„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024
Embraer (ponovo) dolazi u Beograd: E195 „E2“ i „leteći taksi“ kao opcije za prodaju, za vojni transporter je kasno?
Samo za profitabilne avio-kompanije (što Er Srbije trenutno jeste) / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Embraer (ponovo) dolazi u Beograd: E195 „E2“ i „leteći taksi“ kao opcije za prodaju, za vojni transporter je kasno?

Sektor brazilske kompanije Embraer koji proizvodi putničke avione predstaviće danas domaćoj industriji, a pre svega srpskoj nacionalnoj avio-kompaniji, derivat svog Embraera 195, nazvan „E2“. Embraer će svoj „E2“ tako predstaviti Er Srbiji drugi put na njenom terenu. Kompanija je 2019. godine na „Tesli“ prikazala „E2“ u njegovoj prvobitnoj promotivnoj „Profit Hunter“ šemi.

Nakon ambicioznih najava direktora Er Srbije Jiržija Mareka o želji da kompanija u nekom trenutku koristi čak 15 aviona E195, Embraer je odlučio da pojača svoje lokalne aktivnosti. Uprkos činjenici da je progresija nabavki Er Srbije okrenuta ka iznajmljivanju, Brazilci su već izgubili priliku da prodaju svoj džet jednoj državnoj službi, sa civilima i dalje imaju šanse. Pomaže i činjenica da je Embraerov civilni program u Srbiji prvi uspešno dokazao da su spremni i za ekstremne vanredne uslove upotrebe.

„E2“ je svakako „regionalno uzak“ avion ali, kao i ATR, može ponuditi opciju biznis klase. Unutrašnjost prednjeg dela putničke kabine Embraera E195 „E2“ / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Tango Six prvi je medij koji je ugostio Embraer u Srbiji na našoj vazduhoplovnoj konferenciji Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope još 2016. Tadašnji potpredsednik komercijalnog sektora za ovaj deo planete Arjan Meijer prezentovao je u Beogradu na SEAS-u gamu civilnih Embraer proizvoda, da bi danas bio direktor civilnog dela kompanije.

Tango Six je na ovogodišnjem Farnborou obišao premijeru kargo konverzije Embraera E-190, brendiranog kao „E-Freighter“ / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Biznis kejs Embraera smo na SEAS-u imali priliku da vidimo ponovo 2018,  kao i  2021. godine.

Četvrti po redu SEAS u aprilu ugostio je nekoliko gostiju brazilskog proizvođača a Fernando Mainardi, potpredsednik kompanije zadužen za prodaju u našem regionu, održao je prezentaciju koju možete pogledati na kraju ovog članka.

Fernando Mainardi na ovogodišnjem SEAS-u istakao je važnost Srbije kao ključnog kijenta u regionu / Foto: Dimitrije Ostojić, SEAS
Embraerov startap Eve planira prvi let svoje eVTOL vizije sledeće godine / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Tango Six je na ovogodišnjem Farnborou obišao i premijeru novog programa kargo konverzije aviona E19o.

Interesantno je naglasiti da su Embraer i Erbas jedina dva globalna OEM-a koji Srbiji, u nekom trenutku, mogu prodati dve stvari koje ova država trenutno želi – putničke avione i „leteće taksije“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

E�

Аустрија заједно са Холандијом заједничкој набавци је за наследника својих Ц-130 изабрала Ц-390М од Ембраера укупно 4 од којих првих 2 стижу 2028 године. Цена са сбим обукама и деловими итд за 4 Авиона била је 1Мрд. Евра. Експлатација се рачуна на 30 година.
Носивост 26 тона, 80 Путника или 60 Падобранца.Португалија, Мађарска и Чешка као и Бразил су кориници.
С обзиром да је Србија већ корисник Ембраера, ако буде потребе и новца треба можда опет у некој заједничкој набавци видети да ли је то авион за Србију!?

Odgovori
Л

Европрц

Увек се може направити аргумент за Миленијум у нашем ваздухопловству, који би надопунио Касе, чиме би се добио стари микс који смо имали са Ан-12 и Ан-26 у савременијој изведби. Проблем по мени је што ако се иде на даљу експанзију транспортне авијације, требало би се прво фокусирати на експанзију флоте Каси, тако да би иста имала бар 4-6 комада и читав низ различитих модула како би иста обављала широку лепезу мисија.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs