu prezentacija i panela koju smo sastavili ove godine. SEAS će, ponovo, trajati dva dana, od 10 ujutru do 19 časova naveče.

Drugi dan konferencije počeće sa interesantnom prezentacijom srpske kompanije koja organizovano dovodi mlade kadete pilote iz Indije na obuku za civilne pilotske dozvole u Srbiju. Tematikom kadrova u domaćem vazduhoplovstvu bavimo se potom na panelu na kojem će govoriti HR direktorke Er Srbije, MTU-a, kao i direktorka Visoke škole Vazduhoplovne akademije.

Agenda drugog dana konferencije

Sledeći segment programa posvećen je upotrebi civilnih dronova u civilnom i komercijalnom vazdušnom saobraćaju. Zatim je na redu prezentacije predstavnice Er Frans / KLM grupacije o njihovim inovacijama u praktičnoj upotrebi održivih načina vazduhoplovnih operacija. IATA će potom na SEAS-u imati svoju prezentaciju o praktičnom uticaju avio-saobraćaja na ekonomije zemalja jugoistočne Evrope.

Na SEAS-u ćemo ove godine pričati i o malim privatnim aerodromima u Srbiji, kako su ih entuzijasti i profesionalci uredili i na koje sve načine sa njima održivo posluju.

Kompanija Utva će održati prezentaciju o svojim poslednjim projektima i planovima za budućnost, kao i kompanija Orao iz Republike Srpske koja ove godine obeležava 80 godina postojanja.

Najkvalitetnija SEAS agenda do sada

Zatim ćemo videti interesantnu prezentaciju kompanije „MUST Solutions“ koja je razvila prvi potpuno lokalno proizvedeni mlazni motor. Kompanija PR-DC će prezentovati potom svoje najnovije razvojne koncepte, praćeno prezentacijom kompanije Teleoptik o lokalnom razvoju avionike za jurišnik Orao.

Pred kraj drugog dana SEAS-a imaćete priliku da pogledate panel posvećen vojnoj upotrebi dronova i daljinski pilotiranih vazduhoplova. Zatim će biti održana prezentacija fondacije „Dejan Pandurović“ o bezbednosti letenja, da bi se ovogodišnja konferencija završila prezentacijom projekta Halijard.

Za više informacija i na koji način da kupite ulaznice sa SEAS pogledajte prezentaciju događaja – www.seas.rs

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

PS

Zar EDEPRO nije prvi razvio kompletno lokalni mlazni motor? Ili se računa čisto istoriografski, prvi koji je i započeo i završio razvoj u samostalnoj Srbiji?

Odgovori
Ni

Čestitam organizatoru samita na hrabrosti i volji da organizuje ovakav događaj u Srbiji i Beogradu ! Nadam se da će samit još dugih niz decenija biti najbitniji događaj iz ove oblasti u Jugoistočnoj Evropi ! Te da će svake godine povećavati broj učesnika. Srećno !

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs