[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024

Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

28. nov 2024

[INTERVJU] Direktor Menzis grupe Filip Joeinig o poslovanju u Beogradu i širenju u regiji

28. nov 2024

[CAPA konferencija u Beogradu] Podaci o vazduhoplovnoj industriji u 2024: Složena slika oporavka, izazova i transformacije

27. nov 2024

San Dijego, Džordžtaun i Hajderabad nove destinacije KLM-a

26. nov 2024

Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

25. nov 2024

Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“

26. okt 2024

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] Jedan dan sa timom Jat Tehnike, unutar i oko Boinga 767: Kako izgleda konverzija putničkog u kargo avion

23. okt 2024

Valjevac opitni inženjer letač u Flajt Radar obilasku proizvodnog pogona kompanije Erbas u Mirabelu

18. okt 2024

60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo

17. okt 2024

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

16. okt 2024

Odgovor SMATSA-e jednom od sindikata agencije: „Netačno je da smo odbili da pregovaramo o novom kolektivnom ugovoru“

15. okt 2024

Sindikat Kontrole letenja Srbije i Crne Gore preti štrajkom

15. okt 2024

KLM zimski red letenja: Dva dnevna leta na liniji Beograd-Amsterdam

2. okt 2024

„Air France-KLM“ nastavljaju sa ulaganjem u zeleniji prevoz vazduhom: Ugovor o isporuci 1,5 miliona tona održivog avio-goriva

1. okt 2024

Direktor saobraćaja Er Srbije: „U narednih pet godina, svako ko bude imao ATPL u Srbiji ima velike šanse za posao kod nas“

30. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen konkurs za upis na Er Srbijin kadet program za pilote: 10 kandidata besplatno od nule do potencijalnog zaposlenja kao piloti

27. sep 2024

[EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

27. sep 2024
Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava drugog dana konferencije
Devet sati programa i drugi dan konferencije: prezentacije, paneli i intervjui na bini / Foto: SEAS

Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava drugog dana konferencije

Četvrti po redu Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope (SEAS) održaće se 22. i 23. aprila u hotelu Crowne Plaza u Beogradu. Ovogodišnja konferencija u organizaciji Tango Six Eventsa biće do sada najveće izdanje regionalnog okupljanja civilne i vojne vazduhoplovne industrije, sa do sada najinteresantnijim programom predavanja i prezenetacija.

Više detalja i način kako da kupite ulaznice za događaj možete videti ovde – www.seas.rs

Kako je i najavljeno, ove godine će na SEAS-u biti prisutno više od 170 kompanija iz industrije, od Erbasa i Boinga, do svih većih i manjih privatnih i državnih institucija u Srbiji i regionu.

Posebno smo ponosni na agendu prezentacija i panela koju smo sastavili ove godine. SEAS će, ponovo, trajati dva dana, od 10 ujutru do 19 časova naveče.

Drugi dan konferencije počeće sa interesantnom prezentacijom srpske kompanije koja organizovano dovodi mlade kadete pilote iz Indije na obuku za civilne pilotske dozvole u Srbiju. Tematikom kadrova u domaćem vazduhoplovstvu bavimo se potom na panelu na kojem će govoriti HR direktorke Er Srbije, MTU-a, kao i direktorka Visoke škole Vazduhoplovne akademije.

Agenda drugog dana konferencije

Sledeći segment programa posvećen je upotrebi civilnih dronova u civilnom i komercijalnom vazdušnom saobraćaju. Zatim je na redu prezentacije predstavnice Er Frans / KLM grupacije o njihovim inovacijama u praktičnoj upotrebi održivih načina vazduhoplovnih operacija. IATA će potom na SEAS-u imati svoju prezentaciju o praktičnom uticaju avio-saobraćaja na ekonomije zemalja jugoistočne Evrope.

Na SEAS-u ćemo ove godine pričati i o malim privatnim aerodromima u Srbiji, kako su ih entuzijasti i profesionalci uredili i na koje sve načine sa njima održivo posluju.

Kompanija Utva će održati prezentaciju o svojim poslednjim projektima i planovima za budućnost, kao i kompanija Orao iz Republike Srpske koja ove godine obeležava 80 godina postojanja.

Najkvalitetnija SEAS agenda do sada

Zatim ćemo videti interesantnu prezentaciju kompanije „MUST Solutions“ koja je razvila prvi potpuno lokalno proizvedeni mlazni motor. Kompanija PR-DC će prezentovati potom svoje najnovije razvojne koncepte, praćeno prezentacijom kompanije Teleoptik o lokalnom razvoju avionike za jurišnik Orao.

Pred kraj drugog dana SEAS-a imaćete priliku da pogledate panel posvećen vojnoj upotrebi dronova i daljinski pilotiranih vazduhoplova. Zatim će biti održana prezentacija fondacije „Dejan Pandurović“ o bezbednosti letenja, da bi se ovogodišnja konferencija završila prezentacijom projekta Halijard.

Za više informacija i na koji način da kupite ulaznice sa SEAS pogledajte prezentaciju događaja – www.seas.rs

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

PS

Zar EDEPRO nije prvi razvio kompletno lokalni mlazni motor? Ili se računa čisto istoriografski, prvi koji je i započeo i završio razvoj u samostalnoj Srbiji?

Odgovori
Ni

Čestitam organizatoru samita na hrabrosti i volji da organizuje ovakav događaj u Srbiji i Beogradu ! Nadam se da će samit još dugih niz decenija biti najbitniji događaj iz ove oblasti u Jugoistočnoj Evropi ! Te da će svake godine povećavati broj učesnika. Srećno !

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs